Hakutulokset

  1. K

    is: yksinhuoltajaperheiden lapset käyttäytyvät muita huonommin

    Yksinhuoltajaperheiden lapsille muita enemm oliko jo täällä? allekirjoitatteko väitteen? minä oon kai pilannut lasteni elämän, oon tehnyt kaikki kolme reilusti alle 25v, ja vieläpä yksinhuoltajana :F No ei vais, vähän tuo minua ihmetyttää. Eiköhän siihen huonoon käytökseen vaikuta monet...
  2. K

    ottaisitteko nokkiinne jos..

    lapsenne olisi todnäk ainut nimensä kantaja tänä vuonna syntyneistä ja koko Suomessa vain kourallinen (alle 35) .. sitten kaverinne ilmoittaa että jospa antaisi pian syntyvälle lapselleen saman nimen "kun se on niin hassu? Lapseni kolmas nimi on melko harvinainen, ja kuulema ois kiva kolmas...
  3. K

    onko jollain uusin me naiset lehti ja katoisi sieltä ohjeen..

    sivu 70, kinuski-tiikerikakku. kirjoitin lapulle ja lappu katos ja leipoa tekis mieli :)
  4. K

    viisi vuotta sitten..

    Sain tietää mitä todellinen rakkaus on. Hyvää syntymäpäivää esikoiselleni, reippaalle isoveljelle :heart:
  5. K

    esikoinen leikkas veljensä hiukset :(((

    Lapsilla on molemmilla hiustenkasvatusprojekti. Etenkin keskimmäisen hiuslaatu on vahva ja paksu ja tukka alkoi olla aivan ihana leijonanharja. Lapsilla on askartelusakset, kyniä jne aina huoneessaan, ja aina ovat osanneet fiksusti niitä käyttää. Paitsi nyt.. esikoinen oli leikannut aivan...
  6. K

    Huomenna rokotuttamaan lapset influenssaa vastaan

    _Rokotuttatteko lapsenne? Kävin ostamassa itselleni ja esikoiselle rokotteet, emme kuulu riskiryhmään. Vauva kuuluu ikänsä puolesta ja keskimmäinen perussairauden takia. Ollaan kolmena vuotena otettu jo. Mites teillä?
  7. K

    mitä olette tehneet tänään?

    `Me on oltu vaan kotosalla. Lapset kävi isäänsä tapaamassa ja sillä aikaa otin pienen kanssa päikkärit. Pipareita tehtiin muutama pellillinen ja riisipuuro hautumassa. ..Illalla sitten mummo saapuu katsomaan lapsosia ja jää meille yökylään ja äiti karkaa baanalle :xmas:
  8. K

    br toysilta tilanneita, en saa maksettua visa electronilla.. apuja :)?

    kun menen sinne tilaus kohtaan, en saa maksettua. laitan korttinumeron, niin herjaa virhettä. TArkistusnumerot jne hyväksyy, tulee se vihreä merkki viereen. Olen kokeillut laittaa numerosarjaa yhteen ja erikseen ja eiii. Mikä siinä nyt on, onko muilla onnistunut? Ainut paikka netissä josta...
  9. K

    ompas Elias kasvanu...

    :D
  10. K

    Ahdistaa joulu jo nyt aivan sairaasti.

    Siis, rakastan joulua. Kynttilöitä, jouluverhoja, valoja, sitä että saan leipoa lasten kanssa, tehdä kotiin joulun. Mutta lahjat. Oon ekaa joulua kolmen lapsen kanssa yyhoona. Lapset toki toivoneet ihan kaikkea mahdollista, mutta mukana ihan järkeviäkin toiveita, siis asioita joista tiedän...
  11. K

    millaiset vaatteet teillä on olleet lapsenne ristiäisissä`?

    Tuli vaan mieleen kun äitini tuossa kävi ja näki kun silitin mekkoani.. Oli aivan että ethän sie nyt tuota voi laittaa, kun mekon yläosa on pinkki :,D Laitan sen kyllä silti, pinkki on mustan lisäksi liki ainuita käyttämiäni värejä. Mutta miten ootte omien lapsienne ristiäisiin...
  12. K

    vielä yks pikakyssäri: onko reimatecissa reilu kokomitoitus?

    Tilaan lapsille haalareita talveksi.. Heillä nyt 116cm Jonathanin vk- vaatteet, ne city-housut ja takit, ne on reilut mut ei liikaa, liikkumatilaa hyvin. Mut oon kuullu et reimatecin koot tosissaa isot, hukkuuko lapset 116 cm vai pitäskö tilata 1110 cm? kiitos taas avusta :)
  13. K

    kokemuksia. lapselle halti jr toppasaapas?

    tommonen: NetAnttila - Halti Halti jr toppasaapas | Lasten vaatteet onko ok, onko vuori lämmin? onko koot reiuja, nafteja? vai ostasko vaan perus kuomat... :)?
  14. K

    Jipjip minä tein sen :D ( siivouksesta, turhis!)

    Turhis mutta avaudumpa silti ;) Tunnustan olevani kamala siivousfriikki ja se menee välillä liiallisuuksiin. Oon tietoinen liian siistin kodin vaikutuksista mahd allergioihin jne ja oon pyrkinyt välttämään liiallista siivousta, ja sitä kaiken mahdollsien desinfiointia mitä harrastan...
  15. K

    sterilisaatio - kuinka "helposti" olet saanut, jos vain toinen kriteeri täyttyy..?

    Kun pitää olla joko 30v ikää tai 3 lasta (tai molemmat). Kolmikymppisiin on matkaa, mutta lapsia on nyt 3. Jälkitarkastuksessa aion pyytää lääkäriltä lähetettä että asia lähtisi eteenpäin. Te, jotka olette saaneet sterilisaation alle 30v, tuliko kovaa vastustusta ja "mieti vielä"...
  16. K

    Vauvalle korvakorut? Minkäikäisenä?

    Minä EN siis ole laitattamassa vauvalleni, olen itse sitä mieltä, että ehkä eskarilaisena tai 1. luokalla, jos itse niin tahtoo, ei aiemmin. Tutun kanssa juteltiin,ja hän aikoo laitattaa omalleen kultasepänliikkeessä mahdollisimman pian. Mulle ok, jokainen tekee miten tykkää. Mites te muut...
  17. K

    kokemuksia www.kyltit.fi ?

    Sieltä sais kivoja pinkkejä nimirekkareita. Mut kokemuksia, tilaus pitää maksaa etukäteen? Uskallanko tilata, sormet syyhyää :) Rekkarit.fi on ollu aiemmin luotettava, mutta haluaisin just ton pinkin rekkarin niin toi paikka kiinnostaa, en oo aiemmin törmännyt vaan.
  18. K

    viimeinen yö ilman vauvaa viekussa! ihan pähkinänä ollaan :) (turhis)

    Tänään vielä siivoilua kotona hullunkiilto silmissä ja aamulla kohti sairaalaa. Päivän ja yön siellä vielä pienen kanssa olen ja torstai-aamuna suunnataan kotiin, kun 36 viikkoa täyttyy ja kotiinlähtölupa saatu. Äiti ja pojat on aivan pähkinänä ja tiedä miten päin tässä olisi. Kolme viikkoa on...
  19. K

    nonii palstatohtorit apuja: mikähän tuolla pojalla 5v on...

    Ollaan käyty kuukauden sisään antamassa pissanäytteet ja lääkärissä kolmesti, aina puhtaat. Kuukausi sitten nousi kuume ja silmät alkoi rähmätä. Ja alkoi juosta vessassa kokoajan. Pissanäytteet normaali, normaali crp, silmätipat sai. Siitä viikko tulehdus silmissä ohi, kuume meni kahdessa...
  20. K

    nettikauppaa tms mistä pienenpieni toppapuku?

    Mulla on kaksi 56 cm pukua, mutta vauva tulee hukkumaan niihin. Joku 45 cm voisi olla sopiva eikä kiristäisikään vielä mistään. Mistä mie sellaisen hankin :D? Mallasin 56 cm puku ja ei edes raajat yllä lähellekää hihoja ja lahkeita. Peittoon käärittynäkö minä lapsen kotia tuon, iiiik!

Yhteistyössä