Hakutulokset

  1. M

    Taas se teki sen =(

    Rakastelitte vaikka se oli just hetkee aiemmin käyny painamassa vierasta muijaa? :x
  2. M

    Elämä pyörii kaverin keskenmenon ympärillä, jonka sai viikolla 8. Huoh!

    Toivottavasti et oo tuota menny kaverilles möläyttään?! Helppohan se on kehuskella omaanvansa niin hyvän suhteellisuudentajun ettei jäisi suruun pyörimään, saatika kavereitaan kuormittaisi keskenmenon aiheuttamalla surulla... Voi voi, kyllä se sinunkin suhteelisuudentajusi saa kyytiä jos sun...
  3. M

    Elämä pyörii kaverin keskenmenon ympärillä, jonka sai viikolla 8. Huoh!

    Voi luoja, onneksi mulla ei oo sun kaltaisia "kavereita". Mitäpä itse kavereiltas odottaisit jos keskenmeno omalle kohdalles olis sattunut? Pari viikkoako sun mielestä on se aika jonka "saa" surra? Jospa lapsi oli kovin toivottu, ja ovat jo heti alkuun kaiken miettineet ja suunnitelleet...
  4. M

    Voiko joku oikeasti olla näin tuhlari?

    :O Ootko tosissas?! Viikossa on kuitenkin 7 päivää, 5 niistä olet peseytymättä?! Hyi helv...
  5. M

    Mikä facebookin lasten nettikirppis?

    Lasten Pikku-Kammari tulee nyt ekana mieleen. :)
  6. M

    Mistä noilla nuorilla äideillä riittää rahaa?!

    Tjaa-a, en jaksanut alkaa selaamaan koko blogia läpi bongatakseni 100e kakkoshaalarin lapselle joka ei ole vielä edes syntynyt. Suotakoon hälle ilman kateuden kolkuttelua se oikeus tuohon satasen haalariin, noin hyviä löytöjä tehnyt kirppareilta niin eiköhän niissä ois säästänyt jo vaikka...
  7. M

    Mistä noilla nuorilla äideillä riittää rahaa?!

    Selailin vaan tuota ekaa blogia 19 and pregnant ja sieltä uusimpia kirjoituksia, ihan selkeestihän se ilmottaa et kirppareilta hommaa, ja just se neljänkympin tilaus "vähän kirpaisi", joten ei minusta ainakaan siltä vaikuta että rahassa kierii.
  8. M

    Kuinka paljon teille jää rahaa laskujen jälkeen..?

    En mä nyt ihan noin tarkkaa selostusta ois tarvinnut, mutta tästä sainkin pari vinkkiä ensi viikon ruokalistaan joten kiitos vain :)
  9. M

    Miksi pitää lesota lapsista?

    Miten lasten lukumäärällä voi lesota, en ymmärrä... :rolleyes:
  10. M

    Monta talvihaalaria lapsilla? Mikä on paras?

    Meillä on pojalle (vajaa 3v) kolme haalaria, Lassien uusi haalari, Remun viime talvelta säilöön laittamani joka menee (toivottavasti) alkutalven, sekä Lennen "rönttähaalari". Tytölle (vajaa 1v)on kaksi H&M:n sekä yksi Ticketin haalari, jokainen eri kokoa kun nyt on sellainen kasvuvauhti päällä...
  11. M

    Kuinka paljon teille jää rahaa laskujen jälkeen..?

    140e 2 viikon ruuat :O MITÄ TE SYÖTTE? Meidän nelihenkisellä perheellä menee kuukaudessa ruokaostoksiin (+pesuaineet, wc-paperit yms. perusjutut) n.600-700e.
  12. M

    vauvaperheet, kuinka usein teillä juodaan alkoholia?

    Samaa mieltä. Meillä otetaan välillä pari saunakaljaa kun lapset nukkuvat, ja humalaan ei koskaan juoda lasten aikaan. Viihteellä käymme silloin tällöin ja mummo tulee hoitamaan lapsia silloin. Tai jos jompi kumpi käy yksin niin silloin toinen jää lasten kanssa kotiin.
  13. M

    Kellään muulla tiukkaa rahan suhteen?

    No just, ja sua ahdistaa :laugh: Jotakuinkin tuon verran (n.3000e) on meidän 2kk tulot, siis meidän molempien. Eikä mua yleensä ahdista. :p
  14. M

    Lapsiperheet, paljonko teillä menee kk rahaa ruokaa?

    4 hlöä, ruokamenot n. 600e/kk. (Tai siis tuohon sisältyy kahden lapsen vaipat ja pienimmän tuttelit+hedelmäsoseet, säästetään paljon kun teen kasvis+lihasoseet itse.) Olen päivät lasten kanssa kotona ja teen ruoan yleensä 1-2 krt päivässä, välillä isomman satsin jota sit syödään kaksi päivää...
  15. M

    kuinka paljon teidän

    Vie kuntasi/kaupunkisi neuvolaan/perhetyöhön jos et kirppikselle halua niitä raahata. Yksi hyvä kikka jonka käytännössä oon todennut toimivaksi: vie osa leluista esim. varastoon ja ota ne sieltä parin kuukauden kuluttua, menee ihan uusina muksuille ja jaksaa keskittyä niihin enemmän kuin...
  16. M

    Jätin hormonaalisen ehkäisyn ja olo ihan uusi! :D

    Kierukka laitetaan luultavasti ensi kuussa. Kuparikierukkaa suosittelivat, mutta kipujen takia haluan kokeilla hormonikierukkaa, katsotaan palaako hirviö takaisin pitkän tauon jälkeen :D
  17. M

    kuinka paljon teidän

    Kahdella pienellä ihan liikaa. :laugh:
  18. M

    Kertokaa läskille!!!

    Veikkaan et sä oot raskaana.
  19. M

    Voi tätä kateuden määrää!

    En ole kateellinen. Itselläni reilu kaksivuotias ja puolivuotinen, molemmat jo useamman tunnin tuolla sängyissään nukkuneet. Tiedän että se vauvakuume vielä iskee, ja saa nähdä yritetäänkö vai ei - tekemisestä ei voi puhua, tiedän niitäkin joilla se ei vaan onnistu vaikka kuinka yrittäisi, ja...
  20. M

    Hävisikö täältä ketju ? kerrto lask.aika niin kertoo kumpi tulee ???

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2006042-odotatko-lasta-kerro-laskettuaika-mina-kerron-lapsesi-tulevan-nimen-ja-sukupuolen/

Yhteistyössä