Hakutulokset

  1. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Monet on jo saaneet iloisia ultrauutisia, kiva juttu! Itse meinasin malttaa nt-ultraan asti. Sikiöseulontoihin mennään, kuten aiemmin sanoinkin. Ei olla mitään keskusteltu, että mitä sitten tehdään jos sieltä tulee hälyttäviä uutisia, mutta kyllä mä haluan ainakin tietää kaiken mahdollisen...
  2. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Kirskis kiitos muuten linkistä. Sehän taitaakin olla siis se ihan sama vanha seula, jostain syystä ymmärsin hoitajan äänensävystä, että tää kaksoisseulonta olisi joku ihan uusi juttu. vipeltäjä Joo, selvästi oli virhe tuo lueskelu. Yritän nyt unohtaa lukemani ja edetä raskauden kanssa päivä...
  3. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Ekassa raskaudessa ei kerrottu kenellekään ennen ekaa ultraa, nyt olen kertonut kahdelle kaverille, sellaisille, joiden kanssa haluaisin puhua myös huonoista uutisista. Menin nyt sitten tyhmyyttäni lukemaan keskustelua down-lapsista, ja mielipiteitä abortin puolesta ja sitä vastaan. Pahaa...
  4. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Varasin tänään ajan ensimmäiseen ultraan maaliskuun puoliväliin. Hoitaja kysyi että haluanko osallistua johonkin kaksoisseulontaan, eli että katsotaan sekä ultra että verikokeista jotain. Tietääkö joku tästä jotain lisää? Sanoin että haluan kaikki mahdolliset kokeet. Miksi joku ei haluaisi...
  5. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Täälläkin taisi tänään alkaa väsymys ja palelu, eli nyt jo kolme raskausoiretta, jee ;) Ei vais, ei haittais vaikka jäisi se pahoinvointi pois kokonaan (toivoo hän epätoivoisena) Mutta kyllähän se välillä tosiaan käy mielessä, että onko siellä edes ketään, kun niitä oireita ei vielä niin...
  6. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Moikka kaikille, täälläkin uusi odottaja ilmoittautuu! Laskurin mukaan LA olisi 29.9. / Hullu Amalia / 27 / 2. lapsi / Varmaan Jorvi Nyt olisi viikot 4+6. Ihan en tuohon laskuriin uskalla luottaa, kun kierto on vaihdellut aika paljon. Plussasin keskiviikkona, enkä ole vielä soitellut...
  7. H

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Viesti laitettu Mursumarsulle!
  8. H

    Kokemuksia Mclaren Quest -matkarattaista?

    Vielä nostan...
  9. H

    Kokemuksia Mclaren Quest -matkarattaista?

    Kiitos nelle! löytyykö muilta kokemuksia?
  10. H

    Kokemuksia Mclaren Quest -matkarattaista?

    Onko kellään kokemuksia puolesta/vastaan?
  11. H

    veisitkö päivystykseen? pisti pienen purkan palan nenäänsä eikä mitään oireita ole ollut?

    terveysneuvontapuhelin 09 10023, ei edes oo siis yritysnumero...
  12. H

    oletteko kaikki varmoja, että puolisonne on teille juuri se oikea..?

    Minäkään en ymmärrä tuota lasten takia yhdessä pysymistä. Eikö ole lapselle parempi että on kaksi onnellista perhettä, kuin yksi onneton? Toki ero aiheuttaa onnettomuutta joksikin aikaa, mutta jos liitto on onneton, on ero pidemmän päälle parantava toimenpide. Vastauksena kysymykseen, olen...
  13. H

    kierukka pois mitä tilalle

    nuvaring <3
  14. H

    Paljonko pyytäisitte palkkaa mieheltänne?

    meillä kaikki tulot menee yhdelle tilille, josta molemmat saa "omaa rahaa" tietyn summan. Oman rahan käyttöä ei tartte kysellä tai selitellä toiselle. Näin siksi että me molemmat ollaan sitä mieltä että lapselle parasta on olla kotona pidempään kuin äitiysloman ajan, mutta ei oo oikein että mä...
  15. H

    Suositelkaa kantojuttua!

    No niin, takana ensimäinen kantoliinatreeni moneen kuukauteen (ja toinen ikinä). Sitominen oli paljon helpompaa kuin muistin, liina tosin jäi liian löysälle. Ensi kerralla pitää muistaa että liina saa olla vähän napakamminkin. Lapsi viihtyi hienosti, ensin tuijotteli ihan hiljaa ympärilleen...
  16. H

    Suositelkaa kantojuttua!

    Taisin tänään just nähdä kauppakeskuksessa jollain ton baby björnin, ja siitä se ajatus sitten lähti. Olipa hyvä, että kyselin ensin mielipiteitä täällä ennenkuin ryntäsin ostamaan samanlaista! Treeniä treeniä siis, vaikkakaan kärsivällisyys ei kuulu mun määrääviin luonteenpiirteisiin :whistle:
  17. H

    Suositelkaa kantojuttua!

    Miten sitä aina toivoo että kaikki muut on löytäneet jonkun mahtavan tuotteen joka ratkaisee kaikki ongelmat kertaheitolla, ja mä vaan en olis sattumalta kuullu siitä? Joskus yksilöllisyys sukkaa. Kai se on vaan annettava manducalle ja sille kantoliinalle, joka meillä on, lisää mahdollisuuksia...
  18. H

    Suositelkaa kantojuttua!

    Muistatko ulkoa mistä kiloista asti vauvaa voi kantaa lonkalla? tyttö ei tosiaan istu vielä eikä pään kannattelukaan ole mitenkään 100% tukevaa. onko vielä liian aikaista lonkkailla?
  19. H

    Suositelkaa kantojuttua!

    En ehdi saada manducaa edes kunnolla päälle kun tulee jo hirmu huuto. en tiedä missä vika, vielä vajaa 2kk sitten vauva viihtyi miehen sylissä manducassa koko parituntisen maastoreissun valittamatta. oonkohan mä jotenkin vääränmallinen mahapariksi? ehkä se miehen rintaa vasten viihtyisi...
  20. H

    Suositelkaa kantojuttua!

    Meillä on Manduca, mutta vajaa 4kk vauva ei viihdy siinä kun ei näe eteenpäin. Osaako kukaan suositella sellaista kantoreppua tms., jossa lapsi olisi kasvot menosuuntaan? Minkälaiset ratkaisut teillä ovat toimineet? Vauva on tosiaan alle 4kk, eikä istu vielä.

Yhteistyössä