Hakutulokset

  1. J

    Toinen lapsi, miten elämä muuttui?

    Moips! Tulin nyt muuten vaan jakamaan omia kokemuksiani vaikka kaikki tilanteethan on erilaisia ja voi käydä vaikka ja mitä. Meille tuli ikäeroks 1v 7kk. Nyt vanhempi 2,5v ja nuorempi inan vajaa vuoden. Alku oli mielestäni aika helppoa, raskausaika ei mitenkään vaikeeta vaikka tartti...
  2. J

    Löytyykö nimesi coca-cola pullosta?

    Mies ja poika löytyy, minä ja tyttö ei.
  3. J

    esikoinen 1v 7kk ja plussasin! Vinkkejä kaivataan!

    Meillä ikäeroa tuli 1v 7kk ja raskaus oli suunniteltu. Nyt vauvakin jo 6kk. Kaikki on mennyt yllättävän helposti vaikka jännitinkin etukäteen paljon. Esikoinen on melko vaativaa sorttia meilläkin, suuttuu todella helposti pienistä asioista eikä lepy hetkessä. Vauva meillä on ollut todella helppo...
  4. J

    Kohdun korkeus rv 18

    Kyllä mulla on ne kaikki mitaukset olleet aina sieltä häpyluusta kohdun korkeimpaan kohtaan.. Mut en nyt ulkoa muista et mitä olivat.
  5. J

    Minkä ikäisenä pois pinnasängystä?

    Meillä 1v 4kk siirty pois pinniksestä tulevan vauvankin takia. Muita ongelmia ei ole ollut, kuin nyt alkanut kerran yössä tulemaan meidän sänkyyn ja tuntuu luulevan et on aamu eikä nukahda sit enää jossei vie heti takaisin omaan sänkyyn. Vauveli nukkuu meen sängyssä ja oon vähän pelännyt et...
  6. J

    Mitä mieltä nimestä Inka?

    Mun parhaan kaverin nimi. =) Ihana nimi! Ja musta mukavaa kun ei ole erityisen yleinen.
  7. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Meillä on sen verran rauhallinen hetki et aattelin tulla kertomaan synnytyksestä kun se on vielä tuoreessa muistissa. :D Esikoinen lähti isänsä kanssa mummolaan ja vauveli nukkuu tyytyväisenä. Elikkäs tiistai iltana alko jonkin verran jo supistella ja keskiviikkona mentiin polille...
  8. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Voi että kyllähän täältä vielä mahakkaita löytyy. :/ Toivon mukaan kaikkien vauvat pian ois terveinä vattan ulkopuolella. Meidän yliaikaiskontrollissa päädyttiin käynnistykseen ja terve tyttö synty 31.10 mitoin 3965g ja 51,5cm. Muutama tunti sit kotiuduttiin. Nyt neiti jo kitiseekin. Tsempit...
  9. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Kiitokset taas Muhville ja Crocukselle synnytyskertomuksista. Vaikka eivät sujuneetkaan ihanteellisesti niin pääasia et kaikki on nyt paremmin. :) Pikkumyy1 Ei kait sinne marraskuisten puolelle oo pakko siirtyä jossei halua? Tai siis näyttää siltä et tää meijänkin vauveli vasta ens kuun...
  10. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Zonde Meillä ei sentää mun äiti soittele kun nähdäänkin usein ja esikoinen kuitenkin menossa heille hoitoon niin pakkohan niille on ensimmäisenä ilmottaa. :D Mut anoppi alkaa kyll oikeesti koht nyppimään.. Eilen ei kysellyt tuntemuksia multa vaan tiedusteli mieheltä, oisko kenties huomannut et...
  11. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Animen tekstistä ei pystynyt tykkäämään. Kuulostaa kamalalta kokemukselta. :( Mut onneks ite osaat suhtautua positiivisesti ja pääasiahan on et vauva on terve ja äitikin toipuu. :) Varmasti teit kaiken oikein, joissain tilanteissa se vaan ei riitä. Toivottavasti vauvan vattakivut helpottas pian...
  12. J

    Tiistain rv-pino!

    Tsemppiä sinne! Muutamia viikkoja täytys ainakin viel jaksaa. Meillä sit taas kaiken järjen mukaan pitäs ens viikon lopulla olla vauveli. :) Ja noi painoarviot ny on mitä on.. En kauheesti luota niihin. :D Mullakin eka käynnistettiin raskaumyrkytyksen takia eikä mitään herkkua ollut niin...
  13. J

    Tiistain rv-pino!

    Kumpa oliskin.. Mut näillä näkymin käynnistykseen mennään. Vaikka voihan se alkaa ihan yllättäinkin. Täytyy jaksaa toivoa. Onkos itelläs ollut jo? Periaattees turvallisilla viikoilla jo. :)
  14. J

    Tiistain rv-pino!

    40+1 Olo alkaa olemaan tukala mut kait tässä on vielä jaksettava odotella. :D
  15. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Täytyy tulla poksumaan. :D 40+0 Vähän oon ehkä pettynyt vaikka toisaalta tiesin alusta asti et yli menee. Silti jotenkin toivoin pikkasen, mut nyt täytyy kohdistaa toivo siihen et tulis ees ennen käynnistystä. Vaikka viimeks käynnistys meni ihan hyvin niin silti se oli niin nopee ja raju...
  16. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Täällä ainakin vielä odotellaan, mut viimisten joukossa varmaan aletaan olla. :D Tänä yönä olis hyvä synnyttää kun poika on mummulassa, mut tuskimpa se vauveli hyvänä hetkenä päättää tulla.. Maanantaina sanoin kyll viel neuvolantädille ihan luottavaisesti et nähdään ens viikolla ja luulen et...
  17. J

    Zalandon mainos -lapsi pelkää hysteerisesti

    Meillä poika 1,5v rakastaa kyseistä mainosta. Ensin hymyilee ja sit alkaa myöskin kiljumaan ja lopuks nauraa. :D Ja hän taas mielestäni on herkkä lapsi, pelkää tosi monia asioita..
  18. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Raskauden aikana tulleet kilot on kyll kummallinen juttu. Meinaan esikosta tuli n. 15kg ja turvotus oli jotain aivan käsittämätöntä. Jälkitarkituksessa painoin jo usean kilon vähemmän kuin ennen raskautta. Mut nyt kiloja on tullut myöskin 14-15kg mut turvotusta ei oo juuri ollenkaan eli...
  19. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Noi synnytyskertomukset on oikeesti aika mielenkiintosta luettavaa. :) Mut tost Jomppiksen kertomuksest mul tuli vähän huolestunut fiilis, kun ei meilläkään vauva ole laskeutunut eikä silti oo mitään mainittu et tarttis vaakatasossa oleilla tai ambulanssilla mennä sairaalaan... Viimekskin...
  20. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Voi että kun jollain on jo laskettu aika mennyt eikä vauvaa vaan näy.. Itellä on jo tosi surkee olo ja viikkoja tasan 39 (POKS!).. Todellakin munkin mielestä tänne saa valittaa, varmasti ymmäretään täällä paremmin ainakin kun puolisot. :D Mun sympatiat on ainakin ehdottomasti kaikkien LA:n...

Yhteistyössä