Zalandon mainos -lapsi pelkää hysteerisesti

  • Viestiketjun aloittaja mikähän
  • Ensimmäinen viesti
mikähän
Tuo zalando-verkkokaupan mainos... neloselta tulee. Lapsi (3v.) menee siitä aivan sekaisin. Itkee hysteerisesti ja pelkää. Muuten se ei pelkää mitään, ei todellakaan ole mikään herkkä lapsi. Ei ole eläessään mennyt mistään noin sekaisin, ehkä joskus jostain lääkärikäynnistä tai ekasta hiustenleikkuusta koneella. Pelkääkö muiden lapset tuota? Mikähän siinä on se pelottava tekijä? Sen ukon ilme, kiljaisu vai voiko lapsi yhdistää siihen jotain traumaattista, aiemmin tapahtunutta?
 
"vieras"
no voi ei :D
mutta sen mainoksen sais kieltää, ihan sairaan ärsyttävä. en oo ikinä käynyt zalandossa enkä käy, vois olla varmaan kivaa tavaraa mutta ton paskamanoksen takia en tod. osta.
 
agbh
meidänkin pieni pelkää! Alkaa alahuuli ensin väpättää ja sitten konttaa äitin luo paniikissa itkien :( kamala mainos!

muutoin meidän lapsi tykkää mainoksista tosi paljon.. ei se muuten katso mitä me katsotaan telkkarista, mutta mainoksia se alkaa aina katsoa.. on varmaan sellaisia yksinkertaisia, vätikkäitä ja kivan kuuloisia yleensä :)
 
[QUOTE="vieras";27360717]no voi ei :D
mutta sen mainoksen sais kieltää, ihan sairaan ärsyttävä. en oo ikinä käynyt zalandossa enkä käy, vois olla varmaan kivaa tavaraa mutta ton paskamanoksen takia en tod. osta.[/QUOTE]

En ole minäkään koskaan käynyt Zalandossa. Ainakaan meilläpäin se ei ole mahdollista, kun sattuu olemaan nettikauppa. Mutta tilannut olen ja usein.

Niin ja mainos on varmaan sama, kuin mikä täällä pyörii. Tai ainakin samantyylinen. Mun mielestä ne on kanssa kaikki sitä itteään.
 
"Ihana"
Meillä 5v kans tykkää ko mainoksesta ... hälle olen selittänyt ko mainoksen logiikan ...
Ettekö koeta lapsille selittää mikä juju ko mainoksessa on - se kai auttaa ymmärtämään ?
Tietty muutakin ainakin minä selitän - jos luulen ettei lapsi tajua ...

Ja meillä tyttölapsi tietää äipän mieltymyksen kenkiin joten ymmärtää 'vitsin' - kun hieman selitin .
 
Lapset voi pelätä milloin mitäkin, vaikea niitä pelkoja ennustaa tai ymmärtää.

Meidän 4-vuotias rakastaa dinosauruksia, luonto-ohjelmia, pääkalloja jnejne, mutta sitten yhden Titi-Nalle konsertin pöllön huhuilu jäi kalvamaan pitkäksi aikaa mieltä pari vuotta sitten. Vaikka tykkää myös pöllöistä ja kotipihassa kuullut huhuilua. Miten noita nyt osaisi ymmärtää, pelkäsi sitä itsekin lapsena ihan älyttömiä asioita välillä. :)

Kyseinen mainos on mielestäni ihan hauska. Mutta ei sitä monesti ole jaksanut katsoa.
 
[QUOTE="vieras";27361007]Näinpä! Jos kakara nauttii pelästyneen ihmisen kirkumisesta.[/QUOTE]

Komppailetko yleensä aina omia kirjoituksiasi?:xmas: Tuskin 8kk ymmärtää kiljuuko ihminen pelosta vai ilosta? Törkeitä tollaset kiduttaja&massamurhaaja kommentit!!:stick:

Tässäkin mainos jutussa huomaa vaan miten erillaisia lapsia on, ei liityy arkuuteen tai rohkeuteen mun mielestä mitenkään. =)
 

Yhteistyössä