Hakutulokset

  1. M

    Mitä tässä voi tehdä??

    Mitäköhän mahdat tällä tarkoittaa? Nimimerkin suojista on helppo huudella... Huoh.
  2. M

    Postafen lääkkeestä kokemuksia raskauspahoinvoinnissa?

    Itselläni oli kans ekat kolme kuukautta Postafenia tarvittaessa, en oikeastaan oksentanut kuin muutaman kerran, mutta koko ajan, siis ihan koko ajan ellotti ja etoi. Ainakin mulla auttoi selvästi, etominen ei kokponaan lähtenyt, mutta helpottui huomattavasti. Pystyi käymään ruokakaupassa jne...
  3. M

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Heips! Pääseekö näin loppumetreillä vielä mukaan? Itselläni on la 31.1.12 (synnärinä TAYS) ja siis pikkukakkosta odottelen, esikoistyttö on syntynyt huhtikuussa 2010 ja toinen tytöntyllerö tulossa.:heart: Tuntuu, että aika on mennyt kaamean nopeasti, kuukausi sitten havahduin siihen, etten...
  4. M

    Miten sais puhelinmyyjille 'jauhot suuhun'? Kertokaa ideoita.

    On pakko kertoa, kun luin ton, mutta yks amerikkalainen stnd-up-koomikko oli kans ihan lopen kyllästynyt jatkuviin puhelinmyyntisoittoihin, niinpä se kerran vastasi puhelimeen vaan "haloo", ei omalla nimellään. No, tämä myyjä tietysti kysyi että onko Herra Tom Maby(muistaakseni toi on sen...
  5. M

    Mitä tässä voi tehdä??

    Kiitos vinkistä!:hug:
  6. M

    Mitä tässä voi tehdä??

    Juuri sitä tarkoitin, pyykit olisi voinut aivan helposti pestä kaverilla. Uskomatonta että heti aletaan epäillä rahan kinuamista, eikö apua/vinkkejä saa pyytää?
  7. M

    Mitä tässä voi tehdä??

    Pesukone otti ja hajosi, kaikki rahat käytetty jouluun(siis hyvin minimaaliseen semmoiseen). Asutaan kaikenlisäksi vanhassa talossa, jossa ei ole pesutupaa. Kotona 1,5v lapsi ja itse raskaana. Ollaan juuri muutettu paikkakunnalle ja ystävät ja sukulaiset jäi 200km päähän. Mitä tässä voi tehdä...
  8. M

    Rahapula,apua!

    En todellakaan ole täällä "ilmaisen rahan perässä",mutta tuli niin paha olla noiden eräiden kommenttien takia, että katsoin parhaaksi olla kirjoittamatta. En halua mitään palstasotaa aikaiseksi. Kiitos oikeasti kannustavista kommenteista teille muutamille. :/
  9. M

    Rahapula,apua!

    Mitä tarkoitat? :confused:
  10. M

    Rahapula,apua!

    Niin siis sinulle piti vastat,että Nordeassa.Oon surkea tietokoneiden käyttäjä :/
  11. M

    Rahapula,apua!

    Nordeassa.
  12. M

    Rahapula,apua!

    Pakko sanoa, että tälläisessä tilanteessa ei todellakaan halua kuulla kommentteja "anna lapsesi pois" jne. Luojan kiitos sain nyt asiaan hieman helpotusta,mutta ihmettelen vaan mitä iloa nämä muutamat nimeltämainitsemattomat saa iloa tuollaisista kommenteista. Toki pelkurien on helppo netissä...
  13. M

    Rahapula,apua!

    Ei
  14. M

    Rahapula,apua!

    Sepä siinä on, että ne kaappien hätävaratkin on käytetty.
  15. M

    Rahapula,apua!

    Kavereilla yhtä huono tilanne, sukulaisia ei ole, tai on, mutta yhteyttä pidetty viimeksi,öö,kymmenen vuotta sitten.
  16. M

    Rahapula,apua!

    Lapsen isä otti ja lähti heti kun sain tietää olevani raskaana.Vaihtoi numeronsa,muutti ja salasi osoitteensa. En tosiaankaan tiedä mitä teen.Leipäjonossa käyty,muttä näkkärillä ei pitkälle pötkitä 1v3kk vanhan kanssa.
  17. M

    Rahapula,apua!

    Olen lähettänyt 22 hakemusta viimeisen kuukauden aikana,ei vastausta tai haastattelupyyntöä.
  18. M

    Rahapula,apua!

    Mistä voisi saada apua (sossusta tulee rahaa aikasintaan viikon päästä), tilillä 10e, ja sillä pitäisi viikko sinnitellä. Oon ollu yhteydessä sossuun,diakoniin jne jne. Mitä tässä voi tehdä? Vanhempiin välit katki, ja pikavippejä yms en luottohäiriön takia saa. Mistä ruokaa lapselle?? :'( Tuntuu...
  19. M

    Minkä ammatin näistä soisit (yhden) lapsesi valitsevan

    Plastiikkakirurgi, voisi sitten vähän kiristellä äitimuoria kun tarve vaatii... :D Ei vaan, kunhan käyvät koulut ja löytävät mieluisen ammatin.
  20. M

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Itse odotan yksin PikkuKakkosta vkolla 10+5, ja asun Tampereella. Oon 26v, eikä mullakaan kaveripiirissä paljoa lapsiperheitä olo, ja vielä kun odotan yksin (isä ei kuvioissa), niin olo on aika ulkopuolinen kaksin odottavien joukossa... :/ Kirjoittele jos kaipaat juttukaveria! :)

Yhteistyössä