Hakutulokset

  1. M

    32tunnin lentomatka Uuteen-Seelantiin 1v2kk pojan kanssa. Vinkkejä!

    Jos nyt totta puhutaan, olen innoissani matkasta... Poika tapaa ensikertaa isovanhempiaan ja me vanhemmat tavataan taas ystäviämme ja sukulaisiamme. MUTTA kuten joku osaa arvata tuollainen matkaa kaivertaa ison kolon kukkaroon. Ei ollut varaa ostaa omaa paikkaa koneeseen joten se on sitten 13kg...
  2. M

    32tunnin lentomatka Uuteen-Seelantiin 1v2kk pojan kanssa. Vinkkejä!

    ! Jos nyt totta puhutaan, olen innoissani matkasta... Poika tapaa ensikertaa isovanhempiaan ja me vanhemmat tavataan taas ystäviämme ja sukulaisiamme. MUTTA kuten joku osaa arvata tuollainen matkaa kaivertaa ison kolon kukkaroon. Ei ollut varaa ostaa omaa paikkaa koneeseen joten se on sitten...
  3. M

    32tunnin lentomatka Uuteen-Seelantiin 1v2kk pojan kanssa. Vinkkejä!

    Jos nyt totta puhutaan, olen innoissani matkasta... Poika tapaa ensikertaa isovanhempiaan ja me vanhemmat tavataan taas ystäviämme ja sukulaisiamme. MUTTA kuten joku osaa arvata tuollainen matkaa kaivertaa ison kolon kukkaroon. Ei ollut varaa ostaa omaa paikkaa koneeseen joten se on sitten 13kg...
  4. M

    6vk vaavi ja nukkuu hienosti päivät, heräilee öisin useaan.

    kerran tänne ennenkin kirjoittelin, itku kurkussa ja ensisynnyttäjänä olin huolissani että milloin se vauva sieltä tulee, meni siis yli, mutta vain viikon. synnytyskertomuksen voi tänne kerjoittaa myöhemmin, oli sen verran traumaattinen kokemus että terapeuttisessa mielessa siitä olisi kai...
  5. M

    kohta tulee itku. 40+4

    tiedän tiedän ei se vielä oo liian paljon yli mutta olo on henkisesti tosi paska nyt. koko raskaus on mennyt aivan mahtavasti, ei juurikaan mitään vaivoja, pari kertaa veti suonta, mutta siinäpä se. ja nyt ei mitään, ei kivuliaita supistuksia, ei limatulppaa eikä muitakaan tuntemuksia. :(...

Yhteistyössä