Hakutulokset

  1. M

    Täällä kehä 3 ulkopuolella pärjää vaikka vain yksi perheestä käy töissä.

    Tuolla asenteella ei edes täällä "kuppasessa kunnassa" selviäisi hengissä! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  2. M

    Mikä tuota mun 5v:tä oikein vaivaa?

    Ei ole Aspergeriä meidän kaksosilla. Ovat ihan "normaaleja" (vaikka useinkaan ei siltä tunnu!!) ;) Meillä on tuttavapiirissä yksi Asperger-lapsi, ja kirjoituksesi toi elävästi hänet mieleen. Oletteko käyneet lastenneurologin vastaanotolla? Suosittelen siellä käymistä, vaikka yksityiselläkin...
  3. M

    G:onko teiltä kadonnut yhtään lähetettä

    Joo. Poitsulle annettu lähete kita- ja nielurisojen poistoon katosi. Soitin keskussairaalan, jossa piti leikkaus tehä ja he totesivat ettei ole tullut sinne, joten soitin terveyskeskukseen josta se oli pitänyt lähettää. He väittivät, että lähete on lähetetty eivätkä he sitä uudelleen lähetä...
  4. M

    Mikä tuota mun 5v:tä oikein vaivaa?

    Oletko lukenut Aspergerin oireyhtymästä? Autismi- ja Aspergerliitto :: ASPERGERIN OIREYHTYMÄ Meidän kohta 5 vuotiaat kaksoset ovat kyllä ihan täysiä pänkäpäitä jankuttajia tällä hetkellä että voi herra isä sentäs niitä! =) Mutta niinhän sitä sanotaan, että tämä ikä on pahin.
  5. M

    "Uusi supervirus uhkaa" yms...

    Tää on nimenomaan hongkongilainen virus nimeltään. Aiheuttanut laajan epidemian Euroopassa viimeksi -67-68. Joten nöy hätä tämänkään viiruksen suhteen.
  6. M

    Mitä palkkatyötä teette kotona?

    Ylläpidän verkkokauppaa. :D
  7. M

    Tällaista flunssaa liikkeellä?

    Kuulostaapa hurjalta. :| Näkyykö suussa tai suun ympärillä rakkuloita? Tuli ensimmäisenä mieleeni enterorokko eli kansankielellä suu- ja sorkkatauti.
  8. M

    Veisittekö vähän röhäisen lapsen päiväkotiin?

    Hoitoon vaan. Ei tuon perusteella edes lääkäri kirjoita sairaslomaa. Jos lapsella on vain nuha tai yskä, eikä ne vaadi erityistä hoitoa, niin lapsi voi mennä päivähoitoon.
  9. M

    Päättäkääpä te

    Ilmanmuuta KYLLÄ!
  10. M

    G: Monta vuotta olet sitten kun lapsesi on täysi-ikäinen?

    39v. 40v. 45v. 45v. 47v. 49v. Ja isäntä on siis jo 60v kun nuorin on täysikäinen. :O :D
  11. M

    TEININ KASVATUS!!: Ensin luvattomat korvikset ja napakoru... Nyt pikkusiskokin tekee niin!!

    Jotenkin alkaa täällä päässä tuntumaan siltä myös.
  12. M

    aikaisin tuleva linea negra

    Pah ja pah. Mulla on poika sekä tyttöjä, eikä onneksi ole koskaan mitään viivaa mahassa näkynyt. :)
  13. M

    eimenkkoja 4kk

    Kilpirauhasen liikatoiminta? Mulla ensimerkit siitä oli nimenomaan vuotojen pois jääminen.
  14. M

    Mitä ompelisin myyjäisiin??

    Lasten esiliinat ovat menneet hyvin kaupaksi. =)
  15. M

    kuparikierukan hinta? hyvät ja huonot puolet vs hormoonikierukka?

    En voi suositella kuparikierukka. Vuodot meni ihan häränpyllyä sen aikana, tyyliin 3 viikkoa valskas ja viikkoon ei. E-pillereitä kokeilin kolmea eri merkkiä, eikä niistäkään mitkään sopineet. Nyt on hormonikierukka toisen kerran enkä paremmasta menetelmästä tiedä!! :D Ei vuotoja, Ei PMS...
  16. M

    G: Kuinka pitkiä sinä ja kumppanisi olette?

    Minä 178 ja puoliso 186. :) Kuljen silti sujuvasti korkokengissä mieheni kanssa, eikä häiritse yhtään vaikka olen silloin pidempi kuin hän. Päinvastoin puolisoni on tyytyväinen asiaan! :D
  17. M

    G: Kumpaan porukkaan sopisit paremmin?

    Ehdottomasti A, mutta rommitotilla. :D B vaihtoehdossa ei ole mulle mitään annettavaa. Ei ravintolalle, ei viinille, ei sisustus&muoti hömpälle....
  18. M

    Lasten kaverin lahjasta

    Meillä ei ole vielä päiväkoti-ikäisillä ollut koskaan kaverisynttäreitä, vasta kouluikäsenä. Mutta silloin paketin hinta on vaihdellut 1-7 € välillä. Joskus näes sattuu sopivasti kauppaan ja löytää tytöille esim. hiussolki+pompula+pinni paketin sillä eurolla. ;)
  19. M

    Te joilla yli 3 lasta, oletteko miettineet tuloja ja menojanne kun olette suurperheen perustaneet?

    TÄH? Oletkohan nyt ihan perillä siitä miten nuo päivähoitomaksut menevät? Ensimmäisestä lapsesta on se suurin summa maksettavaksi, toisesta maksetaan 80 % ensimmäisen lapsen maksusta, kolmannesta eteenpäin se on 20% ensimmäisen lapsen maksusta. Eli silloinhan päivähoito vasta kannatavaksi...
  20. M

    9v tytön raivarit

    Voisko olla murkkuikä nostamassa korviaan? Meidän 9v tytöllä kasvaa karvat ja muutkin paikat naisistuvat. Ja ensimmäsiä merkkejä hälläkin oli juuri itkupotkuhuutoraivarit milloin mistäkin asiasta. :) Olipa lapseni muuttamassa tätinsäkin tykö jossakin vaiheessa kun "Siellä ei tarvii siivota!"...

Yhteistyössä