Hakutulokset

  1. V

    JÄRVENPÄÄ HU-HUU

    Onko tosiaan niin ettei täällä kukaan ole Järvenpäästä kavereita vailla? Saa heittää viestillä jos löytyy... :wave:
  2. V

    Kirppis apuja

    Heissan. Sain urakan tänään tehtyä esikoisen vanhojen vaatteiden ja lelujen suhteen. Jaottelin siis säästettävät lelut ja 60cm vaatteet ja tein siistit laatikot että olis helppo viedä kirppikselle. Kysymys kuuluukin että onko järvenpään lähellä mitään kirppistä missä voi itse myydä...
  3. V

    Järvenpääläiset auttakaa

    Olemme vasta keväällä muuttaneet järvenpäähän ja tutustuminen paikkakuntaan on jäänyt vähäiseksi töiden takia. Nyt kun jäin äippälomalle kera 5,5 tytön kanssa niin kaipaisin apuja mitä tehdä? En löydä mistään tietoja avoimista päiväkodeista joissa voisin itsekkin tytön kanssa käydä tai saada...
  4. V

    Järvenpää

    Heissan. Olen 28 v. ison 5v tytön äiti ja toisen la on helmikuussa 2009. Olemme vasta keväällä muuttaneet järvenpäähän enkä tunne täältä muita äitejä. Olisi mukava saada vaunuilu ja ulkoiluseuraa kun jään kotiin loppuvuodesta tytön kanssa. Ajattelin että jos jollakin muulla olisi sama...
  5. V

    Kutsuruno

    Heissan. Osaako kukaan runoilla 5v tytön kutsukorttiin runoa niin että lahjatoive olisi rahaa? En itse keksi miten asian voisi kauniisti ilmaista ettei kukaan ymmärtäisi väärin...
  6. V

    Mielipiteitä tai vinkkejä....

    Meillä on ylimääräisenä valkoisia peruslautasia 10 matalaa ja 10 syvää. Kannattaako kuvata ja laittaa huutikseen vai kirppari osioon. En viitsisi roskiinkaan heittää kun ovat melkein käyttämättömiä ja kauniit koristelut reunoissa. Paljonko te maksaisitte? Kyselen ihan mielenkiinnosta...
  7. V

    Lasten hoitajista

    Moniko teistä käyttää ulkopuolista apua iltaisin lastenhoidossa? Tarkoitan esim. toista äitiä tai opiskelijoita. Paljonko maksaisitte pimeänä 2 tunnin työstä 3 iltana viikossa? Hoito tapahtuisi hoitajan kotona.
  8. V

    mä en enää jaksa,mitä teen???

    mun mies on mun elämäni suuri rakkaus. me rakastetaan toisiamme ja kaikki on sinänsä ok. mutta... mä olen ensimmäinen pitkä suhde mikä miehellä on,mua ennen se vietti tosi railakasta poikamieselämää.. nyt on kuitenkin rauhottunu ja ollaan vakavasti alettu puhuun naimisiinmenosta. mulla on lapsia...
  9. V

    Kotiäitiys helppoa?

    Näin monesti kuulee sanottavan. Mutta ehkä se riippuu lasten lukumäärästäkin? Jos on vaikka kaksi lasta, joilla ikäeroa parista vuodesta ylöspäin, en osaisi sitä pitää raskaana mitenkäänpäin (tämä on minun mielipide)... Jos äiti on siis kotona vaikkapa 5- ja 2-vuotiaan kanssa, ymmärrän että se...
  10. V

    mitä on rakkaus?

    niin..minkälaista se on? kun musta tuntuu että multa se on loppunut kesken. meillä mieheni kanssa kaikki hyvin, päällisin puolin ja läheisestikkin, mutta tuntuu vaan ettei missään kohtaa kolahda. seksi on mainiota, mutta pärjäisin ilmankin sitä. kosketukset mukavia, mutta ei kiihottavia...
  11. V

    Onkos tälle ruualle mitään hianompaa nimeä?

    Paistettuja kinkkukuutioita, valkokastiketta ja keitettyjä makarooneja. -On muuten hyvää! :p
  12. V

    Mies ja velvollisuusseksi

    Meillä on seksi mennyt miehen puolesta jonkinlaiseksi velvollisuudeksi. Suostuu kyllä joka kerta mutta ei ole hommassa mukana. Tämä on johtanut sitten liialliseen tarkkailuun mun puolelta. Ja vie sitten sen nautinnon ja oman halun. En ole enää lauennut pitkiin aikoihin. Ja mies luulee että...
  13. V

    Mitä miehelle lahjaksi?

    Mieheni täyttää pian vuosia, enkä millään keksi sopivaa lahjaa. Mitään turhaa en haluaisi ostaa, vaan jotain oikeesti hyödyllistä, vaikka jotain pientäkin vain. Mitäs te miehet tähän vastaatte? Mieheni on yli 40-vuotias. Kiitti vinkeisstä!
  14. V

    Raskaus&seksi

    Tahtoisin kysyä teiltä, miehet, kuinka suhtaudutte raskaana olevaan naiseen? Voiko raskaana olevaa naista haluta? Mitä ajatuksia teissä herättää nainen, joka on viimeisillään raskaana, jos nyt ajatellaan nimenomaan tätä seksi-puolta? Vaivaako teillä ajatus vauvan päästä, joka on loppuraskaudesta...
  15. V

    Antakaa kivoja vinkkejä,neuvoja..

    Sexyt alusvaatteet ja korkkarit on nyt hommattu! Tarkoitus olisi yllättää rakkaani..jotenkin..erilaista,repäsevää..ehkä jotain tanssia,strippaamista,keikistelyä..jotain mikä on meille erilaista! Itseluottamus ei ole kovin korkealla,mutta silti haluisin kokeilla jotain uutta! koskaan en ole...
  16. V

    Erilaisita häistä

    Ihmetteln tässä sukulaisten suhtautumista erilaisiin tapoihin mennä naimisiin. Minä ja mieheni mentiin naimisiin ristiäisten yhteydessä ja kutsuttiin paikalle lähimmät ystävämme. Muutama tiesi tästä ja lähes kaikki tulivatkin paikalle. Nyt mieheni sisko on menossa naimisiin ja pitää pienet häät...
  17. V

    exät ja uusi elämä

    olen tässä miettinyt että miksi joillakin exillä useimmiten siis vaivoilla on todella vaikeaa päästää entisetä liitostaan irti yritetään väkisin roikkua ja tuhota toisen uutta suhdetta?? ei jaksa mahtua mun ajatulseen!! ja miksi tehdä itsestään naurettavaa?? meiläkin ex soitteli miehelleni...
  18. V

    eri ammattien tulot? gallup

    eli kerro esim omasi ja jos mahd niin miehesi tulot kun niin monia kiinnostaa eri alojen palkat.. minä olen valtion leivissä ja palkka on karvan vajaa 1500 e kuussa... mies hitsaa ja palkkaa n 1600 e kuussa... ilmoittamani summat nettoja..
  19. V

    kotiintulo!

    Tulen kotiin pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen.. jalkani ovat niiiin väsyneet että tahdon vain lämpimään sänkyyni lepäämään, nostamaan jalkani ylös. Avaan oven, tunnen mausteisen houkuttelen tuoksun, kaunista musiikkia.. Tulet vastaan minua eteiseen, mieheni, autat riisumaan takkkini yltäni...
  20. V

    henkinen mustasukkaisuus

    Olemme olleen naimisissa jo yli 10 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Mieheni on aina ollut hivenen mustasukkainen, minkä olen tiennyt alusta alkaen, mutta kuvittelin että se loppuu aikanaan. Hän ei ole kuitenkaan väkivaltainen ja jos yksikin lyönti tulisi, niin lähtisin. Mutta ongelma onkin...

Yhteistyössä