Hakutulokset

  1. T

    Jatkuva limainen yskä

    Vähän olen myöhässä :D Mut koti hoidossa siis on. Nyt meillä on ollut kesästä asti refluslääkkeet käytössä ja yskä on kadonnut. Taustalle tuli pikku hiljaa muitakin reflus oireita, mutta edelleen tutkitaan asiaa... :)
  2. T

    Joka yö painaijaisia..

    melkein9 vuotias erityispoikani näkee joka yö painajaisia. On jo nähnyt n. keväästä asti. Herää yöllä ja tulee herättämään minut kun on nähnyt pahaa unta. Eli herää kumminkin ihan "järjissään" eikä itkeskele tai huuda. Mut milloin tälläseen kannattaa puuttu, jos taustalla onkin jotain muuta?
  3. T

    Jatkuva limainen yskä

    10kk ikäisellä on nyt ollut 3kk limaista yskää. Yskä alko saman aikaan kun esikoisella todettiin mykoplasma, nuorimmaisen kokeet olivat puhtaat ja tälläkin hetkellä tulehdusarvot on 0:ssa ja muutkin perusarvot normaalit. Onko jollain kokemusta tälläisestä, voiko allergiat tai astma puhjeta jo...
  4. T

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Masu12 voimia sulle, odottaminen on kaikkein kauheinta. se epävarmuus :( Toivotaan nyt et kaikki on hyvin :heart: Ei sitä kyl pysty olemaan stressaamati .. :/ Aika ihme ettei suostunut heti ultraamaa, mun mielest siitä ei olis pitänyt heille olla liikaa vaivaa.
  5. T

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    kutinasta jotkut täällä sitä selitteli et on kutissut ihan hirveesti. Mulla ei tosin oo mitään näppylöitä mut kyljet,maha, alaselkä ja rinnat kutisee.. Yks ilta katselin tv:tåä ja yhtäkkiä tajusin et olin raapinut mun rinnat ihan veres lihalle.. En edes tajua miten paljon välillä raavin...
  6. T

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    :mad::headwall: migreeni tulin vaan pikaseen kirjottelee et tästä helvatin migreeni kohtauksista. Eilen tuli oltua koko päivä töissä..aamulla ja illalla siis.. tänääntaas kostautui.. Oksettaa, huomaaa ja päätä särkee ja silmiä jomottaa.. Mä en oo migreenistä oikeastaan koskaa kärsinyt...
  7. T

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    :hug:Isot halit ja voima rutistukset kaikille menetyksen kohdanneille... :( Mä en oo taas paljoo ehtinyt käymään täällä mut oon koittanut lueskella juttuja läpi. nyt taas pää lyö tyhjää etten tiiä kuka on kertonut ja mitä :D Tuntuu nykyään et lyö pää tyhjää liiankin usein :D Ja nää...
  8. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Li:lle voimia :hug: :heart: toivottavasti saatte asiat kuntoon jotenkuten, onneks sulla on hyvä tukiverkko ja ihana äiti kenen kanssa voit puhua asioista!! minkäställevoiIhana kuulla hyviä uutisia:heart:Toivottavasti menee loppuun asti kaikki hyvin :heart: Meillävalvottiin edellis yö...
  9. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    minkäställevoi:hug: voi kurjuus :( :( Toivotaan et kumminkin olis kaikki hyvin :heart: Voimia kamalasti!!!! mymosaVai petrii kattoo :D mä olin elokuussa vähän ennen kuin raskaudesta tiesin :) Ja olis ens ke tarkotus uusiks mennä kattoo :D Mätykkään käydä keikoilla, viime pe olin erään...
  10. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    minkäställevoi Toivotaan ettei olisi mitään vakavaa :( Paljon voimia:heart:
  11. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Neiti80 aww!!Kyl on mahtanut olla uutinen, paljon onnea sinne :) On siinä kyllä miettimistä ja opettelemista sitten kaksin verroin, mut kyllä te siitä selviätte :heart: Täällä etova olo yllätti taas tänä aamuna, juuri kun ehdin hurrata et se on hävinnyt. Päänsärkyä on alkanut taas...
  12. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Kylläpä posti sai mun sydämmen pomppimaan pelosta... :( Viikko sitten ultrassa ja verikokeissa. Sanottiin että jos jotain vikaa verikokeissa tulee viikon päästä sairaalasta postia kotiin, muuten voi mennä ainakin se kaksi viikkoa. Tänään tuli Tyksistä kirje, alle viikko meni. Paniikissa sitä...
  13. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    DsariaL :hug: paljonpaljonvoimia ja jaksuja sinne :(:heart: mymosa ihania ultra kuulumisia :heart: Meillätuo napero oli 47mm ja NT oli 1,1 vissiin kai ihan normaali lukemissa kun ei mitään kerrottu:D Oon lukenut et alle 3 pitää olla...??! Mulla on rakenne ultra 22.12, saa sit ehkä tietää...
  14. T

    2006 lokakuu

    tyttölokakuun1pvä2006:)
  15. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    elna :hug: Paljon voimia ja jaksamista, toivottavasti epävarmuus ei kestä kauaa:heart: Kuulostikyllä tosi epäammattimaiselta, mävarmaan tekisin valituksen tuollaisesta...:( Kiva ku tässä ei toimi tuo välilyöti nappula kunnolla, saa hakata sitä:D mahasta oon160cm"pitkä" ja hieman tuota yli...
  16. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    mukaan synnytykseen tulee mun äiti jälleen kerran :) Puhuttiin itseasiassa eilen asiasta. MIes oli ekassa, ja siitä ei ollut kun haittaa :D Se oli ihan shokissa, oli kuulema kamalaa nähdä millaset kivut mulla oli. Mä en pystynyt olemaan oma itseni siellä, ja onhelpompaa ettei sitten tarvii...
  17. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    hyvää huomenta. Mulla tuntus eilen kummalliselta tuolla alamasussa. En tiiä oliko ihan suoliston meteliä vai voiko niitä pieniä liikkeitä tuntea o_0 Olin nukkumassa, nukun yleensä sellatti puolittain mahallaan. Olin siinä hetken maannut kun ne tuntui. Siitä kohdun kohdalta, ihan pienen...
  18. T

    Ekaluokkalainen, koulun alkaminen ja siihen liittyvät jutut

    Meillä on koulun alkaminen huomattu käytöksessä. Kyseessä on tosin erityislapsi joka aloitti erityiskoulussa ekan luokan. Poika on normaalisti ollut todella herkkä ja kiltti kaveri, mut nyt tuntuu et olisi koko ajan vihainen ja ärtyisä. Huutelee jatkuvasti kotona koulussa opittuja "uusia"...
  19. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Ultra terveiset, sielä se pieni piiperoinen veteli voltteja ja meno oli kova :D Vessasta käymisestä huolimatta virtsa rakko oli jo täyttynyt ja näky oli huono. Jouduttiin ottamaan sisäkautta seka masun päältä ultraa. Mut kaikki oli hyvin, sehän on tärkeintä :heart: Hän vaa tuijotteli meitä...
  20. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    ultra reilun tunnin päästä :heart: koitin noiden kahden äitiyskortteja tutkia ja vähän tietää missä yleensä mennää tässä vaiheessa, minkä kokoisia ovat olleet,sykkeet jne jne.. mut en mä niistä enää mitään ymmärtänyt :D Jännittää :D mut tuun kertomaan kuulumisia sitten myöhemmin :)...

Yhteistyössä