Hakutulokset

  1. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ai säkin, siis Valoa olet hoidossa Oulussa? =) Mun käsittääkseni ne palailee 30.7 maanantaina takaisin sorvin ääreen. Mulla menkat on ihan oudot, eilen vuoti ja tänään ei mitään. Varulta testasin vielä negankin tämän kumman tiputtelun vuoksi, eli ei ole Top-alkio matkassa. Luulisi nyt vuotoa...
  2. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Juuh.. Kävin tuossa illalla ostamassa paketin Lutinusta ja raskaustestin, mut kuinka ollakkaan, empä tarvitse niitä. Saman tien kun astuin ulos apteekista, hana aukesi ja eipä tarvi testailla. :( Sattui muuten ihana farmaseutti, laitteli niitä lääkkeitä ja katsoi reseptistä hoitavan lääkärin...
  3. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Valoa, kuinkas on käynyt, onko täti pysynyt poissa ja olekkos uudelleen testannut? Mä en ole testannut uudelleen ja menkat on pysyneet pois, mut eiköhän se ole ihan vaan Lutinuksen ansiota. Mites teillä muilla on näistä negakierroista pysyneet menkat lutinuksilla/lugeilla pois? Mä ajattelin...
  4. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    pp11 ja tyylipuhdas nega. Et tältä pohjalta jälleen kerran. Vatsassa möyrii menkkaolo, eli vuotoa odotellessa. Ajattelin kuitenkin sinne pp14 jatkaa lääkitystä ja jos nega on sittenkin nega, lopetan lääkkeet ja heittäydyn pään nollaus lomille. Huoh.
  5. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mulla meni tuo 2mg x 3 ennen siirtoa ja siirron jälkeen annostus laski tuohon. Piti ihan noista papereista tarkistaa. Eikö tuo isompi annos niinku kasvata sitä limakalvoa ja pienennyksen tarkoitus on ylläpitää, ei enää paksuntaa limakalvoa? Näin ne mulle täällä Oulussa julkisella puolella tätä...
  6. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Lumi72, mulla on ollut siirron jälkeen tukilääkityksenä Progynova 2mg x1. Täällä Suomessa on yleensä joko tämä, merimono, pregnyl-pistokset tai estradiol-laastarit ellen ihan väärin muista. Lutinus on täälläkin aika uusi lääke, yleisempi taitaa olla tuo Lugesteron. Lutinus on ihan emätinpuikoksi...
  7. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mielenkiintoisia eritevälitietoja, siis ihan varotuksen sanana jo etukäteen. :D Oon ootellut päivän menkkoja, sellainen olo että ne alkaa mut ei ainakaan vielä ole alkaneet. :/ Sit huomasin tos iltapäivällä et oli tullut sen kaiken muun ällöttävän lutinusmömmön mukana sellaisia hyytymiä,niinku...
  8. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kuvotus, ällötys, pöllötys. Siinä ne tärkeimmät. Aamulla laitoin Lutinuksen ja asettiin tuli tuli hiukan verta, eli aika luovuttajafiilis nyt. Taisipa tämä olla tässä. Mut olo on ällötys. hyh! Hyvä valoa että asian sait selvitettyä ja toivomma että tuo oli vaan onnettomuus onnessa! Töitä...
  9. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Valoa, mulla on progynovat ja mullahan sitä meni alun 4:n mgn jälkeen jopa 6mg, eli 1 + 2 pilleriä päivässä ja siirron jälkeen olen syönyt 2mg x 1 päivässä.. Käsittääkseni Merimonossa ja Progynovassa on sama vaikuttava aine. Mutta tarkista huomenna vielä asia, niin saat mielenrauhan. :hug...
  10. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hepsistä gugguu! Kuinkas on kanssapiinailijoilla ja palstailijoilla juhannus mennyt? Me oltiin perinteisesti mökkeilemässä ja oli kyllä ihanan kiireetöntä aikaa.. jopa niin et pariin otteeseen Lutinuksen laitto vähän venähti mut jospa se ei tätä hommaa kaatais syteen tai saveen. Nyt siis...
  11. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hepsistä kukkuu! Nyt peukut pystyyn Valolle että huurunenät tarttuupi kyytiin seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi. :heart: Hailaiva, kyl se kieltämättä väliin tuntuu aika epäreilulta kun jotkut voivat "ajoittaa" sen vauvan sellaiseen saumaan että elämässä on "tilaa" vauvalle. Kaverikin...
  12. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hailaiva, olekkos ihan varma et jätät ne Luget jo nyt pois? Oota siihen varsinaiseen testipäivään ja jos sittenkin tulos on tuo ärsyttävä miinus, niin jätä sitten vasta ne poikkeen? Kun täsä hommassa ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma. Mut oli miten oli, niin pettymys on varmasti iso, nyt...
  13. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Moi ja tere tulemast Amelelle myös tältä suunnalta. Kiitos vaan Valoa kysymästä, voin rehellisesti sanoo etten ole nyt kauheasti jännittänyt huomista, tai oikeestaan en ole muistanut edes jännittää. Olen ollut tiiviisti töissä, tänään pääsin iltavuoron jälkeen vapaalle ja tuossa kotiin...
  14. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heissan! Hailaiva, onko haamu vahvistunut? Olispa hienoa kun plussapino kasvaisi jälleen! Nyt on kolmas päivä lutinuksia takana ja mun täytyy sanoa ettei ole mitään tuntemuksia. Rinnat on normaalit, vatsa ei pömpötä normaalia enempää, eli kuinkas äkkiä nuo lutinuksien sivuvaikutukset...
  15. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Dodii, olipa tehnyt tehtäviään annoksen nosto ja limakalvo oli nyt 10mm. Huomenna aloitan Lutinukset ja maanantaina, kp 24 olisi sitten ohjelmassa siirto. Meinasi että perjantai olis vielä liian aikainen ajankohta joten siksi näin. Mut on kyl helpottunut olo jo pelkästään siitä että nyt tietää...
  16. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Onnea Sintulle ja muille haamunneille/plussanneille! Mä en tule ikinä unohtaan sitä tunnetta kun esikoisesta sain plussan testiin. Se oli sekoitus ihmetystä, epäuskoa, toivoa, epätoivoa, rakkautta, pelkoa, lisää epäuskoa ja kaikkea siltä väliltä. Varmaan mikään ei ole koskaan koskettanut niin...
  17. J

    onko lapsettomuudesta kärsiviä?

    Onkohan ketjun aloittaja ihan tosissaan.. joskus vaan tuntuu et tällaiset kysymykset lapsettomuuspalstalla voisivat olla jonkin sortin provoja.. Toivottavasti olen väärässä, mut pisti vaan miettiin..
  18. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Progynova 2mg x2 siirtoon saakka ja sen jälkeen 1x1 ja sit kp 15-> Lutinus 100mg x3. Kiva kun tullut tuo lutinut, kun se on oikeesti emätinpuikko, eikä kuulemma ole niin sotkuinen kun lugesteron. Ketjuja lueskelin ja tunteiden kirjoa laidasta laitaan olette kokeneet. Voimia kaikille...
  19. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heissan piiiiiiiiiitkästä aikaa! Hiljaiseloa on pitänyt tällä suunnalla sen keväisen hyperstimulaation ja sairaalareissun jälkeen. Tuli jotenkin sellainen olo et kaikin puolin tarvitsen hengähdystä näistä hoidosta, lapsettomuusesta ja piti saada hengähtää ja koota itseään ja voimia uusia...
  20. J

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    heippa näin yösydännä. Ja heti alkuun pahoittelen kirjoitusasu ja virheitä, mut tämä on vähän hankalaa tällä kännykällä. :) Edelleen täällä osastolla olen ja kotiin pääsystä ei mitään tietoa. :( painoa tullut 6 kiloa ja olo on tukala. Kotiin ja etenkin esikon luo on niin ikäväettei mitään rajaa...

Yhteistyössä