Hakutulokset

  1. P

    Kaksplus.fi kysyy: Minkä ikäisiä Robin-faneja teidän perheestänne löytyy?

    Tytöt 7v ja 5v ja poika 2v. Äitikin oppinut samassa sietämään... :)
  2. P

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Pikana pitkästä aikaa. En ehtinyt lukea kuulumisia, sorry. Omanapa päivitys.. Meidän huhtikuun hurmuri syntyi tänään yöllä klo 1.11 tuskaisen käynnistyksen jälkeen. Synnytys olilyhyt kunhan lähti käyntiin... thank god se on nyt takana... ei koskaan enä... ;) Poika syntyi rv 38+3, 3585g ja...
  3. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Pikana pitkästä aikaa. En ehtinyt lukea kuulumisia, sorry. Omanapa päivitys.. Meidän huhtikuun hurmuri syntyi tänään yöllä klo 1.11 tuskaisen käynnistyksen jälkeen. Synnytys olilyhyt kunhan lähti käyntiin... thank god se on nyt takana... ei koskaan enä... ;) Poika syntyi rv 38+3, 3585g ja...
  4. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Moikka taas. Jos nyt yrittäis jotain ihan ajatuksella kirjoitella ja lukea... Leipomuksista: Tää aikoo olla niin laiska, et ostaa pakkaseen joko valmiita tai puolivalmiita ja tuunaa iitä sitten kahvivieraille. Jos jotain erikoisempaa haluaa, niin saavat tuoda mukanaan...:D...
  5. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Kiitokset uudesta ketjusta, ja tosiaan kuukauden päästä voidaan jo sanoa meidän kuu ? Jospa huomenna pääsisin uudelleen lukemaan ajatuksella ja kommentoimaan paremmin, tulin nyt pikaseen ennen nukkumaan menoa kirjoittamaan omanapaisen päivityksen... Olin siis eilen verikokeissa uudelleen...
  6. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Manzana: joo, kaikki on syntyneet ihan alakautta, kaks ekaa ilokaasun voimalla... Kiitos kaikille tsempeistä, nyt toista päivää särkee pää koko ajan, huomenna taas verikokeelle ja pe kuulee sitten mitäs jatkossa... On tänäänki ärsyttänyt olla sisällä kun on kaunis ilma ollut...:(
  7. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Dodiih. Soitto tuli äippäpolilta eilisen käynnin vuoksi... maksa-arvot hieman koholla, eli alkava myrkytys... nyt sit vaan lepoa, niin kuin se onnistuis... tällå viikolla vielä uusiks verikokeille, ens viikolla ylimääräinen neuvola et katsotaan paineet ja stiksataan pissa. Vähän nyt pistää...
  8. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Moikka. Pikainen omanapainen päivitys, palaan lukemaan kun saan lapset unille, jos pysyn ite hereillä. :D Kävin eilen tyksissä kääntymässä myrkytysoireiden kanssa, onneksi ei ainakaan viel oo sitä... samalla ultrattiin, ja painoarvio oli nyt 2,5kg, tasan 34 vkolla. Lääköri kysyikin et...
  9. P

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Moikka. Kävin eilen tyksissä kääntymässä myrkytysoireiden kanssa, onneksi ei ainakaan viel oo sitä... samalla ultrattiin, ja painoarvio oli nyt 2,5kg, tasan 34 vkolla. Lääköri kysyikin et onko mulle jo sanottu et tarvii saada heille aikaa käynnistykseen, kun kaikki olleet hyvänkokoisia...
  10. P

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    kääkkis82: mä en jaksanut komannen kanssa uskoa et oikeesti olis poika kun oli jo kaks tyttöä. Vaikka ihan samahan sen sukupuolen on, mutta jotenkin toivoin poikaa (kuten nytkin) vaikka ihan yhtä rakas tyttö olisi ollut/on. :) mies taas toivoo taaskin tyttöä, kuten kolmessa muussakin...
  11. P

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Tervehdys kaikki :wave: Voisin liittyä joukkoonne, mikäli huolitaan mukaan tälläinen on/off aktiivinen palstailija. Lukemassa käyn kyllä, mut aina ei ehdi/jaksa kirjoittaa. Joskus voi käydä niinkin hassusti ettei sanottavaa ole... ;) Eli mun tiedot on la 7.4., 31v, t05, t07, p11...
  12. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Natte, minkä auton ostitte? Täällä se vielä työn alla, ja meinattiin et kunhan kesällä on auto johon kaikki mahtuu, riittää. Siihen saakka mennään sit vaikka kahdella mut lomareissuun yhdellä autolla sitten. :) Nukkumaan tarttis mennä, mut eipä nukuta... no, aamulla nukuttaa kun pitää herätä...
  13. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Saitko mun yksärin? Mä en tiedä onko nyt vika sivustossa vai käyttäjässä mut en tiedä lähtikö viesti sulle, piti ainakin... :D
  14. P

    Meidän lapsemme ei ole ollut koskaan kaverisynttäreillä.

    Meillä alkoi synttärikutsuja tulla eskarissa. Sen jälkeen niitä on kyllä riittänyt... meidän muksuilla ekat kaverisynttärit olleet 5v, ja silloinkin suurin osa oli serkkuja ja muita sukulaislapsia, jokunen pihakaveri oli silloin...
  15. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Kyllästymistä täälläkin. Ehkä ei olis jos pääsis liikkeelle niin ettei ois sittennkovin kivulias sen jälkeen... kuutisen viikkoa ja sitten pitäis olla liki luvattu käynnistys... neuvola on tällä viikolla, ja nyt varmaan varataan lääläriaika, aion pyytää lähetteen jo tyksiin jo rv 37 niin pääsen...
  16. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Apua, en oo saanu sun viestiä. :( mä laitan sulle mun s.postin niin sillä tavoittaa varmemmin ja nopeemmin. Anteeks kovasti. :(
  17. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Moikka pitkästä aikaa. Huomasin nyt et mulle tuonne vois päivittää poika olon ja poikalupauksen. Tänne ei kummia kuulu, flunssaa, liitoskipuja, iskiasvaivaa ja unettomuutta. Ihan normaalia siis. :D Viikko sitten kävin sairaalassa supistusten takia jotka oli jatkuneet useamman päivän...
  18. P

    Kehukaa/haukkukaa omat tila-autonne

    Meillä ja tila-auto hakusessa, luultavasti renaultin grand espace tai ford grand c-max. Ja hakusessapieniruokainen auto.
  19. P

    Missä ajassa tiedät imusolmukesyöpää sairastaneen parantuneen?

    Mun äiti, yli 60v, sairastui alkuvuodesta, maaliskuussa selvisi imusolmukesyöväksi. Nyt on käymässä viimeisiä hoitoja, ainakin näillä näkymin. Sai sytostaatteja useita kuukausia, nyt saa 18 krt sädehoitoa.
  20. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Pikainen moi pitkästä aikaa. Ihan just lähtö neidin kanssa treeneihin, niin paljon ei aikaa kirjoitella.. Oma olo on pyllystä... liitoskivut ja väsymys tekee tehtävänsä... Olin maanantaina lääkärissä, silloin 28+1. Sain nyt tahtoni läpi, ja seuraava lääkäri pitää saada 36 viikon ihan...

Yhteistyössä