Hakutulokset

  1. S

    Millä mittaa vauvan päiväuniin?

    Otsikossa se kysymys tulikin: vauva tasan 3kk on oikeastaan kokonaan lakannut nukkumasta pitkiä päiväunia, ja kaikki päikkärit ovat n. 40-45 minuutin mittaisia. Nyt alkaa sekä äiti että vauva olla yliväsyneitä, joten kaikki vinkit olisi tervetulleita!! Millä vauvan unia saisi jatkettua? Ei tällä...
  2. S

    Onko kenelläkään tarvetta DHEA:lle?

    Minulla on käyttämätöntä jenkeistä ostettua käsikauppa-DHEA-valmistetta, jota käytin itse ennen raskaaksituloani. Purkissa jäljellä vielä ainakin 150 tablettia, joista voisin luopua, jos joku haluaa? Laittakaa YV:tä :)
  3. S

    Vaunukeskustelua, Emmaljunga Cerox / Teutonia BeYou / Hartan Topline S / Gesslein F 10

    Heippa! Änkeän tänne tuolta odotuspuolelta, kun ajattelin että täällä saattaisi olla jo enemmän kokemusta ja näkemystä vaunuista :) Vaunukeskustelua tällä palstalla on käyty varmasti useammassakin ketjussa, mutta nyt tarvisin kokemuksia otsikossa mainituista malleista, jotka meillä on tässä...
  4. S

    Vaunukeskustelua: parin mallin vertailua, Emmaljunga Cerox / Hartan Topline / Teutonia BeYou / Gesslein F10

    Heippa! Täällä on varmasti useassakin ketjussa käyty vaunukeskustelua, mutta nyt tarvisin kokemuksia otsikossa mainituista malleista, jotka meillä on tässä nyt potentiaalisimpina vaihtoehtoina kevätvauvan vaunuiksi. Ja muitakin vastaavia malleja saa kehua! Asutaan siis haja-asutusalueella...
  5. S

    Hyviä odotus- ja vauvapäiväkirjoja?

    Heippa! Haluaisin löytää hyvän odotusajan päiväkirjan, johon saisi dokumentoitua näitä raskauden aikaisia tuntoja - ja siis tarkoitan nimenomaan sellaista valmista kirjaa, johon itse täytellään sitten juttuja :) (eli ruutuvihko tai excel ei ole nyt se juttu) Ei haittaa vaikka suosittelisitte...
  6. S

    Mistä äitiysvaatteita Tampereella?

    Heippa, otsikossapa se kysymys jo tulikin. Olen siis lähipäivinä menossa Tampereelle, ja haluaisin vähän katsastaa siellä äitiysvaatevalikoimaa. Yritin googlailla alan liikkeitä, mutta aika heikolla tuloksella. Voisitteko siis tietäväisemmät vinkata, mitä sieltä löytyy? Kai nyt Tampereen...
  7. S

    Kellään käyttämättömäksi jääneitä Clomeja?

    Sorry tällainen ilmoitus,en tiedä onko tämä palstan sääntöjen mukaista mutta joku moderaattori poistanee tämän ellei ole :) Eli tarvisin 10 kpl clomeja ja nuukuuksissani en raaskisi ostaa koko purkkia, ja siksipä kyselen olisko jollakulla tarpeettomaksi jäänyttä clomipurkin puolikasta...
  8. S

    Inseminaatio 2012

    Noniin eli uusi ketju niille, jotka myös tänä alkavana vuotena pyörivät inseminaatioissa. Vuoden 2011 -inssiketjun voinemme siis haudata!
  9. S

    Positiivisen ajattelun ketju

    Noniin, eli kun täällä on olemassa Kiukkuketju johon saa käydä avautumassa silloin kun on sen aika, niin ajattelin vastapainoksi perustaa Positiivisen ajattelun ketjun. Täällä saa käydä hehkuttelemassa omia toiveita, "raskausoireita" ja uskoa onnistumiseen sekä luonnollisesti myös täysin rinnoin...

Yhteistyössä