Hakutulokset

  1. rockyroad

    PK:n tädit roikkuvat puhelimessa aamuisin

    Aika jännä, en ole ikinä ollut töissä sellaisessa pk:ssa, jossa olisi tuollainen käytäntö. Ei mekään olla päivystetty tai lasten päiväkodeissa kukaan päivystä ovella. Rauhassa riisutaan eteisessä ja käsipesun jälkeen ryhmään syömään. Tykkään itse tällaisesta joustavasta systeemistä enemmän.
  2. rockyroad

    PK:n tädit roikkuvat puhelimessa aamuisin

    Lapsia tulee aamupalalle pitkin aamua, tai siis sitä aamupala-aikaa. Toiset on paikalla jo aamuvarhaisesta ja toiset tulee vasta lähempänä aamupalan loppua, ei ole järkeä odottaa, että kaikki on paikalla. Minäkään en tykkäisi, jos lasta ei otettaisi kunnolla vastaan, kun tullaan päiväkotiin vaan...
  3. rockyroad

    Minne lämpimään hiihtolomalla?

    Nostan.
  4. rockyroad

    Minne lämpimään hiihtolomalla?

    Aurinkoa ja lämpöä kaivataan, lapset haluaa uida ja me aikuiset ottaa rennosti. Jotain nähtävää voi toki olla, jollekin retkelle voidaan ehkä lähteä. Shopata ei todellakaan haluta. Itse kiapaan kai eniten hyvää ruokaa ja lepoa.
  5. rockyroad

    Minne lämpimään hiihtolomalla?

    Thaimaahan en lähde pitkien lentojen takia, ikinä. :snotty: Kanariaa ollaan mietitty, mutta minne sinne?
  6. rockyroad

    Minne lämpimään hiihtolomalla?

    Suositelkaa kiva paikkaa, jossa olisi lämmintä hiihtoloman aikaan. Lapsia on 3. 11, 9 ja 4 vuotiaat. Egyptiin ei enää lähdetä. Ja joo, googlaan kyllä kunhan ehdin. :rolleyes: Nyt vaan kyselen vinkkejä ensihätään. :) Kiitos!
  7. rockyroad

    Suuttuisitko jos huomaisit puolisosi katselevan vieraan naisen takamusta?

    En suutu, katsellaan yhdessä nättejä takalistoja. :D
  8. rockyroad

    Ottaisiko ne sen *ittuiluna jos veisi vaan toisen lapsen hoitopaikkaan joulusuklaata tms?

    Eihän sen palautteen tarvitse olla negatiivista vaan rakentavaa. Itse ainakin haluan tehdä työni mahdollisimman hyvin ja haluaisin kuulla, jos se on jonkun mielestä vain 7 arvoista. Mitkään muistamiset ei ole pakollisia, joten älkää viekö, jos siltä tuntuu.
  9. rockyroad

    Ottaisiko ne sen *ittuiluna jos veisi vaan toisen lapsen hoitopaikkaan joulusuklaata tms?

    Voisiko sinne toiseen paikkaan sitten antaa palautetta joulusuklaan sijaan? Tai riippuu kai siitä, mihin et ole tyytyväinen. Mutta ei kai ne keskenään vertaa mitä on tullut keltäkin? Itse en vertaisi, olen siis tarhantäti, mutta palautetta otan aina mielelläni vastaan.
  10. rockyroad

    päiväkotitätille lahjaksi:

    Heijastin todella loistava lahja! =) Minulle saa tuoda suklaatakin tai itse tehtyjä herkkuja, jos jotain haluaa tuoda. Lasten tekemät kortit on ihania. Mutta mitään ei ole pakko tuoda. Kiitosta olisi kiva kuulla, jos siihen on aihetta. :) T. Kerhotäti
  11. rockyroad

    9 v tyttö toivoo lahjaa.... auttakaa tulkinnassa :)

    Voisko olla Schleich-eläimiä? Niitä saa marketeista ja lelukaupoista.
  12. rockyroad

    Ahdistaa, ei koskaan kaksin miehen kanssa.

    Olisiko kaveriperheissä joku, jonka kanssa voisitte vuorollaan hoitaa toistenne lapsia?
  13. rockyroad

    Suosituksia kaivataan: Romanttinen hotelli Helsinki-Lahti-Porvoo -akselilla

    Jos Lahteen päädytte, suosittelen Lahden Seurahuonetta. Siellä on hyvä palvelu ja ravintolan ruoka on todella hyvää. Oltiin siellä juuri reilu viikko sitten viikonloppu. Lahti nyt muuten ei taida olla mikään romantiikan tyyssija. :rolleyes:
  14. rockyroad

    kouluikäiselle leikkejä kun lapsia vähän

    MLL:n sivuilla Vanhempainnetissä on leikkivinkkejä, sieltä kohta ulkoleikit. Eiköhän jotain puuhaa löydy. :)
  15. rockyroad

    Oletteko kieltäytyneet kummiudesta? Voiko siitä ylipäätään kieltäytyä?

    En ole kieltäytynyt. Meillä on 5 kummilasta, joten joutuisin kyllä kovasti harkitsemaan, jaksaisinko enää kuudetta. Jos siis tulisi pyyntö vielä alkaa kummiksi.
  16. rockyroad

    Rakastatko sisarustesi lapsia?

    Rakastan. Myös miehen sisarusten lapsia.
  17. rockyroad

    HuOmenta !!

    Huomenta. Vesirokkopotilaan kanssa ollaan oltu jo tunti hereillä.
  18. rockyroad

    Ideoita synttäreille

    Jos vieraista suurin osa on tyttöjä, voisi pieni korupaja olla kiva. Meillä ainakin tyttö ja vieraat tykkäsivät. Herkkupöytään jäätelöbaari niin saavat ajan kulumaan jätskiannoksia tehden.
  19. rockyroad

    Pystyisitkö elämään ihmisen kanssa joka on työttömänä siksi kun ei kiinnosta tehdä töitä?

    Luepas nyt nuo kaikki viestit uudestaan. Kukaan ei kritisoinut tytöttömyyttä tai työtöntä, vain elämäntapatyöttömyys ja lusmuilu oli pahasta. Tsemppiä sulle työhakuun. :hug: Lisäään vielä, että itse en voisi tuollaisen elämäntapatyöttömän kanssa elää.

Yhteistyössä