Hakutulokset

  1. T

    Kouvola huom!

    minkäslainen sää siellä on? kannattaako tykkimäelle lähteä ajelemaan..säätiedotuksessa osa näyttää pieniä kuuroja osa ei..
  2. T

    darkstarmama

    oottelen pakettia saapuvaksi :wave: Meinaatko millon postittaa..ei vielä tänäänkään saapunut :(
  3. T

    migreeni ja estolääkitys

    kenellä ollut apua estolääkityksestä? onko kohtaukset vähentyneet?
  4. T

    almiron pepti

    meillä pitäis tänään alotella tuo 10 päivän kokeilu. Hain eilen apteekista jauheen mut siinä ei oo mittalusikkaa mukana.. oisaiskohan kukaan kertoa paljon sitä jauhetta tulee esim. 200ml vettä? (vaikka t-lusikallisia) tai sit pitää kohta rientää ostamaan gramma vaakaa....
  5. T

    huutiksesta..mitä tekisitte?

    yx päivä vähän jo kyselinkin.. möin alkukuusta yhen vaatepaketin (hv ylittyi) no sit laitto viestiä et voiskos ootella lapsilisipäiviin..sanoin että mieluiten oisin toivonu heti maksua mut sovitaan nyt et lapsilisäpäivänä. sen jälkeen ei mitään vastausta enää kuulunu.. no lapsilisäpäivänä...
  6. T

    Kohta alkaa viimoset jaksot rimakauhua ja rakkautta..

    On niin minun lempparisarja :heart: kuka muu aikoo kattoo :wave:
  7. T

    Seuraako kukaan rimakauhua ja rakkautta sarjaa? mitä siinä tapahtuu ens viikolla?

    muoks.. en kysykkään mitään... mut kai nyt otsikosta tajuaa et saattaa sisältää juonipaljastuksia jos kysyn ens viikon jaksoista :whistle:
  8. T

    kuka tietäis? takuukuitista

    oon myymässä yksiä vaunuja ja niissä olis vielä takuuta jälellä, mutta en löydä mistään sitä takuukuittia :headwall: onkohan sillä liikkeellä mahollista kirjottaa uutta takuukuittia kun se muistaa minut kun vasta ne vaunut sieltä ostinkin..
  9. T

    pitihän se käydä sit

    Lindexillä törsäämässä tänään!!! Oli kyllä niin ihania vaatteita tolle isommalle tytölle ja sit olis ollu pienemmällekkin mut just kaikista ihanista oli tottakai 80cm loppu!!!! kuka on käyny ostamassa kaikki....???!!! joo mut saimpahan myös kerrankii myös itellee jotain...on nyt ollu itellää...
  10. T

    kerrankin ihania löytöjä!

    Kävin mummolassa ja löysin sieltä ihanaa kangasta! On ollu verhona semmonen valkosella pohjalla ja siinä isoja hedelmiä kuviona..omenaa ja appelsiiniä oranssia ja vihreetä B) tosi ihana, laitoin heti pöytäliinaksi :) erittäin hyvässä kunnossa viel oli. värit ihan kirkkaat ja ei mitään kulumaa :D
  11. T

    miten pienen lapsen astma huomattiin?

    kertokaa kokemuksia :) eli ihan niitä oireita mistä huomasi? meillä 9kk ikäinen tyttö ja nyt oon muutaman viikon huomannu et hengittelee aika raskaasti iltaisin. mitään flunssaa tai yskää ei ole ollut kun viimeeksi joskus talvella. välillä hengitys ihan vinkuu. Iltasella maitoakin kun juo...
  12. T

    taisin tulla huijatuksi kirppariosiolla..mitä mieltä tästä?

    maksoin 25.6 kyseiselle henkilölle rahat.. seuraavalla viikolla hänen piti lähettää minulle paketti. sitten väitti että kirjekuoret loppu että pistää seuraavana päivänä. sitten tämän viikon keskiviikkona sanoi vievänsä postiin paketin ja laittoi että heidän postista lähtee vasta posti...
  13. T

    Nokoma laitoin Y:tä

    B)
  14. T

    Mitä tarkoittaa A.fem +/+ neuvolakortissa?

    tytön 8kk neuvolassa luki tommonen siinä?
  15. T

    juhannusgrillattavaa ja salaatteja?

    on varmaan ollukkii jo miljoona kertaa mut laitelkaas parhaimpia ohjeitanne :flower:
  16. T

    vauvaonnittelu tekstari?

    oisko mitään kivaa tekstaria jolla onnitella...ei nyt jaksa netistä ettiä...
  17. T

    hinta vaunuille

    auttakaapas kun en saa kaupattua näitä 6v vanhoja emmaljungan yhdistelmävaunuja. mukaan tulee tietysti tuo kantokassi, hyttyssuoja,sadesuoja, rengassuojat ja kauppakassiverkko. erittäin siistit on vaunut. oon pitäny 100e hintaa mut onko liikaa?
  18. T

    Tää on ihana!

    http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4 ehottomasti tän hetken suosikki :heart:
  19. T

    atarax lääke?

    saimme vihdoin tytölle tuohon atooppiseen ihoon lääkettä, atarax siirappia. Kellään kokemuksia tästä? tyttö nyt 2,5v. öisin tuo kutina niin paha ettei pysty nukkumaan. ja lääkäri sanoi sen olevan kallis kun ei vielä b-lausuntoa tuosta atopiasta ole..paljonhan tämä mahtaa olla? Lähete saatiin...
  20. T

    säilytätkö lasten juhlamekot?

    siinäpä se..tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta. minä oon siis ihan hullu ostelemaan tytöille mekkoja ja alunperin piti säästää kaikki mekot mut sit niitä alko kertymään tonne kaappiin joku 30kpl :ashamed: isompi tyttö vasta 2v nyt on ollu pakko myydä noita vähän arkisempia ja semmoset...

Yhteistyössä