taisin tulla huijatuksi kirppariosiolla..mitä mieltä tästä?

maksoin 25.6 kyseiselle henkilölle rahat.. seuraavalla viikolla hänen piti lähettää minulle paketti. sitten väitti että kirjekuoret loppu että pistää seuraavana päivänä. sitten tämän viikon keskiviikkona sanoi vievänsä postiin paketin ja laittoi että heidän postista lähtee vasta posti perjantaina..
no vastasin että paketti ilmaantuu sitten maanantaina eli huomenna! nyt oli laittanut et hän on joutunu odottelemaan tälleen kesällä normaali paketteja kun kesätyöläiset postissa viivyttelevät et varaudu et paketin tulo kestää :eek: ei kai nyt oikeesti???? miten menettelen tässä asiassa? odotan nyt huomiseen että tuleeko paketti...
 
Huijaukselta tuntuu.Ite oon postilla töis ja joka paikasta lähtöö posti joka päivä eteen päin.Ja vaikka on kesätyöntekijöitä niin ei se hirasta vauhtia yhtään sen enempää.Ihan normaali toimet on oli si kesä tai talvi.
 
unikuu108
aikalailla selitystä ja selitystä.. käypä vaikka ihan huvikseen kysymässä postissa että miten usein heidän posti lähtee eteenpäin päivässä.. ja että onko olemassa paikkoja joissa on postissa postituspäiviä.. tuskin..
myös ota huomioon et jos tää henkilö alkaa paketin vielä viivästyessä selitellä et oon postittanut mut posti on hukannut niin huijaa varmasti..
 
kiinnostas kyllä tietää et kuka muu olis tehny hänen kanssaan kauppoja kun tuolla kirppisosiossa useesti myy, mut en kyl nimimerkkiä kehtais paljastaa...

nää tulee kirjeenä pari pakettia et ei oo sitä seurantakoodiakaan...

mites jos väittää että posti on sit hävittäny niin onko miulla mitään mahista saada rahojani takasin?
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
kiinnostas kyllä tietää et kuka muu olis tehny hänen kanssaan kauppoja kun tuolla kirppisosiossa useesti myy, mut en kyl nimimerkkiä kehtais paljastaa...

nää tulee kirjeenä pari pakettia et ei oo sitä seurantakoodiakaan...

mites jos väittää että posti on sit hävittäny niin onko miulla mitään mahista saada rahojani takasin?
ei varmasti ole.. mäkin tässä odottelen jo kohta kolmatta viikkoa mun pakettia.. posti hävitti sanoo hän.. mä oon vaan et just niin..
eikä kuulemma vasta postin mokista.mitä tuohon nyt voi sanoa. huijariksi alkaa mun päässä kääntyä.. mun paketti meni sen postilootaan alle vuorokaudessa ja sen paketti ei ole vielkään perillä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
kiinnostas kyllä tietää et kuka muu olis tehny hänen kanssaan kauppoja kun tuolla kirppisosiossa useesti myy, mut en kyl nimimerkkiä kehtais paljastaa...

nää tulee kirjeenä pari pakettia et ei oo sitä seurantakoodiakaan...

mites jos väittää että posti on sit hävittäny niin onko miulla mitään mahista saada rahojani takasin?
No höh sentäs :/

EI posti molempia hävitä, sitä tän myyjän on turha alkaa vängertään ....

Vihjase ees kestä kyse, ite teen paljonkin kauppaa nykyään kirppis-osion kautta =)

Oletin muuten heti että pari = 2 :D Voihan se olla enempi =)
 
vieras
Ostin kanssa kerran kirpalta (en täältä) tytölle takin ja oli maksikirje.Tuntui kyllä rehelliseltä kun paketin perään kyselin.Oli kanssa itse menossa tekemään postiin katoamisilmoitusta mutta paketti tuli kuin tulikin.2 viikkoa meni siitä kun oli sen postittanut.Kuoressa oli se postituspäivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
kiinnostas kyllä tietää et kuka muu olis tehny hänen kanssaan kauppoja kun tuolla kirppisosiossa useesti myy, mut en kyl nimimerkkiä kehtais paljastaa...

nää tulee kirjeenä pari pakettia et ei oo sitä seurantakoodiakaan...

mites jos väittää että posti on sit hävittäny niin onko miulla mitään mahista saada rahojani takasin?
No höh sentäs :/

EI posti molempia hävitä, sitä tän myyjän on turha alkaa vängertään ....

Vihjase ees kestä kyse, ite teen paljonkin kauppaa nykyään kirppis-osion kautta =)

Oletin muuten heti että pari = 2 :D Voihan se olla enempi =)

joo kahessa paketissa tulee... laitan siulle y:tä kenestä kyse..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
ei nyt onneksi hirveen suuresta mut summasta mut minulle aika isosta summasta 29,50e
Onhan tuo aika iso summa.ilmoita myyjälle että teet rikosilmoituksen.
Täällä ollut pari ketjua mitä itse huomannut missä paljastettu nikkejä.

 

Yhteistyössä