Hakutulokset

  1. M

    Linkkejä kaipailisin

    kiitos kaikill! mutta suurin osa g:n laittamista linkeistä oli semmosia, mitkä olin jo kattonut, eikä niistä saa esitettä tilattua, tai ainakaan en löytänyt sellasta kohtaa..
  2. M

    Linkkejä kaipailisin

    oon kyllä kuuklettanu, ja IDO oli ainut mistä sain tilattua esitteen..
  3. M

    Linkkejä kaipailisin

    eli laittakaa linkkejä mistä voin tilata kylpyhuone/keittiöesitteitä. kiitos =)
  4. M

    perjantain kunniaksi kalluuppia: mitäpä yllä, lautasella, lasissa ja levysoittimessa :D

    hittovieköön mun pitääki tästä hilautua alkoon :p
  5. M

    perjantain kunniaksi kalluuppia: mitäpä yllä, lautasella, lasissa ja levysoittimessa :D

    ei vielä mitään :D lasiin tulee punkkua, päälle jotaki kivaa baarivaatetta ja radiosta kuuluu NRJ..
  6. M

    Eniten kummastelemasi facebookin tilapäivitys?

    ehkä joku päivä testaankin :D
  7. M

    Eniten kummastelemasi facebookin tilapäivitys?

    mä meinasin eilen laittaa tollasen tai sitte vaihtoehtosesti ihan vaan "kauhee paskahätä" :D olis ollu kiva nähä millasta kommenttia porukalta tulee :D
  8. M

    Uusia nimipäiviä!(todella turha)

    mä en vieläkään saanu nimipäivää :'(
  9. M

    Miksi vanhemmat miehet kiinnostavat?

    no ite oon tällä hetkellä vasta 22 ja tuo kakslahkeinen jota nyt on tullu treffailtua on 30, enkä kyl kovin mielelläni enää sitä nuorempaan vaihda :p ;)
  10. M

    Mietin meidän typylle nimeksi HULDA MAARIAA

    mä en oo ennen tienny, että Hulda on ihan oikeasti mimi :ashamed: mun lempinimi oli pienenä Hulda Huoleton.. :xmas:
  11. M

    Tää äippä lähtee viihteelle tänää...

    pidähän hauskaa :wave: mulla meni viime viikonloppu niin överiksi, että ei tarvi maistella mitään vähään aikaan :ashamed:
  12. M

    mulle tulikutsu Mary Kay kutsuihin

    emmä muista.. joku semmonen vissiin sekaiholle tarkotettu.. koskaan en oo kutsuilla käyny, mut kaveri niitä kauppaili ja antoi näytteitä..
  13. M

    mulle tulikutsu Mary Kay kutsuihin

    ja on muuten sitte ihan hullun kalliita tuotteita. hyviä varmasti, mut se sarja jonka oisin halunnu mun iholle, oli maksanu 160e :snotty:
  14. M

    joko Jouluttaa

    no ei jouluta.. en yhtään jaksais laittaa mitään joulukrääsää esille, mutta lapsen takia sitä on ihan kiva laittaa.. ahistaa koko joulu :|
  15. M

    Eka koulupäivä takana *turhis*

    no siltä vaikuttaa.. mut ei haittaa, mä kyykytän ne kaikki :D
  16. M

    3,5-vuotiaan hiustenpesukammo

    me otettiin "kuivaharjottelua" siitä, miten päätä pitää pitää suihkussa, ettei mee vettä silmille ja naamaan. pari pesukertaa oli huutoa, mutta likka tajusi sitten, että eihän siinä oo mitään hätäpäivää, kun päätä tosiaan kallistaa taaksepäin :)
  17. M

    Eka koulupäivä takana *turhis*

    nonnih, tänään oli mun eka koulupäivä :) jännitti kauheesti millasta porukkaa kurssilta löytyy, ja jouduinkin vähän pettymään, koska olen ainut nainen koko kurssilla.. noh, mutta mikäs mulla sielä, hyvissä oloissa miesten kanssa :D huomasin myös, että aikuset miehet kitisee pahemmin kun...
  18. M

    Koiran anaalirauhaset!

    tässä hyvät ohjeet lainattuna eräältä toiselta palstalta :D
  19. M

    Missä kaupungissa asuisitte mieluiten?

    täällä vaasassa. muutaman vuoden muualla asuneena ja takaisin muuttaneena, oli pakko todeta ittelleni, että olen todellakin ihan umpivaasalainen. enkä muuksi muutu. :ashamed: :heart:

Yhteistyössä