Hakutulokset

  1. K

    Suomenlapinkoiran omistajat

    Hei, olen 8kk ikäinen suomenlapinkoira uros, Ropi. Tykkään kovasti syödä sukkia, luita, hiiriä ym... kivaa. Onko muita samaa rotua olevia tällä palstalla? =) Siis omistaja (tai oikeastaan ruokkija) haluaa ajatusten vaihtoa koirasta. Rotu on aivan sydänten murskaaja, vihainen ei koiralle voi...
  2. K

    Mistäs päin porukat on?

    Etelä-pohjanmaalla asustellaan, peltua on melekeen joka nurkalla ku pihalle kattoo. Pakkaasta sais olla notta sais rasat kunnolla käyttöhön... =)
  3. K

    Jokos jossakin päin tuiskuttaa lunta?

    Jep,tuulee kovasti Seinäjoki linjalla. Lunta tulee minusta vaan tuulen mukana odotin kyllä pahempaa lumimyräkkää. Saisi kyllä tulla karvakintahan kokoosia jotta jäisi eres maahanki ja pääsis hiihtämähän. Tämä sää on kyllä minun sääni nautin ulkona olosta jos vaan on tarpeeksi vaatetta... lisää...
  4. K

    Koirakuume

    Meillä on aivan hurja koirakuume... varsinkin tyttärillä. Ovat sitten saaneet äidinkin hurahtamaan kuumeeseen. Itselläni on ollut lapsuudenkodissa aina koira ja muistan kun itse laitoin viimeksi koiran sinne, harmaan hirvikoiran, lupasin äidille, joo joo hoidan sen itse jne... noh kuinkas siinä...
  5. K

    Kirjeystäviä?

    Heippa Kaali Mato, mistäpäin Suomea olet ja mitä vuosimallia? Minulla on tärkeimmät profiilissa, kurkkaa sieltä. Harrastuksia on myös liikunta (suunnistus, hiihto ja yleensä lenkkeily) tuo laihduttaminen nosti minulle hymyn huulilleni... jotenkin painiskelee itse aina ja aina saman asian...
  6. K

    Suunnistus

    Taas tuli rämmittyä erittäin kosteassa ja märässä maastossa tunti etsien rastia. Jalat kastuivat heti alku taipaleella kun putosin ojaan ja hupsista polvia myöten vettä.... =) Ei se matkaa haitannut vesi tirisi varpaiden välissä. Täytyi aina välillä yrittää jaksaa juosta huh huh. Reitti oli 2.9...
  7. K

    Oikeita kirjeitä

    Moikka! Täällä olisi myös yksi joka tykkäisi kirjoitella. Ystäviä on tosiaan ollut, pari kirjettä ja hupsista sitten ei ole kuulunut mitään. En tiedä missä vika, minussa vai postissa.... =) Asumme Etelä-Pohjanmaalla Seinäjoen lähellä. Y-viestiä voi laittaa ja vaihdetaan osoitteita ja...
  8. K

    Mitäs kuuluu "kevät"päiviin

    Hei olen ollut poissa palstoilta aika kauan ja nyt lueskelin palstoja. Jutut eivät ole sitten paljoakaan muuttuneet, mutta hyvähän se on että aina puhutaan ja kirjoitelllaan. =) Kuinkas teidän muiden nämä ihanat keväiset päivät ovat sujuneet? Minusta tuntuu että aina vaan saa laittaa lapsille...
  9. K

    Tahtoo kirjekamun

    Hei täällä myös reilusti 40+ 4 lapsen äiti. Työskentelen kotona, olen perhepäivähoitaja. Omien lisäksi 6 vierasta. Siinä vipinää päiväksi, joten kiva olisi vaihtaa ajatuksia kirjeitse. Yksityisviestiä voi laittaa ja vastailen sieltä kautta ja sähkäriä laitan. Pidän tavallisista kirjeistä, vaikka...
  10. K

    Olisi ihan kiva tutustua muihin äiteihin

    Hei pitkästä aikaa täällä palstalla käymässä, olisi kiva vaihtaa ajatuksia vaikka kirjeitse. Minä olen 40++ ;) Ei muutakuin osoitteita tai yk-viestiä kehiin. Poikkean täällä taas kun aika antaa myöten.
  11. K

    Nelivitoset++

    Hei täällä myös joukkoon yksi vm-60..... B) jos joku haluaa kaveriksi voisin vaikka lähteäkin.... kirjeiden mukana. Viestejä voipi yv:nä lähetellä niin sieltähän se lähtee... Vaustauksia odottelemaan minä jään... :wave: :wave: hoh hoijaa.... \|O tulikos viestiä jo?
  12. K

    uusi täällä....

    Minun hommani maksoi 380 euroa ja ohjaaja kysyi heti että moneenko erään laitetaan lasku 4,5,6,vai jotain muuta. Minä ilmoitin että kahteen niin tuntuu että on pakko tehdä jotain. Minulla on vielä pari "kontrollia "jäljellä ja toinen puoli laskusta vielä saamatta. Tiedän että etelä-suomessa on...
  13. K

    uusi täällä....

    Itse taistelin kilojeni kanssa ylös ja alas, kävin painonvartijoissa pariinkin otteeseen, lähti niitä tietysti siellä, mutta hupsista vaan tuli myös takaisin. Ei ehtinyt enää käydä kuin puntarissa ei niillä "keskustelu tunneilla". En viitsinyt sitten enää jatkaa. Keväällä tein elämäni päätöksen...
  14. K

    Miten saada murkkuikänen yhteisiin reissuihin??

    Yhteiset harrastukset ja yhteiset jutut niin meillä ainakin toimii. Vielä ei 12 v. tyttö ole edes harkinnut jäädä mistään reissuista ja juhlista pois. Välillä keksitään sellaisia juttuja mitkä kiinnostavat vanhempia lapsia ja toisinaan taas nuorempia. Kummasti Juku juku maa- kiinnosti kaikkia...
  15. K

    Postit liikkeelle

    Moi, olen tässä palannut taas katselemaan näitäkin sivuja ja samalla löytyisikö täältä ajatuksille vaihtajaa. Koululaiset poistuivat opinahjoon tänä aamuna ja nuorimmainen meni eskariin. Näin sitä "vanhukset" jäävät yksin kotiin... Voisi vaikka aloittaa taasen kirjeiden kirjoittelun jos löytyisi...
  16. K

    Minne lapsenne menevät luokkaretkelle?

    Tekevät retken Ähtärin eläinpuistoon ja sitä odotetaan kovasti.
  17. K

    kokemuksia kotiäitiydestä

    Olen kotiäiti, enkä kadu yhtään. Olin 8 vuotta sitten "oikeissa"töissä ja sitten tuli lapsia, olin äitiyslomalla, hoitovapaalla ja lopuksi virkavapaalla. Irtisanouduin työpaikastani ja jäin kotiin. Minulle on tullut omista harrastuksista nyt se oikea työ ja viihdyn tosi hyvin siinä hommassa...
  18. K

    Muita pulkallalaskettelijoita?

    Moikka, kyllä kannattaa istahtaa pulkkaan yksin tai lapsen tai isän kanssa. Näin kaikilla on hauskaa. Tämän koin hiihtolomalla lapissa pulkkamäessä. Taisi siinä naurahtaa naapuritkin. :snotty: Ei ole murjotuksia koko päivänä. :wave:
  19. K

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    Ylistaro Halkosaari. 4 tyttöä ja aviomies. Kotiäiti.
  20. K

    Vinkkejä suolaiseen piirakkaan

    Moi, laitetaanpas kaikki suolaiset piirakka ohjeet pinoon. Olisi tarvetta tyttären synttäreille sunnuntaiksi. Ei millään jaksaisi tehdä sitä samaa ja vanhaa kinkkupiirakkaa. :p Otan mielelläni kaikki vastaan ja kokeilen. Kiitti. :)

Yhteistyössä