Hakutulokset

  1. P

    Onko kellään kokemusta maidon aiheuttamsta allergiareaktiosta korvatulehduskierteen muodossa?

    heipp Olen kuullut että joskus maito aiheuttaa jatkiva korvatulehduksia. Meillä kierre helmikuusta 07 ja jatkuu nyt edelleen putkitusten jälkeenkin. Poitsu 1,5v ja litkii, varsinkin kipeänä ollessaan maitoa ihan mahdottomasti, kun ruoka ei maita.. Jos sinulla on tietoa ( tarkoitan ihan...
  2. P

    Korvakierteestä päässeet....

    Kertokaa mulle pliis vähän tarinoitanne, miten selvisitte kierre ajan,miten lapsi jaksoi kaikki antibioottikuurit, kuinka nopsaan saitte putkitusajan, jos sellanen tehtiin, onko jollain ollut siten että antibiooti eivät enää tehonneet...mitäs sitten tapahtui? Mulla alkaa olla aika väsy tuohon...
  3. P

    Miten tapahtuu korvien putkitus?

    Heippa te, joiden lapsilla on putkitettu korvat tulehdusten vuoksi, etenkin sellaiset joiden lapset on olleet vasta n.1v. Ottaisin kiitollisena vastaan tietoa toimenpiteestä, hyödyistä/haitoista ja kaiken muun infon mikä ois tärkeää tietää. 1v lapseni on saanut lähetteen korvapolille ja...
  4. P

    Voiko alkaa kolmiperhepvähoitajaksi siten, että oma lapsi on ryhmässä?

    Heippa Tietäiskö kukaan voiko alkaa kolmiperhepvähoitajaksi ja ottaa siihen yhdeksi lapseksi oman? Jos voi niin miten asia etenisi ( Mulla on koulutus alalle) pitääkö kysellä omalta asuinalueelta oisko täällä mahdollisesti pienten lasten vanhmepia jotka lähtisi tällaiseen mukaan vai kuinka...
  5. P

    Kaurapuuron keittäminen tavalliseen maitoon?

    Moikka Misää vaiheessa olette alkaneet keittää puuron tavalliseen maitoon? Eli siis tarkoitan, että voiko ennen sitä rajaa 12kk jo totuttaa sitä kautta vai onko se vaan nuo hapanmaitotuotteet? Mein poitsu kohta 11k ja ajattelin että josko alkaisi puurossa käyttää tavallista maitoa.
  6. P

    Onko kukaan täällä saanut joskus borrelioositartuntaa?

    Itse sain n.18v sitten Hangosta ja söin antibiootit siihen, mutta olen kuullut että vois oireilla myöhään kuitenkin ja raskauden jälkeen outoja nivelkipuja ja lihasjännityksiä ja ns.neuropaattista kipuilua ollut, jotka tutkittu. mitään vikaa ei pitäs olla... Tuli sitten mieleen, kun luin jostain...
  7. P

    Vinkkejä syömään opetteluun

    Kertokaas mammat, joyka jo ohittaneet pikkasensa kanssa syömään opetteluvaiheet. Milloin teillä on lusikka pysynyt hienosti omassa kädessä, oikein päin ja siten, että siinä on vielä ollut ruokaakin, joka löytää tiensä suuhun :p Miten ja milloin olette aloittaneet hommaan tutustumisen ja...
  8. P

    Paljonko teillä on ruokakulut per kk?

    Moikka Kyselen mielenkiinnosta, koska tuntuu että meillä vaan kasvaa...vuodenvaihteen jälkeen ruuan hinta on noussut, mutta voi olla että itsekin ois "parantamisen" varaa. Meillä on nelihenkinen perhe, josta 3 aikuista ja yksi 8kk ja ruokaan+vaipat menee n.800-900e/kk. Ihan kotiruokaa...
  9. P

    Meidän vauva oppi tänään.....

    Tähän voi laittaa sen ilon ilmauksen, joka tulee kun se oma pikkunen oppii jotain...nyt ei ole kysymys kilpailusta eikä siitä että kuka minkäkin ikäisenä oppii jotain vaan puhtaasti se, että voi tänne tulla hihkumaan sen ensi-ilon :D Jos haluupi niin voi laittaa vauvan iänkin perään. Mää...
  10. P

    Hyviä kiinteistövälitysfirmoja/Helsinki

    Hei Jos sulla on hyvä kokemus jostain kiinteistövälitysfirmasta niin kerro :) Otan mielelläni apuja vastaan, kun asunto myynnissä ja mietinnässä vaihtaa firmaa, kun ei olla oikein tyytyväisiä nykyiseen. Jos siis sulla on ollut hyvä kokemus, niin ois kiva kuulla...kerro vielä miksi firma oli...
  11. P

    Nukkuuko vauvasi ( n.8kk ) yöllä jo 11-12h putkeen?

    Heippa Tätä kyselen siksi, että meidän poitsu herää vielä n.4-5 aikaa juomaan maitopullollisen..on alkanut houkutella ajatus, josko sen voisi yrittää jättää pois. Ois mukava nukkua putkeen yö pitkästä aikaa, mutta onko tämän ikäisellä vielä kykyä nukkua esim.21-07.00 välinen pätkä. En aio...
  12. P

    Edullisia, luotettavia muuttofirmoja/Pääkaupunkiseutu?

    Heippa Aiomme "ostaa" muuton siten, että pakkaamme tavarat itse, mut firma hoitaisi itse muuton. Onko kokemusta tai tietämystä mikä ois täälläpäin edullisin firma. Tarkotus siis et ois Iso Kuorma-auto+pari muuttomiestä+laatikot. Muutetaan kolmiosta. Paljon niitä löytyy googlettamalla...
  13. P

    Kertokaa Vinkkejä pakkaamiseen muutossa

    Kauhulla jo ootan 2kk:n päästä tulevaa muuttoa...Muuttaminen on ihanaa, jos vaan sen tekis joku muu ja pääsis suoraan uuteen asuntoon! Nyt pitäs alkaa heittämään kamaa ensteks pois. Oon ihan varma että täällä on sellasia jotka on keksineet jotain työtä helpottavia toimenpiteitä, sellasia joita...
  14. P

    Tiedätkö hyvän ruokapaikan/Helsinki, johon mahtuu vaunut

    Mies lupasi viedä koko perheen syömään huomenna naistenpäivän kunniaks, mutta vaunujen kanssa en ole vielä Hesan keskustassa ruokaravintolassa käynyt. Tiedätkös jonkun paikan, josta ois hyvät kokemukset ja pihvit sais alle parillakympillä kuiten... :p Kiitos vinkeistä! :flower:
  15. P

    Mansikka-mustikkasoseeksi? Neuvoja viisaammilta...

    Moikka Mulla olis mansikoita ja mustikoita pakasteessa...voiko laittaa soseeksi puolivuotiaalle ilman keittämistä vai pitäskös keittää/kypsentää? Harmittaa vaan kun sitten hyvät vitamiinit lähtee, jos keittää pitää. Kiitos vastauksista :D
  16. P

    Voiko palsternakkaa soseuttaa 6kk vauvalle?

    Yritin etsiä tietoa netistä, mutta en löytänyt. Palsternakka on hyvänmakuinen ja mieto juures, niin ajattelin bataatin sekaan sitä soseuttaa, mutta oisko jollain tietoa ettei vain ole jotenkin erityisen allergisoiva tms. huonoksi vauvalle. Kiitos vastauksista :flower:
  17. P

    Onko kellään vauvan kantamisesta mennyt "kramppiin" toisen puolen kyljen/selän lihakset?

    Tuossahan se kysymys jo tulikin...Mulla on tuollanen sylivauva joka kuitenkin painaa jo 7-8kg ja joulun alla mulla alkoi tuntumaan sellaista outoa tuntemusta oikean kyljen ympärillä kylkikaaressa. Tuntui että ei voi rentouttaa sitä ollenkaan ja että lihas on jotenkin kokoajan pinkeenä. Välillä...
  18. P

    Elovauvat 2007 vol2.

    Nyt meni hermo ja aloitin uuden Elovauva ketjun kun tuolle vanhalle ei saa laitettua viestiä :headwall: Tässä linkki kuitenkin siihen aiempaan: http://keskustelu.kaksplus.fi/t837241,1025 Josko se jollain toimii, niin kertokaatten mulle, poistan tään sitten. Kassu...voit aloittaa uuden jos...
  19. P

    Kuka voittaa Talentin?

    ...mää arvaan että se joka tekee niitä teatteriaction vai mitäs ne olikaan---temppuja, mies, josta en siis muista ees nimeä. Kertoaatten muut arvauksenne? :xmas:
  20. P

    G: Rakkaalla lapsella on monta nimeä...

    Millaisia hellittely-ja/tai lempinimiä pikkuisillanne on? Meillä: Nöpsö, Nipsukka, Kalimeero, Pomo, Paavi, Kullannuppu, Pieni, Vaava, Pitkäsääri, Agentti, Kultimuru, Rakkaus.... Nyt en muista kaikkia...mutta kiva olis tietää millaisia kivoja teillä on?

Yhteistyössä