Hakutulokset

  1. N

    soveltuuko Muumi-läppäri jo 3 -vuotiaalle?

    Tutun 3-v tytöllä on: osaa helpoimmat tehtävät, mut eikös se vaan oo hyvä että on sitten vielä haastetta pidemmäksikin aikaa? Esim. oikeat kirjoitustehtävät on tosi haastavia, mutta kirjaiden tunnistus sujuu jo kohtalaisesti. Itse hommaisin just siksi, että ei olisi vaan parin kuukauden/viikon...
  2. N

    Uuden työn koeaika.

    Itse kertoisin heti, koska sitten työnantajalla ei ole oikeutta lempata sinua ihan niin helposti.
  3. N

    töistä pois jäänti

    ...jäädä pois töistä väsymyksen tms takia? Olen töissä tosi pienessä firmassa, ja tiedän, että jokainen euro on tarpeen siinä talossa. Tuntuu, etten kehtaa nostaa sairausajan palkkaa, vaikka vauvan terveys on tietysti tärkein.... Alkuraskaudessa oisin saanut saikkaria ihan väsymyksen takia...
  4. N

    Hunaja helpottaa yöllistä yskimistä

    http://www.kaleva.fi/plus/juttu697757_page0.htm
  5. N

    Kuukautiset synnytyksen jälkeen

    Entäs tämä: lopetin imetyksen 2 kk sitten, kun vauva täytti vuoden. Mutta edelleenkään ei menkkoja kuulu! Pitäisikö jo huolestua?
  6. N

    Raivostuttaa

    kai mäkin olen sitten nipottaja... :ashamed: mua raastaa hirveesti kun miehen veljen lapset on meillä kyläss,6 ja 3 veet,niillä ei siis oo mitään rajoja... ja kun meillä on 2kk:ta vanha vauva,ollaan miehen kanssa kilpaa hoettu että ei saa rutistella sormia,taputtaa päätä yms. vaan varovasti...
  7. N

    Mitkäs mitat teiän 22kk vauvoilla?

    anteeks,yks kakkonen liikaa... siis 2kk:ta vanhoilla vauvoilla. :D
  8. N

    Mitkäs mitat teiän 22kk vauvoilla?

    Neiti oli 58cm ja 6060g... :D
  9. N

    nyt hokasin!

    seinäjoella paistaa arska,mut tuulee pirusti... :D Ukko tuola meinaan kasaa puutarha penkkiä ja mutterit lentää karkuun... :laugh: Tikahdun...
  10. N

    Rotavirusrokotteesta!

    ookke,kiitti!
  11. N

    Rotavirusrokotteesta!

    Meidän neiti on nyt 2kk:ta,eilen neuvolas juteltiin siitä rokotteen ostamisesta. En havainnut kysästä,että korvaako vauvan vakuutus miten sitä rokotetta? Kun sehän on vapaaehtonen,että vaikuttaako se kuinka siihen? Melko kallis kuiteski se rokote,mutta olis se paikallaan pikkuselle. Niin ja meil...
  12. N

    Tietäisikö joku Atkinsin dieetistä?

    googleta atkinsin dieetti,löytyy pari tosi hyvää sivua. eli kasviksia,marjoa,hedelmiä,perunaa,leipää saa syödä tosi vähän,siinä saaki laskee niitä hiilihydraatteja aluks tosi tarkasti. sitte lihaa,munia,pekonia,makkaraa yms. saa syödä melkein niin paljo ku haluaa. muistankohan nyt oikein,että...
  13. N

    Tietäisikö joku Atkinsin dieetistä?

    mä tiiän jotain,kokeilin kerran,mutta lopetin aika äkkiä huonon olon takia...
  14. N

    Mitäs teillä on ruuaksi tänään?

    Muusia ja karjalanpaistia! :p
  15. N

    Pikaista apua kaivataan, sanoista!

    laita googleen hakusanaksi lyrics,löytyy sivuja!
  16. N

    Huuto.nettiä!

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=52621315 http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=52621501 Siinä ois kivat takit,tosi hyväkuntosia,olivat vähä semmosia heräteostoksia aikoinaan... :p
  17. N

    Keksin hyvän jutun!!!

    Loistava idea! Suunnistaisko kirpparille...
  18. N

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Itse 26, mies 29. Yhdessä 7,5 v, naimisissa kohta 2 v. Ensimmäinen ipana on nyt 7,5 kk.
  19. N

    Alex ja Anton sekä tyttö

    Musta Alexandra on liian samanlainen kun isoveljellä. Itse voisin laittaa Alisa. Anna on myös tosi kaunis tai Aija.
  20. N

    Synnytysjuttuja

    Siis onko sairaalan rannekeessa jo vauvan nimi?? Mikä? Siis se mikä laitetaan nimiehdotukseksi esitietolomaakkeeseen vai? Sukunimi?? Meillä ei ainakaan ollut kun mun nimi + vauvan syntymäaika (synnytin keväällä KYS:ssä). Mutta itse asiaan: Synnytyksessä kätilö näytti musta tutulta, ihan kun...

Yhteistyössä