Hakutulokset

  1. P

    Vertaistukea keskustelupalstalta Aina Yksin Yh:t

    Minuakin kiinostaisi että miten tämä "hyvin vähän" määritellään :) Ei oo kiva rekisteröityä jos ei sitten kelpaakkaan mukaan. Kysytään näin päin että minkälainen järjestely ei enää ole hyvin vähän?
  2. P

    Luopumisen tuskaa ja onnen tunnetta

    Heitin tänään roskiin Lapsen vanhat, rikki menneet rattaat. Jotenkin siinä vaunuja roska-astiaan taitellessa samalla rutistelin haaveeni saada vielä lapsia ja jätin senkin sinne. Rikkinäisenä niin kuin vaunutkin. Jotenkin toivoin että olisin vielä saanut terveen ja turvallisen parisuhteen ja...
  3. P

    Itkua, myrkynvihreää kakkaa ja kananmunapaukkuja :

    Meilläkään ei tuo cuplaton tehnyt muuta kuin lisäsi huutoa. Minäkin suosittelisin vaihtamaan korvikemerkkiä ja käyttämään tosiaan vain yhtä merkkiä kerrallaan.
  4. P

    Äitiyspakkauksen laatikko ensisängyksi?

    Meillä oli ekat kaksi kuukautta käytössä ilman mitään reunapehmusteita tai jalkoja :D Hyvin meni. Peittona tosin meilläkin oli pienempi, lahjaksi saatu kudottu peitto.
  5. P

    Kokemuksia Emmaljungan City Jeteistä

    Meillä on City Jetit olleet käytössä muutaman kuukauden ja olen tykännyt kovasti. Kääntyvät etupyörät ovat minusta ihanat ja kevyetkin ovat työntää. Eivätkä mielestäni ole ihan niin pienet kuin esim. joissain matkarattaissa. Ja aika paksutahn nuo renkaat ovat myös. Lumessa en ole vielä...
  6. P

    Yliväsymystä vai mitä (6 vko vauva) ?

    Meillä tyttö myös kohta 6 vko. Maitoa menee yhdellä syötöllä tosin noin 80-120 ml. Päivällä nukutaan huonosti ehkä osin vatsanpurujen vuoksi, mutta kun ysin maissa tyttö nukahtaa yöunille niin saattaa nukkua kerralla kuusikin tuntia. Meillä on ollut tällaista melkein alusta asti.
  7. P

    Kysymys raskausdiabeetikoille veren sokeriarvoista

    Viikkoja on mulla nyt 33 ja risat. Ajattelin vaan törkeästi vähentää tuota hiilihydraattien määrää lounaalla ja syödä illalla useamman välipalan kun ekat mittaamani ketonit toissa-aamuna huitelivat huimasti 4:n kohdalla. Tänä aamuna olikin sitten ihan neg. tulos kun söin iltasella enemmän...
  8. P

    Kysymys raskausdiabeetikoille veren sokeriarvoista

    Mulle annettiin ohjeeksi syödä lounaalla ja päivällisellä 46-60 g hiilihydraatteja. Molemmilla oon syönyt nyt 45-50 g. Verensokeri on ollut 7-8 (pitäisi olla alle 6,7) eli ei se kai ihan hirveästi ole liikaa mutta onpa kuitenkin :/ Kuinka kauan sulla Unikonna seurattiin tuota paastoarvoa...
  9. P

    Kysymys raskausdiabeetikoille veren sokeriarvoista

    Sokeriarvot mietityttää. Aamulla paastoarvo on ihan hyvä (4,4 tienoilla) ja 1 1/2 h aamiaisen jälkeen arvot on laskenu ihan hyvin. Ainoa ongelma on ollut lounas jonka jälkeen verensokeri on mitattaessa aina liian korkealla. Syön päivällisellä vähintään yhtä paljon hiilihydraatteja kuin...

Yhteistyössä