Hakutulokset

  1. N

    3kk rokotus ja oireet?

    Meillä vauva oli noiden rokotusteb jälkeen 5 päivää itkuinen ja kipeä. Jännittää jo kun tulee tehosteet kuukauden päästä...
  2. N

    Hei, valitettavasti laite ehti mennä jo. Tovottavasti löydät itsellesi muualta sellaisen...

    Hei, valitettavasti laite ehti mennä jo. Tovottavasti löydät itsellesi muualta sellaisen, onnellista odotusta! :heart:
  3. N

    Rotavirusrokote ja kyläily

    Osaisiko joku neuvoa - vauvani saa huomenna (toisen) rotavirusrokotteensa. Meillä olisi ylihuomenna suunnitelmissa kyläily perheeseen jossa on pieniä lapsia paikalla. Pitäisikö vierailu siirtää?
  4. N

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Vihdoin sain aikaiseksi taas tulla koneelle (kummallista miten yksi pieni vauva vie niin paljon aikaa päivästä) ja mikä ihana uutinen! MammaLa, oikein paljon onnea pienestä pojasta! :flower: :hug: :heart:i Olen muuten usealta käyttäjältä lukenut tuosta että epi-nolla treenailleet ovat...
  5. N

    Iso kiitos teille kaikille jotka...

    Kiitos kaikille! :wave:
  6. N

    Iso kiitos teille kaikille jotka...

    Kiitos! Vauva on nyt reilut 2 viikon ikäinen.:)
  7. N

    Iso kiitos teille kaikille jotka...

    ...tuitte minua raskausaikanani synnytyspelkoni kanssa.:hug: Olen nyt onnellinen pienen pojan äiti. :heart:
  8. N

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Hei kaikki ystävät! Vihdoin saan aikaiseksi tulla kertomaan teille kuulumisia! Meille syntyi 13. päivä ihana poikavauva.:heart: Mullahan kävi sitten niin, että synnytyskanava oli liian ahdas ja vauva ei mahtunut alakautta.:( Kyllä oli iso pettymys, kun olin paininut kuukausia...
  9. N

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Hei ystävät! Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena vauvan kanssa, 4 päivää käynnisteltiin Cytotecilla ja balongilla ja kohdunsuu aukesikin jo 3cm, mutta aina synnytys lopahti kesken.:ashamed: On ollut henkisesti(kin) aika raskaita päiviä. Nyt olen kotona ainakin aamuun asti (jollei...
  10. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    Voih, takaisin kotona yhtenä kappaleena. Kohdunsuu aukesi jo kolmeen senttiin, mutta kun synnytys ei käynnistynyt niin ei. 4 päivää yritettiin Cytotecilla ja balongilla. Palasin tänään kotiin odottelemaan. Yläpää on ihan kypsä, mutta vauva / kohtu näköjään vielä ei.:-(
  11. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    Kiitos Ken guru! Saas nähdä niin... Olisko tuossa saunomisessa ja synnytyksen käynnistymisessä oikeesti jotain perää? Kun saunan jälkeen nää supistukset taas aktivoitui.
  12. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    Mietin tuota samaa... Nyt tulin saunasta ja supistelee sillain että tiedän että supistaa...=)
  13. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    Täällä vielä kotona ollaan.:) Selkä on tosi kipeä, samoin alavatsa. Suunnitelmana on käydä saunassa, napata Panadolia ja unille keräämään voimia.
  14. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    Kiitos Lilli Lisänimetön.=) Toivottavasti selkäjomotukset mullakin pehmentäis ja avais paikkoja ettei aamulla tarvitsisi lähteä ihan alkupisteestä. Tosin enhän mä tänään aiemminkaan tajunnut että mua supistelee ennenkuin kätilö niin kertoi.:-)
  15. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    Kiitos Anatolia! Kotona ollaan vielä, supistukset vaihtuneet selkäsäryksi ja siksi jo niin tutuksi käyneeksi menkkajomotukseksi...:( No, aamulla sitten takaisin sinne kuuluisalle KÄTTÄRILLE!:laugh:
  16. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    Toivotaan että hän jaksaa olla! En ulkoa muista, mutta eikös sullakin ole jo viikot hyvällä mallilla vaikka pikkunen jo ehdottomasti olisi ulos tulossa. Otahan maltilla, hyvällä omallatunnolla lepäilet ja rentoudut.
  17. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    jassåå, viikkoja 39+4. Ja kiitos! Mitenkä sun oma olo eilisen jälkeen?
  18. N

    Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

    Kiitos rohkaisevista viesteistä!:heart: Joo, laittoivat vielä kotiin odottelemaan huomiseen saakka jollei sitä ennen synnytys käynnisty. Toivottavasti ei menisi montaa päivää käynnistelyihin, olen kuullut että on aika raskasta odotella päiviä että alkais tapahtua. Täytyy vain yrittää...

Yhteistyössä