Hakutulokset

  1. M

    TYKS hoidot 2013!

    Heippa kaikille! :) Liityn nyt tänne teidän seuraan. Aikaisemmin olen ollut tuolla clomifen -keskustelussa. Taustaa: Olen 26v. ja mieheni 28v. Lapsi on ollut toiveissa heinäkuusta 2010. Kuukautiset ovat olleet hyvin epäsäännölliset. Niitä tasoittamaan aloitettiin 08/11 Terolutit ja 11/11...
  2. M

    Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

    Heippa kaikille ja kiitos, että olette jakaneet kokemuksianne tänne! =) Minulla todettiin viime viikon torstaina kohdunulkoinen raskaus. HCg -lukemat oli korkeita ja edellisviikon ultrissa ei ollut vielä kunnolla mitään näkynyt. Menin torstaina ultaääneen sillä fiiliksin, että nyt vihdoin...
  3. M

    Musta viikko

    Ihan ensimmäiseksi pahoitteluni kaikille keskenmenon saaneille! :hug: Oma viime viikko muuttui torstaina mustaksi viikoksi. :'( Jätimme miehen kanssa yhteistuumin ehkäisyn pois 07/10. Vuoden verran yritimme luomuna lasta, mutta kun ei ruvennut kuulumaan sain hormonit avuksi. Nyt helmikuussa...
  4. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Tänään sitten selvisi, että raskaus on kohdun ulkopuolella! :'( Todennäköisesti munajohtimessa. Huomenna sairaalaan ja toimenpiteeseen! :( Onnellista odotusta teille kaikille! :heart:
  5. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Tänään gyne soitti siitä torstaina otetusta hcg -pitoisuudesta... Lukema oli tuplaantunut maanantaisesta ollen nyt 12 000!!! :D Joko sitä todellakin uskaltaa ajatella, että pikkuinen masussa kasvaa?! :) Torstaina ois tarkoitus mennä viel ultraääneen, ja toivotaan, et nyt jo näkyis enemmän ku...
  6. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Vauva haaveissa Ihanaa, että olet saanut äitiyspakkauksen. Muistan kuinka ihanaa oli ihastella siskon lasten äitiyspakkauksia. :heart: Ovatko vaatteet nyt pienempää kokoa, kuin n. kymmenen vuotta sitten. Silloin jos ois pukenu äitiyspakkauksen vaatteita vastasyntyneelle, ni hän olis hukkunu...
  7. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Eilen siis taas siellä ultrassa käyty. Eipä näkyny vieläkään sen enempää, ku maanantaina. Mutta eihän tuossa ollut nyt kuin kolme päivää väliä. Ihan pienen sykkeen gyne oli näkevinään ja minäkin sen kyllä näin, kun gyne sen näytti. Verinäyte otettiin taas ja vastauksen kuulen maanantaina. Tällä...
  8. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Tänään gyne soitti hcg-arvo tuloksen, joka oli 6610! :) Torstaina uudelleen ultraan ja tarv. uusi verinäyte. Toivotaan, josko silloin jo näkyis jotain enemmän!
  9. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    kaktuspiikki Hienoa, että syke kuului! Nyt toivotaan, että jatkuis normaalisti ja saisitte tämän pienokaisen pitää! :heart: Minä kävin tänään sielä uä:ssä ja kaksi gynekologia oli ultraääntä tekemässä. Korkeintaan 1,5 mm raskauspussin ne löysivät eli sama kuin perjantaina. Oikealla puolella...
  10. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Kiitos kaikille tsempityksistä! Huomenna ollaan hiukan viisaampia taas asian suhteen... Toivotaan mymosa, että aika siel töissä kuitenki kuluis nopeampaa kun että joutuis olemaan kotona. Kyllä Tinsq farmari vaan lapsiperheelle on niin hyvä. Tai niin ainakin ajattelisin, ku meil molemmil...
  11. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Heips kaikille! Viikko sitten plussattu ja sen jälkeen vielä kolme kertaa! Plussa tuli kolmannesta clomikierrosta. Tänään oli varhaisultra ja näkyi ihan pieni raskauspussi eli eipä juurikaan mitään. :( Kohtu kylläkin oli suurentunut ja pyöristynyt. Viimisistä kuukautisista laskien olis nyt...
  12. M

    Clomittaret 2012

    Kiitos onnitteluista! Perjantaina mennään varhaisultraan ja toivotaan että sielä todellakin jotain näkyy. Muistakaa te ovista plussaavat, että vaikka tulos olisi neg. niin silti voi tärpätä...
  13. M

    Clomittaret 2012

    Onpas täällä ollut vilkasta keskustelua, kiva juttu! :) Itse olen viimeks esittelyni kirjoittanu (sivulla 5) ja sen jälkeen jääny vaan lukemaan teidän muiden juttuja. Sattumalta asiasta keskusteltuani tuttavieni kanssa olen löytänyt tuttavistani pari kohtalontoveria. Tälle vuodelle toivotaankin...
  14. M

    Clomit + Terot, vuotoa ei tule, testi nega?!

    Heippa! Minullakin ollut käytössä Clomit ja Terot. Viime kerralla oli toinen kierto Clomifeneillä +Terolut (jota olen syönyt jo pitkään) ja kierto venyi 37. päivään. Kierto teroluteilla ollut 27.-30 pv. ja eka Clomi+Tero kierto 27 pv. Viime kierrolla oli tosi paljon kuvottavaa oloa ja...
  15. M

    Clomittaret 2012

    Heippa kaikille! :wave: Hetken jo toivoin, ettei minun tarvitse liittyä tähän yhteisöön, mutta niin ne kuukautiset taas vaan tulivat! Mutta mikäs tässä liittyessä samanhenkisten joukkoon! =) Olen 24v. ja aviomieheni muutamaa vuotta vanhempi. Haaveissamme on esikoinen. Ehkäisypillerit olen...

Yhteistyössä