Hakutulokset

  1. P

    olen -82 syntynyt kolmen tytön ja poikavauvan äiti.

    olen -82 syntynyt kolmen tytön ja poikavauvan äiti.
  2. P

    Erityislapsi ja uusi raskaus?

    Onko muita joilla on erityislapsi ja haaveissa vauva? Minulla on 3 tervettä tyttöä, ja poikavauva 7kk, joka on erityislapsi. mietityttää uskaltaako enää haaveilla vauvasta...
  3. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    dana: minkä takia pojalle niitä pitää laittaa korviin? Villelle kanssa piti laittaa kun oli korvat vaikussa, mutta meillä tais olla erimerkkisiä. Mä laitoin sitä yhteensä 3 kertaa, mutta en pumpulia tai pipoa. ja oli vaikku sulanu seuraavaan päivään mennessä ja terveet korvat oli :) jospa...
  4. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Minäkin voisin osallistua siihen Oulun tapaamiseen :) Asutaan 80km Oulusta. Villellä on taas yskä,jos yöllä yskii ja vielä oksentelee vien kyllä huomenna päivystykseen. Varmaan on taas korvatulehdus. Maitoaltistuskin on menossa. Ei oo tullu sellasia oireita, mitä vois allergiaksi sanoa. :)...
  5. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    mä en keitä pulloja. Pesen ne astianpesukoneessa. Tuttiosia meillä ei käytetä lainkaan,noista pulloista valutetaan maito vaan... Uudet pullon vaan keitän. En oo isompienkaan aikana keitelly pulloja ja pullotutteja. Joskus pesen käsin pullot, mutta yleensä laitan koneeseen. Ville on kova...
  6. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Rae: Ei oo tietoa onko nuo turvavyöt lyhyet vai ei.. Meillä ei oo ongelmia ollu niiden kanssa, kun asennettiin autoon isofix-kiinnikeet ja meillä on se telakka niissä kiinni :) mut poju on sylissä eikä hänen mielestä oo kiva kun äiti istuu koneella. :D pauliina ja poju 4kk
  7. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Mä teen Villelle jauheesta maidot. pakkopullaa, kun juo tuota almiron peptiä,joka on apteekin maito. Mä keitän veden ja jäähdytän, laitan veden astiaan ja mittaan sekaan jauheen ja sekoitan,sitteln maito jääkaappiin,josta lämmitän tarvittavan määrän mikrossa tuttipullossa. Oon tehny niinkin...
  8. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hei! Rae:Volvo on hyvä valinta autoksi :) Meillä on farmari Volvo v70 vm.2002 dieselinä kohta 3vuotta, eikä vaihdeta pois! meidän versiossa on takanakin 2 ylimääräistä paikkaa, on siis rekisteröity 7lle. Meillä on myös automaattivaihteisto autossa. Hyvä auto ajaa, ja kuluttaa vähän :) on hyvä...
  9. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heissan! Mun tulee enempi kirjotettua facebookiin, mutta nyt pitää tulla nessalle kirjoittelmaan. täällä on toinen äiti, jonka synnytys ei menny niinkuin ois ollu toiveissa ja suunnitelmissa, ei alkuunkaan, mutta vielä pahempia aikoja on synnytyksen jälkeen ollut. Meidän poika synty...
  10. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Moikka! Tervetuloa Hug! :) Meillä Ville nukkuu yleensä ekan unipätkän yöllä omassa pinniksessä ja syötönkin jälkeen koetan laittaa pinnikseen mutta ähisee ja puhisee niin,ettei siitä tuu mitään. Otan sitten pojan viereen ja nukahtaa siihen melkeinpä hetkessä :) Tytöt ei oo koskaan nukkunu...
  11. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Moi, Ville on kotiutunut vihdoin sairaalasta. ja hyvin meillä on mennyt. Pojalla on nyt käytössä apteekin maito ja näyttää auttavan, oikein aurinkoinen poika on täällä. :) Tänään ekaa kertaa tarttui leluun. Viime viikolla jo ekaa kertaa käänty useasti mahaltaan selälleen, nyt en ole...
  12. P

    Tokaluokkalainen ja kaverit?

    Meillä ainakin tulee välillä paljon läksyjä, että illat menee niitä tekiessä.. kun tyttö haluaa välillä pitää taukoja ja esim. leikkiä jne. Ei puhettakaan että ehtis käydä kaverin luona. Tosin asumme maalla ja lähellä ei asu kavereita. Hyvähän se on sentään että koulussa on kavereita.
  13. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Moi! Meillä ei oo myöskään ollut vielä ristiäisiä. Tosin ois ne ollu jos ois pidetty "oikeaan aikaan". Nyt olen suunnitellut ristiäisiä pidettäväksi 24.10. jos vain saadaan se pappi,jonka haluan. :) Kummit on pyydetty. Nyt pitää sitten suunnitella tarjottavia, ja tehdä ne. huomenna meinaan...
  14. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heippa! Ville on nyt ollut kotona viime perjantaista asti. Ihan hyvin on mennyt, tosin poika oksentelee tosi helposti,jos laittaa maidon menemään nenämahaletkuun liian nopeasti,pullosta syöminen ei onnistu lainkaan :/ tai vain maitoa maistelee. Muuten ihan tavallista tämä meidän elämä on...
  15. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Meidän pikkumies on ainakin alle 5-kiloinen,mutta sitä ei voi verrata "tervesiin". Poika näet on vasta reilun kuukauden päivät ollu sellasessa kunnossa, että paino vois edes nousta. Tämän aamun paino oli 4330g, ja pituutta on n.52cm. Villellä myöskin epäillään maitoallergiaa. Vielä on...
  16. P

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Mun poika oli sydänleikkauksessa toissaviikolla,oli kaksi reikää ja aortan kaaren ahtauma. Lisäksi on suurentunut maksa ja hevosenkenkämunuaiset. Leikkaus onnistui hyvin ja viat saatiin korjattua. Maksassa ja munuaisissa ei näyttäisi olevan "vikaa". syndroomatutkimukset jatkuvat kotisairaalassa...
  17. P

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Täällä ollaan Helsingissä vieläkin, Ville toipuu leikkauksesta nyt vuodeosastolla jo. :) mutta tuli taas joku infektio,ja ei ainakaan tällä viikolla päästä vielä Ouluun :/ harmi. Mutta pitää ekaks pieni saada parempaan kuntoon. Ootan kovasti sitä päivää,että pääsis Ouluun ja ite pääsis kotiin...
  18. P

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Onnea vauvan saaneille! :) Täällä Ville toipuu leikkauksesta :) pauliina ja Ville 3vk3pv
  19. P

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Pai kyseli nimen antamisesta. Maistraattiin pitää ilmoittaa lapsen nimi 2kk sisällä syntymästä,mutta vauvan voi kastaa myöhemminkin.. Me on aiempien kanssa pidetty ristiäiset 2kk sisällä syntymästä. Toivottavasti nytkin ois mahdollista pitää kotona ne ristiäiset ennen 3.9. silloin Ville...
  20. P

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    huomenia! Eilen tultiin miehen kanssa Helsinkiin. Asutaan mäkkäritalossa, ja poika toipuu leikkauksesta lastenklinikan teho-osastolla. Kohta oon sinne lähdössä Villeä katsomaan :) Jälkivuodosta. Varmaan riippuu onko sektioitu vai synnyttänyt alakautta. Mulla on tän sektion jälkeen vuoto...

Yhteistyössä