Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

Moikka! Päätin aloittaa uuden ketjun, kun vanha oli hieman kuollut. :)

Vanha löytyy täältä: https://kaksplus.fi/threads/nuoret-vauvakuumeilijat-talvi-kevaet-2017.2485389/

Ketju nuorille vauvakuumeilijoille, tervetuloa mukaan :)
Päivitystoiveet punaisella, kiitos! (nimimerkki/ikä/(miehen ikä)/ya/yk/jotain erityistä/monesko?)

Kuumeilijat:
marrrsipani /
20v (mies 22v)......................ya 8/17, yk 4 (ensimmäinen)
Hemuliina123 / 21v (mies 22v).................. ya 8/17 / yk 4 / 2. lapsi
Fritang / 24v (mies 31v)..............................ya 12/16 / yk 10 / yksisarvinen kohtu, km 2/17&5/17 / 2. lapsi
halipatsuippa / 24v (mies 25v)................. ya 8/17 / yk 3 / 1 kkm takana 2/12, ekaa toivotaan
Hiletin / 23 (mies 24) ..................................ya 1/17, yk 5, PCOS, esikoinen clomi-ihme, nyt käytössä terot + glucophage/ 2. lapsi
Jahapa / 25 (mies 27)................................. ya 7/17, yk1, (pco, letrot) ensimmäinen


Jos joku vaikka liittyisi seurakseni tänne, vaikka ei yksinpuhelustakaan haittaa ole. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Voisin tulla mukaan, olin vanhassa ketjussa myös :) Eli Fritang / 24v / (mies 31v) / ya 12/16 / yk 8 / yksisarvinen kohtu, km 2/17&5/17 / 2.

Mulla tosiaan taustalla vähän kaikenlaista :rolleyes: Keskenmenojen jälkeen pidettiin kesä taukoa. Nyt menossa yk8 tai jos keskenmenosta lasketaan, niin yk4. Varma negakierto tulossa, ovuloin munasarjasta josta en voi raskautua, joten yk9/5 kutsuu. Esikoinen on vähän päälle 3-vuotias ja tarttui mukaan yk5, ei ollut keskenmenoja.
 
Mä voisin tulla uutena mukaan, toivottavasti opin tän palstan tavat ja myös muistan käydä täällä höpöttelemässä! :)

halipatsuippa / 24 / (mies 25) / ya 8/17 / yk 2 / 1 kkm takana 2/12, ekaa toivotaan

2 yk starttasi ilmeisesti tänään, edellinen venähti huimaan 55pv. Mulla aika epäsäännöllinen kierto, enkä ilmeisesti ovuloi kuin joskus ja jouluna. Takana tosiaan 1 kkm kauan sitten edellisessä suhteessa, eikä sen jälkeen ole plussatuulet puhaltaneet.

Toiveikkaana kuitenkin nyt "uusin voimin" aloitellaan yritystä. (y)
 
Moikka! Kiva, että liityitte mun seuraan. :ROFLMAO:

Viikonloppu meni töissä åitkää päivää tehden, mutta nyt ehti vähän istua koneenkin ääreen. :)

Täällä menossa yk4, kp 9/31 ja Thaimaa kutsuu perjantaina. Osuu just sopivasti ovulaatio reissuun, toivottavasti saataisiin sieltä "pieni" matkamuisto. ;)
Mulla on tosi säännöllinen kierto, alkaa ja loppuu melkein kellontarkasti.

Toivottavasti plussataan kaikkia piakkoin ja pikkuinen pysyis matkassa ihan loppuun asti.

Millaisessa elämäntilanteessa porukka täällä muuten on?
 
Moikka mäkin kirjoitin aikoinani aiempaan ketjuun.. Yritys meni tauolle ja on edelleen, kun sain uuden työpaikan. En halua listalle, kun en tiedä kuinka vanha oon, kun vihdoin pääsen odottajien puolelle tai edes oikean yrityksen alkuun:ROFLMAO: Mut oli pakko tulla moikkaan @Fritang :) Harmi, ettei ole vielä tärpännyt:unsure:, muistan sen sun km ja, että aioitte pitää taukoa. Toivottavasti nyt plussaisit nopeasti ja kaikki menisi hyvin.:love:

Ja @marrrsipaani Thaimaa kuulostaa ihan mielettömän hyvältä just tähän väliin.(y) Plussaa toivotan sinullekin.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Kiva kun tulit moikkaamaan @eevas :) Me ollaan tosiaan ajateltiin tehdä tämä napero vähän pidemmän kaavan kautta, oon asettanut tavoitteen raskautua ennen 2019 niin ei tarvitse enää pettyä :ROFLMAO: Toivottavasti sinäkin pääset pian jo yrittämään :)

Täällä kp1 ja yk9 (y) Oli tosi lyhyt 23 päivän kierto. Tässä kierrossa on luovuttu sitten viimeisistäkin itsekunnioituksen rippeistä ja kaikki mahdolliset vippaskonstit käytössä :D No ei ihan kaikki, mutta greipit ja mehut on kaapissa ja lisäravinteita menee varmaan viidestä purkista. Vielä kun osuisi ovikset oikeille puolille ja miehen työvuorot järkeviin kohtiin...
 
Mulla myös tilanne, että opinnot kesken. Tosin valmistun keväällä, joten sinäänsä ei ongelmaa, jos vaikka heti tärppäisi. Kuparikierukka käyty poistattamassa. Olipahan melkonen show. Nyt saa sitten jännittää, että tuleeko kohtutulehdus, kun jouduttiin melkein tunti ronkkia :eek: Kuinkahan nopeasti ihmiset on raskautuneet kuparikierukan pois ottamisen jälkeen. Ainakaan sen ei pitäisi kiertoa sotkea sen kummemmin kun on hormooniton =) Kuhan nyt vaan ei tulehdusta tule :( Olisin antibiootit halunnut varuiksi, mutta ei suostunut kirjoittamaan...
 
Moikka! Kiva, että liityitte mun seuraan. :ROFLMAO:

Viikonloppu meni töissä åitkää päivää tehden, mutta nyt ehti vähän istua koneenkin ääreen. :)

Täällä menossa yk4, kp 9/31 ja Thaimaa kutsuu perjantaina. Osuu just sopivasti ovulaatio reissuun, toivottavasti saataisiin sieltä "pieni" matkamuisto. ;)
Mulla on tosi säännöllinen kierto, alkaa ja loppuu melkein kellontarkasti.

Toivottavasti plussataan kaikkia piakkoin ja pikkuinen pysyis matkassa ihan loppuun asti.

Millaisessa elämäntilanteessa porukka täällä muuten on?

Hei meillä myös thaimaa kutsuu ja ovis osuu sinne, toivon myös pientä matkamuistoa :D Hauska sattuma!
 
Mäkin voisin liittyä, jos mut vielä nuoreksi lasketaan..

Pillerit jätetty heinäkuussa pois. Mulla pco ja yhtiäkään luomumenkkoja ei tässä välissä ole tullut. Ovulaation löysin just pillerien loputtua, mutta silloin ei tärppiä käynyt. Nyt käyty lääkärissä, ja terolutien jälkeen letrozolit apuun. Myös inofolic -valmiste tukemassa yrityksiä.

25 (27), ya 7/17, yk1, (pco, letrot) ensimmäinen
 
Oon tikutellut ovista nyt tiistaista (kp10) lähtien ja perjantaina näytti jo, että jotain väriä alkaa tikkuun piirtyä,:) ...mutta eilen ja tänään se kaikki tuntuu olleen vaan harhaa. Tänään oli oikein puhtaista puhtain nega. En tiedä kannattaako enää jatkaa testaamista. :(
 
@Jahapa kyllä vain, tervetuloa! ;) Lisäilen sut listaan, kun pääsen koneelle.

@Fritang voi harmi! Inhohtavaa, kun kroppa ei voi toimia kunnolla. Oliks sulla mahdollisuus raskauteen vaan joka toinen kuu? Anteeksi muistamattomuuteni :poop:

@Hiletin aattelin myös, että jos tässä kierrossa ei tärppi käy, niin ensi kierron tikutan.

ON: dpo 10-11 täällä. Pian nähdään, että alkaako menkat vai lahoaako mun kroppa vain. :LOL: Nimim. tässä on ollut etovaa oloa, mahakipua, selkäkipua, menkkajuilintaa ja ties mitä. :LOL:
 
Täällä alkanut yk3, ja menkat loppumassa. Oon aivan ihmeissäni miten mun kroppa on nyt pari kuukautta toiminut niin säännöllisesti. Menkat ovat tulleet lähes kellontarkasti ja kierto pysynyt 30pv rajoissa, minkä lisäksi oon bongannut tarkasti oviksenkin, toivottavasti sama linja jatkuu ja saadaan tuloksia aikaan! :)
 
@halipatsuippa kiva että kroppa toimii :) Mulla taas on (stressin vuoksi?) tullut peräkkäin ennätyslyhyt (23 päivää) ja ennätyspitkä (27 päivää) kierto. :D Ei onneksi mitenkään mahdoton heitto.

Täällä myös siirryttiin uuteen kiertoon tänään, eli voi merkata yk10. Ei herätä enää uudet kierrot kauheasti mitään tunteita, tuskin tästä mihinkään ollaan raskautumassa :cautious:
 
@Fritang vitsi mä uskon tietäväni jotenkin tuon sun tunteen. Mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! ❤

Kp33 alkoi juuri. En oo uskaltanut tehdä tetsiä, koska negatiiviset itkettää ja ärsyttää ja ahdistaa. Mutta viimeistään ensiviikolla on pakko, sillä tää vuoto olisi hyvä saada käynnistettyä keinolla tai toisella ennen keväällä lääkärille hakeutumista.
 

Yhteistyössä