.

Status
Viestiketju on suljettu.
b
Alkuperäinen kirjoittaja vedonlyönti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
No mua ainakin kiinnostaa, ottiko Narsissi sen ukon takaisin.
Sama täällä
Nyt voi tehdä veikkauksia:

-ottaa ukon takaisin, kerroin 1.02
-eroaa ukosta, kerroin 19427.45

kumpiko laitetaan ja millä panoksella?
Paan tuohon "eroaa ukosta". Mahdollisuus voittaa on pieni, mut kerroin on kuitenkin todella houkutteleva:D Mut eurolla vain;)
 
Vaikka
symppikset on ap.n puolella, pahoin pelkään et takaisin se ottaa sen pjaskan. Vetoa en lyö koska on typerää lyödävetoa tällaisista asioista. Onhan se jo heittänyt ilmoille jos ukko katuu ja lupaa jättää viinan pois jne. Älä ota sitä takaisin!
 
piip
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Veikkaan tota takasin ottamista, pistetään parikymppiä. Lukasin tänään Narsissin vanhoja ketjuja, ei oo mies mikään helmi, ei ole. Luulen ettei olla vielä katottu tätä saippuasarjaa loppuun asti.
ja kuulemma hyvä isä lapsilleen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Veikkaan tota takasin ottamista, pistetään parikymppiä. Lukasin tänään Narsissin vanhoja ketjuja, ei oo mies mikään helmi, ei ole. Luulen ettei olla vielä katottu tätä saippuasarjaa loppuun asti.
ja kuulemma hyvä isä lapsilleen...
Ja melkein täydellinen aviomies :D
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja turvakoti:
tulipa mieleen että eikö jokaisessa kaupungissa ole turvakoti mihin saa mennä naiset+lapset turvaan?
sinne vaan jos joku kokee väkivaltaa suhteessa.
Eihän jokaisessa kaupungissa herranen aika ole turvakotia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En jaksa lukea koko ketjua. Voisko tähän väliin laittaa tiivistelmän, mitä tähän mennessä on tapahtunut??? Kiitos!
Miks ihmeessä? Jos sua kiinnostaa, niin senkus luet ite. :kieh: Lukase vaikka pelkät Narsissin viestit, niin ei siinä kovin kauaa mene. :)
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:
Kai mies voi olla hyvä isä lapsilleen vaikkei olisikaan täydellinen aviomies???? Ihme tyyppejä täällä.
hyvä isä ei pieksä lasten äitiä lasten ollessa paikalla eikä kyllä muutenkaan. Ja hyvä isä ei häviä reissuilleen ettei kukaan tiedä milloin hyvä isi tulee takaisin.
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:
Kai mies voi olla hyvä isä lapsilleen vaikkei olisikaan täydellinen aviomies???? Ihme tyyppejä täällä.
kerropa mulle mikä rooli sun mielestä isällä (vanhemmalla ) on? Olla hauska hupiveikko, ja viihdyttää lapsia toisinaan, vaiko olla ROOLIMALLI joka antaa hyvät lähtökohdat elämään?
Jos se mielestäsi on vain tuo eka vaihtoehto, niin siinä varmaan onnistuu surkeatkin yksilöt.
Omaan kysymykseesi on vastaus kyllä, näin voi olla, vaikka toivottavaa toki olisi, että lapset saisi myös hyvän mallin parisuhteelle.
Ap:n tapauksessa taas sellainen isä ei millään muotoa voi olla HYVÄ!
 
vieras
No pistän sekaan oman lusikkani myös. Kyllähän narsissi miestään vähän provosoikin: päästi kotiin siinä kunnossa, esitti uhkavaatimuksia, kielsi juomisen ja alkoi vain kiusallaan juoda itse... mutta miehen pitää kestää kuin mies. Jos tilanne olisi ollut toisin päin, niin naiset hihkluis että hyvä ap, hyvä kun huitaisit ukkoa jolla ei ole mitään oikeutta rajoittaa sun menemisiäs...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No pistän sekaan oman lusikkani myös. Kyllähän narsissi miestään vähän provosoikin: päästi kotiin siinä kunnossa, esitti uhkavaatimuksia, kielsi juomisen ja alkoi vain kiusallaan juoda itse... mutta miehen pitää kestää kuin mies. Jos tilanne olisi ollut toisin päin, niin naiset hihkluis että hyvä ap, hyvä kun huitaisit ukkoa jolla ei ole mitään oikeutta rajoittaa sun menemisiäs...
peesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No pistän sekaan oman lusikkani myös. Kyllähän narsissi miestään vähän provosoikin: päästi kotiin siinä kunnossa, esitti uhkavaatimuksia, kielsi juomisen ja alkoi vain kiusallaan juoda itse... mutta miehen pitää kestää kuin mies. Jos tilanne olisi ollut toisin päin, niin naiset hihkluis että hyvä ap, hyvä kun huitaisit ukkoa jolla ei ole mitään oikeutta rajoittaa sun menemisiäs...
Hmm.. Onko provoitavaa päästää toinen OMAAN KOTIINSA...?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No pistän sekaan oman lusikkani myös. Kyllähän narsissi miestään vähän provosoikin: päästi kotiin siinä kunnossa, esitti uhkavaatimuksia, kielsi juomisen ja alkoi vain kiusallaan juoda itse... mutta miehen pitää kestää kuin mies. Jos tilanne olisi ollut toisin päin, niin naiset hihkluis että hyvä ap, hyvä kun huitaisit ukkoa jolla ei ole mitään oikeutta rajoittaa sun menemisiäs...
Hmm.. Onko provoitavaa päästää toinen OMAAN KOTIINSA...?
Itsekin tunnusti, että olisi voinut olla päästämättäkin.
 
Lipton^
Näinhän se on, että vieläkin on sellainen terapiakäytäntö olemassa, missä terapeutti kysyy vaimolta, että 'mitä sinä teit, että miehesi löi sinua?'. Kovasti mietittiin asiaa luennolla, että onkohan tuokaan ihan oikea lähestymistapa perheväkivaltaan.. Tulos oli, että moinen vanhanajan ajattelutapa pitäs heittää ikkunasta menemään.
 
vieras
Mä en ymmärrä sitä ajattelutapaa että nainen saa rassata, haastaa riitaa, ilkeillä miehen tahtoo ja miehen pitää vaan ymmärtää. Kun taas jos naiselle mies sanois että enää et ikinä juo ja hörppis samalla itte paukkuaan niin sehän olis jo siinä vaiheessa täys sika, sovinisti, kelvoton ryökäle joka joutaa potkia pihalle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä