.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No pistän sekaan oman lusikkani myös. Kyllähän narsissi miestään vähän provosoikin: päästi kotiin siinä kunnossa, esitti uhkavaatimuksia, kielsi juomisen ja alkoi vain kiusallaan juoda itse... mutta miehen pitää kestää kuin mies. Jos tilanne olisi ollut toisin päin, niin naiset hihkluis että hyvä ap, hyvä kun huitaisit ukkoa jolla ei ole mitään oikeutta rajoittaa sun menemisiäs...
Hmm.. Onko provoitavaa päästää toinen OMAAN KOTIINSA...?
Itsekin tunnusti, että olisi voinut olla päästämättäkin.
No joo ja olisihan se voinut lyödä miestä etukäteen paistinpannulla, ettei itse olisi saanut turpaan, mutta onko sekään nyt oikea konsti tuollaiseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä sitä ajattelutapaa että nainen saa rassata, haastaa riitaa, ilkeillä miehen tahtoo ja miehen pitää vaan ymmärtää. Kun taas jos naiselle mies sanois että enää et ikinä juo ja hörppis samalla itte paukkuaan niin sehän olis jo siinä vaiheessa täys sika, sovinisti, kelvoton ryökäle joka joutaa potkia pihalle.
Hetkonen...

Eli sulle on ihan jees, että mies rassaa ja ilkeilee ja kettuilee ihan ilman syytä, mutta kun nainen on naama vinossa ja kettuileekin takasin, niin miehelle onkin täysi oikeus vetää turpiin??
 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä sitä ajattelutapaa että nainen saa rassata, haastaa riitaa, ilkeillä miehen tahtoo ja miehen pitää vaan ymmärtää. Kun taas jos naiselle mies sanois että enää et ikinä juo ja hörppis samalla itte paukkuaan niin sehän olis jo siinä vaiheessa täys sika, sovinisti, kelvoton ryökäle joka joutaa potkia pihalle.
Aivan, mutta tässä tilanteessa oltiin menty väkivallan asteelle.
Ja se on aina väärin, oli tekijänä nainen (todella usein on jo, turvakodeissa on paljon miehiä lapsineen ), tai mies
 
Aika jännä, että moni näkeekin naisen viaksi tuon, vaikka mies oli ollut pari päivää pois ilmoittamatta saati vastaamatta puhelimeihin ja tämän jälkeen kettuili ja kaikkea mahdollista ikävää, vaikkei ollut mitään alkuperäistä "syytä" tehdä noin. Mutta kun nainen suuttuu tuosta ja alkaakin yhtälailla ikäväksi, niin kaikki pyörähtäisikin naisen viaksi... :eek:
 
asiasta tietävä
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä sitä ajattelutapaa että nainen saa rassata, haastaa riitaa, ilkeillä miehen tahtoo ja miehen pitää vaan ymmärtää. Kun taas jos naiselle mies sanois että enää et ikinä juo ja hörppis samalla itte paukkuaan niin sehän olis jo siinä vaiheessa täys sika, sovinisti, kelvoton ryökäle joka joutaa potkia pihalle.
Aivan, mutta tässä tilanteessa oltiin menty väkivallan asteelle.
Ja se on aina väärin, oli tekijänä nainen (todella usein on jo, turvakodeissa on paljon miehiä lapsineen ), tai mies
No ei nyt sentään todella usein kuitenkaan, vaikka niitä miehiä on niin kyllä se hyvin harvassa on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Aika jännä, että moni näkeekin naisen viaksi tuon, vaikka mies oli ollut pari päivää pois ilmoittamatta saati vastaamatta puhelimeihin ja tämän jälkeen kettuili ja kaikkea mahdollista ikävää, vaikkei ollut mitään alkuperäistä "syytä" tehdä noin. Mutta kun nainen suuttuu tuosta ja alkaakin yhtälailla ikäväksi, niin kaikki pyörähtäisikin naisen viaksi... :eek:
Varsinkin tällä palstalla mikä tahansa asia pyörähtää ympäriämpäri.
 
vieras
Vaikka toinen oli se sitte mies tai nainen "ärsyttäisi" ja v*ttuilisi miten paljon tahansa niin kenelläkään siis KENELLÄKÄÄN EI OLE OIKEUTTA KÄYDÄ FYYSISESTI KÄSIKSI piste.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä sitä ajattelutapaa että nainen saa rassata, haastaa riitaa, ilkeillä miehen tahtoo ja miehen pitää vaan ymmärtää. Kun taas jos naiselle mies sanois että enää et ikinä juo ja hörppis samalla itte paukkuaan niin sehän olis jo siinä vaiheessa täys sika, sovinisti, kelvoton ryökäle joka joutaa potkia pihalle.
Kyllä mä meillä juon vaikka mies ei "saakaan" eikä voikaan juoda. Humalassa aggressiivinen, ei osaa lopettaa, sairaalloisen mustasukkainen.. En mä nyt kotona mitään humalaa juo ja harvemmin muutenkaan mutten tarkoituksella ole sitä yhtä ottamattakaan jos mieli tekee. Kavereiden kanssa käyn aika usein ulkona.

Mistä lähtien toisen sairaus ja oma käytös on saanut tuolla tavalla rajoittaa toisenkin elämää? Toki tuen mutta siihen en nöyrry.

 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja asiasta tietävä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä sitä ajattelutapaa että nainen saa rassata, haastaa riitaa, ilkeillä miehen tahtoo ja miehen pitää vaan ymmärtää. Kun taas jos naiselle mies sanois että enää et ikinä juo ja hörppis samalla itte paukkuaan niin sehän olis jo siinä vaiheessa täys sika, sovinisti, kelvoton ryökäle joka joutaa potkia pihalle.
Aivan, mutta tässä tilanteessa oltiin menty väkivallan asteelle.
Ja se on aina väärin, oli tekijänä nainen (todella usein on jo, turvakodeissa on paljon miehiä lapsineen ), tai mies
No ei nyt sentään todella usein kuitenkaan, vaikka niitä miehiä on niin kyllä se hyvin harvassa on.
Kyllä muuten on. Tarkistussoitto vaikka lähimpään turvakotiin ja kysyt prosenttiosuuksia miesten ja naisten välillä
 
Et sitten luota miehees ollenkaan? :eek: Kuinka suhde jossa ei ole minkäänlaista luottamusta voi yleensäkään toimia? Mä ymmärrän että sua ottaa päähän se että mies ei oo tullut yöksi kotia mutta ei kait heti tarvi toisen tavaroita alkaa pakkaamaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Et sitten luota miehees ollenkaan? :eek: Kuinka suhde jossa ei ole minkäänlaista luottamusta voi yleensäkään toimia? Mä ymmärrän että sua ottaa päähän se että mies ei oo tullut yöksi kotia mutta ei kait heti tarvi toisen tavaroita alkaa pakkaamaan...
Et ilmeisesti ole lukenut ketjua... :whistle:
 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Et sitten luota miehees ollenkaan? :eek: Kuinka suhde jossa ei ole minkäänlaista luottamusta voi yleensäkään toimia? Mä ymmärrän että sua ottaa päähän se että mies ei oo tullut yöksi kotia mutta ei kait heti tarvi toisen tavaroita alkaa pakkaamaan...
Et vissiin sitten lukenut, kuin aloituksen? :D:D
 
Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
ei äijä ole katkera, vaan välinpitämätön. ja pahoin pelkään, että mieskin tietää että ero tästä tulee ja ehkä sitä omilla tekemisillään nyt hakeekin. on varmaan miettinyt sitä jo pitempään ja pitkäksi venynyt ryyppyilta antaa hyvän verukkeen jatkaa toimintaa niin että ap nakkaa hänet pihalle, koska ei itse uskalla ratkaisevaa askelta ottaa
Ei kyllä mä luulen et nimenomaan melko katkera, todennäköisesti myös nyttemmin välinpitämätön.
Mies on oman polkunsa valinnut, hän tykkää juhlia ja dokata.
Muija nalkuttaa asiasta kotona ja latelee ukaaseja.
Kärjistettynä näin.
Kyllä siinä katkeroituu.
Alkoholismi ei koskaan ole oikein perhe-elämässä mutta jatkuva rajoittaminen kasvattaa uhmaa tehdä juuri sitä mitä kielletään.
aplle voimia jatkossa, kyllä se elämä vielä hymyilee ja huomaat miten hyvä ratkaisu oli lopettaa suhde!
Jatkuva rajoittaminen?
Mutta niinhän se on. Ihan sama mitä mies tekee, niin aina löydetään se syy naisesta.
Tyypillistä.
Mies pettää: Nainen on ollut v*ttumainen nalkuttaja ja pihtari.
Mies ryyppää: Nainen on ollut v*ttumainen nipottaja eikä anna juoda.
Mies ei tule kotiin: Nainen on aikansa kälättänyt ja mies haluu siksi hetken rauhaa.

Anna mun kaikki kestää.
Syitä en kuitenkaan tästä tilanteesta suostu enää ottamaan omille niskoilleni.
Johan olen ottanut syyt ensimmäisestä pettämisestä ja alkoholismista niskoilleni. Eiköhän se riitä.
Näin juuri. Mielestäni kirjoitat tosi fiksusti keskellä inhottavaa tilannetta. Tsemppiä ja voimia!
Samaa mieltä! Voimia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa ollut:
Alkuperäinen kirjoittaja Ota selvää itse:
Just! Salli mun nauraa :):):)

Ette te palstatantat nyt näin tyhmiä voi olla? Joka juttuunko te raukat täällä uskotte ja ihan sitten porukalla huolta kannatte virtuaali henkilöstä jonka jutut ihan pelkkää potaskaa. Tuo ap puhuu itsensä jatkuvasti pussiin. Ap kuuluu samaan porukkaan kun tuo adoptioon lapsensa antanut äiti ja Savanna.

No, ihan kivat naurut täältä saadaan aina työpaikalla. Huvittavaa katsella miten kotielämä saa joidenkin aivot pehmiämään yli rajojen ;)
Olen itse käynyt lääkärillä väkivallan jälkeen. Juuri noin siinä tapahtui. Lääkäri tutki vammat kirjasi tapahtuman ylös sen mukaan mitä kerroin. Kysyin saisinko jotain todistusta, niin lääkäri sanoi, että mikäli teen rikosilmoituksen niin poliisi on sitten suoraan yhteydessä heihin ja saa heiltä tietoonsa lääkärin kirjaamat asiat. Eli en tajua mitä ap:n lääkärikäynnissä oli epäuskottavaa?
Sama tuli mullakin mieleen, että noinhan ne toimii.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä