++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Onko sulla nyt aikomustakaan selittää mitä hittoa aloitus meinaa. Ja oletko raskaana ja etkö tosiaan tiedä kuka isä vaiko vitsi koko juttu?
Olen plussannut jo kauan aikaa sitten. Itse tiedän tasan tarkkaan kuka isä on (Ridge/Eric juttu oli läppä, jos ei joillekin auennut), ajattelin vaan tulla pitkästä aikaa lukemaan palstalta siviilisäätyni yms, kun ne yleensä tiedetään täällä paremmin :D

Ja muistetaanhan nyt, että lapsia ei tehdä, vaan saadaan :xmas:
Mahtvaa, joka lapselle eri isä :D Sulla varmaan alkaa olemaan viikonloppuisin ruuhkaa kun miesväki tulee lapsiaan hakemaan viikonloppulomille :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Onko sulla nyt aikomustakaan selittää mitä hittoa aloitus meinaa. Ja oletko raskaana ja etkö tosiaan tiedä kuka isä vaiko vitsi koko juttu?
Olen plussannut jo kauan aikaa sitten. Itse tiedän tasan tarkkaan kuka isä on (Ridge/Eric juttu oli läppä, jos ei joillekin auennut), ajattelin vaan tulla pitkästä aikaa lukemaan palstalta siviilisäätyni yms, kun ne yleensä tiedetään täällä paremmin :D

Ja muistetaanhan nyt, että lapsia ei tehdä, vaan saadaan :xmas:
Mahtvaa, joka lapselle eri isä :D Sulla varmaan alkaa olemaan viikonloppuisin ruuhkaa kun miesväki tulee lapsiaan hakemaan viikonloppulomille :)
Montas niitä on, kolme vai neljä?
 
d
Ilmeisesti saat lapsen sitten lesbon kanssa tai keinohedelmöityksellä, pahimmassa tapauksessa miehen kanssa kuka ei edes tiedä asiasta/halua lapsia.
Vai lieneeko sitten vanha suola janottanut.

Tietty sä voit kertoa ja oikoa mutta olet likka kuka tykkää että siitä ruoditaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:
Kyllä te menette helposti retkuun. Ette kai usko että Emilynkään on niin pölö että taas hankkiutuisi raskaaksi?
Miksei uskottais? Olisi enemmänkin uskomatonta mikäli näin ei jo olisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Ilmeisesti saat lapsen sitten lesbon kanssa tai keinohedelmöityksellä, pahimmassa tapauksessa miehen kanssa kuka ei edes tiedä asiasta/halua lapsia.
Vai lieneeko sitten vanha suola janottanut.

Tietty sä voit kertoa ja oikoa mutta olet likka kuka tykkää että siitä ruoditaan.
Suola janottaa ihan eri suuntaan ja kyllä mä isällekin asiasta taannoin mainitsin :xmas:

Jos mies (tai nainen) ei halua lapsia, kannattaa käyttää ehkäisyä joka ikinen kerta. Siihen napsahtamiseen kun voi riittää yksikin lipsahdus :whistle: Ja asiasta avoimesti puhuneena moni on tunnustanut, että niitä lipsahduksia käy jatkuvasti :eek: Hurjaa. Ei mun tartte sterilisaatioon mennä, eiköhän selibaatti aja asian jatkossa tehokkaammin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Siis taannoin ohimennen ilmoitit lapsen isälle, että hei by the way.... taas on pullat uunissa, mitäs et älynnyt käyttää kortsua?
Melkein noilla sanoilla :LOL:

Ja ei, itse en ole ikinä vahingossa harrastanut seksiä (palstalaisille tiedoksi, seksin harrastamisesta voi tulla raskaaksi)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä