++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja JESS:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Eikös Emilyn halunnut vaan siittäjän jossain vaiheessa, ei enää suhdetta.
En kyllä ole/ollut suunnittelemassa enää kumpaakaan mutta nyt kävi näin.
Kävi noin?? Eli vahinko lapsiko?
EIHÄN SILLE KÄY VAHINKOJA!! DAA!
Käy useinkin, esim. kaatuu maitolasi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JESS:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Eikös Emilyn halunnut vaan siittäjän jossain vaiheessa, ei enää suhdetta.
En kyllä ole/ollut suunnittelemassa enää kumpaakaan mutta nyt kävi näin.
Kävi noin?? Eli vahinko lapsiko?
EIHÄN SILLE KÄY VAHINKOJA!! DAA!
:D Niin... ehkä tää on miehelle vahinko... kerrottiinko sille ees?
 
Annie
Hei joo, hienoo Emilyn. Voi vitsinvitsinvitsi! Että sulle sattuu ja tapahtuu. Sikana onnee sit vaan. Älä vahingossa sit tipauta väärää lasta väärälle isukille viikonloppulomille viedessäs!

Mut kamoon ihmiset. Tää huomionkipee reppana vaan huomas, että palstalla joku muu on saanut huomiota ja on "tapetilla". Tokihan sitä rupes ketuttaan, ja piti jotain tällasta "newsflashia" tulla heittään hiekkalaatikolle.
Että simmottiis, you go girl! Revittele vaan, kyllä sulla perse viel muutaman vuoden kestää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No mitä se mies sanoi, kun kerroit, että oot raskaana?
Ei sen kummempia. Tosin itse ilmoitin heti alussa että voidaan hypätä yli abortin ehdotteluista (ei siis ehdotellut) ja että en vaadi häneltä mitään, mutta ilmoittelee sitten jos haluaa olla itse kuvioissa mukana. Tiedotti kyllä heti sukuaan asiasta eli tiettävästi lapsella tulee ainakin isovanhemmat olemaan ja mitä todennäköisemmin isäkin, kunhan se ensin tämän raskausajan (vielä toisen puolikkaan) ja ehkä sen ylikin toipuilee shokistaan. Oli kuitenkin jo päättänyt nimet ja suunnitellut nimiäisiä että jonkinlaista sopeutumista on ilmassa..
 
vieras
Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, raskaus on toki iso juttu mutta ei varmasti mikään katastrofi. Onko raskaus vaikuttanut siihen sun sairauteen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, raskaus on toki iso juttu mutta ei varmasti mikään katastrofi. Onko raskaus vaikuttanut siihen sun sairauteen?
Vointi koheni alussa huomattavasti, mutta jouduin aloittamaan kortisonikuurin, ensimmäiset 3kk ilman ja aion sitkuttaa raskaus ja imetysajankin ilman solunsalpaajia, jotka olisivat seuraava vaihtoehto. Pitää panostaa luomuhoitoihin. Hieman huolestuttaa kun synnytys osuu talveen, jolloin vastustuskyky on muutenkin alhainen ja tulehdus kuitenkin on oikutellut sitkeästi. Ei kortisonikaan ihannelääke ole, mutta toiveissa on että selviän loppuraskauden ilman kuurin loputtua ja tarvittaessa syön toisen talvella, jotta voisin imettää mahdollisimman pitkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tällä tahdilla sulla on 40vuotiaana jotain 15 lasta ja jokaisella eri siittäjä (jonka kanssa tappelet), en muista minkä ikänen olet.
Huuuuh huh huh.. eiköhän sitä yli vaihdevuosien selvitä ilman raskauksia, kun ilman ei suunniteltuja on tätä ennenkin selvitty jo yli 10 vuoden ajan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No mitä se mies sanoi, kun kerroit, että oot raskaana?
Ei sen kummempia. Tosin itse ilmoitin heti alussa että voidaan hypätä yli abortin ehdotteluista (ei siis ehdotellut) ja että en vaadi häneltä mitään, mutta ilmoittelee sitten jos haluaa olla itse kuvioissa mukana. Tiedotti kyllä heti sukuaan asiasta eli tiettävästi lapsella tulee ainakin isovanhemmat olemaan ja mitä todennäköisemmin isäkin, kunhan se ensin tämän raskausajan (vielä toisen puolikkaan) ja ehkä sen ylikin toipuilee shokistaan. Oli kuitenkin jo päättänyt nimet ja suunnitellut nimiäisiä että jonkinlaista sopeutumista on ilmassa..
Eli sä oikeesti ihan pokalla hankkiuduit sille salaa raskaaksi??? Vittu, on sulla ainakin pokkaa! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No mitä se mies sanoi, kun kerroit, että oot raskaana?
Ei sen kummempia. Tosin itse ilmoitin heti alussa että voidaan hypätä yli abortin ehdotteluista (ei siis ehdotellut) ja että en vaadi häneltä mitään, mutta ilmoittelee sitten jos haluaa olla itse kuvioissa mukana. Tiedotti kyllä heti sukuaan asiasta eli tiettävästi lapsella tulee ainakin isovanhemmat olemaan ja mitä todennäköisemmin isäkin, kunhan se ensin tämän raskausajan (vielä toisen puolikkaan) ja ehkä sen ylikin toipuilee shokistaan. Oli kuitenkin jo päättänyt nimet ja suunnitellut nimiäisiä että jonkinlaista sopeutumista on ilmassa..
Eli sä oikeesti ihan pokalla hankkiuduit sille salaa raskaaksi??? Vittu, on sulla ainakin pokkaa! :LOL:
Öö, onko sulla lukutaitoa ollenkaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No mitä se mies sanoi, kun kerroit, että oot raskaana?
Ei sen kummempia. Tosin itse ilmoitin heti alussa että voidaan hypätä yli abortin ehdotteluista (ei siis ehdotellut) ja että en vaadi häneltä mitään, mutta ilmoittelee sitten jos haluaa olla itse kuvioissa mukana. Tiedotti kyllä heti sukuaan asiasta eli tiettävästi lapsella tulee ainakin isovanhemmat olemaan ja mitä todennäköisemmin isäkin, kunhan se ensin tämän raskausajan (vielä toisen puolikkaan) ja ehkä sen ylikin toipuilee shokistaan. Oli kuitenkin jo päättänyt nimet ja suunnitellut nimiäisiä että jonkinlaista sopeutumista on ilmassa..
Eli sä oikeesti ihan pokalla hankkiuduit sille salaa raskaaksi??? Vittu, on sulla ainakin pokkaa! :LOL:
Öö, onko sulla lukutaitoa ollenkaan?

No mistä mies on sitten shokissa jos kerta oo salaa hommautunut raskaaksi?? Kyllä kai sekin tietää, että jos ei ehkäse niin vauvoja voi tulla... tai siis saada....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, raskaus on toki iso juttu mutta ei varmasti mikään katastrofi. Onko raskaus vaikuttanut siihen sun sairauteen?
Vointi koheni alussa huomattavasti, mutta jouduin aloittamaan kortisonikuurin, ensimmäiset 3kk ilman ja aion sitkuttaa raskaus ja imetysajankin ilman solunsalpaajia, jotka olisivat seuraava vaihtoehto. Pitää panostaa luomuhoitoihin. Hieman huolestuttaa kun synnytys osuu talveen, jolloin vastustuskyky on muutenkin alhainen ja tulehdus kuitenkin on oikutellut sitkeästi. Ei kortisonikaan ihannelääke ole, mutta toiveissa on että selviän loppuraskauden ilman kuurin loputtua ja tarvittaessa syön toisen talvella, jotta voisin imettää mahdollisimman pitkään.
En tarinaa sen kummemmin tunne mutta solunsalpaajia minä ainakin joutunut kahden raskauden yli syömään eikä niistä ole koitunut lapsille mitään, ihan ainakin minun lääkärini sanoneet olevan turvallinen lääke, tosin olen joutunut kasvuseurannassa olemaan, useammin siis ultraan, söin myös kortisonia molempien poikien raskausajan.. Eli siis jos tarve on solunsalpaajille niin lääkärin kanssa siitä sit keskustelemaan koska pahempi vaihtoehto minun kohdalla oli lapselle minun kovat kivut ja ripulointi, en tiedä mikä sairaus sinulla kyseessä, onko sitten turvallisempi olla ilman lääkettä kuin lääkkeen kanssa, mutta siis ajattelin vaan vinkkinä kertoa että minulla kaksi normaali raskautta solunsalpaajan ja kortisonin kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No kerroitko ennen seksiä ettet käytä ehkäisyä? Vai oletitko että mies käyttää jos haluaa?
Ollaan tunnettu sen aikaa että tietääkin minusta ihan kaiken, tiennyt myös aina sen että en syö pillereitä ja hänen aloitteestaan jäi kumi nurkkaan väärään aikaan kuukaudesta, harvinaisen kovapäisenä naisena olin turhan pehmeä kun en sillä kertaa ja hänen kohdallaan pistänyt "tarpeeksi" hanttiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä