-2,8kg lähtenyt maanantaista nutrilett/allevo-kuurin avulla.

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
laihduttaja
Mut olo on toisinaan heikko, ja tiedän juu ettei tää mikään terveellisin dieetti ole mutta haluan tuloksia HETI :D Et motivaatio säilyy, kun ylipainoa on kuitenki yli 30kg. Onko kukaan ollut tällä kuurilla sitä max. 2 viikkoa, ja kuinka paljon sinä aikana lähti? Entä kuinka paljon paino nousi kuurin jälkeen? Itse aion alkaa laskemaan kaloreita tän jälkeen että laskusuhdanne jatkuu tänkin kuurin jälkeen.
 
Vedin sen 5pv starttikuurin alkuun. Paino tippui n.2kg. Sen jälkeen olen syönyt melko niukasti, korvaan yhden päivän aterioista ateriapatukalla. Toka viikko vasta menossa, -3kg (yhteensä ) :)
Tästä on hyvä jatkaa.
 
:wave: itte alotin maanantaina kans mutta korvaan vain 1 aterian nutreilla ja aamupalan tai iltapalan muuten syön salaattia ja ns. normaaliaterian ja pudotusta nyt 2,4

tietänet ettei noita eri valmistajan tuotteista saa sotkea tai siis käyttää yhdessä.
 
Lipsa
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Mut olo on toisinaan heikko, ja tiedän juu ettei tää mikään terveellisin dieetti ole mutta haluan tuloksia HETI :D Et motivaatio säilyy, kun ylipainoa on kuitenki yli 30kg. Onko kukaan ollut tällä kuurilla sitä max. 2 viikkoa, ja kuinka paljon sinä aikana lähti? Entä kuinka paljon paino nousi kuurin jälkeen? Itse aion alkaa laskemaan kaloreita tän jälkeen että laskusuhdanne jatkuu tänkin kuurin jälkeen.
Tiedäthän että nuo on sit nesteitä pääasiassa? Tsemppiä dieettiin!
 
fer
lyhyet dietit useasti on perseestä, joten tuon jälkeen jatka diettausta. siinä kk kokoon xxs ohjelmassa oli just selitetty et ku dietti loppuu elimistö ottaa kaikein talteen mitä saa, ja näin äkkiä lihoo jopa isommaks mitä ennen pikadiettiä oli. joten lyhyet dietit ei kannata.. onhan mulla kyllä omiakin tuloksia tästä et ne ei kannata.. :(
 
vieras
joo,ite käytin aikoinaan nutrilettia 2 viikkoa.painoa lähti 11 kiloa mutta kun alkoi syömään terveellisesti ,kilot tuli vauhdilla takasin noin 4 ssä päivässä !nyt laihduttanut olen 59 kiloa ja toivottavasti ei tartte koskaan enää laihduttaa.tosin saa olla koko ajan varuillaan.aikaa mennyt nyt noin 5 v ,mutta ei enää kiloja ole sen jälkeen lähtenytkään..
 
mervi
tsemppiä! koita jaksaa :)
mulla on tuolla kaapissa 4 laatikkoa niitä odottamassa että tää lääkekuuri loppuu, sit vasta alotan kun maha kestää, nyt pakko vetää leipää noiden lääkkeiden kanssa

aiotko olla vaan sen 2 vkoa vai pitempään? yks tuttu vetäs noilla -14kg ekana kuuna :)
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Vedin sen 5pv starttikuurin alkuun. Paino tippui n.2kg. Sen jälkeen olen syönyt melko niukasti, korvaan yhden päivän aterioista ateriapatukalla. Toka viikko vasta menossa, -3kg (yhteensä ) :)
Tästä on hyvä jatkaa.
Kiitos vastauksesta :) Onko sulla ollut yhtään heikko olo sen kuurin aikana? Uskalsitko urheilla? Minä kanssa söin eilen yhen ateriapatukan ja se maistuikin ihmeen hyvältä :p Mä olisin kanssa ostanut sellasen starttikuurin muttei meidän prismassa ainakaan ollut joten ostin niitä keittoja, pirtelöitä ja puuroja sitten vaan erkiseen, mistä itse ostit? Tsemppiä sullekkin jatkoon :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fer:
lyhyet dietit useasti on perseestä, joten tuon jälkeen jatka diettausta. siinä kk kokoon xxs ohjelmassa oli just selitetty et ku dietti loppuu elimistö ottaa kaikein talteen mitä saa, ja näin äkkiä lihoo jopa isommaks mitä ennen pikadiettiä oli. joten lyhyet dietit ei kannata.. onhan mulla kyllä omiakin tuloksia tästä et ne ei kannata.. :(
No mutta jos tarvii alkuun vähän tsemppausta, ja jatkaa siitä esim. pisteillä/muuten katsoo mitä suuhunsa pistää.
Kyllä mä ainakin aion onnistua, tuosta 5pv startista huolimatta ;)
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:
:wave: itte alotin maanantaina kans mutta korvaan vain 1 aterian nutreilla ja aamupalan tai iltapalan muuten syön salaattia ja ns. normaaliaterian ja pudotusta nyt 2,4

tietänet ettei noita eri valmistajan tuotteista saa sotkea tai siis käyttää yhdessä.
Miksei saa käyttää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Vedin sen 5pv starttikuurin alkuun. Paino tippui n.2kg. Sen jälkeen olen syönyt melko niukasti, korvaan yhden päivän aterioista ateriapatukalla. Toka viikko vasta menossa, -3kg (yhteensä ) :)
Tästä on hyvä jatkaa.
Kiitos vastauksesta :) Onko sulla ollut yhtään heikko olo sen kuurin aikana? Uskalsitko urheilla? Minä kanssa söin eilen yhen ateriapatukan ja se maistuikin ihmeen hyvältä :p Mä olisin kanssa ostanut sellasen starttikuurin muttei meidän prismassa ainakaan ollut joten ostin niitä keittoja, pirtelöitä ja puuroja sitten vaan erkiseen, mistä itse ostit? Tsemppiä sullekkin jatkoon :)
Lidlissä oli se paketti alle 30e. En tiedä onko enää tarjouksessa.
Pari ekaa päivää oli melko heikko olo, päänsärkyä ym. En ole kova liikkumaan, ihan normaalia vaunulenkkiä vain.
Tsemiä sinne myös =)
 
Sanna
Vedin kans Nutrilett tehostartin 5 päivää, pussien lisäksi vettä runsaasti ja 1 hedelmä/kasviksia per päivä, paino tippui 5 päivässä 5 kiloa.
Sen jälkeen kevyellä ruokavaliolla ja nyt tuosta aikaa 5kk:tta ja painoa tippunut 15,5 kg....vielä on tavoitteeseen matkaa. Alussa oli heikko olo, mutta kun muisti verensokerin skarpata niillä välipaloilla balanssiin jaksoi taas.
Vaunulenkkiä, uintia, pari kertaa spinningissä tein kuurin aikana ja jatkoin samaa mallia.
Mulla alussa ylipainoa yli 30kg.
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja mervi:
tsemppiä! koita jaksaa :)
mulla on tuolla kaapissa 4 laatikkoa niitä odottamassa että tää lääkekuuri loppuu, sit vasta alotan kun maha kestää, nyt pakko vetää leipää noiden lääkkeiden kanssa

aiotko olla vaan sen 2 vkoa vai pitempään? yks tuttu vetäs noilla -14kg ekana kuuna :)
Ei vissiin suositella kuin 2vkoa kerrallaan ainakaan nutrilettia, tai niin ainakin luki jostain kun luin. Aion laskea painonvartijoitten pisteitä tän kuurin jälkeen koska tosiaankin pakko saada painoa alaspäin ja paljon. Tsemppiä sinullekkin aloitukseen :)
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Vedin kans Nutrilett tehostartin 5 päivää, pussien lisäksi vettä runsaasti ja 1 hedelmä/kasviksia per päivä, paino tippui 5 päivässä 5 kiloa.
Sen jälkeen kevyellä ruokavaliolla ja nyt tuosta aikaa 5kk:tta ja painoa tippunut 15,5 kg....vielä on tavoitteeseen matkaa. Alussa oli heikko olo, mutta kun muisti verensokerin skarpata niillä välipaloilla balanssiin jaksoi taas.
Vaunulenkkiä, uintia, pari kertaa spinningissä tein kuurin aikana ja jatkoin samaa mallia.
Mulla alussa ylipainoa yli 30kg.
Sullahan on hienosti lähtenyt, onnea :) Pitäis varmaan itsekkin syödä jotain hedelmää tai kasvista noitten lisäksi jos se auttaisi heikkoon oloon.
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mulla on hyvä laihdutusvinkki, kevyempää ruokaa ja pienempiä annoksia ja liikuntaa :)
Juu tiedän kyllä tuonkin vinkin mutta kun mä olen niin kamalan malttamaton ja jos ei tuloksia heti näy niin lopetan saman tien.
 
hiiop
Mä alotin viime viikon maantaina laihiksen ja nyt lähtenyt 3,8 kg :D
oon käynyt spinnigissä ja keventänyt ruokavaljoa. Tuli tossa joulun aikaa vähän turhia kiloja. Eimul kyl paljon pudotettavaa ole kun alku paino oli 60,8 ja nyt on 57 ja pituutta on 166cm enemmänkin pitäis kiintetyä, mutta pudottelen tässä vielä pari kiloo niin mahsun vanhoihin farkkuihin.
 
Yritän etsiä sulle miks ei saa käyttää sekasin ihan kirjotettuna. Mutta jostain luin että ne on laskettu niin että kaikki mitä tarvitset tulee siitä esim. 5 pussista. Ja eri valmistajalla ei ne mene välttämättä samoin jotain näin se oli. Mutta jokainen tekee niin kuin tahtoo :)
Ja tsemppiä sulle!
Tuolla laihdutus puolella on myös ryhmä meille :D
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:
Yritän etsiä sulle miks ei saa käyttää sekasin ihan kirjotettuna. Mutta jostain luin että ne on laskettu niin että kaikki mitä tarvitset tulee siitä esim. 5 pussista. Ja eri valmistajalla ei ne mene välttämättä samoin jotain näin se oli. Mutta jokainen tekee niin kuin tahtoo :)
Ja tsemppiä sulle!
Tuolla laihdutus puolella on myös ryhmä meille :D
Kiitos jos viitsit etsiä :) Mä ostin oikeestaan sen takia allevoa kun oli sitä puuroa vain niillä muttei nutriletissa ollut, ja mä tykkään syödä puuroa aamuisin.
 

Yhteistyössä