--2012 yrittävät--

Voi Sun, pahoitteluni negasta:'(.

Vilijonkka, olen pahoillani ettei teillä ole tärppi käynyt, kovasti olen sinua odotellut odottajiin:hug:, tosin tiedä omastakaan kuinka kauan siellä olen.. Paljon jaksamista teille:heart:.
 
Kiitos Unikettu! Kovin ikävä kuulla teidän tilanteestanne. Ja varmasti on ollut raastavaa aikaa odotella..Lähettelen kovasti sulle ja koko perheelle tsemppihaleja ja voimia :heart::hug: Toivotaan kovasti, että kyseessä olisikin vaan väärä hälytys ja kaikki olisi hyvin!! Tuuhan kertomaan, kun kuulet tuloksia (tietty vaan jos jaksat ja siltä tuntuu). Voi hyvin! :kiss:

Sun: olen pahoillani negasta!

Täällä kp47 ja edelleen täti hukas, hermot riekaleina ja suututtaa ja oon pettyny.
 
OI, miten ihanaa unikettu!!!!!! Hieno asia! :heart: Hyvä, että saitte tulokset nyt jo ennen viikonloppua niin pääsitte piinasta! Nyt vain nautit täysillä raskaudesta ja uudesta rakkaasta tytöstä :hug: Piristi kummasti päivää nämä ihanat uutiset, huippua!!
 
Unikettu ihan mahtava juttu! Onnea!

Voimahalit Vilijonkalle ja Sunile, kunpa teille nyt plussat pärähtäisi!

Voimahalit myös tädin kohdanneille ja plussatuulia!

Täällä kp 19/28. Toiveet korkealla, jospa tämä on se kierto. Toisaalta olen päättänyt mennä alkuvuodesta yksityiselle tarkastuttamaan itseni, jos raskaus ei ennen sitä ala. Onhan silloin jo lähes vuosi yrittämistä takana. Mulla olis huomenna vielä viimenen tentti (valmistun jouluna), joten stressitaso on korkea. Kumpa se ei vaikuttaisi raskautumiseen..
 
miss_piggy
Täällä kp 10 ja yk 7. Ovista oottelen jos tällä kertaa jopa tulis ihan oikeesti kun oon noita luontaistuotteitakin popsinut ja terolutien ottamisajankohtaa myöhentänyt että ovis kerkeäis mennä ohi.
 
Täällä kans täti tuli kylään kp2/30, YK 4.

Viime kierrossa ihmettelin normaalista poikkeavaa vuotoa, kun nyt on ns. normimenkat. Veikkaan, että olisi voinut ollavarhainen km. Ihan siitä syystä, etten koskaan vuoda noin kuten edelliskierrossa.
 
Täällä vihdoin päästy yk 9:nnenn alkuun. Kierto oli 49 päivää..ei enää näitä kiitos!!Varailen huomenna tiistaille aikaa hormonilabroihin. Se on jees, saa asioihin vähä vipinää toivottavasti!

Kylläpä me kaikki ollaan nyt suunnilleen samoilla päivillä menossa..ankea alkukierto taas. Pahoittelut kaikille tädin saapumisesta!
 
Voi että! Oon pahoillani teidän puolesta, joitten luokse täti taas saapui.
Voimia teille!!

Täällä on kp 23/28 ja yk 7. Menkkojen oireita on havaittavissa, mutta silti yritän pitää toivoa yllä raskautumisesta. En vaan halua myöntää, että tää oli ny tässä..
 
Joopa joo. Täällä kp 1 yllätti. Menkkojen piti alkaa vasta sunnuntaina kp28 mut alkokin tänään, kp 25! Ovisplussan sain kp15 ja se hyödynnettiin. Mulla on kyllä nyt niin stressiä et ei oo sinänsä ihme et menkat alkaa miten sattuu.

Noh, eipä tässä muuta..pettymyksestä selviämisen jälkeen taas pää pystyyn ja kohti yk ysiä!
 
Sunflower11
Nostin tän tuolta toiselta sivulta.. ja jos etusivua päivitetään niin miut voi poistaa sieltä roikkumasta!
En viitsi roikkua turhaan kun pikkuhiljaa poistun palstalta. Ikävä teitäkin jotka tässä matkan varrella ollut mukana :)

Ihanaa joulunaikaa kaikille ja toivottavasti olisi myös ripaus jouluntaikaa!
Plussatuulia!
 
Sunflower: pitkästä aikaa tulin tänne kurkkimaan ja oisin toivonu että juuri sä oisit plussannu. Mä toivon sulle kaikkea hyvää ja toki pikaista ++++++.

Minutkin voi poistaa listalta, me ei taideta enää yrittää. 4 tervettä lasta ja tämä viiminen raskaus (kohdun ulkonen)oli viedä hengen. Tuntuu, että näin on hyvä. Mieskin yllättäen samaa mieltä. Olo on tavallaan helpottunut. Meidän elämässä alkaa uusi sivu...

Plussa tuulia teille kaikille ja kaikkea hyvää. Me aletaan oottelee lapsenlapsia ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@

Yhteistyössä