25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Pakko vihdoinkin kirjottaa tänne taustailun sijaan. Ikää 28 vuotta, kierrot pituudeltaan normalisoituneet pillereiden lopettamisen jälkiiltä (vajaa puoli vuotta)ja ensimmäinen yritys kierros takana. Jos kaikki olisi mennyt niinkuin ennen, tiputtelu olisi alkanut eilen, nyt ei vielä mitään.

OLEN AIVAN TÄPINÖISSÄNI!!!
 
Hiukan hienoa tänne on tullu plussia :flower: Onnea omistajilleen!

Kyllä se uusi kierto vielä avun tuo, kun tädit tulivat äitsy. :hug:

Taikalle hurjasti pplussa tuulia kyllä se siitä tsemiä ...

Tänne jaa-a maha ollu hiukka kipeä, aika näyttää. Rauhalliset fiilikset.
 
Onnea plussanneille!! :flower: Saispa jo itsekin kertoa täällä hyviä uutisia.. =)

Aivan ihana ilma ollut tänään, kevät tulee, toukokuu lähestyy.. :D Olin reippaalla kävelyllä enkä voinut olla haaveilematta vaunuista, jotka niin hyvin kulkisi siinä mukana. Voih..

Oletteko muuten kertoneet vauvahankkeestanne jollekin "ulkopuoliselle"? Mä olen ollut melko hiljaa, koska ei olla vielä edes aloitettu yritystä, mutta yhdelle ystävälle olen haaveista kertonut ja äidilleni.. :ashamed:
 
Äitsy80: Pahoittelut tädin tulon johdosta.. :hug:

Meidän yrittämisestä tietää mun lähimmät neljä kaveria ja sitten puolisoni sisko.. en olisi halunnut että kukaan sukulainen tietäis, mutta avokkini olis sitten paljastanut yrityksestämme siskolleen.. onneksi hän ei ole sitten kysellyt mitään, vaan antaa meidän olla rauhassa koko asiassa.. oikeastaan silloin, ku avokkini oli kertonut, hänen siskonsa oli vain kannustanut meitä.. :) sitten kaksi kaveriani on antanut neuvoja, miten kannattais yrittää ja mitä kautta pitäis sinne tutkimuksiin hakeutua.. toisella on kolme lasta ja toisella yksi, joten heillä on kokemustakin yrittämisestä..
 
Heippa kaikille!!

Oon tunkenut nyt itteni tänne kuumeisten joukkoon ilman sen kummempia esittelyjä.. no samasta taudista kärsitään"" vissiin kaikki :saint: Ainakin aurinkoinen ilma on "lohduttanut" kun muuten sitten saa kouristella menkkojen kourissa.. mokomat kun tulivat kolme päivää myöhässä, tuskalliset kolme päivää ajatteli et jos ne ei ois tulleetkaan.. ollenkaan :) no täytyy sanoa että oli vasta eka yrityskerta takana, aivan hullua toivoa edes... tai kai se toisilla, onnekkailla...

Miten ihmeessä sitä saa muuta ajateltavaa seuraavat kaks viikkoa? vinkkejä otetaan vastaan;9 no joo, höpsistä pitäs vaan nauttia tästä aikasesta keväästä;) Luin täältä että kivoja tuloksia ootte saaneet, ONNEA!!! ihana uutinen, nyt kun tajusin mitä toi "plussaaminen" tarkoittaa B) ai niin ja en ole muuten hiiskunut kenellekään näistä touhuista, ois niin ihana sit kertoa kun tärpännyt kunnolla, saa nähä malttaako pysyä hiljaa.. mut tää kirjottelu on ainakin hyvää lääkettä!<br><br>
 
Suurkiitokset onnitteluista, tarrasukkia tässä itsekin toivoo matkassa olevan.

äitsy80: marraskuussa aloitettiin meiningillä tulee jos tulee. Tammikuu ja helmikuu sitten oikein yritettiin, helmikuun tikutin ovista. Toiveissa oli saada jouluksi oma vauva mikä nyt näyttäis toteutuvan.

Minski25: muita oireita en huomannut kuin rintojen kipeytymisen jo puoli toista viikkoa ennen menkojen alkua. Yleensä kipeytyvät vasta päivää paria ennen menkojen alkua.
En todellakaan odottanut plussaa tälle aamulle. Tuntui vaan tosiaan kivammalta testata tänään eikä vasta huomenna kun on tuo mies tuossa lisäsilminä. Ei tätä oikein ymmärrä. No ennen pääsiäistä kävis neuvolassa niin olis paljon konkreettisempaa odotusta. Koko ajan vielä pelkää menkojen alkamista. Teen varmistus testin kyllä ehkä perjantain aikoihin.

Lisää plussakavereita tänne sais tulla, olis kiva muutenkin myöhemmässäkin vaiheessa kuulla kuulumisia. En ainakaan vielä ajatellut liittyä tuonne odottajiin........
Tsemppiä loppukiertolaisille!
 
Tötterö
Onnea Pikku-jussi plussasta!!

Tädit perskuleet on taas hyökkineet ihmisten kimppuun, millähän loitsulla ne sais katoamaan tai siis vaihtumaan vaikka sellaiseen pieneen ihmisen alkuun? :D
Omaan napaan ei mitään uutta, rintojen vihlonta kadonnut, alavatsaa polttelee ajoittain ihan kuin aina ennen menkkoja.. Tietäis nyt sitten vielä koska olis se päivä että olis edes 2vkoa kulunut oviksesta, sais testailla sitten, harmittaa kun en lämpöjä ole seuraillut ja siinä asiassa teen parannuksen jos seuraavaan kiertoon mennään.. :)

Aurinkoista ja ihanaa kevät päivää kaikille, :wave:
 
KESKIVIIKKO 14.3.2007


Viena: kp 1/28-33
Äitsy80: kp 2/26-31
Sitä saa mitä tilaa: kp 3/24-31
Iita82: kp 4/37-63
Inessa kp 7/31
Schätzchen: kp 7/28
Vähän väsynyt: kp 8
Juku juku: kp 11/31
Piipi79: kp 14/24-29
Mila-80: kp 16
Ciba: kp 16/42
Nanna81: kp 16/32-37
Veeruska-81: kp 16/28
Robotti Ruttunen: kp 18/24-29
Unico: kp 19/31
Papunen: kp 20/24
Minski25: kp 21/24-29
Tresum: kp 22/28-38
Sunshine: kp 24/38
Kälättäjä: kp 24
Peppi1981: kp 25/28-30
SnowTiger : kp 27/35-55
Taika-79: kp 31/30
Hipsu: kp 35/28(?)
Tötterö: kp 38/28-70
Hobitti2003: kp 45/27
Lellu1: kp 49/?


Sini: kp
Katherine: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi



<br><br>
 
Huomenta kaikille!!

Pitääpäs nyt vielä täältäkin varmistella (kysyin jo tuolla toisessa paikassaki) noista aamulämmöistä. Olen niitä nyt tämän kierron mittaillu ja tänä aamuna oli lämmöt reilusti laskeneet normaalista. Merkitseekö tämä nyt sitten, että tänään on ovis vai onko se jo mennyt vai miten se oli. Hiukan ulalla näköjään vielä näissä hommissa on :D . Pieni toivonkipinä nyt syttyi, että ehkäpä tämä sittenki onnistuu, jossei tässä kierrossa niin tulevaisuudessa kuiten:) .

Ja pahoittelut sitä saa mitä tilaa :hug: <br><br>
 
Huomenta

pikku-jussi: ONNITTELUT PLUSSASTA :flower: ! Älä kuitenkaan unohda meitä täysin, vaan tule kertoilee kuulumisia meillekin =)

:hug: kaikille, joilla tädit ovat taas pukanneet kyläilee! Eikun uutta yritystä putkeen heti kun mahdollista :heart:

Täällä ei mitään uutta :whistle: . Ovista ei ole vielä kuulunut tai sitten en ole sitä huomannut mitenkään. Voi kyllä olla, että se on vielä edessä päin, jos kierron pituus pysyy yhtä pitkänä kuin viimeksi :snotty: .
Meillä vauvaunelmista tietävät minun tosi mahtava ystävä täältä päin (joilla myöskin on menossa samat puuhat :) )sekä kaksi muuta ystävää muualta Suomesta. Lisäksi olen äidilleni vihjannut asiasta =) . Ja ne jotka minua yhtään tuntevat ja pystyvät rivien välistä lukemaan, arvaavat varmaan heti suunnitelmista :D Töissäkin eilen huokailin, kun ohi käveli naisia isoine mahoineen tai äitejä vaunuja työnnellen :eek: , mutta esimieheni kuullen olen hyvin hiljaa asiasta :)

Mukavaa kevätpäivää kaikille :flower:
 
Moikka,
ja valtavasti onnea pikku-jussille plussasta! :flower: Toit taas vähän toivoa siitä, että ehkä mekin vielä joku päivä...

Nannalle aamulämmöistä muistelisin, että lämmöt laskee nimenomaan just ennen ovista ja nousee sit nopeasti heti oviksen jälkeen. Omiin lämpöihini en oo koskaan saanu mitään tolkkua, joten tarkkaa tilastoa ei oo. Paitsi et kyllä ne lämmöt on lähellä 37 sillon heti oviksen jälkeen ollu ainakin mulla silloin kun olen joskus mittaillut.

Eilen avauduin miehellekin tyyliin "mä en ikinä tuu raskaaksi"... ja se oli kyl taas niin kultainen. Sanoi, että ollaan tää viikko vaan aktiivisia petipuolella, kun kierron puoliväli kerran on meneillään jne. Ihanaa, että se on niin mukana tässä touhussa :heart:
 
Miiruska
Onnea kaikille, joilla jo on asukki kyydissä :flower:
Jaksamisia taas niille, joilla vielä ei ole... ja myöskin meille, jotka vielä joutuu odottamaan yrittämistä... :hug: aika kuluu liian hitaasti :( Mutta onneksi kevät on tulossa =)
 
mä en kestä näitten oireitteni kanssa ja vasta kp 21. eilen saunan jälkeen alkoi pienimuotoinen tärinätunne käsissä ja heikotti, lämpöä ei ollu ku 36,6 ja taas on alaselkä kipee ja välillä kyljistä vihloo...mahassa outoa kuplintaa ollut jo ties monettako päivää ym mahdollista..alkais jo menkat et sais uutta yritystä putkeen. ja mullakun kp 18 molahti pissan yhteydessä pöttöön veri/limaklöntti ja vähän verta paperiin...ei ihmistä saa näin kiusata että on koko ajan niin että oonko raskaana vai en...mut nyt en usko tippaakaan et oisin. vasta toinen yrityskierto meneillään.

anteeks vuodatus :headwall:
 
Aurinkoista keskiviikoa kaikille!

Täällä vauva puuhista on kerrottu yhdelle kaverille sekä mun siskolle, joka pari viikkoa sitten itse sai tietää raskautuneensa. Muille kerrotaan sitten vasta myöhemmin. Ei halua hirveesti mainostaa jos koko hommasta ei tulekkaan mitään, tai raskaus menisi alussa kesken. On ne niin arkoja aiheita, että ihan oman itsensä suojelemiseksi ei halua tässä vaiheessa asiasta puhua sen enempää. No ensimmäinen yrityskierto menossa joten eipä tässä vaiheessa mistään ongelmista voi vielä puhua. No vielä ois muutama päivä odoteltavaa, ens viikolla voi sitten testailla jos ei täti kerkee ensin... :eek:

Eikö kellään lapsen hankita aiheuta mitään pelkoja, epäilystä vai oletteko kaikki 100% varmoja asiasta? Täytyy myöntää, että itsellä ailahtelee tunteet aika lailla. Kuumetta on reilu 3 vuotta kuitenkin ollut enemmän tai vähemmän, mutta nyt kun oikein puuhiin päästy, niin välillä kyllä hiipii sellainen epävarmuus omasta jaksamisesta. Lasten kanssa muutenkin hyvin vähän ollut tekemisissä. Välillä taas olo on niin varma ja ajatukset pyörii vain siinä yhdessä asiassa, sekä puheenaiheet kotosalla...mies raukka. Se ei paljon kerkee itse mitään aiheesta puhumaan, ei hössötä vaikka lapsi olisikin tervetullut...

Joku muuten kyseli tuossa aiemmin pihanlaitosta...täälläkin on suunniteltu pikkuhiljaa, viime kesänä talo ostettu ja pihan laitto nyt keväällä edessä...kannattaisiko hankkia joku suunnittelija tai onkohan sellaista edullista palvelua edes olemassa? Onko mitään ideoita, itse en tunnustaudu viherpeukaloksi. Meillä mies hoitaa viherkasvit sisälläkin...Viime kesänä kyllä istutettiin jo pari omppupuuta takapihalle.

;) :wave:
 
Morjesta!
Niin se vain täti tännekkin kurvas tänä aamuna ja taas lähdetään puhtaalta pöydältä. Tässä kuussa kierto menikin normaalia pidemmäksi eli veny 28 / 33. Pitihän se vähän jännityksessä ja parit testitkin siihen testasin.
Nautitaan ihanasta kevätsäästä ja ulos vain jos mahdollista.
kp1/28-33
 
Täällä sitä vaan tätiä odotellaan kylään... :\| ei ole ielä kuulunut...eiköhän se vielä joku päivä änkee...

Tilasin eilen mammaksilta raskaustestejä...ompahan sitten valmiina kun tarve ilmenee... onko ne hyviä testejä? otin 5kpl liuskoja ja 3kpl herkkiä liuskoja...


pihasuunnittelijoista sen verran, että ne kannattaa tilata jo syksyllä, talvella suunnittelevat pihan ja keväällä/kesällä se toteutetaan... Voi olla tänä vuona hankalaa saada suunnittelijaa joka tekisi myös tänä kesänä pihan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 10:36 Papunen kirjoitti:
Eikö kellään lapsen hankita aiheuta mitään pelkoja, epäilystä vai oletteko kaikki 100% varmoja asiasta? Täytyy myöntää, että itsellä ailahtelee tunteet aika lailla. Kuumetta on reilu 3 vuotta kuitenkin ollut enemmän tai vähemmän, mutta nyt kun oikein puuhiin päästy, niin välillä kyllä hiipii sellainen epävarmuus omasta jaksamisesta. Lasten kanssa muutenkin hyvin vähän ollut tekemisissä. Välillä taas olo on niin varma ja ajatukset pyörii vain siinä yhdessä asiassa, sekä puheenaiheet kotosalla...mies raukka. Se ei paljon kerkee itse mitään aiheesta puhumaan, ei hössötä vaikka lapsi olisikin tervetullut...
Jaksaminen ei mua pelota, vaikka esikoista tässä kuumeillaankin, mutta se pelottaa (kuten taisin jossain aiemmassa yhteydessä todetakin), että mitä jos ei tärppääkkään. Missä vaiheessa sitä vaipuu epätoivoon :headwall: ?
Ja jos on ihan epätoivoinen ja stressissä, niin sit ei ainakaan varmaan tärppää... :\|
Ehkä tää on joku orastava ikäkriisi :/ . Kaikki muut asiat on tosi hyvin: on ihana mies :heart: , valmistuttu ja saatu kiva työ, hankittu oma (pankin :LOL:) asunto... Vauva olis kaikkien unelmien täyttymys.
Eikö muita esikoisesta haaveilevia pelota?
 
Siis voihan #&%?$!* :kieh: Kirjoitin äsken pitkän pätkän ja kas kumma kun se ei koskaan saapunut oikeaan paikkaan :kieh:

Eli uusiksi meni. Meillä näköjään yhteys pätkii yhä ja siitä syystä äskenkin kävi noin. Vähän ennen puolta päivää vasta nettiyhteys alkoi edes toimia ja minähän soitin jo kiukkuisen puhelun palvelun tarjoajalle et mikä mättää :kieh: Oli kuulema huoltokatkos.

Sitä saa mitä tilaa, tätipahoittelut sinulle :hug: Ja tsemppiä vaan uuteen kiertoon.

Kiitos vielä kerran kaikille haleista, ootte ihania :heart:

Nanna kyseli lämmöistä, mulla ainakin ennen ovispäivänä tulee selvä notkahdus ja heti seuraavana päivänä selkee nousu. Eli saattais hyvinkin olla et sulla olisi ovis tänään, joten peittojen heiluttelu-intoa sinne vaan kovasti ;)

Ihanan keväinen ilma ollut taas koko päivän ja saapa muuta ajateltavaa kun ulkoilee lasten kanssa =) Lisäksi sain tänään kuulla ihanan yllärin ja pääsen vielä mukaan tekemään erään tärkeän ihmisen päivästä ikimuistoisen :D

Plussatuulia vielä kaikille :whistle: :whistle:
 
No ei se lapsen saaminen kyllä kamalasti pelota...vähän kyllä.
Eniten pelottaa se olisiko lapsi terve vai vammainen.

Miettiihän sitä tietysti olisiko sitä hyvä äiti ja osaako kasvattaa lapsesta fiksun ja hyvän ihmisen...Mutta lapsihan opettaa varmaan enemmän vanhempia,kuin vanhemmat lasta.


Kyllä sitä on jo niin monta vuotta haaveillut omasta lapsesta ja nyt kun siihen olisi jopa mahdollisuus (siis ainakin yritys päällä)niin kyllä sitä ihan innolla ja hyvin mielin odottaa josko onnistuisi. ja kummankin mielestä saa tulla vaikka heti... Musta ainakin tuntuu siltä, että kyllä sitä oppii vanhemmuuden taidot ajan kanssa, vaikka nyt sitä pelkäisikin...


(tällä hetkellä pelottaa enemmän se, että saako ollenkaan lasta... :/ )


Pahoittelut kaikille joille täti tullut kyläilemään ja teippiä ja tarrasukkia kaikille plussanneille :heart:
 
Aurinkoinen tervehdys :wave:

Tuosta pelkäämisestä... Itse en pelkää tai ainakaan vielä osaa pelätä sitä kuinka pärjään ja jaksan vauvan kanssa, mutta enemmänkin just nuo ajatukset, että meille ei koskaan tule vauvaa, ovat valitettavasti aina silloin tällöin käynyt mielessä, kuten myös keskenmenot ja lapsen terveys :whistle: . Koetan kuitenkin ajatella positiivisesti ja uskoa siihen, että me vielä joku päivä saadaan oman kullanuppu :heart: .

Kohta pitäisi suunnata työpaikkaa kohdin... mielummin kyllä laittaisin ulkoiluvaatteet päälle ja painuisin aurinkoon kävelee :p . Mutta koetan jaksaa vielä nämä 3 vuoroa ja sitten pääsen loman viettoon, joka kyllä tulee oikeaan aikaan =)

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille :flower:
 
Heipparallaa kanssasisarille pitkästä aikaa! Onnea niille muutamalle plussanneelle ja voima :hug: niille, joilla yritys jatkuu.

Mä sain tänään paljon aikaseks ja siitä tulikin tosi hyvä mieli. Tossa oon kolme viikkoo pähkäilly, et pitäs soittaa miedän lapsettomuusklinikalle. Kun pidetään nyt hoidoista taukoo. Tänään sit soitin ja sovittiin, että laittaavat lähetteen kunnalliselle puolelle ivf-jonoon. Nyt sit ootellaan kutsua sinne. Tietty pientä yritystä kotikonstein, katotaan tuottaako tulosta.

Eipä sen kummempia. Kevättä kovasti rinnassam, kun lumetkin sulaa ihan silmissä.
 

Yhteistyössä