25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Sitä saa mitä tilaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 09:51 onkkuponkku harmaana kirjoitti:
plussasin siis virallisesti labran kokeessa torstaina.oli tosi hieno vastaan otto molempien vanhemmilta.eli hirveetä noitumista ja abortti pitäisi tehdä :eek: aika järkyttävää.meillä onn isännän kanssa ollut hirveä syksy ja ero oli lähellä mutta asiat saatu sovittua niin he olettavat että sama jatkuu.kukaan ei ole kysynyt että miten teillä nyt menee.no periksi ei anneta ja samaan hiileen isännän kanssa puhalletaan :D
Onnea plussasta ja jarrusukkia matkalle mukaan :flower: :heart: :flower:
Eiköhän ne tulevat isovanhemmatki ala asiasta innostumaan,kun raskaus etenee ja vaavi syntyy ja huomaavat et hyvin pärjäätte omillanne.Pitää vaa antaa niitten puheitten mennä toisest korvast sisää ja toisest ulos...

(.)Nyt on ihan semmoin olo et täti kurvaa kylää hetkenä minä hyvänsä,kerranki maltoin mieleni ja jätin testin tekemättä,ku noit kaapist löytyy,mut aattelin et en kyl testaakaa ennen ku kp:t on 32 tai enemmän,tosin näil tuntemuksil tuskin tarvii mitää testailui miettiikää,mut kun on sitä mieltä et pakkohan se on viel raskautuu ku on yhen jo saanu ni minkäs teet,tyhmä on ku päätä hakkaa väkisin seinää,mut onnex on oma pää :D
 
Onkkuponkulle onniteelut plussasta! :flower: Olen myös varma, että asiat järjestyvät. Voimia teille molemmille!!

Tuohon alkoasiaan ottaisin myös kantaa..Olin aiemmin kova juhlimaan ja ottamaan. No siis viikonloppuisin tuli käytyä baareissa, älkää käsittäkö väärin. Nyt vaikka oon koittanu juhlia kunnolla, niin raja tulee vastaan aikaisin. Ajattelen seuraavaa aamua, eikä se juhliminen enää innosta. Mut niin mä olen asian järkeillyt, että olen nyt tarpeeksi juhlinut ja valmis perustamaan perheen. Mun mielestä se on ihana oivallus. Sitä en usko, että yrityksen aikana lasillinen tai kaksi vaikuttaa mitenkään, mutta raskauden aikana kannatan ehdotonta raittiutta! Jokainen tietty tyylillään.

Ihana päivä, pakko lähteä ulkoilemaan!! Hyvää sunnuntaipäivää kaikille! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 18:11 Peppi1981 kirjoitti:
Olen tähän asti ollut tossa alle 25-vuotiaat-ketjussa, mutta alkaa 25 synttärit lähestyä ja kyselen nyt, et onko täällä mitään ketjua johon voisin liittyä? Tai voishan tänne perustaa uuden ketjun, jos ois osallistujia?
Olen 26v. Ja toiveissa myös lisää lapsia. Nyt vauvakuume vaivaa. Ketjuun voisin minäkin liittyä.
 
:wave:

Peppi1981: KIITOS uudesta listasta :hug:

ÄITSY80: KIITOS myös sinulle "siivouksesta" ja pahoittelut negasta :hug: . Jospa se plussa tulisi testiin ens viikolla :) .
ONKKUPONKKU: Onnittelut plussasta :heart: . Jospa teidän vanhempien asenne vielä muuttuisi..

Sini: Tervetuloa joukkoomme!

Täällä on aloitettu aamu reippaasti ja käyty jo hyvän ystävän kanssa koiranäyttelyssa :). Iltapäivällä ajateltiin käydä miehen kanssa äänestämässä, kun ei olla viikon päästä maisemissa. Vielä kun muistais ketä piti äänestää ;). Emme ole asuneet kovin kauaa täällä paikkakunnalla ja arvatkaa vaan tiedänkö ketään ehdokkaita täältä.. tein sitten vaalikone kyselyn ja otin sieltä jonkun :p .

Itse en ole oikein koskaan kauheasti tykännyt nauttia alkoholia, vaikka löytyy sitä kokemusta parista tosi kaameasta krapulasta ja ehkä hyvä niin tietääpä ainakin, että minulle ei kovin suuri määrä alkoholia sovi ;).. kyllä se muutama siideri/lonkero menee, mutta nykyään ei sitäkään. Viimeksi olen tainnut nauttia alkoholia uutena vuotena..

Mukavaa sunnuntai päivää kaikille :flower:
 
Mulle ei kans ole alkoholi maistunut koko yrityskierron aikana...Eilenkin oltiin työkavereiden kanssa virkistyspäivää viettämässä, niin tuoremehua ja vettä litkin kun muut veti viinaa vieressä... :eek:

Ja ei kyllä tehny mielikään... ;)


ensiviikolla pitäisi laskuopin mukaan tulla täti käymään, tai sitten kierto venähtää...nyt kp 21

Edelleenkään ei suuria odotuksia kaikista nippailuista ja turvotuksista huolimatta ole... olis suoraansanottuna aika IHME, jos meillä heti tärppäisi...(mitä en todellakaan pahitteeksi pistäisi...)
 
Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!
Unico: me muutettiin viime kesänä uuteen omakotitaloon, joten meillä on pihaprojekti edessä keväällä. Aion siis istutella kasveja enemmänkin, viime syksynä laitettiin jo pari omenapuuta ja tuijaa. Odottelen innolla, joten viherpeukalo täälläkin syyhyää!

Onkkuponkku, on varmasti ikävää, kun läheiset ei täysillä tue raskautta, mut pää pystyyn vaan! Kaikkea hyvää teille :hug:

En muuten sit illalla ottanutkaan yhtään viiniä, ei vaan tehnyt mieli. Oon itessäni huomannu aivan saman, että ei enää kauheesti toi baareissa notkuminen kiinnosta. Tuli sillon parikymppisenä riehuttua opiskelijaporukoissa ihan tarpeeks ;). Ihana siis huomata, että ihan oikeasti on valmis perheen perustamiseen :heart:
 
Moikka kaikille!

Aivan ihana aurinkoinen aamu tänään. Ja todella ihanan(!) korkea vauvakuumelukemakin, testin tulos vaan ei ollut kovin aurinkoinen: yksi viiva-ei raskaana
:'( no ei mieli matalana kannata olla, tiesinkin toki,että hölmöä olla pettynyt jos ei heti tärppää..ja nöyryys ennenkaikkea peliin, oma äiti kun kertonut vuosien yrityksen tuottavan tulosta vasta.. mitenköhän sitä malttais ottaa iisisti ja ``unohtaa`` vähäks aikaa kuumeilun.. :saint: <br><br>
 
Tervetuloa Sini ja Katherineakaan en listalta löytänyt =)

Onkkuponkulle onnittelut vielä varmistuneesta plussasta :heart: :flower: Tsemppiä teille molemmille inhottavaan tilanteeseen :hug: Oma anoppi käyttäytyi välinpitämättömästi molempien lasten odotusaikana ja tiedän kyllä et ajatukset varmaan kaikkee muuta kun lämpimiä mut tajus onneksi olla edes hiljaa :kieh: Kaikkea hyvää teidän suhteeseen ja vauvalle tarroja niin pysyy kyydissä loppuun saakka :heart:

Sitä saa mitä tilaa ja Kälättäjä, toivottavasti täti pysyisi poissa ;)

Kiitos Veeruska ja Piipi kannustuksesta, toivoahan aina sopii ;) Eikä siinä sitten auta itku markkinoilla jos täti tulee vaan uutta kiertoa kohti suunnattava on =) Vaikka saattaa se pikkaisen kirpaista :kieh:

Ihana päivä ollut, ehdin olla esikon kanssa ulkona laskettelemassa kun junnu nukkui päikkäreitään ja kivaa oli :D Aamusta oli kovin synkkää ja sateista mutta onneksi ihanan keväinen ilma taas voitti.

Tällä hetkellä ei mitään oireita taas suuntaan tai toiseen, tai no ehkä pissalla saa käydä aika ahkerasti muulloinkin kuin aamulla kiireellä mut siihen voi olla ihan muut syyt kun tämä eniten toivottu :D Piina siis jatkuu :snotty:
 
mä oon nyt ihan ulalla....kp 18 menossa ja tossa kaks pvää oli ihan järky mahakipu ja selkäpoltto, no nyt sitten tänään vessareissulla tuli pieniä veritippoja paperiin( ajattelin että joku tulehdus kun hiiva tms vaivaa mutta en ole ennen kuullut että tälläistä aiheuttaisi) ja seuraavalla reissulla pöttöön oli jo tippunut pala sisukalujani(verta ja jotan solukkoa tms) ja pyyhkiessä paperiin jäi läntti tuoretta verta.....ööö

voisiko olla tosiaan hiivatulehdun noin pahana vai onko pieni mahdollisuus että olisi jotain kiinnittymisjuttuja?
 
Hienot listat meillä tuolla ekalla sivulla, on kiva lukea yhdestä kohtaa missä kukin menee.

Hurjasti onnea plussanneille

Omaan napaan ei mitään uutta. Rinnat edelleen kipeät, mutta ei muita ihmeempiä tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Tätien pitäisi sitten viikolla ilmestyä, toivottavasti ovat hukanneet osoitteen :LOL: .

Keskiviikon aikoihin ajattelin testailla ellei oireita mihinkään suuntaan tule.

Tuohon alko asiaan: tammikuun pidin täysin tipattoman, sen jälkeen on laskenut huonosti niin siideri kuin valkkarikin. Ei sitä silti ennenkään suuremmin mennyt ehkä pari kolme illassa (viikonloppuisin). Onhan sitä tullut karsittua niitä vähäisiäkin juomisia tuon vauvahaaveen turvin, mies ei tosin ole tehnyt asialle mitään. Ei meillä silti mitään perskännejä oteta muutenkaan. Onko kukaan tietoinen onko alkolla vaikutusta millaisilta osin kiinnittymiseen tai ovulaatioon, entäs miehen alkon käytöllä?

Vielä yksi asia: onko kukaan kuullut että nännipihoihin tulis tummat ulkoreunat siis renkaat ympäri kun on raskaana? Olis niin kuin merkki raskaudesta. Luin asiasta ajat sitten jostain lehdestä mutten muista mistä.
<br><br>
 
Iltaa taas!

äitsy80 peukut edelleen pystyssä db, pahoittelut negasta.

onkkuponnku Onnea plussasta!! :heart: Harmi kun suku ei tue ja kannusta, toivottavasti heilläkin mieli muuttuu ja innostuvat mummoudesta.. =)

Uusille minunkin puolesta tervetuloa ja toivottavasti vierailut jää lyhyeksi ja pääsette nopeasti tuonne odottajien sekaan! :D

on: tänään ollutkin sitten ihan normi vuoto joten tänään taitaa sitten virallisesti olla kp 1.

Tuossa alkon käytössä on minullakin tapahtunut vähennystä. Sitä on kyllä tapahtunut jo esikoisen odotuksesta lähtien, mutta nyt on kyllä jäänyt lähes olemattomiin.

Pihaa odotan minäkin pääseväni rapsuttamaan. Me muutimme vasta viime kesällä kerrostalosta rivitaloon ja nyt sitten ensimmäistä kertaa oma piha mitä laittaa. Tein jo siemenistä tilauksen ja ajattelin yrittää jotain istutella (aivan niinkuin tämän vauvakuumeenkin kanssa ;) )
 
Hyvää huomenta kaikille!Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille :flower:
Siis oon ihan ulalla ku en ees muista et mikä kp on nyt menossa..noo hyvä sikäli että ei tuu stressattua niin kovin,mutta kyllä silti päivittäin miettii että koskas sitä on pupuiltu ja yritän saada miestä ahkeraan kellistettyä...vitsit ku on vähän hankalalmpaa ku on noita lapsosia jo 2.täytyy niin pikapikaa touhuilla aina ettei kuopus herää kesken kaiken ;)
ilma näyttää olevan taas ihanan keväinen...kait sitä pitää suunnistaa aamupalan tekoon kun esikkokin heräs.
mutta käynpä eka tarkistamassa ne kiertopäivät meidän listasta
:wave:
On muuten niin kivaa kun aina päivittelette listaa ahkerasti kiitos siitä :flower:
 
Huomenta =)

Kiitos Iita peukutuksista =)

Toivottavasti Hobbitin kierto tasoittuu :hug:

Mila-80, kuulostaa niin tutulta tämä pikkuisen kiireellä piettojen heiluttelu. Meillä kuopus nukkuu pinniksessä makkarissa ja aina saa pelätä et herääkö kesken kaiken :LOL:

Lämmöt oli laskenu ja masua jomotellu uhkaavasti joten eiköhän se tätsä sieltä tän päivän aikana kurvaa paikalle :kieh: Pissahätään heräsin taas tänäkin aamuna mut se taitaa olla psykosomaattinen vaiva :LOL: Vähäkö olen ylpeä itsestäni kun aikaisemmin olin niin malttamaton et testailin joka päivä muutamaa päivää ennen menkkojen alkua menkkoihin saakka ja nyt ei edes käyny mielessä aamulla :whistle: Eli kyllä sitä näköjään vanhakin koira oppii uusia temppuja :LOL:
 


MAANANTAI 12.3.2007


Iita82: kp 2/37-63
Inessa kp 5/31
Schätzchen: kp 5/28
Vähän väsynyt: kp 6
Juku juku: kp 9/31
Piipi79: kp 12/24-29
Mila-80: kp 14
Ciba: kp 14/42
Nanna81: kp 14/32-37
Veeruska-81: kp 14/28
Robotti Ruttunen: kp 16/24-29
Unico: kp 17/31
Papunen: kp 18/24
Minski25: kp 19/24-29
Tresum: kp 20/28-38
Sunshine: kp 22/38
Kälättäjä: kp 22
Peppi1981: kp 23/28-30
SnowTiger : kp 25/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 28/24-31
Taika-79: kp 29/30
Pikku-jussi: kp 29/28-34
Äitsy80: kp 31/26-29
Viena: kp 32
Hipsu: kp 33/28(?)
Tötterö: kp 36/28-70
Hobitti2003: kp 43/27
Lellu1: kp 47/?


Sini: kp
Katherine: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82



 
Tötterö
Heippa kaikille. Kevät tulee rytinällä, meillä piha jo kuralla.. ihanaa esikon kanssa siinä ulkoilla.. Tänään tehdään kaarnalaivoja kun on tuollainen suuri lätäkkö ilmestynyt pihaan. Ite pienenä tein laivoja ja kaikenlaisia reittejä kuralammikosta toiseen ja kivaa oli, jospa omakin jälkikasvu innostuisi =)
Alkoholista oli jollain puhetta, meillä ei oikeestaan oteta ollenkaan. Saunakaljat, siiderit ja vinkut jää kaupan hyllylle. Absolutisteja ei kuitenkaan olla, joskus on kiva käydä viihteellä ja "nollata". Edellisestä kerrasta on kyllä jo kauan.. hmm.. pian pari vuotta. Juhlissa tms nautiskellaan kyllä tarjoilua sen mukaan et mitä sauraavana päivänä on tiedossa. Lasten aikana ei juoda lainkaan.
Mulle tuo päiväposti testejä.. huii.. Pakko yx testi tuhlata jo vaikka tuskin mitään toivottua siinä näkyykään. Aamulla tää hätäinen testas jo ovistestilläkin, kaksi viivaa.. tasavahvoja. Joko mulla on todellakin hormonit sekaisin, pco tai sitten se mieluisin vaihtoehto, ovistestin raskauden näyttämistaipumuksesta.. Olipas omituisesti ilmaistu mutta tiedätte mitä tarkoitan =)
Äitsy80: Sulla on tosi pitkällä kierto jo.. toivotaan et oireet kertoo jostain muusta ja et täti ajaa ojaan matkalla tai tajuaa olevansa ei-kutsuttu vieras ja kääntyy muille maille vierahille :D
Ja tyypilliseen tyyliin, jälkikasvu herää kun äiti istuu koneelle.. Myöhemmin lisää.. :wave:
 
Tötterö
Eipäs lapsi herännytkään, muuten vain älähteli ja nukahti uusista.
Pikku-Jussilla lupaavaa rintojen arkuutta, toivon sulle kaksi viivaista tikkua :D
Minski25 Tuskin hiivan takia tuollaista vuotoa olisi, jospa olis sitä kiinnittymisvuotoa, plussaonnea sullekkin :)
Hobitin kanssa yhdistää pitkä kierto, on todella kamalaa kun ei tiedä koska vois testailla kun aina se pettymys on ainakin pieni kun tulos on nega. Ja silloin saattaa olla oviskin vasta tuloillaan. Toivottavasti toinen viiva ilmestyis sunki tikkuun lähiaikoina..
mila-80 Joo just totta tuo pikaisesti hipihiljaa peiton alla meininki :LOL: Joskus herätettiin vahingossa kuopus joka nukkuu viel samas huonees meidän kans ja kyl siinä fiilikset katos kun joutui kesken kaiken hyssyttelemään pikkuista :kieh:

Pihan kynsimistä odotan minäkin, mikään viherpeukalo en tosiaankaan ole mutta laitetaan piha uuteen uskoon tulevana kesänä ja aloitan jo hyvissä ajoin kuokkimisen. Ja jos sitä esikolle pienen porkkana ym maan johonkin hyvään paikkaan laittais.. :heart:

Nyt lähden kahvin keittoon ja pian hakemaan esikkoa kylästä, mummolaan halus ihan välttämättä päästä yökylään ja kun hienosti ite soitti ja kysyi ja sopipa mummollekkin kyseinen homma niin mikäs siinä. Oli todella hiljaista eilen kun yx oli laumastamme poissa..


Plussaviima lähestyy.. oletteko valmiita?? hell yeah!!! :wave:
 
Peppi1981 harmaana
Moi!
Tulin pikaisesti lukemaan kuulumisia, ku koululla tulin käymään.. kotona netti lakkasi toimimasta eilen, joten kunhan saamme sen taas kuntoon, niin päivittelen tota ekan sivun listaa taas.. mutta onnea plussanneille ja tervetuloa uudet kuumeilijat.. =)
 
Heipsis!

Täällä alkaakin monella olla jännät hetket käsillä, jokos loppukiertolaiset suunnittelee testausta??

Itse edelleen sitä ovulaatiota odottelen... Viikonloppuna se ei ainakaan testin mukaan vielä ollut. Eli ehkä kierto tällä kertaa vähän pitenee, hyvä niin. Plussatuulia minäkin puhaltelen!!
 
Eipä tässä vielä mitään hätää testauksen kanssa ole...odottelen ihan rauhass ensin tuleeko täti tällä viikolla kylään vai ei... sit jos testais ennen ensiviikonloppua (siis 23-24.3) jos ei tätiä rupea kuulumaan... turha kait sitä enne niin ainakin varmasti tietää... Koko ajan muutenki sellanen olo, et ei millään voi eka kerrasta tärpätä meidän kohdalla, niin en revi turhaa stressiä asiasta...
 
Peukkuja teille testaajille!

Täällä taas kuvotusta ja yökkäilyä. Jokohan tällä kertaa se tauti iskisi. Vasta viikko sitten oli kuvotusta mut siitä ei koitunut kummempaa, toivottavasti ei nytkään. Sitä jännäten. Ovista odottaen (en oo varma mut näillä main pitäs olla)
 
Viime viikolla mulla oli se outo yöllinen mahakipukohtaus, nyt vaiva jatkuu siten, että välillä esim. kylkeä kääntäessä oik. alavatsalla vihlaisee oikein kunnolla. Nyt on kestänyt jo melkein viikon, joten varasin gynelle ajan keskiviikoksi. Ajatteli, jos siellä kuitenkin on vaikka kysta, että saadaan se ajoissa pois ennen ku tapahtuu vahinkoa. Kauhee ku pelkään, että jotain tulee tämän mun ihanan vauvahaaveeni tielle.. :( Sen olen huomannut mieheni sairauden jälkeen, että jos jotain vaivaa on, niin aina tuppaa pelkäämään sitä pahinta.

Onnea matkaan kuitenkin kaikille testaajille, odotan jo kovasti että itsekkin pääsis tikuttelemaan!! ;)

Tuosta puutarhan laitosta..en ole mikään viherpeukalo, mutta monena kesänä jo ollaan kasvatettu kirsikkatomaatteja ensin parvekkeella ja nyt omalla takapihalla. Ensi kesänä laitan ehkä myös kukkamaan, mutta pitää nyt katsoa, ku mulla on taito saada kaikki kukat hengiltä.. :flower: =)
 

Yhteistyössä