25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Mulla on nyt kp 12/29. Jätettiin kylläkin pillerit justiin pois, mutta nyt ainakin näyttää ovulaatio tulevan hitaasti mutta varmasti. Vietän tässä vapaapäivää ja pitäis keksiä muuta ajateltavaa välillä kuin omien limojensa tarkkailu :D
 
Piipi79 harm
Moi,
mua ärsyttää just nyt taas niiiiiiin paljon! Tää ihme tuhruttelu vaan jatkuu eikä mitään kunnon vuotoa ole edelleenkään näkyvissä. Joten noi mun kiertopäivät voi vielä muuttua, kun ei tää nyt oikein toiselta "oikealta" vuotopäivältä tunnu :/
 
Heipähei :wave:

Onnea Tötterölle ja Katsulle plussista!!!!

Paljon onnea kälättäjälle kihlautumisen johdosta :heart:

Ja niille joille täti on taas tullut kutsumatta kylään,iso :hug:

Täällä vähän omituisissa olotiloissa, nimittäin on jo n.viikon verran heikottanu ja huipannut,ei pahasti,mut aina sillointällöin tulee sellanen heikko olo...kp vasta 10 joten periaatteessa raskaudesta ei vois olla kysymys...MUTTA kun ne edelliset menkat oli niin olemattomat,niin tietenkin se panee rassaamaan mieltä :ashamed: et josko olikin valekuukautiset :p Joopajoo,veriarvot varmaan huonot tai jotain =)
En muuten paljoa pohtis vaan antasin ajan kulua mutta olis juhlat tiedossa viikonloppuna ja pari lasia alkomahoolia tulis muuten otettua, niin sitä käy heti miettimään,et entäs jos...

Ovis lähenee ja yritystä pitäs taas pistää kehiin :D On tää "tekeminen" ihan kivaa :p
 
Moippista!

Onko kellään kokemusta mammaksin ovistesteistä? Ihan on hyvä ohjeistus ja näin , ei siinä mitään, mutta tänäänkin jäi testiviiva haaleammaksi kuin kontrolliviiva, joka merkkais et ei LH:N kohoamista. Kai se on uskottava, vaikka onkin jo kieropvä 15, et luulin et ois jo tulossa.. kun aika säännöllinen kierto on. Mutta uutta oppii aina, eli ovis voi tulla vaikka kierto ois jo liki 20.päivääkin... ja silti menkat ajallaan??

kysyn vaan... kun jäi mietityttään et tuli se testiviiva ja ei paljon ollu haaleampi ni jotenkin sitä ajattelee et kai se vähän on LH-hormoni ainakin koholla, vaikka ohjeen mukaan ei jos haaleampi, jos ois kohonnut.
No eipä tässä, täytyy ottaa päivä kerrallansa ja lopettaa liika pohtiminen, hmh...onnistun varmasti!;)

Ja nyt pesemään terassin kalusteita, että pääsee saunan jälkeen virvoittelemaan :)

Mukavaa illanjatkoa ja anteeksi omanapaisuuteni =)
 
Paljon onnea tosiaankin kaikille plussan saaneille!

Tässä kovasti mietityttänyt viimepäivät että mistä johtuu rintojen kipu. Taisin sitä jo aiemminkin täällä ihmetellä. Kun tosiaan uudestaan jo tässä (pitkässä) kierrossa tulivat kipeeksi ja ei näytä loppuvan ollenkaan. Mies tuossa tuumasi että ootkohan raskaana kun nännitkin on niin isot ettei ikinä oo ollu. Hmmm.. voiko johtua raskautumisesta vai olisiko paremminkin oire tulevista menkoista? En ole kyllä moista tosiaan koskaan ennen huomannut. Yhtään testiä ei ole niin eo oo tullu testailtuakaan. Jotenkin ei vaan usko riiitä nyt, että olisin raskautunut tai sitten on ovis ollut ihan joskus muulloin kun olin ajatellut. Muita mahdollisia oireita en ole oikein havainnut. Muutamana viime yönä olen joutunut käymään veskissä yöllä mitä ei ole aikoihin tapahtunut, mutta se ei välttämättä merkkaa mitään. Alavatsaa nipistelee sillon tällön, mutta sekään ei välttämättä merkkaa mitään. Otappas sitten minustakin selvää!! = )

Kait tarvii vaan ootella ja tilailla kohta testejä niin pääsee selvyyteen!
Tulipas sepustus...

"Snoukku"
 

TIISTAI 27.3.2007


Robotti Ruttunen: kp 4/24-29
Unico: kp 4/31
Minski25: kp 4/24-29
Papunen: kp 5/24-27
Kälättäjä: kp 7/30
mints: kp 8/29
Lellu1: kp 8/?
Repa kp 10/29-31
Peppi1981: kp 10/28-30
Neppis 11/32-42
Helsku: 12/29
Taika-79: kp 12/30
Viena: kp 14/28-33
Äitsy80: kp 15/26-31
Katherine: kp 15/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 16/24-31
Iita82: kp 17/37-63
Inessa kp 20/31
Schätzchen: kp 20/28
Vähän väsynyt: kp 21
Jahvetti: kp 21/26
Juku juku: kp 24/31
Piipi79: kp 27/24-29
Miuku79: kp 27/29-28
Mila-80: kp 29
Ciba: kp 29/42
Nanna81: kp 29/32-37
Veeruska-81: kp 29/28
Tresum: kp 34/28-38
Sunshine: kp 37/38
SnowTiger : kp 40/35-55
Riinuska81:kp 43/28
Hipsu: kp 48/28(?)
Hobitti2003: kp 58/27


Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu



Korjasin oman kp:n, oli yksi päivä hävinnyt jonnekin...? B)
 
Iltoja :wave:

Olen vähän selvitellyt asioita ja nyt taas kaikki hyvin parisuhteessakin ja omatkin ajatukset selvisivät :heart: Voi taas palstaillakkin hyvillä mielillä :LOL:

Meni syteen tai saveen tää kierto, sen näkee sitten enkä turhia murehdi, näin päätin. Luulen sitä paitsi et ovis on vasta tänään kun aamulla oli lämmöissä notkahdus, huomenna sit pitäis nousta tai sit saattaapi olla ihan ovuloimaton kierto. Siinä tapauksessa sit panostetaan uuteen kiertoon ;)

Piipille :hug: Toivottavasti tilanteesi selkiytyy ja mieluummin niin et kyse olisi alkuraskauden tuhrusta ;)

Snoukulla kuulostaa tosi lupaavalta, toivotaan et plussa pärähtäisi joten eikun testailemaan :D

Terkuin äitsy paremmilla mielillä =)
 
Katherinelle vielä piti vastailla et mä olen bongannu mammaksin tikuilla kerran oviksen saaden tasavahvat viivat eli kyllä ne toimii mut kaikki on niin yksilöllistä. Eikä niitä kyllä kovin helppo ole tulkita, voin suositella fertestin ovistestejä, niistä on paljon helpompi huomata onko tulos nega vai positiivinen =)

Ja mulla ainakin lh-huippu on niin lyhyt et viime kierrossa sain positiivisen tuloksen kun tikutin kaksi kertaa päivässä. Jatka vielä pari-kolme päivää ja kato mitä tikut näyttää, samalla tietenkin ahkerasti peittoja heilutellen ;) <br><br>
 
kahden äiti
auttakaa,mitä teen???!!!!mulla ollu kova vauvakuume jo pitkään.meillä on kaksi pientä lasta ja haluaisimme kolmannen.meillä on kuitenkin mennyt mieheni kanssa jo pitkään huonosti ja nyt olenkin ihan tosissani miettinyt eroa.yritämme kuitenkin vielä ja käymme terapiassa.panin joku aika sitten vauvahaaveet odottamaan että saamme suhteen kuntoon tai emme saa.nyt kuitenkin olen alkanut miettiä että pitäisikö kolmannen lapsen vaan antaa tulla jos on tullakseen.joka tapauksessa minulla on miehelleni lapsia... tiedän ettei kolme lasta mene siinä kuin kaksikin sitten jos eroamme ja tiedän että mulla vois sit yksinhuoltajana olla todella rankkaa mut haluan lisää lapsia.lapset on mulle elämässä tärkeintä :heart: olemme kärsineet lapsettomuudesta joten senkään takia en haluaisi odottaa.........mut tää on vaan niin vaikeeta :'( en haluais todellakaan erotakkaan,jos vaan mieheni alkas ottaan vastuuta perheestään niinkuin minäkin teen.tyhmää tietenkin haluta vauvaa tälläseen tilanteeseen,mutta minkäs haluille teet.en tiedä,hankalaa :ashamed:
 

KESKIVIIKKO 28.3.2007


Robotti Ruttunen: kp 5/24-29
Unico: kp 5/31
Minski25: kp 5/24-29
Papunen: kp 6/24-27
Kälättäjä: kp 8/30
mints: kp 9/29
Lellu1: kp 9/?
Repa kp 11/29-31
Peppi1981: kp 11/28-30
Neppis 12/32-42
Helsku: 13/29
Taika-79: kp 13/30
Viena: kp 15/28-33
Äitsy80: kp 16/26-31
Katherine: kp 16/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 17/24-31
Iita82: kp 18/37-63
Inessa kp 21/31
Schätzchen: kp 21/28
Vähän väsynyt: kp 22
Jahvetti: kp 22/26
Juku juku: kp 25/31
Piipi79: kp 27/24-29
Miuku79: kp 28/29-28
Mila-80: kp 30
Ciba: kp 30/42
Nanna81: kp 30/32-37
Veeruska-81: kp 30/28
Tresum: kp 35/28-38
Sunshine: kp 38/38
SnowTiger : kp 41/35-55
Riinuska81:kp 44/28
Hipsu: kp 49/28(?)
Hobitti2003: kp 59/27


Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu



 
Aurinkoinen tervehdys :wave:

Snoukku: Toivottavasti sisälläsi asustelee pieni salamatkustaja :hug:

Äitsy80: Kiva kuulla, että saitte keskustelua asiat kuntoon :). Plussatuulia sinne päin kovasti :heart:

Piipi79: Toivottavasti tuhrun kohtalo ratkeaa pian :hug: . Toivotaan parasta, että tuhru on kiinnittymisvuotoa :hug:
Kahden äiti: Tsemppiä! :hug:
OMA NAPA: Ei mitään uutta :whistle:. Olen yrittänyt ottaa tämän kierron "rauhallisesti" ja olla enempää kiinnittämättä huomiota mihinkään oireisiin =) . Ovistakaan en kyllä ole omasta mielestä vielä bongannut, joten voipi olla, että sitä ei tässä kierrossa edes tule :/ tai sitten se on tullut huomaamatta :p. Nyt taidan lähteä nauttimaan tuosta mahtavasta kevätilmasta, jonka jälkeen odottaa multien vaihto kukille.

Mukavaa päivää kaikille :flower:
 
Huomenta, aurinkoiset aamut on sitten niin ihania =)

Kiitos Veeruska, plussatuulia myö sinulle, saattaahan se olla et sulla on vaan ovis jäänyt huomaamatta ;) Milloin ajattelit testailla, katoin et sun normaalikierto on jo täynnä :p

Täällä ei tosiaan taidettu myöhästyä oviksen suhteen sillä tänäkään aamuna ei lämmöt olleet vielä nousseet :eek: Nyt vaan kummastelen sitä erittäin vahvaa viivaa tikussa kp 12. No nähtäväksi jää miten käy :whistle:

Kahden äiti, kurja tilanne sinulla :hug: Toivottavasti löydätte ratkaisun avaimet ja saatte suhteenne terapian avulla toimimaan. Meistä ei kukaan ole tarpeeksi viisas sanomaan mitä sinun tulisi vauvan yrityksen tiimoilla tehdä mutta mielipiteitämme voimme esittää. Vastaavassa tilanteessa minä ehkä odottelisin hetken ja katsoisin mihin tilanne lähtee kulkeutumaan vaikka tiedän että vauvakuumeen kourissa odottelu on tuskaa. Toivottavasti saat tässäkin asiassa ratkaisun joka on kaikkien kannalta paras :hug: <br><br>
 
Moikka kaikille!

Kiva, että täältä saa aina kannustusta asiaan kuin asiaan. Oma tilanne ei edelleenkään oo selkiytynyt, tuhrua tulee edelleen minimaalisesti, nyt jo neljättä päivää ja verta vaan ei näy. Taidan tehdä tänään vielä raskaustestin, niin saan ainakin sen vaihtoehdon suljettua pois. Ajattelin muutenkin varata itselleni gyneajan lähiaikoina, haluaisin jutella ihan yleisesti ja hyvähän se on käydä tarkistuksessa muutenkin. Varsinkin, jos nää vuotohäiriöt jatkuu, niin osaavat varmasti jotain neuvoa.

Sori tää jatkuva vuodatus omista asioista, mutta kun oma napa on aina se lähin ;)
 
Tervetuloa joukkoomme Emilia!

äitsy80: En ole miettinyt testaamista vielä, mutta menee varmaan ainaskin tuonne ens viikkoon :). Viime kiertohan venyi 44 päivään, joten epäilen, että nyt on sama juttu.. :whistle:

Nyt on käyty lenkillä, vaihdettu kukkiin mullat, imuroitu ja pesty lattiat sekä laitettu ruokaa :). Kylläpä tuo aurinko antaakin aivan uutta potkua :D . Nyt jos hörppäis päiväkaffeet ja sitten illaksi töihin. Huomenna pääsen pitkästä aikaa tosi rakkaan ystävän kanssa kahveille ja parantamaan maailmaa =), JEE!

Plussahenkäyksiä kaikille!
 
Moikka!
- tervetuloa emilia!
- Plussa tuulia jännääjille!
- Piipi peukkuja

- Täällä mietitään että olipas omituista ;) no menkat tuli ja meni ekan päivän oli kuin seula ja nyt ei enää mitään toka sellasta kun yleensä ja kmolmas voiko olla vaiko eikö ;) ei koskaan ole ollu näin kummallisia. No eipä kyllä haittaa et pois menivät, onpahan mukavampi harjoitella ilman ylimääräistä seuraa...
 
Hei vaan!

Paljon onnea plussanneille :flower: ja pahoittelut niille, joille täti tuli kutsumatta kylään! :hug:

Täällä on nyt sitten vihdoin vahvistunut se, että ollaan nyt sitten kokonaan ilman ehkäisyä, siihen asti kun toivottavasti tärppää =) Ukkeli sanoi, että olisi kivaa saada lapsi mun kanssa, joten nyt sitten vain täytyy toivoa parasta ja pupuilla paljon ;) Aika hassua, että tämä kävi niin äkkiä. Pari kuukautta sitten oli puhetta, että ehkä parin vuoden kuluttua, mutta yksi pieni "vahinko" sai ukkelin ajattelemaan asioita hieman perusteellisemmin, ja tämä on lopputulos. Jeejee!

Noin muuten täytyy sanoa, että tää ketju (ketjun ihmiset) on tosi mukavan, positiivisen ja kannustavan oloinen :) Nimim. monia eri palstoja ja ketjuja seuraillut
 
Veeruskalta ja Snoukulta tosiaan jo testiuutisia odotellaan ;).

Ja hyvä Äitsy89, että olet saanut selviteltyä ajatuksia, on varmasti taas helpompi asennoitua vauvakuumeiluunkin! :heart:

(.) Tein tossa huvikseni yhen raskastestin ja ihan selvä negahan se oli. Myöskin lämmöt on pysyvästi romahtanut (36.2-36.3), joten laitetaan mulle nyt se kp 3/24-28. Sit kun joku päivittää... Eli kai se täti täällä vaan häilyy.
 
MOIKKELISTA!

Kiitos ÄITSY80 vastauksesta!! :) Niin itekin vähän ajattelin että testit varmaan pelittää ja mietin kans jos testais jopa sen kaks kertaa vaik. tänään :saint: kun tuntu lämmön nousua iltapäivästä (en kyl mitannu mut muistelen ennenkin tunteneen samanlaista kierron keskivaiheilla) ja todella voihan olla et täs kierros ei ovista ookaan, tiedä häntä.
Jups, peitot heiluu kovin, jos ei muuten niin kevätsiivouksen yhteydessä :LOL:

Kun miesrukka jo alkaa väsymään tähän tahtiin vaikka muuten niin aktiivinen onkin.. ei kuulemma nyt ihan JOKAPÄIVÄ ;)

Oon ollut tosi hyvällä mielellä ja tuntuu et ajatuksia ja virtaa riittää kaikkeen muuhun(kin) kuin vauvantekoon ja uskon vakaasti että tulee jos on tullakseen. Toivon totisesti että tulee..

Laitoin tänään narsissit ruukussa pihalle, eikös ne kestäneet pikkasen yöpakkastakin?

Ja vielä ajattelin koristella pajunkissoja höyhenillä, jotka kävin ostamassa cittarista ;)

Kahden äiti: voimia sulle! Usko vaan, että löydät parhaan kaikille osapuolille sopivimman ratkaisun! Kuuntele sydäntä :heart:

Kuulemisiin B)
 
TORSTAI 29.3.2007


Piipi79: kp 4/24-29
Robotti Ruttunen: kp 6/24-29
Unico: kp 6/31
Minski25: kp 6/24-29
Papunen: kp 7/24-27
Kälättäjä: kp 9/30
mints: kp 10/29
Lellu1: kp 10/?
Repa kp 12/29-31
Peppi1981: kp 12/28-30
Neppis 13/32-42
Helsku: 14/29
Taika-79: kp 14/30
Viena: kp 16/28-33
Äitsy80: kp 17/26-31
Katherine: kp 17/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 18/24-31
Iita82: kp 19/37-63
Miina: kp22
Inessa kp 22/31
Schätzchen: kp 22/28
Vähän väsynyt: kp 23
Jahvetti: kp 23/26
Juku juku: kp 26/31
Miuku79: kp 29/29-28
Mila-80: kp 31
Ciba: kp 31/42
Nanna81: kp 31/32-37
Veeruska-81: kp 31/28
Tresum: kp 36/28-38
Sunshine: kp 39/38
SnowTiger : kp 42/35-55
Riinuska81:kp 45/28
Hipsu: kp 50/28(?)
Hobitti2003: kp 60/27


Emilia: kp
Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu



<br><br>
 
Huomenta kaikille ja tervetuloa uusille!
Täällä jännitys kasvaa vain koko aika. Paljo enää ajatukset muualla pyörikkään ku tuleeko vai eikö tule :D ... Eilen alko alavatsalla kouristelemaan ja vihlomaan ja rinnat kipeyty, eli menkat vissiin ovat odotettavissa kuitenki. Lämmöt on pysyneet ylhäällä, mutta eihän ne vissiin laskekkaan vasta ku ekana vuotopäivänä?
 
Heippa kaikille, vierailulla olen täällä tuolta lokamasuista.
Nanna81: toivottavasti sulla oiskin sama juttu kuin mulla oli. Kuukautisoireet, eli rintojen hellyys alko vasta sillon, kun olisi pitänyt vuoto alkaa eika viikkoa ennen. Tämähän olikin sitten merkki positiivisesta!!

Onnea kaikille plussanneille ja toivoa eteenpäin vielä todellisia plussatuulia odottaville!! :flower:
 
Tervetulleeksi toivotan minäkin uudet kuumeilijat ja plussatuulia toivon kovasti meille kaikille!!

Nannallahan alkaa olla jännät paikat, pidän kovasti peukkuja =)

Mitäs muille joilla kierto lopuillaan, onko oireita testituloksia tai muuta mukavaa tiedossa?? :D

Minä taas odottelen tavanomaiseen tapaan myöhäistä ovista sillä lämmöt edelleen niin alhaalla et se kp 12 saatu ovisplussa oli kyllä huuhaata :kieh:

Onneksi säät on edelleen suotuisia ja pihatyöt saavat ajan kulumaan mukavasti. Tuleva pääsiäinenkin katkaisee arjen mukavasti.

Muoks. Piipille nega- ja tätipahoittelut :hug: <br><br>
 
Moikka!

Hiukka ollu kiireitä mulla, kun en ole tänne kerennnyt kirjoittelemaan laisinkaan. ONNITTELUT tuleville plussapalloille :D
Mulla alkoi eilen ensimmäiset kuukautiset sen jälkeen ku jätin pillerit veks. Kierto oli yllättävän normaali: 23päivää, kun pillereillähän se on 21. Viimeksi kun jätin pillerit pois niin eka kierto venähti jopa 45 päivän pituiseksi. Ihanan nopeasti tapahtui tuo raskaaksitulo viime kerralla, sillä yhdet kuukautiset ehti mulla olla ja sit odotinkin jo tytärtämme. Ai kun sama toistuisi nyttenkin...Täti siis täällä kylässä eli puuhailutauko meneillään meillä siis tällä hetkellä...Kovasti kuumeilen tuolle lapsellemme kaveria...

Jahas, mut nyt menen jatkamaan kahvittelua...Jaksamisia kaikille :heart:
 

Yhteistyössä