.

Anteeksi pikapika omanapa, luen ja kirjoitan huomenna lisää (oon nyt tupareissa :D). Äsken vessassa käydessä tuli verta?? Pyyhkiessä siis o_O en juuri nyt tällä hetkellä tiedä tarkkaan mikä dpo menossa :D:D oli kuitenki pakko tulla raportoimaan tästä koska yleensä ei IKINÄ tule minkäänlaista tuhrua tms kesken kiertoa
 
No niin, pitkästä aikaa.
Vihdoin ensimmäiset menkat sitten synnytyksen olleet ( harvoin näin onnellinen kukaan menkoista ).
Eli pääsee oikeasti jännäilemään,
listaan vois siis päivittää kp10 /27-
kierron pituus nyt ei vielä tiedossa, mutta ennen viime raskautta oli 27-28.
 
Pahoittelut @Miina- :(
@Lilja<3 Toivotaan, että viiva vahvistuu! Itsekin muistelen, että joka toinen päivä on hyvä testata, niin näkee viivan vahvistumisen. Tosin kuka jaksaa olla testailematta päivittäin :whistle:

Itse yritin saada taas ovista kiinni. Perjantaina oli melko vahva viiva ja sen jälkeen ollut vain tyhjää/ihan haamulaista viivaa. Oiskohan ovisplussa mennyt sitten jo torstaina.. ei tällä tosin ole väliä, kun näen miehen vasta viikon päästä :LOL: Eikä mun edes pitänyt tässä kierrossa tikuttaa, mutta perjantaina tuli olo, että "josko kuitenkin".
 
Pahoittelut @Miina- , uudesta kierrosta!

@Lilja<3 toivotaan vahvistumista :love:

Ja @Kumiankka1 kiertopäivien perusteella kait vois olla kiinnittymisvuotoa, toivottavasti! :love:

Ite olen nyt tarkotuksella käynyt vähän harvemmin täällä, että ajatukset pysyisi muualla ja piinapäivät kuluis vähän helpommin. Viikon päästä ajattelin testata ekan kerran - milloin @Noups ja @Eppis27 meinasitte testailla, mehän ollaan samoilla dpo:lla :LOL:
 
Hahaa kiva, että on muita samoilla päivillä piinailijoita (y)
Helmi30 ajattelin kans ens sunnuntaina testata ekan kerran ku on 12dpo ja viimeks silloin sai ekan kerran hailuraa viivaa herkkään testiin :rolleyes:
Onko ollu vielä mitään oireita, jos niitä nyt tässä vaiheessa voi edes olla :p
 
Nyt iski taas mielen maahan. En malttanut olla testaamatta ja negatesti tietenkin :( alkaa jo käydä ahdistavaksi ja hajottaa jo henkisesti pettymykset kerta toisensa jälkeen.
Tiistaille odotan menkkojen alkua ja sit varmaan pitää alkaa soittelemaan ensikäyntiä lekuriin ja alkaa miettimään tutkimuksia. :cry::cry:
 
Pahoittelut uudesta kierrosta @Miina- :(

@Abby87, pahoittelut negasta :( Paljon voimia sinne! Toivottavasti asiat edistyisivät ainakin sitten lääkärin kautta hyvin :)

@Kumiankka1, pidän peukut pystyssä teille. Toivottavasti olisi tärpännyt! :)


Täällä elellään tylsiä aikoja, kun ovista joutuu odottelemaan vielä viikon. On tää projekti kyllä yhtä odottamista, odotuksen aihe vaan vaihtuu välillä :LOL: Mutta mies on kyllä nyt ollut yhtäkkiä ihan tohkeissaan vauvaprojektista, joten jotain iloa sentään tässä tylsässä odottelussakin :ROFLMAO:
 
Pahoittelut @Miina-. @Lilja<3 vahvistumisia ja kuulumisia odotellaan!

@Helmi30 minä ajattelin testata vasta kun menkat myöhässä... Jos sinne asti maltan :)Yksi testi vaan on kaapissa niin yritän sillä pärjätä. @Noups mulla alkoi eilen rintojen aristus mutta se on mulla ihan normaali menkkaoire, joka alkaa aina viimeistään viikkoa ennen. Eli sen perusteella en tee mitään päätelmiä
 
Hehe, pari päivää ollut käymättä täällä ja vitsi mikä määrä viestejä tullut! :LOL:

@Wintersun huomasin ettei mulla ole noi kiertopäivät jostan syystä ihan kohdallaan, nyt on menossa kp12/28.

Ovista täällä aloin eilen tikuttelemaan! Tänään oli haamu, eilen ei ollut vielä mitään. Näkyykö teillä muilla haamuja ja jos näkyy, niin koska? Haluaisin uskoa, että haamu enteilee ovista tyyliin tiistaille, joka olis kp14. Viime kuussa meni vähän myöhään, kun oli kp 16 tai 17..

@Önnö veit sanat suustani, tää projekti on pelkkää odottamista! :ROFLMAO:
 
@Kumiankka1 tuhru viikko oviksesta kuullostaa oikein hyvältä ;)

Pahoittelut @Abby87 :(

Eilen oltiin lapsimessuilla kiertelemässä ja iloisilla fiiliksillä sinne lähdin sen aamuisen haamun jälkeen mutta iltapäivällä fiilis laski kun vuoto sitten alkoikin, ne kaikki pienet vauvat ja vauvamasuiset äidit :unsure: ikävä tuli rengasta kun kivut niin kamalat. Illalla jo parempi fiilis, eihän tässä olla ku alkuvaiheessa vasta :) miehelle selostin mitä kaikkea tähän kiertoon aion poppakonsteja ottaa, aamulla se lähti kauppaan ja tuli takaisin kahden greippimehupurkin ja vattuteen kanssa :love: Oli käynyt useamman kaupan läpi löytääkseen enkä tohtinut sitten mainita vadelmanlehden vähäisestä prosentista paketissa, juodaan useampi kuppi sitten :rolleyes::LOL:

Seuraava testipäivä ajoittuisi äitienpäivälle :giggle:
 
@Noups ei kyllä mitään oireita, vaikkakaan en kyllä usko että vielä olisikaan... meillä on vasta esikoinen haaveissa, joten ei mitään aiempaa vertailukohdetta :rolleyes:

Muoks. Viestit tuli näkyviin puhelimessa hassusti niin en huomannut kaikkia uusia viestejä. @Eppis27 mä tiedän jo etten malta odottaa... ovistestien kaupanpäällisenä tuli muutama r-testi, joten ne taitaa mennä käyttöön ;)
 
Viimeksi muokattu:
Joku kyseli piinailijoiden kuulumisia.. tein 5pv ennen uuden kierron oletettua alkua testin ja ei haamusta tietoakaan. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi uuden kierron alkaa, olo on ihan normaali eli en kyllä jaksa uskoa että olisi tärppiä tällä kertaa. Katsellaan ensi viikolla uutta testiä jos ei kuulu..
 
@Toiveikas89 mulla näkyy aina haamua ovistestissä (lutenisoivaa hormonia on aina jonkun verran kropassa, varsinkin herkemmissä ovistesteissä se näkyy haamuna), eikä niiden vahvistumisesta pysty ennustamaan mitään :unsure: plussa kun tulee haamu pomppaakin yhtäkkiä tasavahvuiseksi viivaksi! Laitan tähän kuvan tän kierron testeistä, miten mulla toi lh-nousu tulee näkyviin. Tossa ei meinaa haaleimmat viivat näkyä, mutta joka kerta on vähintään vähän väriä näkynyt.
 

Attachments

@Abby87 ei kai vielä ole kokonaan toivoa tältä kierrolta menetetty? Sulla taisi olla bpo10 sama kuin mulla (listassa väärin).
Tein myös testin aamulla eikä mitään :( mutta vielä elättelen parin päin ajan toiveita jos bpo 12 ei ole haamua niin sitten jo vähän masennun. Nyt vielä haluan elää toivossa...
Onnea plussanneille! :love:
 
Mullakin tänään dpo6 ( luultavasti. En siis taaskaan tikutellu, mutta mielestäni oli aika selkeet oireet) :) kiva, että meitä on näin monta samaan aikaan piinailemassa, toivotaan että tulis vähintäänkin yhtä monta plussaa (y):love:

Tää on taas tätä. Eli aikalailla joka kierrossa samaan aikaan alkaa semmonen toiveikas olo ja sitten se hiipuu pikkuhiljaa. :unsure: Tylsää
 
Moi! Liityn mielelläni tänne toivepuolelle :)

Yksi lapsi on, toisesta haaveillaan. Ikää 26-v ja inssi oli viime viikon perjantaina. Pregnyl oli vauhdittamassa ovista ja kaksi päivää sitten herkkä testi ei antanut enää hormonia kehossa. Pakkohan se oli tänään sitten testailla...

Nyt KP25/28-30 ja testi näytti tältä. Mielipiteitä? o_O
 

Attachments

@Momon joo dpo10 tänään. Pikkanen toive olis, että näyttäs väärää negaa, mutta en uskalla kovasti odottaa ihmettä. Vähän sellanen fiilis, että mulla nousis hormonitasot hitaasti. 4v sitten oli keskeytynyt raskaus ja siitä sain haamun viikolla 4 ja vähän selvemmän vasta viikko siitä.

@DiiDii olen näkevinäni jotain testissä :D Varsinkin kun puhelimella vähän leikkii säädöillä siihen saa erottumaan toisen viivan.
 
Pc odottelee jo huomis aamua..:whistle:
Kauhee väsy kokoajan ja pää on kipee ollu ny kolmatta päivää (onks maholliseen raskauteen liittyvää?:notworthy:o_O)
Pissalla saa rampata. Rinnat paljo aremmat ku aikasemmis kierrois. Ny ei paljo viitti vattallansa maata ja ku on lenkillä käyny nii ilman urheilurintsikoita ei paljo juosta:ninja:o_O

Muok. Vattaa juilii vähä väliä niinku olis menkat alkamas, kestäny tiistaista asti. Tiputtelu oikeestaan loppu eilen, huomas pelkästää pyyhkies. Turvonnu olo kokoajan.
 
Viimeksi muokattu:
Päivittäin käyn lueskelemassa viestit täällä mutta ei oo nyt tullut kirjoteltua. Kp 17 ja ovista en tässä kierrossa oo testaillut koska ei sitä päästä hyödyntämään. En osaa kyllä yhtään sanoa että onko se jo mennyt vai vasta tulossa, kipuja on ollut ja valkovuotoa.

Jännitän täällä muitten piinailijoiden puolesta :love: päätin että seuraavassa kierrossa se plussa tännekin tulee :D
 

Yhteistyössä