.

Tsemppiä @Wintersun tutkimuksiin täältäkin!

@Abby87 toivottavasti muuttuu plussaksi! :) mulla oli siinä yhessä kierrosa niin haaleet plussat(mies ei nähny, kaveri onneks näki:ROFLMAO:) herkillä testeillä 12dpo, että tuskin ois ainakaa mulla aiemmin sitä näkynyt!

@DiiDii kyllähän noissa testeissä hailakkaa viivaa näkyy! :) mun on vaikea sanoa noista kuvista tällä puhelimella, onko vahvistunut, mutta viivat kaikissa nään!!
 
Hei ja onnea plussanneille :love: Ihana seurata tätä ketjua ja jännätä piinailijoiden kanssa :D Kunpa itsekin pääsisi näihin ryhmiin...
Hieman päivitystä omaan ei-vielä-yritetä-edes-tilanteeseen, mies luki eilen minulle iltalehden tms artikkelin raskausmyyteistä, siis jotakin, että poikavauva kasvattaa äidin jalkakarvat :LOL: Olin että mitä:eek: häh :eek:eikäo_O Minun mies lukee, minun mies lukee vauva-aiheisia juttuja :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: joten (y)
Tilasin tänään varalle ovulaatiotestejä kaapin perukoille ja foolihappoa.. Vaikkei ole mikään ajankohtaista, haluan silti olla "valmis", menossa kohti unelmaa.. Jonkun mielestä voi olla typerää, mutta nämä on mulle pieniä, tärkeitä juttuja, joilla varmistan mielenterveyteni.. pienin askelin.
 
Onnea @Lilja<3 :love:

@Cara-mel minun mielestä on loogista ajatella noin, kuullosti ihan minulta pari kk sitten :LOL: kaikesta mahdollisesta hain signaalia miehen ajatusmaailmasta, hänestä meidän yrittäminen oli myös kiinni. Koitin pidätellä yliriemua kun renkaan heitin viimeisen kerran pois :D kovasti (y)
(y)(y) että lämpeemistä ois tapahtumassa teillä!
 
@Wintersun Tsemppiä! Hienoa että asia etenee.
ON Täällä tehty dpo 11 nega. Tissit ei myöskään enää niin kipeät. Eikös se kerro keltarauhasen hiipumisesta? Onko kellään tietoa? Itse olen näin järkeillyt...
Tissit kipeytyy aina muutama päivä ovulaatiosta ja kipu hellittää 1-2 ennen tätiä.
Semi masennus...
 
Hei kaikille! Oon pitkään jo tätä ketjua seurannut ja kahlannut alusta loppuun kaikkien kommentit läpi :D jospa nyt uskaltautuisin mukaan.

Ehkäisy jätetty pois 02/17 ja todettu että vauva saa tulla kun on tullakseen. Nyt menossa 14. kierto ja päätin vihdoin pari kk sitten ottaa ovistestit käyttöön kun ei sieltä näytä ainakaan "vahingossa" vauvaa tulevan. Mies tuumasi että hän ei halua tietää ovispäivistä joten tässä nyt yksin piinailen :LOL: tiistaina ovisplussa eli jos nyt oon oikeen osannut laskea niin nyt ois dpo 5?

Minut saa lisätä listaan
Evelin27, KP 23/29-31, YA 02/17
 
@Wintersun - tsemppiä tähän hetkeen, täällä odotellaan kuulumisia, toivottavasti mukavia :)

@Lilja<3 - joko digissä pärähti viikot? Onnea <3

@Miina- pahoittelut sulle, ja muillekin uuteen kiertoon lähteneille. Täällä menkat loppu, ni toivo alkaa taas nostaa päätään.

Tosin tässä kierrossa tein pyhän päätöksen, että EN TESTAA ennen dpo 11, jolloin ne menkat sit aina alkaa tai oireet ainaki on.
 
Onnea @Lilja<3! :love:

@Cara-mel, tiedän hyvin tuon ajatuksen. Itsekin valmistauduin jo hyvissä ajoin :D Pari kiertoa ennen yrityksen aloitusta rupesin kirjailemaan oireita sovellukseen ja tein ovistestejä, jotta tietäisin “missä mennään”, sitten kun yritys alkaa :D Kymmenisin vuotta ehdin syödä pillereitä, niin luonnollisesta kierrosta ja oviksista ei oikein ollut mitään tietoa, niin ajattelin, että täytyy valmistautua ja ottaa asioista selvää etukäteen :LOL: Meillä siis vasta yk1 menossa ja katsellaan nyt, miten tämä projekti tästä etenee :)
 
Tervetuloa @Evelin27 :) tsemppiä matkaan!

@Wintersun pääsette ainakin alkuun ja toivottavasti mahdollisimman pian eteenpäin (y)

@Momon Ei välttämättä kerro suuntaan tai toiseen (onneksi) :) täyttä faktaa keltarauhasesta ei ole mutta esimerkkinä oma kokemus juuri viime viikolta: tissit kipeyty oviksen jälkeen ja lauantaina edelleen kipeät joka puolelta, täti tuli samana päivänä.. luetun perusteella tissikipu/kivuttomuus, kivun poistuminen/yllättävä alkaminen on voinut enteillä sekä tätiä että raskautta.
Tiedätkö varmaksi oviksen ajankohdan, testasitko millä testillä? Myöhänen kiinnittyminen voi myös vaikuttaa tulokseen :)
 
@Miina- Voi josko olisikin siis vielä toivoa(n) aloin jo miettimään onko keltarauhasen vajaatoimintao_O google on niin hyvä paha kaveri kun sieltä etsii kaikki diagnoosit.
Tikutin ovulaation ja omat tuntemukset siitä on myös selkeät (muutaman tunnin kestävä kipu).
Toisaalta esikoisen kohdalla muistan että kk ollessa myöhässä päivän testi näytti siltikin vielä erittäin haaleaa.
Jotenkin tämä tissikivun hiipuminen vie toivon kun sehän on monella juuri selkein oire.
Mutta ehkä vielä nostan leuan rinnasta(n)
 
@Wintersun, mahtavaa että pääsitte nyt tutkimuksissa alkuun! Toivotaan, ettei teidän enää tartte odottaa pitkään, ootte sitä hurjan paljon tehneet.

Varovaiset onnittelut teille @Lilja<3 ja @DiiDii, toivotaan että matkalainen pysyy kyydissä.:love:

Kp 18 ja alan olla melko varma, että ovis oli jo silloin kp 12-13! Sillon oli selkeät limat ja periaatteessa seuraavana päivänä limoista oli hetken järkyttävä turvotus/tulala olo ja tunne kuin oksutauti alkais ja sitten se hävis yhtäkkiä, siitä pari päivää kun kipeytyi nännit ja nyt ovat olleet useamman päivän kosketusarat. Myös kylmällä säällä ulkoillessa tuntuu rinnoissa semmonen jännä kylmyys, ihan kun joskus imetysaikaankin. Viikonloppuna tuntui hetken kamala pistos haarovälissä, mistä lie johtunut. :geek: Mutta nyt siis jo ehkä dpo 5-6. Tää kierto jää tosi lyhyeksi, jos menkat tulee ajallaan, eli dpo 13.
 
Onnittelut plussanneille :love:

@Miina- kiitos :)

@Wintersun jotenkin on sellainen fiilis että nyt on jo uus askel otettu kun on alkanut seurata tuota ovista ja osaa vähän ajoittaakin yritystä. Gynekin meinas, että ei pitäis olla mitään estettä ja että ei vaan ois sattunut kohdalle. Mutta varmaan nuo tutkimuksetkin kutsuu jossain vaiheessa jos ei ala kuulua :unsure:
 

Yhteistyössä