.

On jotenkin tosi ihana lukea toisten raskausuutisia täällä,ihan HurjAsti onnea jokaiselle plussanneelle ja toivon helppoa raskausaikaa :love: tulee niin hyvä fiilis aina että jaksaa taas uskoa että itelle vielä se onni potkasee jossain kohtaa! Sitä vaan on niin malttamaton kun jotakin oikein kovasti haluaa:love: mies meillä onneksi otti nyt sen asenteen että hän rentoutuu ja lopettaa kans stressaamisen tästä asiastaja antaa asioiden edetä omalla painollaan. Näillä fiiliksillä porskutetaan menkat ja aletaan sit taas tikuttaa ovulaatioo:rolleyes::geek:
 
Tulin töistä ja tein huvikseen raskaustestin, no haamuhan siihen tuli. Eli kiinnittymisen yritystä ollut tässäkin kuussa. Saa nähdä haihtuuko pois vai lähteekö vahvistumaan. Oireena kamala väsymys ollut nyt pari päivää.
En jaksa innostua enkä edes kuvata mutta ihan selvä toinen viiva.
Huomenna aamusta testiä jolloin hcg hormoni pitäisi olla korkeimmillaan. Menkkoihin pari päivää. Suututtaa kun sorruin:cry::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja StellaMom
Tulin töistä ja tein huvikseen raskaustestin, no haamuhan siihen tuli. Eli kiinnittymisen yritystä ollut tässäkin kuussa. Saa nähdä haihtuuko pois vai lähteekö vahvistumaan. Oireena kamala väsymys ollut nyt pari päivää.
En jaksa innostua enkä edes kuvata mutta ihan selvä toinen viiva.
Huomenna aamusta testiä jolloin hcg hormoni pitäisi olla korkeimmillaan. Menkkoihin pari päivää. Suututtaa kun sorruin:cry::oops:
Voi mä niin toivon että aamulla saat selvän viivan :love:
 
Olipa taas paljon viestejä luettavana kun muutamaan päivään ei ole ehtinyt käymään täällä :D Ihanan paljon plussanneita :love:

Täällä ollut vähän outoja tuntemuksia, ovulaatiota en ole tikuttanut mutta oletan sen olleen kp 14-17 välillä. Eilen oli ihan sellainen olo että menkat alkaisi, eli dpo 4-7 (kp21) (n) Alavatsassa siis sellaista menkkakipujen kaltaista kipua. Koskaan ennen ei ole ollut kesken kierron. Onko kellään muulla ollut samaa? Jos on, mitä merkitsi? Kiinnittymistä esim? :whistle:
 
@Sarianne81 toivottavasti viiva vahvistuu! :love:

@Haavejuttu mulla oli viime kierrossa oviksen jälkeen varmaan kolmena päivänä ihan menkkamaiset jomotukset, ihmettelin sitän kans, ja ajattelin että oisko kiinnittymistä ollut.. en kyllä sitten tehnyt raskaustestejä, että en tiedä oliko edes mitään kiinnittymis yrityksiä ollut. Oli kyllä tosi runsaat menkat sitten. (n)

Mulle vois huomiselle päivittää dpo1 kiva päästä piinailemaan pitkästä aikaa :) tosin en tarkasti tiedä oliko ovis tänään, vähän oli kipuja, ja sitten ihan kuivaa ja flo ennusti tälle päivälle, niin sillä mennään :LOL:
 
Mä tulin menkkamasennuksen ja tylsän alkukierron jälkeen lueskelemaan,ONNEA plussanneille!!! :love: ja tsempit uuteen kiertoon joutuville, se on aina niin :poop:... :unsure: onneksi siitä kuitenkin selviää ja innostus nousee taas ovulaatiota kohti mentäessä :) itse ostin tänään vaatekutsuilta bodyn "kaverille" kun oli niin supersöpö ja halvalla sai... :barefoot: jospa sille olisi käyttöä loppukesästä.. :love: mulla huomenna dpo 4.
 
Ensimmäiset googlettelut oireista ja vaiheista tehty, hep. :oops::rolleyes: Dpo1ois nyt kaikesta päätellen. Isänpäivä ois siis dpo9, mitkä tsäänssit saada mitään näkyviin testissä silloin? :whistle::whistle: Levollinen mieli, ei samanlaista varmuutta onnistumisesta kuin viime kierrossa. Touhuttiin ke aamulla ja to illalla, toivottavasti se riitti näille liukkaille... Nyt kun vaan malttais kaks viikkoa.

Onnea @Lllariel , malttia ja tsemppiä @Sarianne81 !
 
Hei taas! Mulla on ollut todella kiireistä tässä hetki niin en ole ehtinyt pahemmin kommentoimaan, mutta lueskelemassa oon kyllä käynyt - iloinnut plussista ja myötäelänyt uuteen kiertoon joutuneiden pettymykset.

Tänään on kp18 ja nyt vasta tuli ovistestiin plussa. Huomiselle voi siis päivittää dpo0. Peittoa heiluteltiin eilen ja tänään, joten pitäisi olla ajoitus kohdillaan, mutta niin se on kyllä ollut aiemmissakin kierroissa. Kiva kuitenkin päästä taas piinailemaan, pitää koittaa vaan pitää pää kylmänä.:rolleyes:
 

Attachments

TOIVEENA VAUVA 2019

4.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

VauvaHaaveilija89...kp 50/28.............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 45/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 44/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 44/33..............yk 3
Alinah92..................kp 42/28-30.........ya 2/16
Emppu-93................kp 34/28-32........yk 2
Keijukuningatar........kp 33/xx..............ya 5/18
Pioni85.....................kp 33/27-30........yk 4
Tupsahus.................kp 32/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 32/32.............yk 2
StellaMom................kp 29/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 28/xx..............yk 5
Me-Mi......................kp 27/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 26/27..............yk 2
Vuuti........................kp 25/28-32.........ya 2/17
Ilonetsijä..................kp 24/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 23/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 23/33..............yk 11
Marlen.....................kp 22/xx...............yk ?
Kindermaxi..............kp 21/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 20/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 19/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 18/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 17/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 17/36..............yk 2
Hemppanen............kp 15/29..............yk 8
Persikka123............kp 15/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 11/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 11/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 11/26..............yk 5
Li88.........................kp 10/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 9/xx.................yk 2
Vauvameille.............kp 9/28................yk 19
Mimmik....................kp 8/28................ya 9/18
Janskusdff...............kp 7/28................yk ?
Neilikkaruusu...........kp 6/xx................yk 2
Laima.......................kp 4/28................yk 5
Beibihaaveilija..........kp 4/26-31...........yk 4
Chili_........................kp 4/28-29...........yk 5
Miina-.......................kp 4/27................yk 9
Siltsu........................kp 3/31................yk 5
Bubble92.................kp 3/26................yk 5
Rosemarie...............kp 2/xx.................ya 6/18
Naissoturi................kp 1/23-29...........yk 9
W.we.......................kp 1/26.................ya 11/15

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92...............dpo 25
Sarianne81...........dpo 15
Me-Mi....................dpo 13
StellaMom.............dpo 11-12
Vuuti......................dpo 10
Ilonetsijä................dpo 8
Marlen...................dpo 8
Kindermaxi............dpo 7
Toivojatintti............dpo 7
Peanut_butter........dpo 6
Kuuutti...................dpo 4
Toiveikas92............dpo 3
Hemppanen...........dpo 1
Luumupuu_............dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
Tiutau13, Annanna,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3)
 
Viimeksi muokattu:
@amadecasa ja @Luumupuu_ tärppionnea ja toivottavasti saatte plussat tästä kierrosta :love:
@Sarianne81 oi jännää, toivotaan että viiva muuttuu plussaksi muutamassa päivässä :love::love::love: jospa jo tänä aamuna selkeämpi tulos nähtävissä :love:
@Siltsu ihanan positiivinen asenne sulla ja positiivinen mies :)täällä edelleen mies ei usko. eilen varovasti kysy, että joko on muutosta niissä viivoissa ja kumpaan suuntaan:unsure: hän ei todellakaan halua toivoa nyt liikoja tästä kun viimeksi innostui niin paljon.

En tiedä täytyykö käydä tästä sellaisessa varhaisultrassa muutaman viikon päästä..jokohan sitä uskaltaisi siirtyä heinäkuisiin :love: nyt jo kp34 eikä vieläkään minkäänlaista vuotoa. Oi että jännittää :love: kai sitä tänään täytyy vielä hakea silti joku testi :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay ja Luumupuu_
Luen kohta kaikki ja koitan kommentoida, mutta pliiz naiset onko tää se surullisen kuuluisa viivanpaikka(n)?
Mä en tiedä tuosta tikusta. mut aika törkee viivanpaikka jos semmonen on. Mun mielestä tuo on ihan selkeä punertava viiva,eikai semmosia viivanpaikkoja voi olla (n) mä toivottaisin vaan onnea ja viivan vahvistumista :love: mutta ne jotka tuollaista tikkua on käyttänyt niin varmasti tietävät paremmin :)
 
Mä tein perjantaina pc:llä ja ihan puhdas nega. Toi testi on One Stepin herkkä testi. Mä en siihen perjantain negaan vaan uskonut, koska kaikkia erilaisia tuntemuksia oli. Noh täytyy huomenna tehdä uusi ja verrata josko olis vahvistunut. Dpo:sta en ihan varma ole, mutta ens viikolla pitäis Täti Monikan kurvata kylään jos on tullakseen. Voi kumpa ei tulis:love: Nyt jännittää kahta kauheammin.

@Siltsu ihana mies sulla <3 näiden asioiden kanssa kun on vaikea yksin painia, iin on hyvä, että tollanen tukipilari löytyy kotoa.

@Sarianne81 mites sun viivojen laita?

Tärppionnea marraskuulle<3<3<3
 
Tämän aamuinen r-testi puhdas negatiivinen. :( en kyllä ymmärrä missä mättää kun kuitenkin tänään jo kp34 ja kiertoni ei koskaan ole venynyt näinkin "pitkälle". Eilen iltapäivällä alkoi sellaiset vatsakivut että olin aivan varma että nyt alkaa menkat mutta ei ole vuotoa näkynyt..
 

Yhteistyössä