.

@Emppu-93 onko sun kierto hyvinkin epäsäännöllinen? Kannattaa ehkä tehdä parin päivän päästä uusi testi.

Mulla olis huomenna menkkapäivä1 mut eipä oo näkynyt mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan. Kuitenkin 6vuoden kierukan ja sit 8kk pillereiden jälkeen ei oo aavistustakaan miten mun kierto pelittää, eli en nyt vielä ihmettele muutamaan päivään. Tein perjantaina negatiivisen ja eilen otin hyvällä omallatunnolla pari lasia viiniä, odottelen ainaki keskiviikkoon ennenku edes kuvittelen mitään. Nyt olis siis kp28.
Täältä oon kuitenkin oppinut ettei toi one-step hirveen herkästi vissiin anna viivaa, niin herättää kyl toiveita. Ja sitten toisaalta kun oon ollu flunssassa nyt viikon, on varmaan kaikki ihan persiillään.

Kyllä naisen keho on ihmeellinen:poop::LOL:
 
@Minic kiertoni heittelee muutamalla päivällä. Olen ymmärtänyt että se olisi ihan normaalia..? olen pistänyt kaikki kiertoni ylös :LOL: tässä nyt esimerkkiä keväästä asti: 30, 32, 31, 30, 26, 29, 29.. ja nyt sitten tämän hetkinen tilanne tuo 34.
 
Huomenta!
Tämän aamun testi näytti tältä, sama herkkyys kun eilisessä iltatestissä. Tässä vaiheessa viimeksi ei testi näyttänyt enää mitään.
Voi kun tummenisi vielä, pelkään niin että keskeytyy:(luokaa muhun uskoa.

Mutta huomenna uutta kehiin, mies sanoi että suunnataan apteekkiin ja sieltä testi, saadaan varmuus.
20181104_093006.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Ihania viivoja täällä! Nyt vain plussa-aalto jatkumaan!!:love::love:
Mun viikonloppu on ollut erittäin outo. Eilen aamulla lämpö laski ja olin varma että menkat tulee kohta, tänään aamulla lämpö nousi takaisin ylös ja nyt jäin miettimään oliko tuo kiinnittymisen lasku (implantation dip) ja googlailin asiasta aamulla sitten. Noin 1/4 raskauskierroissa kokeivat tätä tutkimuksen mukaan, ja 1/10 ei-raskauskierroossa. Eli se ei merkitse paljon mitään, mutta todennäköisyys on isompi että kiinnittyminen olisi onnistunut. Oireita ei oikeastaan ole, katsotaan miten alkuviikko menee. Kp 29/32 nyt ja dpo 11. Testiin en aio koskea koska olen 99% menkkojen puolella tässä kierrossa. Ei se voi onnistua heti seuraavassa kierrossa, eihän?:LOL::ROFLMAO:
 

Attachments

Onnea @Me-Mi ja @papupata12 hienoja viivoja! Ihanaa ja onnekasta alkuraskautta!:love:

Tämän päivän miete, johon olen varma, että täältä löytyy kokemuspohjaista tietoa eli raskaustoive ja veriarvot/hormonit. Mitkä tulisi olla viitearvojen sisällä mielellää , kun raskautta toivotaan? Rautavarastot? Ei ihan pelkkä hb siis, olenko käsittänyt oikein ? Joku kilpirauhashormoni? Prolaktiini? Sillä kysyn, kun itseä vaivaa parikin asiaa ja on mielessä. Kova väsymys on päällä koko ajan, tätä oli tosin alkutalvesta myös mutta raskauden myötä muuttui, tiedä sitten miksi (n) Myös maitoa erittyy edelleen vaikka imetyksen lopettamisesta pian 1,5v. (n)
 
Onnea @Me-Mi ja @papupata12 hienoja viivoja! Ihanaa ja onnekasta alkuraskautta!:love:

Tämän päivän miete, johon olen varma, että täältä löytyy kokemuspohjaista tietoa eli raskaustoive ja veriarvot/hormonit. Mitkä tulisi olla viitearvojen sisällä mielellää , kun raskautta toivotaan? Rautavarastot? Ei ihan pelkkä hb siis, olenko käsittänyt oikein ? Joku kilpirauhashormoni? Prolaktiini? Sillä kysyn, kun itseä vaivaa parikin asiaa ja on mielessä. Kova väsymys on päällä koko ajan, tätä oli tosin alkutalvesta myös mutta raskauden myötä muuttui, tiedä sitten miksi (n) Myös maitoa erittyy edelleen vaikka imetyksen lopettamisesta pian 1,5v. (n)
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, ja olen ymmärtänyt että ilman lääkitystä mun raskaustoive ois slim to nothing. Eli jos sitä on joskus tutkittu niin kannattaa tutkia uudestaan :) muista mulla ei ole hirveästi kokemusta!o_O
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@Wintersun hmm.. toki sekin voi muuten olla mahdollinen, nyt kun tarkkaan lueskelin netistä juttuja ovuloimattomasta kierrosta.:LOL:

Nyt ei vaan auta kuin odottaa. Testinä olen käyttänyt siis vain noita onestepin erityisherkkiä liuskoja..
One steppejä on lynkattu aika paljon tässä nyt! Siirryn pc liuskoihin tämän jälkeen kyllä jos niitä tarvitaan. Kaapissa pc kynä ja onestep testejä plus digit kun/jos tulee haamuja muihin!
 
Noniin... nyt vuotaa sen verran paljon jo että että kp1 ya 11/15 (n)
Kyllä nyt on jo pakko olla jotain isompaa vikaa mitä edes lääkärit eivät ole havainneet vielä... ovis kuitenkin tikuttamalla löytynyt ja yhdyntää ja koti-inssejä ollut sen molemmin puolin ihan hyvin(n)
 
Noniin... nyt vuotaa sen verran paljon jo että että kp1 ya 11/15 (n)
Kyllä nyt on jo pakko olla jotain isompaa vikaa mitä edes lääkärit eivät ole havainneet vielä... ovis kuitenkin tikuttamalla löytynyt ja yhdyntää ja koti-inssejä ollut sen molemmin puolin ihan hyvin(n)
Tsemppiä! En voi kuvitella mitä kaikkea miettii tuossa tilanteessa! Lääkärit eivät aina löydä kaikkea valitettavasti, mutta ovuloit joten onko ongelma sitten kiinnittymisessä vai hedelmöityksessä... Vaikeeta tietää varmaan.:cautious:
 
@Wintersun 5kk yksityisellä. Käyty kyllä noin 6 kertaa vasta 3kertaa yhdessä, minä kaksi kertaa yksin ja mies näytteen verran.
Lääkärimme on kuitenkin ihana ja viestittelemme jos tulee kysymyksiä :love:

Apeat ajatukset vaan yrittää taas vallata, mutta niinhän varmaan meillä kaikilla tässä vaiheessa kun uuteen kiertoon joutuu :oops:

@StellaMom ovuloin tosiaan epäsäännöllisesti, koska vain toinen johto enää pelikunnossa :(

Kiitos tsempistä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun 5kk yksityisellä. Käyty kyllä noin 6 kertaa vasta 3kertaa yhdessä, minä kaksi kertaa yksin ja mies näytteen verran.
Lääkärimme on kuitenkin ihana ja viestittelemme jos tulee kysymyksiä :love:

Apeat ajatukset vaan yrittää taas vallata, mutta niinhän varmaan meillä kaikilla tässä vaiheessa kun uuteen kiertoon joutuu :oops:

@StellaMom ovuloin tosiaan epäsäännöllisesti, koska vain toinen johto enää pelikunnossa :(

Kiitos tsempistä :love:
Olisi periaatteessa kiva käydä tutkimassa onko vehjeet kunnossa, mutta kun se maksaa ja meillä ei ole syytä epäillä vielä etteivätkö toimisi. Koitan nyt ottaa rauhallisesti toki mutta kaikki solut mussa haluaisivat vastauksia nyt heti! Eli raskausaika tulee olemaan yhtä helvettiä kun mä varmaan sekoan jossain vaiheessa :D mutta ensin pitäisi päästä siihen plussaan ja se tässä raastaa mieltä:whistle:
Mieluummin otan ensi viikolla heti kuukautiset kuin että odotan 10 ylimääräistä päivää raskaustestien kanssa, ja kaikki näyttäisivät negaa...
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
@StellaMom no täällä tuli 3päivää etuajassa, joten ei kamalasti ehtinyt turhia toiveita herätellä, mutta harmittaahan se aina silti :cautious:
Voin kuvitella tuon kun sen plussan joskus vielä saan (kyllä, olen päättänyt että minustakin vielä joskus tulee äiti) niin olen varmaan maailman vainoharhaisin odottaja :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@StellaMom no täällä tuli 3päivää etuajassa, joten ei kamalasti ehtinyt turhia toiveita herätellä, mutta harmittaahan se aina silti :cautious:
Voin kuvitella tuon kun sen plussan joskus vielä saan (kyllä, olen päättänyt että minustakin vielä joskus tulee äiti) niin olen varmaan maailman vainoharhaisin odottaja :whistle:
Mun varhainen km viime kuussa oli ihanimmat 2 päivää kyllä, sain pe digiin 1-2vko vaikka oli jo melkein viikon myöhässä eli ois pitäny olla 2-3 vko. Yritin olla positiivinen ettei se ollut mikään enne. Mut pe testiin plussa ja su tuli km ja kaikki ulos. Ei ollut kaikki kunnossa. Sen jälkeen olen ollut erittäin pessimistinen. En osaa sanoa oliko se geenivika vai mikä, ja nyt sitten odotellaan menkkoja ensi viikon keskivaiheilla. Onneksi kierrot ovat olleet reilu 30 pv eikä niin pitkiä kuin joillakin täällä. Jotain siis toimii mussa vielä... Jätin kuparikierukan pois heinäkuussa.:unsure:
 

Yhteistyössä