.

@Nelliida jes, onnea! :love: täällä ihan samat jännäilyn aiheet :cry: oon niin onnellinen ja jotenki tuntuu, et nyt kaikki menis hyvin. Sit järki sanoo, että jospa ei meekää nii tipun tosi korkealta ku iloitsen tästä. Mutta toisaalta aina voi käydä mitä vaan. Toivottavasti meillä molemmilla pysyy nämä pienet tiukasti kiinni :love:

Täällä oli testit vahvistuneet :love:
 

Attachments

Hyvää vappua! :)
Töistä tuli lahjaks punkkupullo, taidan ottaa punkkukuurin oviksen jälkeen ;) (lue: epätoivoinen :LOL:)

@yoona toi on kyllä :poop: kun hormonaalisen jälkeen kroppa sekaisin. Mulla yllättäen renkaan jälkeen kierto lyhentynyt ja ovis aikaistunut mutta pelkään ettei luteaali ole tarpeeksi pitkä raskautumiseen :unsure: toivottavasti sun ei tarvitse kovin pitkään enää odotella! Ootko ovistestejä tehny/bongannut ovista?
 
@yoona toi on kyllä :poop: kun hormonaalisen jälkeen kroppa sekaisin. Mulla yllättäen renkaan jälkeen kierto lyhentynyt ja ovis aikaistunut mutta pelkään ettei luteaali ole tarpeeksi pitkä raskautumiseen :unsure: toivottavasti sun ei tarvitse kovin pitkään enää odotella! Ootko ovistestejä tehny/bongannut ovista?
Hauskaa vappua täältäkin!

@Miina- En oo testaillut, luulen että oloista tunnistin mut nyt on tullut uskon puute, että olikohan sittenkään silloin. Että ihan epätietoisuudessa nyt eletään :D
 
Onnea @Nelliida ja @Noups :love:
Ja kaikille ihanaa Vappua!

Mulla nyt tekee pää kiusaa, eilen oli kaikenlaisia kipuiluja vatsassa ja tänään yhden kerran kouraisi oikein kunnolla, lisäksi pientä huonoa oloa niin hetihän sitä meinaa tulkita niiden enteiöevän plussaa. Järki yrittää kuitenkin muistutella että ihan normaaleja tuntemuksia oviksen jälkeen :unsure: kyllä pitkiltä tuntuu nää päivät. Saa nähdä kuinka kovalta pettymykseltä negatesti sitten tuntuu. Jos ovis oli silloin kun luulen, niin ainakin yhdyntöjen ajoitus meni ihan nappiin.
Plussatuulia kaikille ja onnea oviksen bongailuun!

Lisäys:
Äsken kävin vessassa ja pyyhkiessä tuli punertavaa vuotoa (n) voisikohan olla kiinnitymisvuotoa? Nyt tuntuu vieläkin pidemmältä aika odottaa :(
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Täälä yksi vauva kuumeilija, meillä tilanne se, että vauva saa kyllä tulla jos on tullakseen mutta yrittämällä ei yritetä. Nyt kuukautiset 2 päivää myöhässä ja testi näyttää todella haaleaa viivaa ja viiva ilmestyi testiajan jälkeen n. 10 min ja linkissä kuva minkä näköinen on nyt vajaa 2 tuntia testin tekemisestä.. testinä pregchek. (n)(n)sanokaa innostunko turhaan vai saako jo vähän haaveilla??:love: kuva testistä https://aijaa.com/UWzq9I
 
Noosiis mä oon tässä "parit" pc:n testit kerenny useaan otteeseen tiirailemaan. Mun mielestä ne ei anna juurikaan viivanpaikkoja eikä varsinkaan tommosia värillisiä. Mä sanon siis edelleen, että plussa on =)
 
Miehelle varattu ens viikolle näytteenantoaika ja itse käyn ens viikon pe verikokeissa, kp 4 pitäis olla silloin.
Sit saa jännittää/pelätä sitä koepalan ottoa (n)
Tommoset tutkimukset on monesti kyllä tosi epämiellyttäviä, mutta täytyy vaan jotenkin miettiä, että niistä toivottavasti seuraa jotain hyvää!! Tsemppejä <3 <3

------------
Niin ja kiitos vielä kaikille sydämistä ja kommenteistä! Tää on ollu niin outo päivä, että lämmittää kyllä mieltä =)
 
Heips! Nyt uskaltaisin ilmoittautua taustalle. Oon lukenut koko tämän ketjun ja ajattelin, että varmaan aika jo ilmoittautua. :) Itsellä tilanne sellainen, että aloitin eilen toivottavasti viimeisen pilleriliuskan. :pTällä viikolla kuulen papa-kokeesta tulokset (vuosi sitten LSIL-tason muutoksia vähän joka paikassa) ja sen jälkeen olisi tarkoitus alkaa yrittämään Tulee, jos on tullakseen-meiningillä, mikäli testissä ei ole nyt mitään kummempaa. (y)

Olen aikaisemminkin vuonna 2012 ja 2013 täällä kirjoitellut, mutta silloin jätettiin homma kesken, kun tulin toisiin ajatuksiin (pelotti liikaa koko homma) ja myöhemmin liitto kariutui. Nyt uuden miehen kanssa olen potenut jo yli vuoden vauvakuumetta, ja kun sopivasti pillerit loppuu tässä kuussa, niin ajattelimme alkaa yrittämään. Olen 28v, PCOS ja kilpirauhasen vajaatoiminta löytyy ja runsaasti ylipainoakin (25kg normaalipainoon) olisi tiputeltavana. Muutamat kuukaudet nyt ollut runsaasti välivuotoja pitkin kiertoja, joten haasteitakin saattaa olla edessä. Kuitenkin rennolla asenteella ollaan lähdössä liikkeelle. Esikoinen olisi siis toiveissa. :love:

Tsemppiä, onnittelut plussanneille ja kaikille oikein hyvää vappua! :p Ja anteeksi romaani heti tähän alkuun. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja<3 ja Cara-mel
Mulla on noista liuskatesteistä semmonen kokemus, nyt kun plussasin että ne näytti vielä hailua, kun digi ja clearbluen tikku vahvaa plussaa. Mulla ne ei siis tullu miksikään leffaviivoiksi vaikka veritestissä oli hCG jo 160. Testaisin siis jollain mullakin jos tulee haamu.64A735B5-A428-437B-8779-28120B4B4A70.jpeg
 
Ovis lähestyy, testi eilen vahvistunut. Mutta, kappas. Mies ei intoutunut eilen puuhiin. Onpa mahtavaa jos tää menee nyt ohi miehen haluttomuuden takia.. kokee kai paineita ku tietää et the päivät käsillä! Voi V...

Kai se pitää illalla vielä yrittää.
 
Mulla on noista liuskatesteistä semmonen kokemus, nyt kun plussasin että ne näytti vielä hailua, kun digi ja clearbluen tikku vahvaa plussaa. Mulla ne ei siis tullu miksikään leffaviivoiksi vaikka veritestissä oli hCG jo 160. Testaisin siis jollain mullakin jos tulee haamu.
Kiitos vinkistä (y) Se digitesti houkuttelis. Ehkä mä huomenna jo uskallan semmosen tehdä? (n)
 
Onnea @Nelliida ja @Staar9 :love::love:
Ja tsemppiä muille piinapäiviä viettäville! Mun ei tarvi enää piinailla, aamulla tuli lievää tuhrua ja vatsa siihen malliin oireilee että menkat alkaa varmaankin huomenna.. Toki en odottanutkaan tältä km kierrokselta mitään mutta silti tää on hirveä pettymys:cry:
@miniminimini tsemppiä miehen kellistämiseen;) onhan tää yrittäminen meidän miehillekin vaikeaa, nehän ne näkee meidän pettymykset ja haaveilun ilot ja muut tuntemukset aika useasti, vaikkeivat aina osaa oikein lohduttaa mutmuskon et hekin käyvät läpi omia tuntemuksia mutteivät siitä juurikaan puhu..
@Wintersun hyvä että teillä tutkimukset pikkuhiljaa etenee, ikävä tuo tilanne sulla mutta toivotaan että on nopeasti hoidettavissa.
Ihanaa vappua kaikille!
 
Täälä juuri tehty digitaalinen, joka näytti ei raskaana.. :cry::cry: jotenkin silti pieni toivo on vielä yllä, menkat nyt 3 päivää myöhässä mutta eikö tässä vaiheessa jo digitaalinen pitäisi näyttää oikein? :unsure:
 
Pikainen omanapa; täällä kp3, menkat alkoi lauantai-iltana. Mun kroppa on vissiin vielä ihan sekaisin keskenmenosta.. Menkat alkoi 2 päivää myöhässä, tosi vähäistä vuotoa kesti ehkä alle 24 tuntia ja sit ei enään mitään o_O
 
@Kumiankka1 pahoittelut :unsure:

@Sennay tervetuloa! :)

Tsemppiä kellistykseen @miniminimini , vielä ei ole liian myöhäistä (y)

@Staar9 mä sain viime kierrossa pc-testiin viivan testiajalla mutta vuoto alkoi, voi olla että kemiallisesta kyse tai sitten vaan hyvin vahva viivanpaikka. Viiva oli samanlainen kuin sinulla. Aiemmissa raskauksissa digi näyttänyt ”ei raskaana” vielä silloin kun pc jo selkeästi ollut punainen, siitä 1-2 päivää niin digiin tuli ”raskaana 1-2”. Jos raskaus on alkanut niin kiinnittyminen on voinut olla suhteellisen myöhään ja siksi ei vielä reagoi. Tsemppiä sulle odotteluun! (y)

Illalle odottelen ovisplussaa, kivut ja limat sitä luokkaa ettei voi olla mitään muuta :ROFLMAO::p eilen jo harmistuin ja manasin tuo greipin sinne mihin aurinko ei paista mutta komeasti vahvistunut 12 tunnissa :)
 

Attachments

@miniminimini meillä on paras ajoitus ollut vajaa 24h positiivisen ovistestin jälkeen! Näin on kaksi kertaa tärpännyt. Toki ihmisillä tulee ovis eri aikataululla sen positiivisen tuloksen jälkeen ja aina parempi, jos yhdyntöjä on ollut jo etukäteen. Mutta täällä tälläinen kokemus:) tsemppiä miehen kellistämiseen ja toivottavasti tärppää!

Tääl viiva taas vahvistunut :love::love: helmikuun tosi aikasin keskenmenneessä raskaudessa en saanu kertaakaan näin vahvaa viivaa! Testaan taas huomenna ja jos on taas vahvistunut ja menkkoja ei näy niin annan itselleni luvan vähän enemmän luottaa tämän raskauden jatkumiseen ja vaihdan sitten varmaan tuonne plussanneisiin.
 

Attachments

Yhteistyössä