.

Pahoittelut @Maya123 :(

Raudasta täällä oli pohdintaa. Mulla oli tm jälkeen ferritiini 7 ja nyt oon ottanut noin 2kk suht hyvää annosta. Nyt olis tiedossa parin viikon tauko ja sit näytteet, mielenkiinnolla odotan mihin on noussut. Ja tosiaan nyt näyttäis jotain tärppiä tapahtuneen.
Mielenkiintosta kyllä! Toivottavasti sulla arvot parantuneet! Itselläkin tehtiin toukokuussa lääkkeellinen tyhjennys ja se oli raju, niinkuin myös sen jälkeiset menkat ovat olleet melkosen runsaita. Ihan syytä ehkä tarkistuttaa (n) Maksaakohan paljon jos ite vain menee labroihin vai saiskohan työterveyden kautta (n)
 
Yk4 kp11. Tänään sain tikutettua täydellisen ovisviivan. Tiedossa siis muutama päivä rankkaa puputusta ennen piinapäiviä. Muutama kerta onkin jo talletettu ennen tuota plussaa.
Pari päivää on tullut kunnon ovislimoja (ainakin näin oletan koska paljon on sitä).

Nyt on kk juotu greippimehua/syöty tuoretta greippiä ja petrattu vitamiinien kanssa. Pillereihin lisätty nyt mukaan gelee Royale.

Alkoholiton punkku odottaa dpo-päiviä. Onko tietoa onko punkun vaikutus sidoksissa sen alkoholipitoisuuteen? Eli toimiiko tuo yhtä lailla vai pitäisikö ostaa vielä alkoholillista kylkijäisiksi?

Toivotaan että nyt tärppäisi
 
Kokeile kysyä ensin neuvolasta tai työterveydestä. Kerro, että noi tiedot ja jos on ollut aiempia raskauksia ja imetyksen, nekin vaikuttaa rautavarastoihin. Se ei oo kauhean kallis tutkimus, joten luulis, että voisivat määrätä.
Mielenkiintosta kyllä! Toivottavasti sulla arvot parantuneet! Itselläkin tehtiin toukokuussa lääkkeellinen tyhjennys ja se oli raju, niinkuin myös sen jälkeiset menkat ovat olleet melkosen runsaita. Ihan syytä ehkä tarkistuttaa (n) Maksaakohan paljon jos ite vain menee labroihin vai saiskohan työterveyden kautta (n)
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@Maya123 , valtava tsemppihali sinne. Epäreilua.:cry:

@Marlen , onnea odotukseesi! :love:

Viimeset piinapäivät menossa, keskiviikkona pitäisi hanojen aueta. On ollu nippailuja ja dpo8-9 hirveet ilmavaivat, dpo9 lähtien ummetusta, tänään dpo 11 tuli lenkillä närästys ja se on jatkunu koko illan. Olo ei oo yhtään sellanen että olis tärpänny letrojen tuomista hirveistä oviskivuista huolimatta. Finnit tuli jo dpo 8 sekä naamaan että rintoihin. Lauantaina tuli kyllä Lohtu-laulua kuunnellessa itku, että miksi meille ei tuu vauvaa. Keskenmenostakin tulee tässä kuussa jo vuosi, yritys on aloitettu 1v9kk sitten. Tiedän, että tän kierron menkat tulee olemaan suurin pettymys sitten viimeiseen vuoteen, vaikka tiedän kyllä ettei ne letrot saa heti ihmeitä aikaan. Joku niistä kysyikin, mun piti käyttää vaan kp 3-7. Kp 12 oli kaksi munasolua kehittynyt isoiksi.
 
@Marlen onnea :love:
@Maya123 valtavasti voimia sinne :cry:

Miten tuntuu että aina näin ennen ovista aika tuntuu matelevan kauhean hitaasti :whistle: Ensi viikonloppuna flo ennustaa ovulaatiota, oireet alkoi nyt jo oikeastaan eli paha sanoa. Tässä kuussa päätin tikuttamisen jättää pois eli talletellaan silloin kun huvittaa ja kerkeää :sleep:
 
  • Tykkää
Reactions: Marlen
TOIVEENA VAUVA 2019

6.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

VauvaHaaveilija89...kp 52/28.............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 47/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 46/28(?).........yk 9
Alinah92..................kp 44/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar........kp 35/xx..............ya 5/18
Tupsahus.................kp 34/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 34/32.............yk 2
StellaMom................kp 31/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 30/xx..............yk 5
Me-Mi......................kp 29/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 28/27..............yk 2
Vuuti........................kp 27/28-32.........ya 2/17
Ilonetsijä..................kp 26/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 25/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 25/33..............yk 11
Marlen.....................kp 24/xx...............yk ?
Kindermaxi..............kp 23/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 22/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 21/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 20/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 19/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 19/36..............yk 2
Hemppanen............kp 17/29..............yk 8
Persikka123............kp 17/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 13/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 13/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 13/26..............yk 5
Li88.........................kp 12/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 11/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 11/28..............yk 19
Mimmik....................kp 10/28..............ya 9/18
Janskusdff...............kp 9/28................yk ?
Neilikkaruusu...........kp 8/xx................yk 2
Laima.......................kp 6/28................yk 5
Beibihaaveilija..........kp 6/26-31...........yk 4
Chili_........................kp 6/28-29...........yk 5
Miina-.......................kp 6/27................yk 9
Siltsu........................kp 5/31................yk 5
Bubble92.................kp 5/26................yk 5
Pioni85....................kp 5/27-30...........yk 5
Rosemarie...............kp 4/xx.................ya 6/18
Naissoturi................kp 3/23-29...........yk 9
W.we.......................kp 3/26.................ya 11/15
Emppu-93...............kp 2/28-32............yk 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Sarianne81...........dpo 17
Me-Mi....................dpo 15
StellaMom.............dpo 13-14
Vuuti......................dpo 12
Ilonetsijä................dpo 10
Marlen...................dpo 10
Kindermaxi............dpo 9
Toivojatintti............dpo 9
Peanut_butter........dpo 8
Kuuutti...................dpo 6
Toiveikas92............dpo 5
Hemppanen...........dpo 3
Luumupuu_............dpo 2
Cara-mel................dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
Tiutau13, Annanna, Nelly31,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3)
 
Heips täällä kp 19 menossa ja hanskat tiskiin olo tästä kierrosta. Ei minkäänlaisia oireita eikä oloja. Kurkin tuolta vanhoista keskusteluista mun oireita vuosi sitten kun olin plussannut marraskuun lopulla ja oli kaikenlaista ja nyt ei mitään. Oviksen bongasin viime viikon tiistaina kp12. Testi näytti tosi haaleeta maanantaina, suht tummaa tiistaina ja keskiviikkona ei enää mitään. En ees tiiä pupuiltiinko tarpeeksi kun vasta ti iltana ja keskiviikkona innostuttiin. Ja silloin oviksesta edellisenä lauantaina mut siitä tuskin hyötyä oli. On vaan kauhee ärsytys päällä nyt. Tää on vasta yk1 ja kierron pituudestakaan ei tiedä vielä mutta silti ottaa päähän. En muistanu et tää on näin hermoja raastavaa :D tää ei sovi mulle ollenkaan :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Omaa: Miten voin olla näin rauhallinen o_O dpo10 ja mietin et jos siirtäs testaamista jopa vkl yli, jos siis menkat ei ala ennen. Ihmettelen omaa rentoa oloa, kun yleensä piinailu on piinaavaa todella. Mitään kummempaa oloa ei ole, paitsi juuri se että ei ole mitään. Yleensä normi kierroissa vatsa jo juilinut ja sattunut, mikä on enteillyt menkkoja. Nyt ei mitään sellasta. Rinnat toki on kipeet, ei enää arat vaan painelu sattuu. Nännien seudun hiussuonet on tullut esiin ja punottaa. Mä haluun et nää enteilee pikkuista, haluun uskoo ja toivoa:love: oma vauva/lapsi on elämäni suurin haave.
 
Ketutus menee yllättävän nopeasti pois kun uusi kierto alkaa! Mulla kesti km kierrossa hieman kauemmin mut kuitenkin pääsin yli ja eteenpäin. Kun ajattelen asiaa niin toki tuntuu vielä pahalta mutta ei mun yrittämiset lopu siihen!
Täällä odotellaan tätin ttuloa, vois ensi kierrossa lopettaa seurannat ja vain pupuilla kun ehtii ja olla laskematta kaikki päivät ja oireet. :)
Tämä vois olla kanssa ihan terve lähestymistapa raskautumiseen (y) Jotenkin vaan kuitenkin kiva, kun täällä on kanssajännittäjiä ja vertaistukea. Miestäkään ei viitsisi koko ajan kuormittaa vauvahöpinöillä :LOL:
 
Heips täällä kp 19 menossa ja hanskat tiskiin olo tästä kierrosta. Ei minkäänlaisia oireita eikä oloja. Kurkin tuolta vanhoista keskusteluista mun oireita vuosi sitten kun olin plussannut marraskuun lopulla ja oli kaikenlaista ja nyt ei mitään. Oviksen bongasin viime viikon tiistaina kp12. Testi näytti tosi haaleeta maanantaina, suht tummaa tiistaina ja keskiviikkona ei enää mitään. En ees tiiä pupuiltiinko tarpeeksi kun vasta ti iltana ja keskiviikkona innostuttiin. Ja silloin oviksesta edellisenä lauantaina mut siitä tuskin hyötyä oli. On vaan kauhee ärsytys päällä nyt. Tää on vasta yk1 ja kierron pituudestakaan ei tiedä vielä mutta silti ottaa päähän. En muistanu et tää on näin hermoja raastavaa :D tää ei sovi mulle ollenkaan :ROFLMAO:

Pystyn niin hyvin samaistuu. Mulla kans yk1(jos sitä edes voi siksi kutsua ku vaan kerran "yritettiin") eikä mitään hajua kierron pituudesta. Kymmenen vuotta sitten se oli aina tasan 28, mut nyt mennään kp30 eikä mitään oireita et olis alkamassa. Muuta ku jäätävä vitutus, mikä voi toki johtua monesta muustakin ihan oikeesta asiasta:LOL:

Alkais nyt alusta niin pääsis tosissaan yrittää.
 
Nyt tuli ekat veritipat :) eli kuten arvelin, sieltä se täti tulloo (näyttää keskaria tädille)
Mutta ei voi mitään, tälle kierrolle mulla ei ollut isoja odotuksia kuitenkaan...blargh!:barefoot:
 
Onnea plussanneille :love:

Mua rupes v*tuttaa niin paljon tää oma tilanne et kävin tyhjentämässä kaupan tänään :LOL:
Hain lisää vitamiineja, uudelleen kokeilen vattuteetä ja greippimehua. Menkat oli taas tosi oudot/lyhyet joten varmaankin onneton limakalvo, vaikka greippimehu viivästyttää mulla ovista ni jos sais tuota kalvoa paksummaksi. Sain itselleni labrat huomiseksi ja toivotaan että ottaisivat ferritiiniarvot samalla, jos ei niin täytyy marssia yksityiselle ilman lähetettä. Seuraavaksi sitten varailemaan gynelle aikaa, jo tälle kierrolle mikäli tiputtelua esiintyy taas.
Tällä hetkellä on sellanen ”mähän raskaudun”-raivo päällä et voi mies raukkaa :D:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Hemppanen ja Minic
Täällä toivuttu jo ihan hyvin keskenmenosta. Lähinnä sellaista hillitöntä vauvakuumeilu oloa ei ole vieläkään tullut. Jotenkin tuntuu, ettei tässä välttämättä heti raskauduta uudestaan ja toisaalta uusi raskaus jopa hieman pelottaa, kun pelkään joudunko taas pettymään. Tänään on itse asiassa tasan 3 viikko km:stä. Ehkäisyä ei kuitenkaan oteta mukaan kuvioihin :)

Viime perjantaina päivällä tunsin oviksen, touhuiltiin tiistaina ja sitten perjantaina iltaisella, eli tänään on dpo4. Tuntuu, ettei ajoitus nyt oikein osunut nappiin, mutta ei vaan ole inspiraatiota touhuilla ovikseen tähdäten vaan ihan rehellisesti fiilispohjalla. En usko, että tässä kierrossa tärppää, joten tässä on asennoiduttu jo menkkojen odotteluun... Testaan kyllä kerran viikkoon, jotta näen että hcg on varmasti kokonaan poistunut, viime viikolla tuli vielä haamuviivaa.

Tartuttakaa minuunkin taas tuo ihana vauvakuume ja piinailuinto, kaipaan sitä tunnetta!
 

Yhteistyössä