.

Hyvää maanantaita kaikille:)

Oi kun ihania plussia, jee ja onnea :love:

En pysynyt kärryillä mitä kaikkee tääl oli juteltu, vaikka luin kaikki monet vietit läpi, joten sen suurempi kommentointi jää nyt:D

Tsemppiä uuteen kiertoon päätyneet ja piinailijat täällä kompataan(y)

Mulla: dpo9 ja mitään kummempaa tuntemusta ei oo, siis ehkä liiankin rauhallinen olo, vaikka piinailu kiihtyy. Jännitystä on kyllä, kun rinnat tuli kipeeks ja turpos vasta dpo7, kun yleensä kun on ollut nega normi kierto on tisut tullut kipeeks jo aiemmin dpo3, toivon et merkkaa vaan hyvää:p Mieliala on ollut myös tosi energinen ja reipas, jaksaa touhuta ja päiväunia en oo tarvinnu. Aattelin testaa vasta sunnuntaina isänpäivänä, jos menkat ei ala (Flo ennustaa lauantaille) Nyt tuntuu et pystyn odottaa sinne asti, vaikka testejä vino pino laatikossa;) Innolla ja kauhulla ootan isänpäivää, koska on luvassa juhlat. Eli jos testi näyttää plussaa voi olla vaikee keskittyy kakun syöntiin pokkana VS jos menkat alkaa, voi olla vaikee esittää reipasta ja iloista.
 
Osaisiko joku kertoa mulle, miksi netin ovulaatiolaskuri sivut näyttävät ovulaation eri päiville, vaikka arvot ovat samat, eli menkkojen alkamispäivä ja kerron kesto. Hämmentää...
Olen miettinyt välillä samaa !
Ja mun flo sovellus keksii jotain ihan omia päiviä... eilen se näytti vielä että menkkoihin on 6päivää, vaikka sinne laitoin että kierto on 26 ja keskiarvo 24, niin merkattuani ovisplussan se ehdotti että menkat on kp 29:eek:
No eilen vuoto alkoi ja nyt se ennustaa ovista jo viikon päähän o_O
 
  • Tykkää
Reactions: vauvameille
@Ilonetsijä mulla kans ajatuksena, että jos ei uus kierto ala ni isänpäivänä testailis. Silloin dpo 14. Mutta aloin miettii, että pitäiskö testata varalta jo aiemmin, niin osais ite varautua pettymykseen eikä menis oma fiilis isänpäivästä. (n) mutta en oikeen tiiä, että millon plussaa vois mahdollisesti saada näkyviinkään. Ja kun mulla kaapissa kökköjä testejä:eek:ne stepin herkät ja rfsun 25 herkkyydellä. Uusia en osta :ROFLMAO: Eipä mulla kyl raskautumisfiiliksiäkään ole. Toki vasta dpo 8 tänään.

@W.we mulla flo sanoo et kierto keskimäärin 26 päivää, mut ku oviksen merkkasin ni näyttää et kp 29 alkais. En tajua. Toki edellinen kierto varmasti sekottaa tota sovellusta kans, ku oli oletettavasti kemiallinen.
 
@Ilonetsijä Oi, sulla onkin jännät päivät meneillään! Sinuna malttaisin ehkä lauantaihin ja sitten testailisin. Ei sitten nega olisi niin iso pettymys. Mutta toki toivotaan, että saatte juhlia isänpäivää itsekin plussan kanssa. :love:

@Me-Mi Viivat vaan vahvistuvat. Onnittelen jo varovaisesti :love:

@Siltsu Onko lyhyet menkat jotenkin merkki, että limakalvot liian ohuet? Mulla aina kaksi päivää niagaraa ja sitten 2-3 tiputtelua. Onkohan liian lyhyet. :unsure:

Täällä vasta Kp5 elellään, eli tylsää aikaa kierrosta. :LOL: Harkitsen jo vähän ovulaatiotestejä tai sitten vasta ensi kiertoon. Oletetuille ovulaatiopäiville varattuna hotellihuone kaksin. Jospa se innostaisi vauvantekoon vielä lisää. :rolleyes: Vieläkin vähän maassa siitä, että Rfsu:t näytti niitä hailakoita haamulaisia. Ehti jo innostua, joten pudotus oli suuri.. Tässä kierrossa sitten ne kirotut Onestepit, kun ehdin jo tilata :D:whistle:
 
Olen miettinyt välillä samaa !
Ja mun flo sovellus keksii jotain ihan omia päiviä... eilen se näytti vielä että menkkoihin on 6päivää, vaikka sinne laitoin että kierto on 26 ja keskiarvo 24, niin merkattuani ovisplussan se ehdotti että menkat on kp 29:eek:
No eilen vuoto alkoi ja nyt se ennustaa ovista jo viikon päähän o_O
Jos olette laittaneet luteaalivaihe 12-14 pvä niin oviksestahan flo laskee sitä. Mulla on normaalisti kierukan kanssa ollut 27 päivää, mutta ovis oli vasta kp 18 niin ei se 27 päivää onnistu 14 päivän luteaalivaiheella.
 
@StellaMom en oo merkinnyt luteelia sovellukseen, koska viime kierto oli ensimäinen mistä oviksen sain edes tikulle bongattua :p


@Beibihaaveilija @Siltsu mulla on aina olleet niukat vuodot (yleensä 1,5 vuorokautta)
Ajattelin että se on ihan normaalia, mutta voisiko siinä sitten olla vikaa :eek:
juon kyllä greippimehua, syön macaa ja foolihapot on kunnossa... en enää itsekään tiedä mikä auttaa mihinkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@StellaMom en oo merkinnyt luteelia sovellukseen, koska viime kierto oli ensimäinen mistä oviksen sain edes tikulle bongattua :p
Sitten se laskee edellisen kierron perusteella varmaan, jotain algoritmejä tms nää analysoivat mutta eivät välttämättä ole oikeassa toki! Mun pitää tottua siihen että ovis on vasta kp 18, nyt 2 kiertoa ollut jo näin myöhään!
 
@StellaMom en oo merkinnyt luteelia sovellukseen, koska viime kierto oli ensimäinen mistä oviksen sain edes tikulle bongattua :p


@Beibihaaveilija @Siltsu mulla on aina olleet niukat vuodot (yleensä 1,5 vuorokautta)
Ajattelin että se on ihan normaalia, mutta voisiko siinä sitten olla vikaa :eek:
juon kyllä greippimehua, syön macaa ja foolihapot on kunnossa... en enää itsekään tiedä mikä auttaa mihinkin :D
Mulle gyne sano ku oon siä rampannu viimesen vuoden, että mulla on tosi ohuet limakalvot ja mun menkat vuotaa max 3 päivää. En osaa sit sanoo johtuuko ohkasuudesta...
 
Onnea plussanneille(y)

Te ketkä käytätte Letroja niin onko jollekin määrätty vielä alkukierron lisäksi ennen ovista pariksi päiväksi?!

Mietin vaan jos jollain kokemusta tästä ja liittyykö suoraan siihen jos vasteultrassa ei tarpeeksi kasvuao_O
Kiitti jos joku osaa vastat:love:
 
Laiskan yrityskierron tuloksena hailakka viiva cb:n varhaiseen testiin! Varovaisen toiveikkaana jäädään odottelemaan kuin käy. Nyt dpo9 menossa ja testailin ihan sen takia jo nyt, kun töiden takia pitää tietää mitä välttää. Oli vähän mielessä testata uudestaan isäinpäivänä ja yllättää mies, mutta enhän mä malttanut olla kertomatta ja piti saada jonkun toisen vahvistua siitä, että tikussa viiva näkyy! Laitan kuvaa, jos vaan osaan...

Eikä siis mitään oireita! Tai väsynyt oon, mutta esikko valvottaa...
 
Täällä outoja nipistyksiä alapäässä ja jomottaa menkkojen tapaan. Ei varmaan ole muuta kuin täti tulossa, km kierrossahan tuo limakalvo jne tyhjentyi parissa päivässä joten tää on varmasti kipeä menkkakierros sitten :cautious:o_O
 
Täällä taas.. :) Muutaman päivän ketutuksen jälkeen alkaa toivo taas viritä. Ja kiitos vielä kaikille tsemppauksista! Kyynel silmässä luin niitä.

En tosiaan ymmärrä mikä viime kierrossa meni mönkään. Gynen mukaan ovulaatio oli tulossa, jonka tunsinkin myöhemmin tapahtuvan. Ei ollut testejä kaapissa, joten ihan tarkkaa päivää en saanut selville. Yhdyntöjä oli joka toinen päivä kahden (!!) viikon ajan ennen ja jälkeen. Lopulta menkat kuitenkin tuli, mutta ne oli kahden päivän mittaiset (n) Normaalisti kestää kolmesta neljään. Nyt tullut parina päivänä pari tippaa. Ja edelleen välillä tiettyyn kohtaan kohtua nipistää, kuten ovulaation jälkeen?? En tajua. Mutta ei kai mun tarvikaan kaikkea tajuta.

Nyt kohti seuraavaa ovulaatiota, ja tällä kertaa tikuttaen! Laitoin nipun testejä tilaukseen ;) Tänään siis kp 4.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Täällä taas.. :) Muutaman päivän ketutuksen jälkeen alkaa toivo taas viritä. Ja kiitos vielä kaikille tsemppauksista! Kyynel silmässä luin niitä.

En tosiaan ymmärrä mikä viime kierrossa meni mönkään. Gynen mukaan ovulaatio oli tulossa, jonka tunsinkin myöhemmin tapahtuvan. Ei ollut testejä kaapissa, joten ihan tarkkaa päivää en saanut selville. Yhdyntöjä oli joka toinen päivä kahden (!!) viikon ajan ennen ja jälkeen. Lopulta menkat kuitenkin tuli, mutta ne oli kahden päivän mittaiset (n) Normaalisti kestää kolmesta neljään. Nyt tullut parina päivänä pari tippaa. Ja edelleen välillä tiettyyn kohtaan kohtua nipistää, kuten ovulaation jälkeen?? En tajua. Mutta ei kai mun tarvikaan kaikkea tajuta.

Nyt kohti seuraavaa ovulaatiota, ja tällä kertaa tikuttaen! Laitoin nipun testejä tilaukseen ;) Tänään siis kp 4.
Ketutus menee yllättävän nopeasti pois kun uusi kierto alkaa! Mulla kesti km kierrossa hieman kauemmin mut kuitenkin pääsin yli ja eteenpäin. Kun ajattelen asiaa niin toki tuntuu vielä pahalta mutta ei mun yrittämiset lopu siihen!
Täällä odotellaan tätin ttuloa, vois ensi kierrossa lopettaa seurannat ja vain pupuilla kun ehtii ja olla laskematta kaikki päivät ja oireet. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pioni85
https://aijaa.com/Vnb9nW

No nyt onnistui kuvan linkityskin!


@StellaMom mulla tuntui toimivan tuo. Oli jotenkin sellainen vähemmän kyttäyskierros, oviksen tosin tikutin ja nyt näyttäis jotain tapahtuneen. Hetken aikaa tässä varmasti mennään varovaisesti miettiessä, edellisellä kierroksellahan tuulimuna todettiin vasta NT-ultrassa. Jos pieni näyttäis pysyvän matkassa, niin varhaisultraa sit rv 8.
 
Viimeksi muokattu:
https://aijaa.com/Vnb9nW

No nyt onnistui kuvan linkityskin!


@StellaMom mulla tuntui toimivan tuo. Oli jotenkin sellainen vähemmän kyttäyskierros, oviksen tosin tikutin ja nyt näyttäis jotain tapahtuneen. Hetken aikaa tässä varmasti mennään varovaisesti miettiessä, edellisellä kierroksellahan tuulimuna todettiin vasta NT-ultrassa. Jos pieni näyttäis pysyvän matkassa, niin varhaisultraa sit rv 8.
Tuo ei oo ees haamu enää , vaan ihan plussa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Marlen

Yhteistyössä