.

@peanut_butter aika lailla samoja, mitä pistäisin pms oireisiin: rankat mielialojen vaihtelut, turvotus, menkkamaiset kipuilut. Paitsi aamulämpö mulla oli eilen 37 ja tänään 37.1. ja yleensä negakierrossa ei noin korkeelle nouse, mutta en uskalla jotenki toivoo liikoja. Nii ja oon himoinnut fantaa vaikka limuista valitsen aina kolaa. Mut pms voi mulla tehä outoja mielitekojakin. Ja olikohan tällä vai viime viikolla, kun mulla tuli outo tuntemus kohdun paikkeilla mut sitä en tiiä millä selittäsin.

Testasin muuten ekan kerran jo dpo10 ja sillon oli puhdas nega. Toki tosi aikaistakin testille.
 
Onko sulla @Miina- nyt ollut kuinka monta kemiallista? Onko sulla ajatuksia siitä, mistä nää voisi johtua? Kurja tilanne teilläkin, mäkin oon useamman kerran ollut varma että plussaat :unsure: Voi kumpa saataisiin pian ne plussat jotka pysyis.. :love:

Mikäli oon pysynyt laskuissa mukana niin 5-6 tän 9 kuukauden aikana :( varmaksihan ei koskaan voi tietää. Veikkaan että jotain vikaa mussa on kun joka kuukausi menkkojen jälkeen tuhruttaa 3-5 päivää, ja kunnon menkat nyt viimeksikin kesti 2 päivää vaan. Eli viittaisi heikkoon limakalvoon. Ja hyvin mahdollista että miehen puoleltakin jotain kun hieman normaalia heikommat simpat.
 
Testeissä on oikeasti aika isoja eroja! Tein tänään vähän tieteellistä tutkimusta ja samasta pissasta one stepin herkän ja tavallisen ja lisäksi PC:n. Jälkimmäinen oli ainoa, joka antoi selvän viivan. Tosin tää oli parin tunnin pidätyksen jälkeen, mutta sama pissa kaikissa tikuissa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Ja @kindermaxi näkyy!
 
Viimeksi muokattu:
@Marlen no on kyllä aikamoisia eroja testeissä.
Jos olisin niihin kahteen muuhunkin saanu samanlaisen hailuran olo olis toiveikkaampi. Mä en vaan millään usko et raskaana olisin. Yleensä olen aina jotenkin sen aavistanu tai tiennyt että raskaana ollaan ilman testejäkin mutta nyt vaan tiedän etten ole. Kuulostaa varmaan tyhmältä :LOL: sunnutai aamuna testaan viimeisen cb early ja sitten menkkoja odottelemaan. Oon tehny lukuisia r testejä vuosien varrella ja ikinä ei ole viivanpaikkoja tullut vaan selviä negoja tai kunnon plussia. Mutta en olekkaan tehnyt noita herkkiä testejä paitsi silloin vuosi sitten yhden ja nyt nämä.
 
@kindermaxi kyllä mäkin nään viivan, vahvistumista (y) :love:

Öö vähän Omanapailua eilen töissä tuntu munasarjoissa vähän vihlomista ja turvotusta kyllä välillä on, rinnat tuntunu taas vähän ehkä aralta.. Ja tänään ku heräsin niin maistu niin pahalta suussa ihan niinku raudan makua  :eek: nyt kp13 /28. No viimeks oli muistaakseni kierto 32,ja menkat sillon alkoi.. Jotenki hassun rauhallinen olo ollu välillä ja välillä kyl ehkä hiukan mielialavaihteluita (n)
Pupuilua on ollu eilen ja toissapäivänä ja sillon sunnuntaina :LOL: huomenna ja sunnuntaina meneekin itellä töissä..
 
@Miina- No voihan kurjuus. Mä oon ihan maani myynyt jo kolmesta peräkkäisestä :( Mahtaa olla teillekin rankkaa ja stressaavaa.. :( Mä ajattelin, että pitäisköhän ens kierrossa kokeilla baby aspiriinia, ihan vaan että jostain uudesta kikka kolmosesta vois taas repiä jotain toivon kipinää. Varasin myös ajan verikokeisiin että katsotaan kilpirauhas- ja hemoglobiiniarvot sun muut..
 
Mitenkäs sitä jaksaisikaan odotella sitä ovulaatiota tässä alkukierrossa. Vasta kp9, tosi tylsää.. :rolleyes: Nyt yritän pysyä maltillisena, kun tiedän aiempien kiertojen perusteella, että ovis tulossa joskus kp18 vasta. Hirveen pitkä aika odotella! Ahkeraa greippimehun lipitystä nyt ja aletaan miehen kanssa heräillä koloistamme. :LOL: Mieskin sanoi, että täytyy tässä kierrossa harjoitella ahkerasti vauvan tekoa. Ei hänkään malttaisi odottaa plussaa. :love:

Mitens mun kiertosiskoseni @mimmik @Laima @chili_ @Siltsu @Bubble92 @Pioni85 @rosemarie ? Onko vielä pitkä matka oletettuun ovikseen? (y)

@kindermaxi Kyllähän siellä jotain näkyy :love: Nyt vaan toivotaan viivan vahvistumista ja parin päivän päästä uusintatestausta. Halit :love:
 
Ihanaa, että muutkin näkee! :love:
Mä ostin nyt pc paketin et testaan huomenna sen ja onestepin. Kun tota pc:tä kehuttu niin paljon, että aattelin testata näyttääkö paremmin kuin one step. Ellen ostanu pc:n vääriä testejä (n) no, kumminki testailen ja katon vahvistuuko!
 
@Miina- Tota aspiriinia/disperiiniä/primaspania käytetään jonkun verran esim. lapsettomuushoidoissa ja jotkut käyttäneet muutenkin pienellä annoksella, esim. 1 baby asperin/päivä oviksesta eteenpäin. Pitäis auttaa kiinnittymisessä, liittyy myös jotenkin kohdun limakalvoon ja veren sakeuteen. Googlailin englannin kielellä niin löytyi paljonkin tietoa aiheesta, esim. että se auttaisi jos joku kehon "tulehdustila" haittaa kiinnittymistä, jos nyt oikein olen ymmärtänyt. Ei niin pienestä annoksesta taida haittaakaan olla..
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
Eihän se testi ollut yhtään sen kirkkaampi kuin pari päivää sitten.
Sain kuitenkin viivanpaikan testiin, johon en ikinä ennen ole saanut.
niin haalea tosin että vain viivalasit omaavat sielunsiskot sen varmaan tuosta kuvasta voivat erottaa.

Voisiko kyseessä olla kemiallinen, kun päivää ennen kuukautisia oli onestepissä hailura, tiistaina rfsu:n testissä (menkkojen jälkeen) aika selkeäkin haamulainen ja nyt vielä tässävaiheessa näkyy viivanpaikka ?

Vai olenko oikeasti vain pimahtanut vauvatoiveissani ja nään punaisia viivoja :D
mmn.jpg
 
@Neltsuliini mulla kävi niin etten läppäriltä enää nähnyt koko viivaa vaikka puhelimesta ja livenä selkeästi :ROFLMAO:
Siksi vähän epäilenkin jotain hulluutta jo...
Mies on onneksi ihana ja tukee:love:

Enkä vaan kanitellaat ja inssaillaan tää kierto ihan normaaliin tapaan ja katotaan tuleeko seuraavat menkat tai sitten positiivinen digi sinäpäivävä kun pitäisi taas alkaa :barefoot:
Jos siellä jotain nyt on, niin ei ainakaan anna itsestään kunnon viivaa..
Dpo16 ja tätä kiertoa 6/26 käynnissä
Kovin aikaisin tosiaan alkoi vuoto viimekiereossa normaaliin verrattuna (n)
 
Täällähän on taas ihanasti positiivisia juttuja! @kindermaxi ja @W.we varovaiset onnittelut <3 Toivottavasti teidän viivat on epäilyksistä huolimatta jotain oikein ihanaa!

@Wintersun en osaa edes kuvitella miten raskasta tuo on! Toivotaan, että lopulta kuitenkin saatte sen parhaan palkinnon, joka varmasti auttaa unohtamaan vaikeudet <3

Täällä dpo7, eli nyt vois kai oikeasti alkaa jo jotain oiretta ollakin? Tai sitten ei. Oudon rauhallinen mieli kuitenkin. Aamupäivän oli vähän äklö olo, vaikka ihan normaalisti söin aamupalaa. Mahassa tuntuu välillä pieniä kuplia ja hiukan tuikkii satunnaisesti. Vatsalihakset on kipeet, vaikken oo niitä erityisemmin käyttänyt. Nää kaikki voi toki olla ihan vaan alkavaa mahatautiakin, sellaista kai alkaa taas olla liikkeellä. Muina "oireina" aamulla meinas tulla itku, kun mietin miten ihania esikoisen päiväkodin hoitajat onkaan. Tätä kirjoittaessa alaselkää vihlas kerran aika kovasti. Niin ja taas on semmosta oloa että sylkeä kertyy suuhun. Niin sanoinko jo, että oon tosi rauhallinen enkä juuri seuraa mitään oireita :D :D :D Joopajoo... :D Viikon päästä toivottavasti tietää jo, miten tässä kävi.
 
@W.we Mäkin nään viivan (y) mutten saa selvää onko väriä vai vaan harmaa.

Sit taas omaa napaa. Aika matelee. Jatkuvasti katson flo sovellusta vaan todetakseni että kyllä, edelleen on 4 päivää mahdollisiin kuukautisiin. Tänään olen varmaan jo sen 5 kertaa katsonut :LOL: Nyt tekisi mieli jo testata mutta olen päättänyt odottaa että alkaako menkat vai ei. Ei ehkä sitten tarvitse tihrustaa haamuja.

Oireita (tai kuviteltuja oireita) on mm.
-Närästys tuli eilen illalla ja aamusta etova olo.
-Mahdollisesti pieni raudan maku suussa mutta voi johtua myös kielikorusta :LOL:
-Arat tissit ja nännit.
-Alamahan nipistely, vihlonta yms tuntemukset aina välillä. Viikko sitten tuntui kuin menkat alkaisi, sellaista menkkapolttelua siis ja tällä viikolla sitten nippailuja.

Äh. Pakko se olisi kyllä kestää tiistaihin asti testaamatta o_O
 
@W.we Mäkin nään viivan (y) mutten saa selvää onko väriä vai vaan harmaa.

Sit taas omaa napaa. Aika matelee. Jatkuvasti katson flo sovellusta vaan todetakseni että kyllä, edelleen on 4 päivää mahdollisiin kuukautisiin. Tänään olen varmaan jo sen 5 kertaa katsonut :LOL: Nyt tekisi mieli jo testata mutta olen päättänyt odottaa että alkaako menkat vai ei. Ei ehkä sitten tarvitse tihrustaa haamuja.

Oireita (tai kuviteltuja oireita) on mm.
-Närästys tuli eilen illalla ja aamusta etova olo.
-Mahdollisesti pieni raudan maku suussa mutta voi johtua myös kielikorusta :LOL:
-Arat tissit ja nännit.
-Alamahan nipistely, vihlonta yms tuntemukset aina välillä. Viikko sitten tuntui kuin menkat alkaisi, sellaista menkkapolttelua siis ja tällä viikolla sitten nippailuja.

Äh. Pakko se olisi kyllä kestää tiistaihin asti testaamatta o_O
Mennää ihan samas tahdis :D määki kyttäilen flowta ihan ku se nopeuttais asioita., mulla saman kaltasii oireita lisäks väsymystä( ihan ku ei vois johtuu pimeydestä :D) mää mietin testaavani kans jos ensviikol menkat ei ala, tai ainaki maanantaihi ootan xD
 

Yhteistyössä