.

@peanut_butter ostolistalle meni! Kiitos :)

Mun verikokeen tulokset tuli, viitearvojen sisällä kaikki ja hemoglobiini edelleen loistava. Leukkarit koholla mutta johtuu tästä räkiksestä mikä rantautunut meille. Ei ne ottanut sitten sitä ferritiiniä, täytyy kysellä yksityiseltä.
 
Heh,mä jo vähän ajattelin että voinko millään olla tekemättä testiä tänään vaikka tyhmäähän sen näin aikasin olis.
Mutta ei tarvii todellakaan ennen maanantaita sitä miettiä!
Postissa ei tullut testejä,ekan kerran näin kauan kestää(n) Varmaan taas hävinnyt jakelussa kun jo tiistaina lähetetty...
 
Onko täällä kukaan erityisen tietoinen limoista kierron aikana tai suhteessa ovulaatioon? Oon yrittänyt noita infoja lukea mut mikään ei oikein tunnu täsmäävän mun omaan kiertoon. Kp10-11 oli täysin läpinäkyvää kirkasta limaa. Kp10 illalla yksi sitkeämpi valkuaismainen lima. Nyt on kp13 ja nää 12-13 olleet enemmän sellaists kosteaa mutta maitomaista limaa. Mitähän nääkin nyt sit tarkoittaa? Mulla harvemmin tulee kuivaa kautta ja usein kierto menee ensi niin että heti menkkojen jälkeen muutma päivä kohtuu vähäistä, sitten tulee tuota aivan kirkasta ja todella juoksevaa ja sitten muuttuu maitomaiseksi. Nyt ensimmäistä kertaa huomasin yheen tuollaisen hetken jolloin oli vähän valkuaismaisempaa.
 
Ferritiini kertoo siis rautavarastosta, vaikka hemoglobiini olis hyvä niin varastot voi olla lopussa. Ferritiini hupenee ensin ja kun hb tippuu alle viitearvon niin varastot on jo tyhjät, tässä vaiheessa rautalisällä ilmeisesti kestää jo kauan paikata tilanne. Rauta-arvot vaikuttaa ainakin kiinnittymiseen ja sen ongelmiin.

Mulla on aina ollu hb ja veriarvot muutenki hyvät mutta silti jatkuvasti väsymystä ja muita raudanpuutteeseen liittyviä oireita ni kiinnostas kyllä noi ferritiiniarvot
 
@kindermaxi kyllä siinä hienosti kaks viivaa näkyy :love:
@Wintersun eikä! oon niin pahoillani teidän puolesta :cry: Oon seuraillut sun vointeja ja muita tarkasti. Itsellä kun hoidot juuri loppui... Tsemppiä! :)

Itsellä ollut vähän hiljaiseloa, seuraillut kyllä teijän viestejä parin päivän välein mutta koittanut olla stressaamatta. Ennenkin napannut "vahingossa" eli eli ei tietoisesti, niin koittanut että en ennen ovulaatiota kävis hirveesti stressaamaan. Enkä ole yhtäkään ovistikkua tehnyt! :whistle: Ovis tais olla pari päivää sit kun valkovuodon mukana vähän verta tuli, mutta peittoa heiluteltu aika aktiivisesti nii en oo laskeskellut :)
 
Onko täällä kukaan erityisen tietoinen limoista kierron aikana tai suhteessa ovulaatioon? Oon yrittänyt noita infoja lukea mut mikään ei oikein tunnu täsmäävän mun omaan kiertoon. Kp10-11 oli täysin läpinäkyvää kirkasta limaa. Kp10 illalla yksi sitkeämpi valkuaismainen lima. Nyt on kp13 ja nää 12-13 olleet enemmän sellaists kosteaa mutta maitomaista limaa. Mitähän nääkin nyt sit tarkoittaa? Mulla harvemmin tulee kuivaa kautta ja usein kierto menee ensi niin että heti menkkojen jälkeen muutma päivä kohtuu vähäistä, sitten tulee tuota aivan kirkasta ja todella juoksevaa ja sitten muuttuu maitomaiseksi. Nyt ensimmäistä kertaa huomasin yheen tuollaisen hetken jolloin oli vähän valkuaismaisempaa.
Mää löysin parhaat infot tästä luomupimun blogista. Laita googleen ovulaatiolima ja luomupimu niin pitäis löytyä, suorastaan liiankin informatiivinen pakkaus. Mut tiivistetysti se kirkas ja venyvä lima on se ovulaatiolima.
 
  • Tykkää
Reactions: Suspi ja Siltsu
@amadecasa @Neltsuliini
Joo mäkin luin noista valkuaismaisista ja kirkkaista juoksevista limoista että olis ovulaatiolimaa ja kaikista hedelmällisintä, mutta mua hämää kun mulla jatkuu sen jälkeenkin vuoto. Valkoisempana kylläkin, mutta edelleen runsaana, eikä tuu kuivaa kautta ennen menkkoja niinkuin noissa sanotaan että pitäisi käydä. Näin on ollut siis jo monessa kierrossa.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

10.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

VauvaHaaveilija89...kp 56/28.............yk 10
Alinah92..................kp 48/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar........kp 39/xx..............ya 5/18
Tupsahus.................kp 38/50..............ya 3/17
Alviita.......................kp 38/32..............yk 2
Saippuakupli............kp 34/xx..............yk 5
Ilonetsijä..................kp 30/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 29/31..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 29/33..............yk 11
Kindermaxi..............kp 27/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 26/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 25/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 24/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 23/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 23/36..............yk 2
Hemppanen............kp 21/29..............yk 8
Persikka123............kp 21/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 17/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 17/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 17/26..............yk 5
Li88.........................kp 16/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 15/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 15/28..............yk 19
Mimmik....................kp 14/28..............ya 9/18
Janskusdff...............kp 13/28..............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 12/xx..............yk 2
Laima.......................kp 10/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 10/26-31.........yk 4
Chili_........................kp 10/28-29.........yk 5
Miina-.......................kp 10/27..............yk 9
Siltsu........................kp 9/31................yk 5
Bubble92.................kp 9/26................yk 5
Pioni85....................kp 9/27-30...........yk 5
Rosemarie...............kp 8/xx................ya 6/18
Naissoturi................kp 7/23-29...........yk 9
W.we.......................kp 7/26.................ya 11/15
Emppu-93...............kp 6/28-32............yk 3
StellaMom...............kp 5/32.................yk 5
Emerentia................kp 5/28(?)............yk 10
Pandanen................kp 5/30-31...........yk 1
Sucrine....................kp 3/xx.................yk 7
Vuuti........................kp 2/28-32...........ya 2/17

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Ilonetsijä................dpo 14
Kindermaxi............dpo 13
Peanut_butter........dpo 12
Kuuutti...................dpo 10
Toivojatintti............dpo 10
Toiveikas92............dpo 9
Hemppanen...........dpo 7
Luumupuu_............dpo 6
Cara-mel................dpo 5
Vauvameille...........dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Jeyz84, Aanskuh, Helinä87, Jonxu,
Toiveikas92, Sennay, LaTiLa, Saltsu_,
Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Tiutau13,
Annanna, Nelly31, Tylleröinen_21,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen
 
Viimeksi muokattu:
Tarttuihan sitä tänään pari raskaustestiä kauppareissulla mukaan vaikka niin ajattelin etten testaa ennen kun menkat on myöhässä :notworthy: Saa nähdä pystynkö aamulla testiä tekemään. Jos olen ensimmäisenä hereillä niin sitten, mutta muuten en kun on vieraita yökyläilemässä. Miehelle en ole edes viitsinyt kertoa että tarttui mukaan kun koko ajan olen hokenut etten osta ennakkoon tässä kierrossa testejä:LOL: Nyt en sentään ole viikkoa ennen menkkojen alkamispäivää testaamassa kuten viime kierrossa :ROFLMAO:
 
Mut voi siirtää taustalle :whistle:viivanpaikka vahvistui haamuksi jonka mieskin näki seuraavana päivänä ja kuihtui 2 pvn päästä pois ja sitten alkoikin menkat. Eli oliko räikeät viivanpaikat vai kemiallinen, en tiedä. Nännit oli arat ja muitakin tuntemuksia mutta toisaalta menkat täysin kivuttomat mikä viittaisi että ei ollut ovista koko kierrossa. No oli miten oli niin rfsun testit jää hyllylle tästä lähin. Tsempit kaikille!
 
@Alviita miten sulla kävi sen testailun kanssa ?

Omailua taas: ajattelin lähteä elämään hiljaiseloa (en siis ole hiljaa vaan lupaan keskittyä enemmän teihin muihin) tässä kierrossa; kamalat kivut yht äkkiä, oikein repii vatsaa, etoo ja huimaa :sick:
Luultavasti se ovis sieltä tulla tupsuttaa, kun ei testit saaneet lisää väriä (n)
Mutta meni ainakin tylsä alkukierto siihen että pohti onko valemenkat.. ei ole koskaan tullut kp7 näin nopeasti!
Täytyykin mennä apteekkiin ostamaan inseminaatioruiskuja ja ovistikkuja (ehkä vielä jonkun yhden pienen r-testinkin hankin, kun ei millään usko ettei muka olisi ollut valemenkat) :D
 
@Luumupuu_ kiitos :love: jännä kyllä huomata, että miten noissa tosiaan on vaihtelua. En enää ihmettele, että miksi tota one stepiä haukutaan ja pc:tä kehutaan. Outoo silti, että one step mainostaa itseään herkkänä testinä.

Kait se on uskottava, että plussa on. Apuaaa :love: Tää päivä pitäis malttaa vielä. Huomenna uudet testit ja sitte teippaan ne korttiin ja annan miehelle. :love: kunhan vaan on tummuneet huomenna!
 

Yhteistyössä