.

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille, toivo ens vuodelle(y)

Itelle ainakin on vaikee paikka, kun kierukka otettiin pois keväällä ja ei vieläkään oo tärpännyt, niin aattelin et kyl 2018 vuoden puolella tuun raskaaks, mut ei menny niin(n)tai onhan täs yks ovis viel joulun aikaan, eli periaatteessa mahdollisuus on. Miehelle sanoin et on kiihkeä joulun viikko ja eka hän vähän kauhisteli, siis pelkäs paineita ja että sit ei sujukkaan pupuilu, mut lopulta saatiin huumoria mukaan, uskon et kaikki menee hyvin:) Meillä on ovis viikolla ollu ongelmana mun liika liukkaus, vähentää tuntumaa miehellä, nyt kuitenkin kun juon greippi mehua niin on vähän kuivemmat paikat, onko tämä sit hyvä hedelmöittymisen kannalta....ainakin siemensyöksy on varmempi näin.
 
@Vaarojentyttö ym ferritiinistä:
Ainakin kilpirauhashormonin normaaliin toimintaan vaikuttaa raudan puute. Minulle suositeltu ferritiini on yli 70 kun on tuo vajis. Varmaan ihan terveellekkin ihmiselle se 50 on minimi. Rautahan kuljettaa happea elimistöön, joten ihan loogista että se on edellytys sikiön kehitykselle. Mie syön jatkuvasti obsidania, tippuu heti arvot jos lopetan.. Ei ole tutkittu ikinä tarkemmin Miksi, vaikka siitä puhuin nyt kierukan poistossakin ja miljoonalla edellisellä lääkärikäynnillä.

Omaa napaa. Kp 17. Veikkaisin dpo 6 nyt. Kihelmöintiä kohdussa ja rinnoissa vihlontaa. Turvottaa kun pientä sikaa. Yöllä joutui käydä pissalla mitä normaalisti ei tarvitse tehdä. Tälläsii oireita
Hyvä tietää että vajista varten tarvittaisiin hieman korkeampi! Mulle ei sellaista ole kerrottu vaikka vajista tässä sairastelen! Nyt otan tuon mamma vitamiinin joka päivä ja toivon että se auttaisi tälle kierrolle. Ostin myös 2 kuukauden tauon jälkeen ovistikut. Aloitan tuossa viikonloppuna niiden kanssa, koska ovis on arvioitu vasta tapaninpäivälle. Eli mulle ei tule plussaa tämän vuoden puolella ainakaan...:cautious:
 
Mut vois lisätä huomiseksi piinailijoiden listaan ekaa kertaa. Eli huomenna Dpo1. Toivottavasti Dpo-2 rakastelu riittäisi siihen vauvaan. Yritystä ollut, mutta tulee liian isot ramppikuumeet. :whistle: Mutta eikös tuollakin voisi raskautua?
Täytyy nyt olla iloinen, että sai tosi vahvan ovisplussan eilen, koska sekään ei itsestään selvyys. Yöllä ja tänään ollu äärettömän kipee maha. Eli kyllä ne testit tiesi. :confused:

@Neltsuliini Mä näen pienen hailuran. :)
 
Ja joo, pakko vielä avautua ja omanapailla. Harmittaa ihan vietävästi, ettei saatu hyödynnettyä ovista yhtään paremmin. Tuskin tästäkään kierrosta meille vauvaa saadaan, niin en tiedä onko koko piinailijoihin liittyminen turhaa. Haaveajattelua varmaan, että voisi onnistua ton verran ennen ovista.. Paska. Enkä tästä tietenkään miestä syytä. Varmaan kauheet ramppikuumeet kaiken maailman testeillä aiheuttanut sille. Mutta ei mahda mitään sille, että harmittaa. Koita tässä nyt sitten rentoutuakaan. Ei tällaiseen stressikehoon varmana mikään tarraa kii. :poop:
 
@Beibihaaveilija Kyllä on ihan hyvä mahdollisuus raskautua tuolla -2 dpo seksillä (y) Siittiöt voi kuitenkin hyvällä tuurilla ja olosuhteilla elää jopa viikon! Tietenkin todennäköisyys olis kasvanut jos olis muitakin päiviä saanut hyödynnettyä, mutta ihan on sulla mahkut kuitenkin! Plussatuulia ja älä vielä vaivu epätoivoon!

Jos mulla tämä nyt plussaksi muuttuu niin sai alkunsa dpo -1 harrastelusta, muina päivinä ei touhuiltu, on sen verran kiireinen ja väsyttävä elämäntilanne ettei muina päivinä kerennyt eikä jaksanut!
 
Täällä oli keskustelua kateellisuudesta. Sitä minä harrastan hyvin usein, mutta en toki mitään paljasta. Näen vauvoja ja masuja kaikkialla. Tämä on siis se vauvakuume nyt. Olen kateellinen ihan kaikille, miehille ja naisille. Olen kuin lapsi joka mutrustelee suullaan kun toiset saa karkkia enkä minä. :oops:

Eikä vain kateellisuus ole ongelma täällä, vaan ajattelemattomuutta myös. Kaksi naista jotka istuvat minun lähellä töissä puhuvat etteivät halua raskaaksi enää, toinen saanut 3 lasta ja toinen yli 40 ja lapseton. Toinen katuu melkein lapsiaan ja se ärsyttää minua. Vain siksi että ovat tottelemattomia... Kaikki koittavat heidän rajoja, se on ollut osa sun kasvamista... Mutta miten voi keskustella heidän kanssa ilman että paljastaisi omia yrityksiään? Ei voi... vähän hymyilee ja sanoo "ehkä se paranee tuosta!":mad:

Sitten pikkumaisuutta löytyy ihan suvussakin. Mun serkku lopetti yhteydenpito koska mun sisko otti "hänen varaama nimi" lapselleen. En vain ymmärrä sitä... Älä kerro mitä nimiä ajattelet lapsillesi jos se on päätetty ennen kuin koko lapsi on edes syntynyt!Minä olen kerännyt nimiä, ja sitten kun on se aika niin käymme miehen kanssa niitä läpi. Jos se aika tulee...

Tässä oli vähän mun ajatuksia aiheesta!:barefoot:
 
Ja joo, pakko vielä avautua ja omanapailla. Harmittaa ihan vietävästi, ettei saatu hyödynnettyä ovista yhtään paremmin. Tuskin tästäkään kierrosta meille vauvaa saadaan, niin en tiedä onko koko piinailijoihin liittyminen turhaa. Haaveajattelua varmaan, että voisi onnistua ton verran ennen ovista.. Paska. Enkä tästä tietenkään miestä syytä. Varmaan kauheet ramppikuumeet kaiken maailman testeillä aiheuttanut sille. Mutta ei mahda mitään sille, että harmittaa. Koita tässä nyt sitten rentoutuakaan. Ei tällaiseen stressikehoon varmana mikään tarraa kii. :poop:
Älä heitä kirvestä kaivoon! Syksyllä täältä plussanneisiin siirtyi 2 joilla dpo -2 seksi, toisella ainakin oli myös ainut kerta siinä kierrossa ;)
Meillä on nyt lähes vuoden yritetty dpot -5:stä aina dpo 1 asti, vain tuo dpo -2 on joka kerta jäänyt väliin joten itse jaksan uskoa sen voimaan (y) ja tässä kierrossa tuo ”maaginen” päivä onnistui ekaa kertaa! Luin myös että joku lapsettomuuslääkäri oli kirjoittanut että parhaat saumat onnistumiseen on dpo -2 ja dpo 0 ajoitukset. Päätä pystyyn :love:
 
Heipsan kaikille pitkästä aikaa ! Olen yrittänyt pysyä palstalta poissa stressiä välttääkseni, välillä käyny lukemassa kuulumisia, paljon kuukaudessa tapahtunut! onnea kaikille plussaajille ja uuteen kiertoon joutuneille; ensi vuosi sitten meidän vuosi! (y) Eli, munkaan tämä "stressitön" kierto ei tuottanut tulosta, vaikka floukin tänään aamulla mainitsi menkkojen olevan 2 päivää myöhässä, ja sitten päivällä alkoi vuoto :( kyllä harmittaa, ollut niin vähän oireitakin, niin toivoin sen merkkaavan jotakin, mutta uuteen yrityskiertoon tästä sitten :) eli huomiselle kp2/29 yk 10
 
Täällä oli tänään naistenklinikalla varhaisultra ja siellä täysin viikkoja vastaava pieni oikeassa paikassa oli, samalla sain jo äitiyskortin neuvolaan ja ensimäinen neuvolakin on jo tämän viikon perjantaina.

Täällä mennään raskausviikko 8, 7+3 tänään. Ilon ja onnen kyyneleet pääsi ultrassa! :cry::love::love:20181217_170747.jpg
 
@Wintersun Oho, oikeen kokous. Toivottavasti tulevat pian johonkin ratkaisuun, että alkais pyörät pyörii.

Onnea kaikille plussan saaneille!
Me muut tulemme pian perässä. (y)

Kp 11 tänään ja hieman haaleampi kuin testi viivaa näytti ovistikku, veikkaan kahta tai kolmea päivää. Huomenna ultra niin näkee, minkä kokoista ja montako sieltä on kehittymässä.

@StellaMom Samat sanat kateellisuudesta.

@Beibihaaveilija Kaikki on vielä mahdollista! Siittiöt voi elää 5 päivääkin!

@Alinah92 Ihanalta näyttää, ei voi sanoa muuta. Toivottavasti kaikki menee hyvin.:love:

Itsellä meni 10 viikolla kesken, niin se on aivan kamalaa. Näkee sykkeet ja kaikki, neuvola-aika varattuna.. Sitten seuraavassa ultrassa ei enää sykettä :cry: Toivon niin, ettei muut joudu sitä kokemaan!
 
@muropaketti Tarkoitin siis aikaisemmin, että sun testissäsi näen hailuran. Jotenkin ajatuksissa kirjoitin viestin @Neltsuliini lle :oops:

@Alinah92 Voi, mikä pieni rakas siellä :love: Onnea valtavasti, nyt on aihettakin päästää pieni itku. Mullakin meinasin tulla, kun avasin ton kuvan. :cry:

Kiitos tsempeistä myös @Rimaleli . :giggle: Toivotaan, että ultrassa näkyy kehitystä (y)

Voi harmi @Sennay :unsure::poop:

En malttaisi oottaa niitä kuviteltuja raskausoireita. Milloin niitä voisi oikeasti tulla, jos tänään ovis. Tai milloin saa alkaa testaamaan raskaustesteillä? :geek: Oonpas kärsimätön :whistle:
 
@Miina- ja @Beibihaaveilija Kiitos teille. Hieman pettynyt toki olen, mutta toisaalta tiedän, että mitä seuraavaksi on edessä. Tiesin hoitojen ja menkkojen tulevan, koska eihän Terolutit auta ovuloimaan ja se ovulaatio minulta nimenomaan puuttuu kokonaan. Kolmessa kierrossa tikutellut, enkä saanut tikkuun mitään hailakkaakin hailakampaa viivaa lukuunottamatta. Toivottavasti lääkäri pitää sanansa, koska tuntuu jopa hieman turhalta, että jos pitäisi vielä jatkaa yrittämistä ilman sen kummempia apuja. Ja kun siis tietää, etten voi tulla raskaaksi, kun en kerta ovuloi. Avokki on ollut koko ajan sitä mieltä, että hänkin tekee hoitojen eteen sen, mitä häneltä mahdollisesti vaaditaan. Tulen huomenna puhelun jälkeen kertomaan, että mitä meille tapahtuu seuraavaksi.

Plussatuulia tänne kaikille!
 
@Sennay toivottavasti tulee hyviä uutisia huomenna! (y) Tää odottelu on tosi turhauttavaa kyllä. Seuraavat menkat pitäs alkaa sunnuntaina ja niiden jälkeen täytyy odottaa vielä toisetkin ennen kuin pääsen hoitajalle ja lääkärille, sitten vasta kolmansien menkkojen jälkeen saadaan labrat otettua :cautious: miten voi 2 täyttä kiertoa tuntuakin ikuisuudelta vaikka melkeen vuosi sitten aloin kirjottelemaan täällä :oops:
 

Yhteistyössä