.

Minut voi siirtää plussanneisiin, tämän aamun testi vahvistunut ja tein o-testin myös niin kaksi vahvaa viivaa :love::cry: Nautin nyt tästä ja toivon, että kaikki on hyvin, niin että elokuussa saadaan pieni ihme terveenä syliin :love::cry:

Kiitos kaikille onnitteluista :love: Ootte kaikki ihania täällä, tämän ketjun vertaistuki on ollut pelastus omissa kierron vaiheissa, ilman en olisi kyllä pärjännyt :love: (ja mies seonnut minun hermoiluihin!:LOL:)

Oireita on ollut palelu (ääreisverenkierto ihan onneton) silti lämmin tunne sisällä, väsymys (päiväunet joka päivä), etova olo (täytynyt pakottaa itsensä syömään), alamasussa paineen/jännityksen tunne (aivankuin kokoajan ummettaisi munasarjoja ja kohtua :LOL:), repäisykivut, herkistely, rauhallisuus/tyyni olo ja tietty ne menkat pois. Mutta myös se, että jotenkin tiesi ensimmäistä testiä tehdessä, että raskaana ollaan.

Tsemppiä kaikille ja ihanaa joulunodotusta, toivotaan jouluplussia lisää :love: Pyörin lukemassa, koska eihän täältä pois malta olla..
 
@haaveilija92 mä en kyl valitettavasti nää tossa mitään :(

Täällä ollu niin kiireet pari päivää etten oo ku nopee ehtinyt käymään. Cara-melin in plussa muistutti että kai se pitäis testaa, mut eipä täs oo ehtinyt ajattelee. Kaikki fiilikset on tosin loppuneet, niin mitäpä turhaa :cautious: testaan jos ei viikossa oo menkat alkaneet. Nyt kp28 joten eiköhän ne sieltä kohta taas...:unsure:
Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Onnea @Cara-mel :love:

Omaa: huomasin tuossa lämpökäyrää katsoessa että todellasuuri pudotus edellispäivän 37 asteesta 35.4:ään(n)
Eli ei tainnut kiinnittyä mikään jos siellä joku kohtaaminen on tapahtunut..
Eipä tarvitse sitä stressailla tässä, ensivuonna minun vuoro sitten :love:
 
Sen vaan sanon, että jos tämä lähtisi vahvenemaan, ja olisin raskaana, niin maailmankaikkeudella olisi omituinen huumorintaju kun juuri hakeutunut lääkäriin lapsettomuuspolille... Tiistaina on ensimmäinen aika varattuna.

Tosin, ottaisin YK9 plussan niiiiiiin mielelläni näin. Saisi miehelle näyttää testiä jouluaattona :rolleyes::rolleyes:
Mutta joo..oon enemmän skeptinen kun toiveikas.

Testaan maanantaina uudelleen.
 
@alfred.j.kwak niimpä, kiitos oman kokemuksesi jakamisesta :) Mähän kävin jo alkuvuodesta ekan kerran lääkärillä ja labroissa, kun olin ihan satavarma, että on kilpparin vajaatoiminta. Kilppariarvot oli viitearvoissa, mut ferritiiniä ei koskaan sillon katottu. Taisipa oireet olla jo silloin tuosta raudanpuutteesta. Jos olen käsittänyt oikein, raudanpuutteessa ja kilpparin vajiksessa ei pysty oikein oireiden perusteella tehdä erotusdiagnostiikkaa, mutta ilmeiseti monille laitetaan väärin perustein tyroksiinilääkitys kokeiluna, vaikka kyse onkin sitten siitä raudanpuutteesta, mitä ei koskaan ole tsekattu (n):unsure: Noh, mulla ei ovistikut edelleenkään vahvistu ja kp16, taitanee jäädä väliin. Olokin on kyllä sen mukainen, ettei ihme, että kroppa ei tee mitään ylimääräistä.
 
@haaveilija92 ihan oikein muistat ja tallettelutkin olis sen perusteella pitänyt osua.

No alkuviikosta käytiin naistenpolilla keskustelemassa jatkosta. Ehdottivat ns. Kevyempiä hoitoja eli letroja, oli myös puhetta muista hoidosta, mutta päädyttiin nyt ns. Kevymepään vaihtoehtoon vielä meidän osalta. Vähän vaikeuttaa se että meillä on tuota matkaa tuonne keskussairaalaan se 200 km, nii ei ihan joka päivä sinne oikein onnistu lähteä.

Nyt siis odotellaan vielä yksi normikierto ja mikäli ei tärppää niin letrot sitte tammikuun kierrosta käyttöön. Joulun aika sotkee nii ei voida tätä kiertoa vielä hyödyntää. Tammikuussa sitten kovaa oviksen tikutusta sekä yritetään ultrata oviksen aikoihin.. Ajattelin nyt tässä kierrossa olla tikuttamatta ja keskittyä joulunaikaan. Viimeksi tosin raskauduin kun lopetin primolutien syönnin, niin ehkäpä sitten myös nyt (n)

Verikokeet jotka otettiin edellisessä kierrossa olivat kaikki kunnossa, että sieltä ei mitään vikaa löytynyt. Miehenkin simpat tutkittu hyviksi.
 
@Beibihaaveilija joko tuo on plussa tai se muuttuu plussaksi vuorokauden kuluessa. Puhelimen näytöltä vaikee sanoa. @Cara-mel onnea plussasta. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Täällä piinapäivät pitkiä. Tänään on kyllä nippailu kohdun seudulta mutta se ny voi olla mitä vaan. Paleltanu pari päivää mutta ei kuumetta. Posketkin helottaa iltasin..
 
Onnittelut plussasta @Cara-mel :love:

@Miina- n ultrakuulumisia tulinkin tänne kurkkimaan.. Ainakin ovis siis tapahtuu niinkuin pitää (y) Varmasti on saanut ajattelemaan asioita tuo käynti, mutta nyt toisaalta asiat etenee!

Täällä huomattu eilen liukkaat kelit.. Ekan ovistestin tässä kierrossa uitin tänään päivällä ja heti kaksi tasavahvaa viivaa.. Oiskohan se ovis sieltä tulossa :whistle: Mä siis saan noihin pc:n testeihin ihan räikyvän plussan kun digi näyttää hymynaamaa. Tänään miehen kaatoa ;)
 

Yhteistyössä