.

@Veeja Onnittelut plussasta! :love:

Omaa: Lauantaina testailen, että onko käynyt tärppi, ellei sitten perjantaina ala menkat. Kipuja ainakin oli kierron puolivälin tienoilla aivan erilailla kuin tähän asti. Limoja en kyllä bongannut. Mulla ku ei oo noita seurantaultria, niin en tiedä yhtään, että auttaako nää Letrot ovuloimaan vaiko ei. Ovulaatiota kyllä tikuttelin, mutta eipä sitä plussaa tullut. Ei ole tärppiodotuksia, kun ei ole oikein mitään oireitakaan. Painoa saanut ekan viikon aikana pois kilon verran, kun on jättänyt herkkujen syöntiä reilusti vähemmälle, eikä ole syönyt roskaruokaa. Tiedän toki, että nopeasti tippuu alussa ja varsinkin, kun alkaa syödä terveellisemmin. :)
 
Viimeksi muokattu:
@Veeja onnea plussasta

Puuttuvat tiedot mulla nyt kp27/28 ja yk4?
Nyt dpo13 ja samanlainen haaleista haalein haamu kuin eilen apteekin herkässä testissä tänään. Siinä ei pitäisi olla viivanpaikkaa mutta en osaa ajatella mitään siitä oireet kyllä pysyy lämpöä myöten ja eilen illalla tuli kamalasti verisuonia rintoihin koholle. Hurjan näköset. En muista tuollaista edellisistä raskauksista.
Seuraavaksi testaan vasta maanantaina
 
Kiitos onnitteluista. En tiedä mikä mielenhäiriö sai testin tekemään. Olin melko varma oireiden puuttumisen vuoksi että pitkää kiertoa vaan mennään. Kivikovat nännit ja öklötys aamulla pakotti kuitenkin varuiksi tikkupissalle. Oon ihan pihalla että mitäs nyt. Olin kerinnyt jo vähän asennoitumaan et josko meille nää kaksi riittää. Nyt tuntuu etten oikeen edes ymmärrä mitä on luvassa...
 
Onnea @Veeja hieno plussa:love:

Mulle @Miina- Voi huomiselle laittaa kp2/ 30 yk9 :poop::cry: kiitos kun Miina- jaksat päivittää näitä meidän naisten numeroita, se on hienoa (y):)
Mut siis negat enteili menkkoja, mut en halunnut uskoa. Toisaalta mä vaan toivon, että aika kuiluis ( vielä tämä uus ja seuraava kierto ) pääsis sit tutkimuksiin ja toivottavasti hoitoihin, kun ei tää luomuraskaus näytä onnistuvan millään:unsure: mut toisaalta nyt mulla on oiva aika pudottaa painoa ja tikuttaa ovista, ois sit parhaat mahdolliset tiedot ja olosuhteet maaliskuussa jatkoille. (y) mä en luovuta.
 
Onnittelut @Veeja :love:
Tässä kierrossa en nyt ovista tikuta.. vaikka varmaan ois kannattanut ku edellisessä kierrossa oli se kemiallinen! Tänää aamulla kuitenki heräsin siihen että on kamalan kylmä ja lämmöt on nyt laskenut sen puolisen astetta o_O ja tänää myös nippaillut oikealta puolelta.. kannattaisko sitä vielä tänää peittoja heilutella(n) en oo aiemmissa raskauksissa edes miettinyt mitää kierto juttuja vaan molemmat on saanu heti ekasta kierrosta alkunsa ilman mitään suunnitteluja :LOL:
 
@W.we sen kun tietäis että mitä tein (n) Tallettelut -1 ja -2 sitä ennen oli -6 Tosin ovis on oletettu limoista ja flosta. Vitamiinitkin on unohtunut laatikon pohjalle muuton tiimellyksessä. Jaa niin mutta olihan mulla käytössä tohon aikaan greippimehu. Liekö sillä vaikutusta. Ajatukset oli ainakin ihan toisaalla kun raskauden yrityksessä.
 
Hyppään tänne sekaan! Ovista en ole nyt tikuttanut, vaan enemmänkin tjottailumeiningillä menty. Kierto heittelee imetyksestä johtuen. Nyt taas tässä kierrossa olin tuntevinani ovulaation, joka vois olla siinä kp 13-14 tienoilla. Nyt siis kp 26/?, yk 2.

Oireita tuntuis olevan vaikka millä mitalla, kun kaikki nipistyksethän voi varmasti johtua mahdollisesta plussasta! :D Päällimmäisenä kuitenkin tuntuu jatkuvaa herumisen tunnetta, mikä on tosi outoa! Jännityksellä siis mennään!
 
Pahoittelut @hannaliisa, paljon tsemppiä sinulle toipumiseen ja jatkoon :love:

@Veeja oi onnea kunnon plussasta:love:! Eihän tossa oikein mitään ihmeteltävää ole :LOL:
(y) Monilla tuntuu dpo -1 ja -2 tuottaneen tulosta :)

On. Kp10 ja tuntunut jo jkv jomotuksia, tuleekohan ovis letroja käyttäessä aikaisemmin vai vaikuttaako vaan kasvuun (n) äkkiä pitäs mennäs tikkuja osteleen.
 
Onnea kaikille ketkä ovat tässä lähiaikoina plussanneet :love:

Kiitos @Miina- että jaksat päivitellä listaa.

Mut vois varmaankin hetkiseksi ainakin siirtää taustalle. Jotenkin ajattelin, että yritys tulee kyllä meillä kestämään, mutta samalla toivoin nopeaa ihmettä. Täällä aloin ensin minä turhautumaan joulukuussa ja nyt näyttää mieskin turhautuvan. Mulla ei varmaan ole kaikki edes kunnossa, kun kierrot heittelee miten sattuu. Ovistestit saattaa näyttää 2 viikkoakin kiljuvaa plussaa. Ei jaksa talletella 40 päivää "putkeen" koska ei mitään tietoa ovuloiko ja jos ovuloi niin milloin. Taas kolkuttele kp40 eikä vuotoa missään, rtesti nega. Seuraavien kuukautisten jälkeen lähden gynelle selvittelemään tilannetta.

Oon vaan huomannut, että ei oo ollut jaksamista olla aktiivinen täällä, kun oma tilanne niin sekaisin. :unsure: Toivon teille kaikille pian plussia :love: Käyn täällä silti välillä kirjottelemassa ja lukemassa muiden kuulumisia.
 

Yhteistyössä