.

PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti, Beibihaaveilija (yk 5)

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Pyrykkä (yk 2), Rosmariini86 (yk 1)
 
Viimeksi muokattu:
Mut voi lisätä listalle. kp 1/26 yk3 Aikaisemmin tehty testi ilmeisesti näytti vain viivanpaikkaa.
Kierto vaikuttaisi olevan sen tasan 26 päivää, kun edeltäväkin kierto oli. Tismalleen samallaisilla oireillakin alkoi. Järkyttävä päänsärky, hermot menee pienistäkin asioista ja kaikki on vain ihan päin jotain... Mukavaa olla näin yö töissä yksin päivystämässä. Onneksi pitäisi olla hiljainen yö ja tämän jälkeen alkaakin viikonloppu. :)

Onnea kaikille plussista (y) ja pahoittelut kiertoon joutuneille. :poop: En kuin silmäillyt viestejä läpi, kun on tämä kestovitutus.
 
On unohtunut tää kommentointi taas ihan kokonaan. Luen kyllä kaikkien viestit aina vaikka harvoin nykyään mitään kommentoin. Onnea kaikki plussanneet ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet, erityisesti @Wintersun , teidän olisi aina jo saada se oma nyyttk syliin! <3

Ja sit vähän omaa napaa. Olen nyt monessa kierrossa miettinyt ovis tikkujen ostoa mutta jotenkin se aina vaan jää (n) Flo sovellus ennusti ovulaatiota kp 18 eli viime sunnuntaille. Miehen ja mun työt meni ihan ristiin just ovulaation aikoihin, joten ainoa päivä millon pupuiltiin oli la-su yö. Jotenkin en usko plussaan tässä kierrossa, koska esim edellisessä kierrossa oltiin makkarin puolella juuri ennen, jälkeen ja oviksen aikaan.
 
Mut voi lisätä listalle kp3/27-31 yk6. Pikkuhiljaa pystyy taas suhtautumaan paremmin tähän yritykseen ja uuteen mahdollisuuteen uuden kierron myötä. Plussa tosiaan haalistui ja menkat alkoi 5 päivää myöhässä. Ens viikolla on lääkäriaika.

Onnea plussanneille ja pahoitteluni kaikille niille, jotka on joutuneet pettymään.

@Haavejuttu Ovistikut on kyllä hyvät, jos haluaa varmuuden siitä oviksesta. Itellä niitä oireita voi olla useampana päivänä siinä oviksen tienoilla.
 
@peanut_butter Kiva saada sinut takaisin :love: Kyllä se sieltä vielä onnistuu!!

Oma napaa Kp24/29-30 ja olen täysin varma ettei taaskaan onnistuttu. Lämmöt ei ole tehnyt mitäään muuta kun laskenut ja valkovuotoa ei ole enään lainkaan. Ei kauhean korkealta tosin pudottu, koska ei yhdeksässä luomukierrossa mitään ollut aikaisemminkaan tapahtunut.

Kovat odotukset tosin lääkkeellisestä ensi kierrosta.
 
@peanut_butter tervetuloa takaisin! Tsemppiä tähän kiertoon :love:

@haaveilija92 onko sulla aiemmissa kierroissa loppuvaiheessa ollut valkovuotoa tai muuten erilaista? Toivotaan että tulisikin yllätys :love:


Näin yöllä unta että tein positiivisen digin, se vilkkui eri kielillä sanaa ”raskaana” ja viikot 1-5 :LOL: näytin intona miehelle sitä ja sit mä heräsin, pikkasen ärsytti nousta ylös :cautious::D ekat testit tuli eilen ja ajattelin tehdä itselleni vertailupohjan, mä en tajua miten mä voin saada viivanpaikan joka pirun testiin aina. Noh, onpahan testi johon seuraavia verrata. Tehdään nyt sitten tieteellisiä kokeita omaksi huviksi :ROFLMAO:
 
@peanut_butter tervetuloa takaisin! Tsemppiä tähän kiertoon :love:

@haaveilija92 onko sulla aiemmissa kierroissa loppuvaiheessa ollut valkovuotoa tai muuten erilaista? Toivotaan että tulisikin yllätys :love:


Näin yöllä unta että tein positiivisen digin, se vilkkui eri kielillä sanaa ”raskaana” ja viikot 1-5 :LOL: näytin intona miehelle sitä ja sit mä heräsin, pikkasen ärsytti nousta ylös :cautious::D ekat testit tuli eilen ja ajattelin tehdä itselleni vertailupohjan, mä en tajua miten mä voin saada viivanpaikan joka pirun testiin aina. Noh, onpahan testi johon seuraavia verrata. Tehdään nyt sitten tieteellisiä kokeita omaksi huviksi :ROFLMAO:
Ai luoja, että tuollaiset vastaavat unet on kamalia!! :LOL: Tai siis liian ihania, ja sitten se herääminen siitä ”karuun” todellisuuteen, huhhuh! :sick::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnu118 ja Miina-
Hauska uni @Miina- :ROFLMAO: toivottavasti olis totta pian

Mietin tässä noita että millä yk:lla kukin on ja kukakin jo raskautunut niin se ei anna kyllä koko totuutta. Myönnän että itsellä tärppäs nyt taas kohtuu nopeaan ja olen etuoikeutettu tässä asiassa moneen nähden mutta pointtina siis se että ollaan alotettu elokuussa vaikkakin nyt vasta yk3

Kierrot heittelee niin pirusti eri ihmisillä, onko se sitten hyvä vai huono jos lyhyempi kierto niin samassa ajassa kokee useamman pettymyksen mutta toisaalta on useampi mahdollisuus kun toisilla täällä kierrot huitelee 50+

En ole varma uskallanko siirtyä plussanneisiim vielläkään:unsure: ehkäpä ostan tänään digin ja sitten jos se lupaa hyvää niin sitten. Nyt olen vaan ton yhden testin varassa.

Mies muuten sanoi tienneen jo ajat sitten et oon raskaana ja kysykin tossa jo viikko sitten et eiks pitäs alkaa menkat mut ei alkanut vängätä kun perustelin mun tosi epäsäännöllisellä kierrolla.

Valtavasti plussapuhuria ja jaksamista kaikille! Varmasti roikun täällä vielä hyvän tovin. Haluan todellakin nähdä kun täällä tulee plussat niitä pisimmin odottaneille:love:
 
@Veeja onnea plussasta :love:

Harmittavan paljon uusia kiertoja alkanut täällä ja jopa plussia vuotanut pois :cry: voimia ja taistelutahtoa kaikille!!!

OT: minut voisi siirtää plussanneisiin @Miina- :love: kipitän sitten takaisin jos niikseen tulee :barefoot: lueskelen varmaan teidän kuulumisia ja kommentoin vielä (y)

Meillä kävi homma siis näin:
Kierto 28-30pvä
Kp 1-5 menkat
Kp 9-20 liukkaat kelit, mutta housuihin asti ei vuotanut koko aikana juuri mitään, mistä olin allapäin koska normaalisti tulee vv:tä reippaammin.
Kp 14-15 lievää jomottelua alamahalla
Kp 15-16 ovis kivut ja säryt (kp 15-16 illalla/yöllä simpat matkaan sekä sama kp16-17) koska luulin että o+ ois tullu tikkuun vaan eipä tullu o_O
Kp 18 aamupäivällä O + tikkuun vasta, ei pupustelua koska ei saman katon alla oltu :(
Kp 18-20 lievää jomottelua ala mahalla
Kp 20 myöhään illalla pupustelua -> simppoja sisään :ninja:
Kp 21-26 ei mitään jomottelua eikä oloja
Kp 27 lähtien lievää jomottelua alamahalla
Kp 28 rfsu viivan paikka ja pc aivan vaalea väritön viivan paikka kun käänteli testiä joten tulkitsin nämä negoiksi
Kp 29 haaleat haamulaiset rfsu ja pc, aivan jäätävä päänsärky koko päässä koko päivän (meinasi jo oksettaa kivun takia)....luulen että jotain hormonaalista...
Kp 30 selvä plussa Clear Blue + - testissä, ei kuitenkaan aivan saman vahvuiset viivat, illalla pc:ssä vahvistunut haamulainen
Kp 31-33 hitaasti pc vahvistuu
Kp 34 eli tänään CB viikko digi raskaana 1-2vk (y) ja testit loppu tähän ..

Oireina kokoajan pissattaa kp 30 lähtien (aiemmista lapsista ei koskaan näin aikaisin ja alamahaa jomottelee ja vihloo välistä vähän ja välistä vähän enemmän, mitään muita oireita ei ole :oops:
Pysy pieni kyydissä :love::love::love:


Aseina oli Royal gelee ja monivitamiini jossa foolihappoa, ei muuta ja kp 15 ja 16 tallettelujen jälkeen makoilin vähän aikaa tyyny pepun alla ja jalat koukussa silleen, että ois pystynyt vaikka lantiota vielä nostamaan jumppa liikkeellä :D
Onkohan sitten tapahtunut ovis heti O+ jälkeen ja etukäteis tallettelut riitti vai koska....sitä en tiedä :eek:

Plussa puhuria kaikille (y):love:
PS. sori elämän mittainen stoori :barefoot: mutta jos joku haluaa pähkäillä esim.nuita ovis asioita niin ei mulla ainakaan menny kivut, O+ ja liukkaudet silleen et oisin ilman tikkua tiennyt yhtään :X3:
 
Paljon onnea @Rosmariini86 :love: oiskohan jälleen yksi tärppi käynyt dpo -2 pupuilusta ;) Ja joo, mulla on joku ”pakkomielle” tullut tosta päivästä :D

@Veeja mä oon pohtinut samaa. Meillä yritys on alkanut 3/18 ja nyt menossa yk 11, jos kesällä ei ois ollut yhtä pitkää kiertoa niin ois just alkanut yk 12 o_O kiertojen pituus tosiaan kertoo paljon enemmän. Jos miettii ihan puhtaasti hoitojen alotusta ja suositusta, että vuoden yrityksen jälkeen niin miten se sitten katsotaan.. me päästään alottamaan jo nyt mutta oikeastaan vaan siksi että syy on tiedossa.
Ihana sun mies :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Rosmariini86
@haaveilija92 Mä ymmärtäisin, etä alle 10 % saa saman tuloksen? On siellä kuitenkin jotain elämääkin. Joskin tosi vähän. Mutta eikai kuitenkaan toiveet kokonaan kuopattu kun 2 % on normaaleja? Eihän tarvita, kuin yksi vahva siittiö


Muoks. Nykyisissä WHO:n ohjeissa käytetään hyvin tiukkoja rakennevaatimuksia, joiden perusteella 4 % normaalimuotoisia siittiöitä tulkitaan normaalin alarajaksi. Vanhoissa ja ulkomailla tutkituissa siemennesteanalyyseissa saattaa kohdata kovinkin erilaisia luokittelutapoja.
Ps. Oon aina taustalla ollut, mutta nyt ajattelin jos rupeis kirjoittelee :)
 
@Ninnu118 Joo, näin mekin tätä luettiin. Tässä meni viimeisetkin uskot luomuraskauteen... :( Mies on aivan hajalla, eikä ymmärrä miten ne voikin olla noin huonot, omaa terveet elämäntapat ja on sm-tason urhelilija. Ei ne siis oikeesti aina kato aikaa eikä paikkaa..

tavallaan kiva, että löydettiin missä vika kun minua tutkittu ja syynätty eikä mitään löydetty... mutta että tällä tavalla.

Ei kai auta muu kun ICSI
Onko kellään kokemusta siitä?

Ollaan kyllä ihan rikki....
 
@haaveilija92 Voimia!!!
Kannattaa käydä uusimassa testi 3kk kuluttua niin on vertailu arvoja,nekin saattaa heitellä. mä en löydä mistään miehen tuloksia jotta osaisin mitään sanoa noihin..
Varmasti teijän tilanteeseen löytyy sopiva hoito ja pääsette eteenpäin(y) Niin paljon nykyään voidaan auttaa asioissa:love:
Mut tosiaan Voimia!
 
"
perjantai 11. tammikuuta klo 13.35
Hei! Spermanäyte aivan normaali, ei tarvitse murehtia. ***** näytteessä siittiöitä oli 112milj/ml, kun normaalin raja on 15milj/ml eli siis moninkertaisesti. Samoin liikkuvuus A+B on 68%, kun normaalin raja n.32%. Nämä asiat ovat tärkeimmät. Näytteissä katsotaan myös normaalimuotoisten siittiöiden määrä (tällä asialla ei ehkä juurikaan merkitystä). Kaikkialla Suomessa ja maailmalla tätä asiaa ei edes tutkita. ****** näytteessä normaalimuotoisia oli 2%, kun normaalin raja on 4%. Eli siis kaikilla miehillä suurin osa siittiöistä on epämuodostuneita. ******** näytteessä määrä ja liikkuvuus ovat moninkertaiset, joten myös normaalinmuotoisia siittiöitä on paljon. Vastaus siis täysin normaali. Oliko tarkoitus, että aloitat seuraavista kuukautisista Letrozol- lääkkeen? Kun vuoto alkaa, varaa aika tänne. Joko täältä Kaikun kautta tai soittamalla. Spermanäytteestä oli tarkoitus keskustella sillä käynnillä, mutta nyt sekin on katsottu:)"


EN OLE IKINÄ OLLUT NÄIN ONNELLINEN
 
Moikka! Mä oon nyt nuollut rauhassa haavojani keskenmenon jäljiltä ja oon valmis palaamaan tänne takaisin. Voi siis laittaa listalle kp 2/28. Lokakuussa siis plussasin mutta se todettiin tuulimunaksi ja jouduttiin tyhjentämään kohtu 11. raskausviikolla. Siitä on nyt toivuttu ja edelleen on kierto sekaisin, ainakin pidempi kuin aikaisemmin ja ovulaatiota en tuntenut ainakaan viime kuussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@haaveilija92 meidän diagnoosi on hieman alentunut hedelmöityskyky joten todennäkösesti inssillä mennään ensin pestyillä siittiöillä, sitten icsi jos ei tärppää. Jos mun labroissa näkyy jotain poikkeavaa tai toi vasen puoli todetaan pco:ksi niin en tiedä sitten skippaako inssin suoraan.
Kahden viikon päästä saadaan mahdollisesti lisätietoa :)

@Maya123 pahoittelut keskenmenosta :cry: onnea uuteen yritykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123

Yhteistyössä