.

Mä olen täällä ihan tuskissani, kun kamalat menkkamaiset kivut ja odotus että vuoto alkaa :eek:
Eilen tuli oksennus ja nenästä verta, jotka minulla merkkaa sitä että pian alkaa vuoto...
Mutta eihän minulla ole kiertopäiviä kuin 21, joten neljä tai viisi päivää pitäisi saada olla vielä rauhassa...
Tuleekohan meidän yrityksestä koskaan mitään jos kierrot vaan lyhenee :notworthy:
 
@Wintersun tiedän että vaatii tahdonuskoa,mutta haluan uskoa että hyvät ihmiset palkitaan hyvällä karmalla niin kyllä tekin vielä nyytin saatte :giggle:

Itse en vaan pääse ylös tunteesta, että en raskaudu normaalilla rakkausseksillä koska miehellä vain 2 prosenttia normaaleja siittiöitä . Sanoi hoitajat mitä vaan. (n)(n)
 
@peanut_butter kiva saada sut tänne takaisin, toivottavasti pian tärppää uudelleen ja loppuun asti pysyis pikkuunen matkassa (y) :love:

@Rosmariini86 ja @Veeja onnea vielä plussasta :love:

@W.we toivotaan ettei menkkoja tuu (y) mulla on kans tullu tänään verta nenästä ja kp 18 ja päänsärkyä niin ja eilen tuli aamulla oksennus ennen ku lähin töihin :eek: (n) toivotaan, että vuoto pysyis poissa ja plussaisit :) :love:

@Wintersun kovasti voimia :love:

Omaa napaa vähän.. Siis tänään aamulla oli etovaa oloa ja väsyny olo töissä,kun yön nukuin aika huonosti ja sitte ku pääsin yhden jälkeen kotia niin iski siis niin kauhia väsy että meinasin nukahtaa vaan sohvalle, valkovuotoo on tosiaan tullu ja töis tunsin et hulahtaa housuihin ja vessas huomasin et oliki valkovuotoo aika reilusti ja sit oli vähä kellertävääki limaa siinä, vähän ollu etomista ja äsken tuli verta nenästä ja päänsärkyä ollu, nippailua ja vihlomista muniksissa jonkun verran :eek: vähän kuitenki nostaa toiveita :geek: :giggle:toivottavasti ois nyt vaan tärpännyt :unsure:

Plussatuulia kaikille toivon ❤
 
@mimmik noi on mun ihan perus menkkaoireet, mutta nyt vaan kovin ajoissa (n) seksiä ollut vaan kaksi päivää flon ovisennusteen jälkeen, joten tuskin plussaa tulee, mut ens kierto sit meille :p

@Wintersun 25-26 lähes poikkeuksetta yksi kierto oli 24, mutta tasoittui heti perään seuraavan ollessa 27 :D
Paljon tsemppiä teille! Todella kurjaa, mutta ihanaa että mies osaa avautua kuinka paljon ahdistaa!
Tuntuu ettei tuo oma ukko avaudu tarpeeksi,kuika paljon oikeasti stressaa tätä :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
Heippa kaikille!
Ihanaa kun täällä joka kuukausi tulee niitä plussiakin. Tuo vähän toivoa. Onnea kaikille plussanneille! Ja muille hyville uutisille :love:

Mä olen huono palstailija vaikka luen kyllä tosi usein mutta ei vaan ehdi asettua kirjoittamaan. Ja kun tekstiä tulee niin paljon (ihanaa, kiitos kaikille kirjoittelijoille) niin vastattavia viestejä on aina niin paljon ettei tahdo muistaa mitä piti kenellekin sanoa.

Tälleen kerran kuukaudessa käynkin teille omaa tilannettani päivittämässä. Meillä yk7 nyt, kp 33/30(?) Talleteltu viimeksi kp23 ja sitä ennen lähes joka toinen päivä. Viimeksi tänään herkkä rfsu-testi puhdas nega.
Tuun kertoo taas kun kierto vaihtuu (tai plussaan??) :cry: Kiitos kun saan olla mukana vaikka musta kuulee harvoin.
 
@Maya123, pahoittelut! Toivottavasti pian tärppää uudestaan!

Onnea teille plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

@haaveilija92, jos en ihan väärin muista, niin meilläkin oli miehellä se 2% normaaleja ja se oli ihan hyvä tulos. Olikohan just tuo arvo, jota ei kaikkialla enää edes testata. Meillä kuitenkin eka yhteinen tärppäs aikanaan ekasta kierrosta, nyt syy on varmasti minun ylipainossa ja heittelevässä kierrossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
@vuuti ja @haaveilija92 joo ei testata joka paikassa, meillä ei testattu ja kun klinikalta kysyin niin sanottiin ettei oo niin merkityksellinen. Seuraavat testit jotka hoitojen myötä tehdään niin siellä varmaan sitten katotaan sekin. Olen oikeastaan ihan tyytyväinen ettei tullut tietoa siitä, riittävästi käsiteltävää muutenkin :unsure:

@Saippuakupli kiva kuulla sinusta, toivottavasti vielä plussa tulee :) tottakai mukana saa olla, listoilta siirtelen taustalle korkeintaan mutta pyynnöstä aina pääsee takaisin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Saippuakupli
@haaveilija92 Mä olisin jo ihan innoissani tuosta viivasta! Toivottavasti olisi ihan oikea viiva. Ja vaikka tänään iltaa istuisitkin muutamalla annoksella niin tuskin vielä noin aikaisessa vaiheessa haittaisi. :)

@Wintersun Valtavasti tsemppejä sinne! Teillä on jo niin pitkä yritys takana, että teille jos kelle kuuluisi jo plussa ja pieni nyytti syliin. Toivottavasti tämä kierto olisi teidän. :)

Mulla dpo6 ja sellainen paineen tunne alamahalla. Välillä nippailee. Ja koko ajan jano. Menis nyt vaan päivät nopeaa, että pääsee testivaiheeseen! :D
 
@muropaketti vaikea uskoa että olisi kaikki huonosta erästä, kun noi on testejä puolen vuoden ajalta, ja osa saatu hyvityksenä nimenomaan reklamaatiosta.

Noi testit on oikeesti vaan todella paskoja, älkää ostako :ROFLMAO::ROFLMAO:
Musta tuntuu et rfsu ennustaa koska menkat alkaa :ROFLMAO::ROFLMAO: viime kierrossa testasin kahdeksan testin paketin, alkuun aivan valkoset ja sitten tuli noita vastaavia kuin sulla pari päivää ennen menkkoja.
 
@Wintersun kiva kuulla siusta! :love: Kyllä me täältä vielä noustaan, keinolla millä hyvänsä! :unsure: Tuosta kuntokuurista tms.. nostan kyllä peukkua (y)(y) Itsekin vähähiilarisella ruokavaliolla joulukuun alusta lähtien, tosin joulun aikana väliviikko ja voi jestas sentään sitä turvotuksen ja mielialojen myllerryksen määrää. :( Olen oikeastaan laittanut ruokavalion ihan uusiksi, säännöllistänyt ruoka-aikoja ja kaikki turha höttö pois, ja ei sokeria! Liikkunut enemmän ja voinut niiiiin paljon paremmin kuin aikoihin! :rolleyes: Ensi vkolla aloitan uuden harrastuksen 2x vkossa ja muutaman vkon jälkeen alan treenata 3x vkossa. Uhkailin miehelle jo, että kesällä sikspäkki näkyy, nyt jo hyvä alku! :LOL::whistle: Ja vähähiilarinen ruokavalio hillitsee pcota, joten voihan siinäkin olla jokin aasinsilta vaikka..

Pahoitteluja uusiin kiertoihin joutuneille, ja on pikkuisia vauvanalkuja valunut uloskin, kurjaa :( Supertsempit ja maltit piinailijoille! :ROFLMAO:

Täällä kp11 menossa, oletan ja toivon ettö ovulaatio on tuloillapäin jokin kaunis päivä. :whistle: Limojen valuminen alkoi ainakin tänään, joten toivotaan että ennakoisi ovista. Seksiä ollaan harrasteltu milloin huvittaa, ja tuntuu että stressitaso on jotenkin laantunut, kyllä ne tästä vielä nousee kun päivät vähän kasvaa, mutta yritän pitää jalat maassa kuitenkin. (y) Päivittäin vitamiini purkista + rautalisä!
 

Yhteistyössä