.

Voi @miniminimini onnea!! :love: Kovasti tarrasukkia matkaan :barefoot: mulla kakkosen raskaudessa alkoi vuotamaan/tuhruttamaan rv 7-8 ja olin varma et menee kesken, nyt hän on pian 5-vuotias. Kokemuksesi varmasti kummittelee taustalla mutta kolmas peräkkäinen km on tietääkseni suhteellisen harvinaista :) ymmärtääkseni digi näyttää 2-3 viikkoa kun dpo on 14-21, riippuen kiinnittymisen ajankohdasta.

Onnittelut @Katie89 , ei näytä viivanpaikalta! (y)

@Önnö toivottavasti vuoto pysyykin poissa! (y)

@Wintersun kovasti tsemppiä täältä! <3

Plussatuulta @MinimiiS :) ja kaikille muillekin tietysti!

On: aamusta iski huono olo :sick: kauhee kuumotus ja tuskan hiki, pelkäämpä et tuo helle vaan tekee.. :oops:eilen oli niin järkky päänsärky et jouduin töistä lähtemään kesken kotiin, edes migreenilääke ei auttanut. Lämpökäyrä on mielenkiintoinen.. toissapäivänä olin varma et menkat alkaa kun lämpö romahti mut nyt vaan nousee o_O
 

Attachments

@miniminimini kiitos tsempistä. Toivottavasti tämä pysyy mukana. Mitään tietoa ei ole millon on tärppi käynyt kun yksiäkään menkkoja ei ole tullut esikoisen jälkeen ja imetyksen lopettamisen jälkeen. Aaaa että ja maanantaina alotin työt ja perjantaina ois töidenaloitus kekkerit ja kostea ilta tulossa. :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @miniminimini & @Katie89 !

Mäkin testasin tänään aamulla dpo 12. Aikaisemmin suunnittelin, että aikaisintaan ensi maanantaina testaan, mutta sorruin nyt sitten kuitenkin. :ROFLMAO: Jonkun hyvin hailakan viivan sain RFSU:n testiin. Yritettiin sitä miehen kanssa tihrustaa, onko siinä väriä vai ei. Meistä molemmista näytti, että olisi ollut vaaleanpunainen viiva, mutta kumpikaan ei ole täysin varma. Testaan varmaan perjantaina uudestaan, jos kuukautiset ei ole alkaneet. Todennäköisesti ne alkaa joko perjantaina tai lauantaina, jos alkaa. En uskalla tuon ensimmäisen testin perusteella vetää vielä mitään johtopäätöksiä.
 
@Wintersun onpa paskaa! Ainoa lohtu et asiat etenee ja jospa tok jälkeen raskautuminenki sit käy helpommin?!

Kiitos onnitteluista, en vielä ole kovinkaan varma onnesta - olo semmonen et menkat alkaa ja tuhrua tulee, pelottaa ja ahdistaa kauheasti. Raskausoireita on rintojen särky/vihlominen ja tänään myös väsyttänyt mutta voi johtua huonoista unista viime yönä! Ajattelin aamulla tehdä digin..
 
Kiitos Miina :) Minulla on epäsäännölliset kuukautiset ja sen vuoksi olen tikuttanut nyt kaksi kertaa enkä tiedä onko ovulaatio plussa (haalea viiva), saako tänne laittaa kuvia esim. testeistä? Miestä ei kovasti ovulaatiotikut kiinnosta :p Onko teillä muilla kuinka kauan yritystä takana?
 
Moikka kaikille! Täällä myös yksi vauvasta haaveileva. Ikää mulla ja miehellä 26v,ennestään poika 8/2015 joka sai alkunsa aivan yllättäen ja suunnittelematta. Tällä hetkellä toiveissa pikkusisarus, jos onni suodaan. Ketjun olen lukenut läpi ja täällä on tosi hyvä henki Nyt meillä menossa yk2 ja kierrossa ollaan menossa kp29/28-29 eli vähän myöhässä, totuttuun säännölliseen. Testata ajattelin varmaan perjantaina, jos nyt menkat loistaa poissa olollaan. Listaan saa minut siis vielä lisätä! Yk2 29/28-29
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka19
@KKaisuli tervetuloa mukaan :) toivottavasti visiitti jää lyhyeksi (y)

On täällä testeistä kuvia laitettu (itse ainakin aktiivisesti), toivottavasti tästä kukaan ei ole harmistunut :rolleyes:

Mitenhän sitä saa nukuttua kun hätähousun testit kaapissa polttelee :whistle::LOL:
 
Onnea @Yemi! @miniminimini ja @Katie89, toivottavasti teillä viivat vahvistuu ja joku on kyydissä!

@Wintersun, tsemppihalit täältä! Kuullostaa inhottavalle. Toivotaan, että tulokset olisivat lohdullisia.

Tervetuloa kaikille uusille! Mukava saada lisää jännääjiä.

@Mansikka19, tuosta wintersunin päivittämästä listasta näet monesko yrityskierto (yk) kenelläkin on menossa tai milloin yritys aloitettu (ya). Niistä saa vähän osviittaa, miten pitkään kukakin yrittänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka19
@vuuti kiitos ohjeesta! :)

Voisin kertoa hieman myös itsestäni, eli olen 27 vuotias ja ollaan miehen kanssa oltu kohta 10 vuotta yhdessä mistä kihloissa pari. Eläimiä löytyy ja nyt olisi lapsen aika :) Innolla odotan tulevaa sekä mukava kuulla myös teidän kertomuksia yrittämisestä, kun ei viitsi vielä tutuille paljastaa yritystä :) Mukava nähdä myös plussanneet ❤
 
Viimeksi muokattu:
@miniminimini onnea vielä plussasta. :) Joko sulta loppui tuhruttelu?
Mulla loppui eilen, eikä sen jälkeen ole näkynyt. Esikoisen aikaan myös tuli kiinnittymisen aikoihin tuhrua. Silloin testasin vasta kun menkat olisi pitänyt alkaa. Nyt oon testannut ilmeisesti liian aikaisin kun ei viivat oo yhtään vahvistunu eilisestä. Mutta voiko testi näyttää positiivistä jo kiinnittymisen aikoihin eli noin dpo 7-8 (n) Tekisi mieli tehdä kans digitesti mutta oon vähän nirso laittamaan siihen rahaa. :D:rolleyes:

@talvilintu Toivotaan vahvistumista sinne suunnalle ja jo varovaisesti onnea. :)

@Wintersun oon niin pahoillani sun puolesta, että elämä voikin kolhia niin paljon.

Tervetuloa uusille. Toivottavasti aikanne on lyhykäinen täällä. :)
 
@Katie89 ei oo kokonaan loppunut :( Puuhkies tulee semmosta rusehtavaksi värjäytynyttä valkkaria/limaa edelleen muutamia kertoja päivässä.... toivon että olis vaaratonta.

Mä kyl suosittelen tota digitestiä, se on niin selkeä. toisaalta aion kyllä tehdä noita liuskoja että näkee, että vahvistuu. :)
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille :love:
Viimeisiä kiertopäiviä viedään, joko saa keksiä oireita :D Nää voi tietenkin johtua helteestäkin, mutta mulla on naamassa kaksi finniä (en muista koska viimeksi), närästää, levoton olo, ja aivan järkyttävä pahoinvointiaalto iskenyt eilen päivällä j tänään aamulla.
 
Paljon onnea plussanneille :love::love: Peukut pystyssä, että teillä kaikilla pysyisivät pienet matkassa loppuun asti :love:

@Wintersun paljon voimia <3


On: eilen lääkäri soitti ja kohdunulkosen jälkeen hcg on vihdoin alle 5! :) Viikko vielä ehkäsypakkoa metopiikin takia ja sen jälkeen päästään taas yrittään :) Fiilikset on edelleen ristiriitaiset, mutta se on varmaan aika normaalia. Semmonen koettelemus kuitenkin päälle ja kropalle tää oli! Siitä on jo 2kk kun plussasin :eek: Ja reilua viikkoa myöhemmin todettiin km ja kuukausi myöhemmin todettiin, että onkin KU. Huhhuh. Mutta nyt se ohi! :)

Edelleenkään en ole varma, että mistä alan laskee yk3:sta (n) Menkat alkoi viime viikon keskiviikkona ja vielä eilen tiputteli :confused: Yleensä mulla kestää menkat tiputteluineen 5pv(n) Noh jos maanantaina alkais ovista tikutteleen niin näkee, että onko tässä kierrossa mitään mahdollisuuksia vai kerkeekö ovis olla ennenkun ehkäsypakko loppuu:)
 
  • Tykkää
Reactions: vuuti

Yhteistyössä