.

@Saippuakupli kyllä se sun testi näytti siltä että oot syyskuisiin menossa, onnea kovasti! :love:

Onpa täällä ollut oikee testihuuma tänään. Kiva jännittää muiden puolesta kun itse ei hetkeen vielä pääse jännään. :ROFLMAO:

Nää hiton menkat vaan venyy ja venyy.... Hiton keskenmeno kun pisti koko kierron sekasin. :cautious:
 
Mitä täällä tapahtuu! Hirveesti tekstiä ja jännitysnäytelmää! Ihanaa, että @Beibihaaveilija teillä oli kuin olikin kaikki hyvin. Paljon onnea odotukseenne :love: Ja kääääk @Miina- oisko se nyytti nyt tässä sitten!? Ihanaa :love::love::love: Selkeää punasta alkaa jo näkyä tottatosiaan! Kaikille muillekin onnea kiertoihinne!

Mulla näytti jo niin tasavahvaa o-testissä että saa @Miina- laittaa vaikka jo dpo-1, huomenna pistän pregnylin että eiköhän se ovispäivä sit oo huomenna/to. Jännittävää, tää on miehen sanoin vähän tällänen "all in" kierto :LOL:
 
@Rimaleli paljon voimia epävarmojen fiilisten kanssa elämiseen. Muistathan, etttä neuvolan kautta saa jutteluapua asiaan liittyen, itse tulen sen varmasti käyttämään jos joskus uudelleen raskaudun. Sen verran kova isku se km kyllä oli ja minulle on ainakin tullut sen jälkeen yleistä menetyksen pelkoa/ahdistusta muutenkin, varsinkin esikoiseen liittyen. Ne on isoja menetyksiä, vaikka jotkut kurjat alkuraskauden keskenmenoja vähättelevätkin :unsure: Eli siis, yritä nauttia odotusajasta äläkä pidä sisälläsi pelkoja, jos niitä on!:love:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

16.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Maicy.......................kp 43/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 43/xx...............yk 8
StellaMom...............kp 40/32...............yk 6
Saippuakupli...........kp 38/30...............yk 7
Persikka123.............kp 33/28-30.........ya 5/17
Minic........................kp 30/30...............yk 3
Haavejuttu................kp 28/31...............yk 5
Li88..........................kp 27/28...............yk 7
Janskusdff................kp 27/26...............yk ?
Vauvameille..............kp 26/28..............yk 21
Miina-.......................kp 25/26-27.........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 24/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 24/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 23/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 23/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 22/27-30.........yk 7
Bubble92.................kp 22/27...............yk 7
Tiana44....................kp 20/26-30.........yk 6
Quinque...................kp 18/28-30.........yk 2
Santrana..................kp 17/21-26.........yk 4
Camy........................kp 17/28..............yk 2
Empuska..................kp 16/28..............yk 2
Chili_........................kp 16/28-29.........yk 7
Vuuti.........................kp 16/28-32.........ya 2/17
Hamae.....................kp 15/38...............yk 2
Irene_4.....................kp 14/27..............yk 6
Suspi........................kp 10/39..............yk 4
Hannaliisa................kp 9/27................yk 3
Wintersun.................kp 8/27-31...........ya 12/10
Tamariatara..............kp 8/28................ya 1/19
Neltsuliini..................kp 8/28................ya 5/16
MatildaJ....................kp 8/25................yk 8
Peanut_butter...........kp 8/27-31...........yk 6
Ilonetsijä...................kp 7/30................yk 9
Sinisydän<3.............kp 7/xx.................yk 1
Maya123..................kp 7/28................yk ?
Dallu.........................kp 6/26................yk 3
Milow........................kp 5/24................yk 4
M4rianne77..............kp 5/28................yk 3
Beaatta.....................kp 4/28................yk 5
W.we........................kp 2/25................ya 11/15
Hemppanen.............kp 2/29................yk 11
~Madre~..................kp 2/27-30...........yk 5
Minttu-82..................kp x/xx.................yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janskusdff...............dpo 14
Li88.........................dpo 12
Bubble92.................dpo 11
Miina-......................dpo 10
Vauvameille.............dpo 10
Lillium......................dpo 10
Tiana44...................dpo 4
Camy.......................dpo 3
Irene_4....................dpo 1
Chili_.......................dpo 0

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Naissoturi, Raja, Kuuutti, Tupsahus,
Emerentia, Missukkaliini, Toiveikas92,
Toivojatintti, Rosemarie,
 
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti, Beibihaaveilija (yk 5)

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Pyrykkä (yk 2), Rosmariini86 (yk 1), ReiRei85 (yk 2), Veeja (yk 3)
 
@Beibihaaveilija ompa hyviä ja huojentavia uutisia :love:

@chili_ ja @Rimaleli puhuivat ainakin keskenmenoista. Arkoja paikkoja ja isoja menetyksiä vaikka kyseessä olisikin alkuraskaus. Heti kun testi näyttää plussaa se on on oma lapsi. Minulla kolme männävuosina. Kyllä ne otti koville ja inhottavinta väheksyminen esim ultraava lääkäri totesi että mitä itket olet nuori ja voi yrittää uudelleen jne. No näistä on aikaa lähestulkoon 10vuotta. Olen tsempannut itseäni etten käytä aikaa pelkäämiseen tai murehtimiseen koska siihen ei kuitenkaan itse voi vaikuttaa. Toivotaan että onnistuu ja eka se plussa tietty pitäisi saada :ROFLMAO:

Ps. Tekis mieli aloittaa testiralli :ROFLMAO: Ei kyllä edelleenkään mitään oireita mihinkään suuntaan. Paitsi jos jotain erilaista niin ei tee mieli mitään epäterveellistä, ällöttää. Vihannekset ja hedelmät maistuu niin hyviltä (y):rolleyes: Yritän hillitä itseäni viikonloppuun saakka :ninja:
 
Viimeksi muokattu:
Olen lukenut, että ovitesti voi myös näyttää raskauden, vaikka samaa vahvistusta se ei toki anna kuin raskaustesti.

Itselläni kun ei ollut r-testiä saatavilla, niin tein aamulla ovistestin ja eipä siihen piirtynyt juuri mitään viivaa. Eli todennäköisesti ei tärppiä taas tälläkään kertaa, vaikka kuinka on ollut taas "oireita". Tänään jo dpo10.

Kiinnostaisiko sua @Miina- tehdä tieteellinen testi, minkälaista viivaa ovistesti sulle näyttäisi, kun plussa näyttäisi vihdoin osuneen sinun kohdalle. :love::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Suspi ja Miina-
@alfred.j.kwak @chili_ ja @Rimaleli keskusteluun keskenmenoista viitaten. Mä en edelleenkään ole varma mitä termiä mun pitäisi käyttää siitä viimeisimmästä, kun sain selkeän plussan ja vuoto alkoi 5 pv myöhässä. Sitä ennenkin ollut kemiallinen eli haalea plussa ja vuoto myöhässä. Kyllä ne vaan ottaa tosi koville, se plussan näkeminen tikussa herättää jo niin paljon toiveita ja tunteita että se pettymys on niin valtava. Varmasti pettymys on vielä hirveämpi jos raskaus on edennyt pidemmälle. Mutta kyllä tollainen ihan varmasti jättää jäljet, voin kuvitella että itsekin tulen pitkään pelkäämään ja murehtimaan, jos joskus kunnon plussan tikkuun saan ja raskaus etenee. :unsure:

@vauvameille Pahoittelut ovisnegasta, vaikka eihän tuo mikään varma nega vielä ole. :) Toivotaan että plussaksi muuttuisi vielä :love:

@Miina- :n testiä taas jännityksellä odotellessa.. :love:
 
@vauvameille eilen tein ovistestin, vahva viiva oli mutta ei ihan plussa. Laitan kuvan. Mulla on vielä 3 ovistestiä ni pitäs tuhlata ne kyllä pois :LOL:
Ei tosiaan välttämättä kerro mitään vaikka ovistesti olisi haalea :)

@quinque ei tainnu tajuta, mutta toisaalta hän on sellanen ettei välttämättä sanoin jos tajuais :ROFLMAO: odottelen kertomista digiin saakka :)

@haaveilija92 oho! Jospa jäisikin pois kokonaan ;)



Teen kohta testiä :love:
 

Attachments

@Miina- n testiä ootelles :love:

@haaveilija92 oho ! Voikun vuoto jäiskin kokonaan pois ;)

Täällä herätessä oli flunssainen olo taas, aamuisin kyl onki ollu.. Iltalämpö oli 36,7 eilen ja viime yönä aivan hassuja unia näin ja eka ei meinannu ees nukahtaa vaikka 9 jälkeen jo väsytti niin kahdentoista jälkeen vasta nukahdin, nukkumaanmennes oli vähän huonoa oloa (n) :LOL:
Koskahan sitä uskaltais testailla :confused: :)
 
@haaveilija92 eihän toi voi olla viivanpaikka enää o_O

@Veeja mulla on flunssa aluillaan, nenä tukossa.

Mua jopa vähän pelottaa kertoa miehelle :ROFLMAO: täytyy pyytää se ensin istumaan :LOL:
Sen verran punasta väriä viivoissa on että soitin hoitajalle ja peruin ajan. Hän vaan nauro ja onnitteli kovasti, totesi että monesti tuntuu näin käyvän että kroppa herää viime hetkillä :love:
Mikäli teille vaan sopii niin roikun täällä vielä muutaman päivän jotta vuoto jää pois. Tuskimpa kokonaan pystyn lähtemään muutenkaan :p

Apteekin ultra ylimmäisenä ja alempi sama kuin eilen aamulla :love: Jotenkin tosi iso ero vaikka pitäs olla samalla herkkyydellä, ja toi sofi ultimate saattaa olla jopa 20miu :D
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Veeja
@Miina- kerrot sitten kuitenkin tänne miten kerroit miehelle <3!!!!!!

Ja kyllä olen saanut pahempiakin viivoja rsfu:lla. Näissä Kiertopäivissä pitäisi olla jo vahvempi viiva, plus eilen tuli jo vuotoa niin kyllä tämä oli tässä. Ei vähennä silti onnea yhtään puolestasi <3

Haluatko vielä avata mitä konsteja teillä oli käytössä tässä kierrossa, kun onnistui? :)
 
@Miina- apua! oon niin onnellinen sun puolesta! Onnea kamalan paljon! :)

Täällä en uskaltanut aamupissasta edes raskaustestiä tehdä, vaan pidättelin 1h kun mies oli lähtenyt ja siihen tuli viivanpaikka. Että tuskin raskaana ollaan :( Menkat ei ole alkaneet vielä ja jos ei tänään ala niin huomenna aamulla kai uskallan sitten tuhlata yhden. Nyt kun tämän ääneen sanon ni eiköhän ne sieltä ala ennen testiä :d
 
@Miina- ihanaa, onnea vielä :love: :barefoot:

Apua mittasin huvikseni lämmön niin oli 36,7 äsken, normisti tosiaan ollu 36,5 tai vähemmän :eek: :LOL: nousi kyl vähän toiveet, mutta toivottavasti ei joudu pettymään.. (n) en viitti tänään viälä ehkä testata :) välillä on paleltanu ja yks ilta oli jalat kylmät vaikka villasukat oli (n):LOL:
Flunssainen olo kyl ollu aamuisin ja välillä aivastellu ja eilen tuntu vihlomista hetken aikaa :cautious:
 

Yhteistyössä